BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ-Ajax; zondag 25-2-2024; om 16:45u; uitslag = 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2024 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 17:42 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Eens je cluppie, altijd je cluppie, in goede en in slechte tijden! Maar het doet wel pijn aan je ogen en pijn in je hart.
Die afgelopen 40 jaar vrijwel geen minuten gemist van Ajax.

Zelfs bij het waken in het ziekenhuis bij m’n vader heb ik geen minuut gemist.

Het zal ook altijd m’n clubje zijn en blijven. Maar ik merk dat ik richting m’n kinderen en vrouw op zondag gewoon een vervelendere man ben sinds deze ellende en ik kies ervoor dat niet te willen.

Ik blijf ook gewoon kijken, maar als dit het niveau is en blijft zonder enige vorm van strijd zet ik de tv vanaf nu uit.

Ik heb een heerlijk potje gezien van Liverpool en Chelsea.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 februari 2024 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Die afgelopen 40 jaar vrijwel geen minuten gemist van Ajax.

Zelfs bij het waken in het ziekenhuis bij m’n vader heb ik geen minuut gemist.

Het zal ook altijd m’n clubje zijn en blijven. Maar ik merk dat ik richting m’n kinderen en vrouw op zondag gewoon een vervelendere man ben sinds deze ellende en ik kies ervoor dat niet te willen.

Ik blijf ook gewoon kijken, maar als dit het niveau is en blijft zonder enige vorm van strijd zet ik de tv vanaf nu uit.

Ik heb een heerlijk potje gezien van Liverpool en Chelsea.
Een wijs besluit, laten we hopen dat het bij 1 seizoen blijft want het doet ontzettend pijn elke keer weer.

Ik heb vandaag weer een uitstekende Ramaj gezien, ik snap aan de andere kant niet terwijl wij dit weken geleden al riepen ook een uitstekende Kaplan die de kopduels niet schuwde

Ik hoop dat vh Schip zijn ogen geopend zijn nu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2024 door Jack Huntelaar --
Scout2
 Scout2 - zondag 25 februari 2024 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 18:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Go Ahead, NEC en FC Utrecht zitten ons ook op de hielen. Dat zou zomaar de 7e of 8e plaats kunnen betekenen.
Meschien ook wel eens een keer goed voor al die kereltjes met een god-complex die daar rondlopen.
Pietje
 Pietje - zondag 25 februari 2024 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 18:43 schreef Scout2 het volgende:
Meer als plek 5 zit er niet in, wordt nog knokken.
Go Ahead, NEC en FC Utrecht zitten ons ook op de hielen. Dat zou zomaar de 7e of 8e plaats kunnen betekenen.
Scout2
 Scout2 - zondag 25 februari 2024 - 19:17   quote  deeplink  
Ramaj is de enige directe versterking die door die duitser is gehaald. Met de rest zijn we opgelicht. Meschien thirovich nog voor de toekomst. Henderson is ook zonde geld.
Pietje
 Pietje - zondag 25 februari 2024 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 18:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Om toch een beetje positief te zijn...

Nadat Kaplan er in kwam werd het beter bij Ajax.

Hlynsspn en Taylor zijn te licht op het middenveld, komen aanvallend te kort, we misten vandaag Berghuis, Bergwijn en Henderson.

Brobbey werkt zich een slag in de rondte maar krijgt geen fatsoenlijk goede voorzet/ bal
Helemaal eens Jack
Scout2
 Scout2 - zondag 25 februari 2024 - 19:19   quote  deeplink  
Voor de rest zijn de jochies van Ajax veel te vroeg voor de leeuwen gegooid. Daar hadden echte versterkingen naast of voor moeten staan de komende 2-3 jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2024 door Scout2 --
Pietje
 Pietje - zondag 25 februari 2024 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Die afgelopen 40 jaar vrijwel geen minuten gemist van Ajax.

