|
|
VVout
|
|
|
Gezellig klaverjassen met de boys en weer heel terug zien te komen allemaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja daarom had Reiziger hem niet opgeroepen voor jong Oranje omdat die kwalificatie belangrijker was in zijn ogen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 - 13:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja daarom had Reiziger hem niet opgeroepen voor jong Oranje omdat die kwalificatie belangrijker was in zijn ogen. Maar gaat het om O19 of de ontwikkeling van een speler? Van zo’n O19 of Jong elftal komt het overgrote deel nooit in aanmerking voor het grote Oranje.
Read leert meer bij Oranje dan twee flutpotjes van O19
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is altijd de afweging. Je hebt team belang en individueel.
In dit geval snap ik de afweging. Oranje loopt niet weg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon lekker rust , vol gaan voor plek 3 , ik denk nog steeds bij een dip van 020 en nog 9 wedstrijden te gaan Plek 2 maar dat is heel positief . Dit mannetje zou ik koesteren , hier zijn er niet veel van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
14/17 punten Piet, en nog maar 24 te gaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zo had ik niet gerekend 020 verliest tegen pisvee Tja......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Past qua stijl bij Barcelona.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
En toch, als je zijn talent had herkend dan had je Lotomba nooit aangetrokken. Wanneer schoppen ze die te Kloese er nou eens uit of in ieder geval nemen ze hem het TD-schap af. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vlug zijn contract opwaarderen en de hoofdprijs vragen , kans op leegloop van je elftal is erg groot aankomende zomer , ik denk dat je nu je hakken in het zand moet gaan zetten en absolute top bedragen moet gaan vragen , financieel hebben we aardig verdient dit seizoen dus financiele noot is er niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 26 maart 2025 - 09:50 schreef Leuv het volgende:En toch, als je zijn talent had herkend dan had je Lotomba nooit aangetrokken. Wanneer schoppen ze die te Kloese er nou eens uit of in ieder geval nemen ze hem het TD-schap af. Onzin, je wilt toch dubbele bezetting op hoog niveau. Lotomba speelde vlak voor zijn blessure prima. Als je CL wil spelen zal je dit soort bezettingen over het hele veld willen zien. Daarnaast is Read een jonge gast waarvan je kan verwachten dat hij nog een terugval zou kunnen krijgen. Dat dit nog niet is gebeurd is een klein wonder. Zegt iets over de klasse van Read. Als hij zo doorgaat dan is hij niet lang meer te houden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2025 - 10:59 schreef CobusIII het volgende:[..] Onzin, je wilt toch dubbele bezetting op hoog niveau. Lotomba speelde vlak voor zijn blessure prima. Als je CL wil spelen zal je dit soort bezettingen over het hele veld willen zien. Daarnaast is Read een jonge gast waarvan je kan verwachten dat hij nog een terugval zou kunnen krijgen. Dat dit nog niet is gebeurd is een klein wonder. Zegt iets over de klasse van Read. Als hij zo doorgaat dan is hij niet lang meer te houden. Lees dit weer terug en denk dit dus ook, bovendien kan je op een andere positie ook wel eens iemand moeten inschuiven. Hoop ook Lotomba spoedig weer op het veld te zien, liefst voordat Read opgebrand is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Verlengd t/m 2029.
Geweldig nieuws |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Uitstekend gedaan hoor!🥳 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi zo. Dit is het kaliber speler die je lang onder contract wil hebben. En pas 18 jaar he, das helemaal goud. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze gozer is topfit. Nu al. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
7de assist in de eredivisie geloof ik. Er zijn er in de hele eredivisie maar 5 met meer. Waaronder Igor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 22:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:7de assist in de eredivisie geloof ik. Er zijn er in de hele eredivisie maar 5 met meer. Waaronder Igor. Gaat naar Zerrouki. Die raakte hem aan ESPN |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is dat zo? Heb ik gemist dan, hoe dan ook, zit een grote motor in. Dat mist bijvoorbeeld Smal wel een beetje aan de andere kant. Al heeft die wel andere kwaliteiten, die is bijvoorbeeld opbouwend wel sterker. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil