|
|
bijft007
|
|
|
| Dit zijn wel echt van die voorbeelden dat het wel kan en op termijn zeer succesvol gaat zijn zeer talentvolle spelers 15-17jaar halen die binnen 1-3 jaar bij ons doorbreken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Hopelijk een wake-up call. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Ik vond hem gisteren, ondanks zijn goal, weer erg matig spelen. Hij zit duidelijk in een mindere fase, hopelijk komt hij daar snel weer uit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal me niet verbazen het ietswat met de interesses heeft uit premier league en van Bayern zn vorm begin van dit seizoen, dat mannetje is pas 19, dat doet wel wat op zon leeftijd lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Opeens een complete hype nadat er iemand Bayern en Read in 1 zin laat vallen. Dit werkt in de praktijk vaker tegen dan voor een speler. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| leuk die interesse van bayern maar 40milj en anders niks |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Twijfel moet hij het vanavond laten zien aan de Germanen , hoe goed hij is ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nee drie eigen doelpunten. 🤷🏽♂️ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij speelde bij vlagen aardig, maar hij heeft je dit jaar ook al aardig wat tegengoals/kansen gekost. Staat weer te slapen bij buitenspelmoment. Verliest ook bepalende duels. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Hamstring. Ook weer weken kwijt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Waarschijnlijk wel maar waar is Lotomba? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oke en dan brengt hij Nieuwkoop. Vreemd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Afgemeld voor Jong-Oranje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Hopelijk valt het mee. Maar leek hamstring. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Het enige wat ik kan bedenken is dat Nieuwkoop meer 'aanvallende kwaliteiten' heeft dan Lotomba en je een achterstand moet ombuigen. Ik had zelf toch Lotomba gebracht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daar voelde hij in ieder geval aan toen hij eraf ging. |
|
|
|