Zelfs bij het waken in het ziekenhuis bij m’n vader heb ik geen minuut gemist.

Het zal ook altijd m’n clubje zijn en blijven. Maar ik merk dat ik richting m’n kinderen en vrouw op zondag gewoon een vervelendere man ben sinds deze ellende en ik kies ervoor dat niet te willen.

Ik blijf ook gewoon kijken, maar als dit het niveau is en blijft zonder enige vorm van strijd zet ik de tv vanaf nu uit.

Ik heb een heerlijk potje gezien van Liverpool en Chelsea.
Ik sta er ook zo in, Remco.
Vroeger was ik een brok chagrijn als Ajax niet wist te winnen.
Toen ik nog in de Verenigde Staten woonde probeerde ik altijd via, via de uitslag te krijgen (internet bestond nog niet). Met de huidige selectie vergaat je wel het lachen.
FC Utrecht zal het komende werkende zijn kansen ruiken tegen het huidige Ajax.
Scout2
 Scout2 - zondag 25 februari 2024 - 19:28   quote  deeplink  
Die Sosa is gewoon een slechte versie van Blind XD
Scout2
 Scout2 - zondag 25 februari 2024 - 19:31   quote  deeplink  
Rensch komt ook nog veel tekort(heeft ook de snelheid niet voor vleugelverdediger), Taylor en nog een paar idem dito
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 februari 2024 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 19:19 schreef Scout2 het volgende:
Voor de rest zijn de jochies van Ajax veel te vroeg voor de leeuwen gegooid. Daar hadden echte versterkingen naast of voor moeten staan de komende 2-3 jaar.
Dit denk ik zeer zeker
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 februari 2024 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 19:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal eens Jack
😉
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 25 februari 2024 - 19:51   quote  deeplink  
Het is heel erg triest om onze geliefde club zo te zien lijden...
We lijden hier allemaal mee en boosheid, frustratie en teleurstelling maakt de laatste tijd plaats voor gelatenheid en berusting.
Het zijn tijden die ik nog nooit heb meegemaakt bij onze club ondanks dat er zeker mindere jaren waren. Het voetbal was toen echter niet zo bedroevend als nu.
Vijfde plaats wordt inderdaad lastig zolang we voorin Berghuis en Bergwijn missen.
Op zich maakt dat niet uit want moeten toch play offs gaan spelen. Snel nieuwe wind in de top en de juiste mensen op de juiste plek zetten en dan de bezem door deze middelmaat. Op naar betere tijden boys!!!!!
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 25 februari 2024 - 20:17   quote  deeplink  
Wat een K..wedstrijd...
- Gaai laat zich simpel van de bal zetten
- Hato heft buitenspel op bij de 1e goal...loot te suffen en doet geen stap naar voren
en dus 1-0
- van t schip geeft zijn spelers geen duidelijke opdracht vanuit een herkenbaar spelplan mee..dus zwemt de helft en daar maken az-ers lekker gebruik van
- 2-0 komt doordat linkserkant geen echte duels aangaan...de bal komt voor en zowel rensch als ook hato keren zich om als de bal geschoten dreigt te worden en bij Hato als van Bommel schiet. Gooi je er godverdikke met je hele lange lijf voor...dan blok je de bal

dat deed AZ wel, koppen in de muur en dus paijn aan je kop, duels waarbij de scheids echt wel een paar keer meer de gele kaart had kunnen trekken...ajax gaat geen duel aan maar loopt mee naar achteren...

Elf punten nu achter Twente...en wat erger is...het spel is weer terug bij af...dramatisch gewoon...

Louis en Blind vanuit RvC en vanaf 1 maart ook met de nieuwe TD: wat gaan jullie doen?
Jullie zien dit drama toch ook ? geef duidelijk advies en feedback...

