|
|
R()b
|
|
|
quote: Gaat gewoon veel munten opleveren! 5 jaar hup |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien is Milambo een iets groter talent maar ik kan mij niet zo'n rechtback heugen op Karsdorp na . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2025 - 14:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Misschien is Milambo een iets groter talent maar ik kan mij niet zo'n rechtback heugen op Karsdorp na . Er loopt er ook 1 bij Heracles rond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Benita vond ik vorig seizoen bij Excelsior beter dan nu bij Heracles .Maar talent heeft hij wel |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Alles is beter dan Nieuwkoop. Dan speel ik nog liever met 10 man.
Maar we hebben er dus 5 waarvan er 3 zijn verhuurd? Manoman wat een beleid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2025 - 15:09 schreef Leuv het volgende:[..] Alles is beter dan Nieuwkoop. Dan speel ik nog liever met 10 man. Maar we hebben er dus 5 waarvan er 3 zijn verhuurd? Manoman wat een beleid. Ja Pedersen heb je ook meer aan als Nieuwkoop |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Blijkbaar dus geen enkele nut eigenlijk las ik om beroep aan te tekenen tegen schorsing omdat er standaard al wedstrijd schorsing volgt beroep of geen beroep als het klopt
vage dingen maar ja Uefa he,, of hij moet echt meer wedstrijden schorsing krijgen natuurlijk zelfs dan 1 wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En ja echt een top back,, hoe hij laatste paar wedstrijden zich manifesteert is wel echt verboven verwachting van ons maar ook van feyenoord,, als ze dit hadden voorzien hadden ze daar iets andere indeling gemaakt natuurlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij heeft wel een beetje weg van v Gobbel. Die kon ook altijd zo lekker opstomen over rechts. Als hij nog een beetje meer body krijgt wordt t echt een beest, hij is pas 18 he. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Oeh, oeh, Uli!
Wat een beest! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zat destijds aan de boarding op W, waar toen ook de dug out nog stond. Heerlijke tijd |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Heerlijk daar ja, zeker de zondagmiddagen, zonnetje erop, lekker dichtbij alles volgen..
Kon je ook nog lekker makkelijk rondbewegen indertijd tussen verschillende vakken trouwens. |
|
|
|