|
|
MMM
|
|
|
Read is beter dan Nieuwkoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, helaas pas in te schrijven na de voorrondes volgens mij |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aardige wedstrijd. Op het einde wel een paar keer een beetje uit positie, maar hij lijkt Nieuwkoop ook echt voorbij te zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoorde ik Kwakman nou zeggen dat Volendam was vergeten 180.000 euro opleidingsvergoeding was vergeten te claimen ? Dat was me volledig ontgaan ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2024 - 23:55 schreef tomson het volgende:Hoorde ik Kwakman nou zeggen dat Volendam was vergeten 180.000 euro opleidingsvergoeding was vergeten te claimen ? Dat was me volledig ontgaan .. Ja, TD Van Leeuwen had t te laat geclaimd.
6 x 30.000 euri |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die hadden het zeker te druk met elkaar de tent uit te vechten 😅 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gaat een prima backie worden , gelukkig hoef je nieuwkoop niet meer op te stellen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snel inschrijven dan maar na de 2e januari. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag toch niet? Pas in de tussenronde? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pas na de eerste 8 wedstrijden inderdaad en dat is pas begin februari,, het zal voor iedereen wennen worden want de uitspraak overwintering Europa ku je ook niet meer zeggen in de zin van je hebt je geplaatst, want iedereen Europees overwintert, is wel super irritant want een dikke maand kunnen je aankopen nog niet spelen Europees. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is al snel volwassen geworden . Maakt wel grote ontwikkelings stappen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens, toont een interessante, bemoedigende ontwikkeling. naar voren gericht, verdedigend behoorlijk, durf, nog wat jeugdige overmoed. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Liever dat dan zo'n jongen af en toe een foutje maakt en er van leert, dan al die tijd in mislukte aankopen of huur losers te stoppen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop echt dat hij erg goed wordt. Maar is dit wat we nastreven , duurt te lang, en dit was Rijnsburg Geen inschrijving voor CL ....ben ik blij om Deze speler moet rijpen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 10:55 schreef piet de paler het volgende:Hoop echt dat hij erg goed wordt. Maar is dit wat we nastreven , duurt te lang, en dit was Rijnsburg Geen inschrijving voor CL ....ben ik blij om Deze speler moet rijpen Duurt te lang EN moet rijpen
Toe maar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Taal purist ? Ik bedoel er mee dat hij moet rijpen. Maar voor Feyenoord in de huidige situatie duurt dit te lang, vooral omdat we nu meer wisselvallige jonge spelers hebben |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 11:19 schreef piet de paler het volgende:[..] Taal purist ? Ik bedoel er mee dat hij moet rijpen. Maar voor Feyenoord in de huidige situatie duurt dit te lang, vooral omdat we nu meer wisselvallige jonge spelers hebben Read ontwikkelt zich snel, in tegenstelling tot vele anderen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Read is al Feyenoord 1 materiaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je goed genoeg bent ben je oud genoeg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wordt begin juni 19, gewoon ballen en waken voor overbelasting. Inschrijven die hap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|