Ga in ieder geval op zoek naar een nieuw en ook echt beter trainersteam voor ons 1e!
Scout2
 Scout2 - zondag 25 februari 2024 - 21:57   quote  deeplink  
Ramaj

Gooijer- Sutalo-Kaplan- Hato

Van den boomen- Fitz Jim

Brobbey

Berghuis-Akpom-Bergwijn
p111
 p111 - zondag 25 februari 2024 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 16:54 schreef Pietje het volgende:
Jezus, nu al 1-0 voor AZ
Ja door die lachwekkende Gaaai
p111
 p111 - zondag 25 februari 2024 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 17:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Van het Schip heeft het licht gezien, eindelijk is daar Kaplan
Dat had hij 2 maanden eerder moeten doen eindelijk een Ajax speler er in.
Pietje
 Pietje - maandag 26 februari 2024 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 23:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja door die lachwekkende Gaaai
Die voornamelijk inderdaad, maar eigenlijk stonden er meer verdedigers te schutteren.
nummer10
 nummer10 - maandag 26 februari 2024 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 23:38 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat had hij 2 maanden eerder moeten doen eindelijk een Ajax speler er in.
Terwijl die geblesseerd is ? Knap...

Feit.. vh schip maakt spelers 0 procent beter, sterker nog ze worden met de week slechter en maakt er een enorme teringzooi van..

Almere City
Excelsior

En nog mooier Utrecht waar ze wel een fatsoenlijke trainer hebben spelen ze beter..
nummer10
 nummer10 - maandag 26 februari 2024 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 10:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Die voornamelijk inderdaad, maar eigenlijk stonden er meer verdedigers te schutteren.
Ik vind het niet eens gek... Erin eruit erin eruit erin eruit dan weer zo spelen, dan weer zo...

Gaaei heeft een paar keer met jong meegedaan en speelde die meer als prima.. maar hey niemand bakt er nog wat van en dat kan je vh schip de schuld van geven..
nummer10
 nummer10 - maandag 26 februari 2024 - 10:42   quote  deeplink  
De trainer doet maar wat maar slachtoffert wel keihard zijn spelers... Zo voelt het een beetje, vh schip moet ook echt is in de spiegel kijken want die valt hard door de mad, alleen verschuild hij zich achter de spelers.. alleen toen er amper aankopen instonden, leek het ook echt nergens op..

Nogmaals je mag simpelweg beter veldspel verwachten, ook met deze spelers..
Pietje
 Pietje - maandag 26 februari 2024 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 10:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik vind het niet eens gek... Erin eruit erin eruit erin eruit dan weer zo spelen, dan weer zo...

Gaaei heeft een paar keer met jong meegedaan en speelde die meer als prima.. maar hey niemand bakt er nog wat van en dat kan je vh schip de schuld van geven..
Van enig automatisme is inderdaad geen sprake. Dat kan ook niet als steeds maar wisselt on je basis-11 en dus na al díe maanden nog áltijd zoekende bent!
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 26 februari 2024 - 15:14   quote  deeplink  
Schippie is een echte ajacied maar zet 'm snel ergens neer in de jeugdopleiding of op kantoor want ik denk dat inmiddels elke eredivisie trainer meer uit deze gasten zou halen dan hij....
Als je ziet hoe de meeste ploegen leuk en herkenbaar voetbal spelen met minder materiaal ,dan is er echt iets mis!!!
p111
 p111 - maandag 26 februari 2024 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 10:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Terwijl die geblesseerd is ? Knap...

Feit.. vh schip maakt spelers 0 procent beter, sterker nog ze worden met de week slechter en maakt er een enorme teringzooi van..

Almere City
Excelsior

En nog mooier Utrecht waar ze wel een fatsoenlijke trainer hebben spelen ze beter..
Misschien is goed opletten hij speelt al 2 maanden bij Jong,dus had hij allang zijn debuut moeten maken inplaats van elke keer die Gaaay laten spelen.
Nou niet zo dom doen en alle trainers 3 stuks de schuld geven ,deze spelers zijn gewoon niet goed genoeg.
nummer10
 nummer10 - maandag 26 februari 2024 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 15:14 schreef bertus bikkel het volgende:
Schippie is een echte ajacied maar zet 'm snel ergens neer in de jeugdopleiding of op kantoor want ik denk dat inmiddels elke eredivisie trainer meer uit deze gasten zou halen dan hij....
Als je ziet hoe de meeste ploegen leuk en herkenbaar voetbal spelen met minder materiaal ,dan is er echt iets mis!!!
Precies dit roep ik al enkele maanden/weken... En juist omdat er geen duidelijkheid is en wekelijks dingen anders worden gedaan gaat he compleet mis... Er valt echt veel meer uit de spelers te halen...
nummer10
 nummer10 - maandag 26 februari 2024 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 15:26 schreef p111 het volgende:

[..]

Misschien is goed opletten hij speelt al 2 maanden bij Jong,dus had hij allang zijn debuut moeten maken inplaats van elke keer die Gaaay laten spelen.
Nou niet zo dom doen en alle trainers 3 stuks de schuld geven ,deze spelers zijn gewoon niet goed genoeg.
Kaplan is er hoelang uitgeweest ? Daar zijn ze gewoon voorzichtig mee geweest, en terecht...

3 trainers ? Steijn heeft met deze groep (tel ik niet eens mee want die brande ze al af voor dat ze begonnen, behalve zijn held satulo dan) gewerkt en vh schip... En ook vh schip is geen goede trainer, een beste kerel en echte Ajacied.. maar geen trainer, en dat heeft die bij meerdere clubs bewezen...

Nogmaals, utrecht is een mooi voorbeeld van een slechte en goede trainer..

Een andere vraag, welke speler is beter geworden onder vh schip ? Of zijn ze allemaal achteruit gegaan..
p111
 p111 - maandag 26 februari 2024 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 15:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kaplan is er hoelang uitgeweest ? Daar zijn ze gewoon voorzichtig mee geweest, en terecht...

3 trainers ? Steijn heeft met deze groep (tel ik niet eens mee want die brande ze al af voor dat ze begonnen, behalve zijn held satulo dan) gewerkt en vh schip... En ook vh schip is geen goede trainer, een beste kerel en echte Ajacied.. maar geen trainer, en dat heeft die bij meerdere clubs bewezen...

Nogmaals, utrecht is een mooi voorbeeld van een slechte en goede trainer..

Een andere vraag, welke speler is beter geworden onder vh schip ? Of zijn ze allemaal achteruit gegaan..
Het is heel simpel 10 , van een Sutalo kan je geen de Ligt maken.En als je de beste trainer van de wereld bent kan je van Tylor geen Messi maken.
nummer10
 nummer10 - maandag 26 februari 2024 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 17:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Het is heel simpel 10 , van een Sutalo kan je geen de Ligt maken.En als je de beste trainer van de wereld bent kan je van Tylor geen Messi maken.
Dat klopt, maar je kan ze wel in hun kracht gebruiken en beter maken... Het zelfde als gaaei slachtofferen..

Die jongen verliest de bal in de 16 van de tegenstander... En er is 1 !! Verdediger nog achter hem... En hij word geslachtofferd en het ligt allemaal aan hem... Nee dit is vh schip die dus totaal maar dan echt totaal niet duidelijk kan maken of overbrengen hoe ze moeten spelen, misschien nog wel slechte dan Steijn..
p111
 p111 - maandag 26 februari 2024 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 18:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je kan ze wel in hun kracht gebruiken en beter maken... Het zelfde als gaaei slachtofferen..

Die jongen verliest de bal in de 16 van de tegenstander... En er is 1 !! Verdediger nog achter hem... En hij word geslachtofferd en het ligt allemaal aan hem... Nee dit is vh schip die dus totaal maar dan echt totaal niet duidelijk kan maken of overbrengen hoe ze moeten spelen, misschien nog wel slechte dan Steijn..
Luister naar Perez dat is ook een Deen deze jongen komt van een kleine club en is dit niveau niet gewend en dat gaat ook niet gebeuren,je hebt het over 1 fout hij maakt legio fouten omdat hij niet beter kan,kijk deze wedstrijd dat half uurtje maar terug en kijk zijn andere speel minuten maar terug.Beste 10 deze jongen moet op een ander niveau gaan voetballen,hier kan ook de beste trainer van de wereld geen topper van maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2024 door p111 --
nummer10
 nummer10 - maandag 26 februari 2024 - 18:53   quote  deeplink  
Perez... Sinds wanneer nemen we die serieus ? Knutsen was ook een kunstgras trainer die er niks van kon, en na Ajax was het een toptrainer..

Maar lees mijn stukkie nogmaals.. en hey, bijna alle aangetrokken spelers in het verleden kwamen van kleine clubs waarvan niemand had gehoord...

En hey hij hoeft het van mij niet te redden hoor, maar alles op 1 speler schuiven terwijl de andere 10 net zo kut waren vind ik te makkelijk.. ook Rensch na 2 jaar basis is kut... 2de doelpunt v Bommel... Om te janken van Rensch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 februari 2024 - 20:49   quote  deeplink  
Als ik vandaag dan weer Martha zie schutteren bij Jong Ajax weet je dat het verdedigend gewoon helemaal KUT is.
p111
 p111 - maandag 26 februari 2024 - 22:25   quote  deeplink  
We zitten diep in de shit bij Ajax
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 februari 2024 - 10:19   quote  deeplink  
Haal aub Bogarde weer op... Ook al denk ik niet dat vh schip dit wil, maar wat heeft die te willen ? Donder die kut Griek er maar uit
p111
 p111 - dinsdag 27 februari 2024 - 12:05   quote  deeplink  
Wim Kieft vindt Josip Sutalo een grote miskoop van Ajax. In de zomer betaalde Ajax een bedrag van minstens 20,5 miljoen euro voor de verdediger, die de verwachtingen sindsdien niet heeft waargemaakt. Ook in de wedstrijd tussen AZ en Ajax (2-0) van zondagmiddag maakte Sutalo geen goede indruk.

Voorafgaand aan de 1-0 verzette Sutalo niet genoeg werk om doelpuntmaker Ruben van Bommel te belemmeren, vindt Kieft. “Moet je eens op Sutalo letten. Die loopt achter Van Bommel aan, maar stopt gewoon met lopen! Als hij doorloopt en Hato dwingt ‘m een beetje naar z’n verkeerde been, dan kan Sutalo hem afsnijden. Maar als je die bereidheid niet hebt…”

Kieft trekt in de uitzending van Veronica Offside een vergelijking met voormalig Feyenoord-verdediger Marcos Senesi, die meer inzet aan de dag legde. “Na de eerste wedstrijd van Senesi bij Feyenoord, dacht ik: die kan er niet zoveel man. Het was geen geweldenaar, maar hij hakte er wel in iedere keer. Sutalo vind ik echt het grootste drama dat ze ooit hebben kunnen binnenhalen."
Sutalo pakte donderdag nog een rode kaart in de uitwedstrijd tegen Bodø/Glimt, nadat hij Håkon Evjen vasthield. “Omdat hij verkeerd staat. Die gozer leest het hele spel niet. Een drama is het gewoon”, concludeert Kieft. Tafelgenoot Jan Boskamp vult aan: “Ik dacht aan het begin dat het een goede aankoop was. Bij Kroatië pakt hij ballen af en geeft hij ze meteen aan Modric, die verzorgt dan de opbouw. Maar wat hij bij Ajax laat zien, is niet te
p111
 p111 - dinsdag 27 februari 2024 - 12:05   quote  deeplink  
Speciaal voor 10,hopelijk gaan je ogen is open.Het zijn gewoon miskopen !!!!
remco k
 remco k - dinsdag 27 februari 2024 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 10:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Terwijl die geblesseerd is ? Knap...

Feit.. vh schip maakt spelers 0 procent beter, sterker nog ze worden met de week slechter en maakt er een enorme teringzooi van..

Almere City
Excelsior

En nog mooier Utrecht waar ze wel een fatsoenlijke trainer hebben spelen ze beter..
Die speelt al een maand of twee gewoon hele wedstrijden en was dus niet geblesseerd.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 februari 2024 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 16:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Die speelt al een maand of twee gewoon hele wedstrijden en was dus niet geblesseerd.
Wedstrijd ritme en voorzichtigheid.. anders is er geen verklaring lijkt me..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 februari 2024 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 12:05 schreef p111 het volgende:
Speciaal voor 10,hopelijk gaan je ogen is open.Het zijn gewoon miskopen !!!!
Satulo... Leg me is uit waarom die in Kroatië wel rendeerde dan ? En leg me echt is uit waarom ALLE verdedigers weg waren tijdens een aanval... Dit zijn toch gewoon afspraken die vh schip maakt met een team lijkt me ? En waarom dan alleen gaaei slachtofferen ipv satulo en Rensch en ook hato en sosa die daarna misschien nog wel meer fouten maakte...

Ik vind alles op 1 speler of aankopen echt veel te makkelijk, met een fatsoenlijke trainer (zie Ron Jans) valt er meer uit te halen...

Ook de spelers van utrecht waren allemaal kut en slecht voordat Jans kwam, zie ze nu...
remco k
 remco k - woensdag 28 februari 2024 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 16:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wedstrijd ritme en voorzichtigheid.. anders is er geen verklaring lijkt me..
Bij zijn eerste minuten al beter dan wat er staat. Wedstrijd ritme is dus onzin.

Fysiek is de kkd vaak zelfs gewoon sterker.

Kortom gewoon onzin en die jongen had gewoon moeten spelen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 februari 2024 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2024 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij zijn eerste minuten al beter dan wat er staat. Wedstrijd ritme is dus onzin.

Fysiek is de kkd vaak zelfs gewoon sterker.

Kortom gewoon onzin en die jongen had gewoon moeten spelen.
Ok helder, wederom een mispeer dus..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 maart 2024 - 09:24   quote  deeplink  
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/03/uiterst-zorgwekkende-details-over-ajax-gedeeld-spelers-klagen-zitten-meer-thuis-dan-op-het-veld?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

En ik moet zeggen dat deze man het vaak bij het goede eind had.
hjf
 hjf - vrijdag 01 maart 2024 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Als dit echt waar is dan zijn het gewoon een stelletje luie flikkers daar in de Johan Cruijff Arena. En als JC dit vanuit zijn graf allemaal ziet, dan draait hij zich meteen weer om.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 maart 2024 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 09:58 schreef hjf het volgende:

[..]

Als dit echt waar is dan zijn het gewoon een stelletje luie flikkers daar in de Johan Cruijff Arena. En als JC dit vanuit zijn graf allemaal ziet, dan draait hij zich meteen weer om.
Niet de spelers he... Als dit waar is moeten ze per direct vh schip eruit sturen, No shit dat het dan nog voor geen meter loopt en niemand weet wat ze van elkaar moeten verwachten en wat ze moeten doen...

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1183942/gemopper-in-amsterdam-deel-ajax-selectie-traint-vrijdag-op-eigen-initiatief.html
hjf
 hjf - vrijdag 01 maart 2024 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 12:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet de spelers he... Als dit waar is moeten ze per direct vh schip eruit sturen, No shit dat het dan nog voor geen meter loopt en niemand weet wat ze van elkaar moeten verwachten en wat ze moeten doen...

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1183942/gemopper-in-amsterdam-deel-ajax-selectie-traint-vrijdag-op-eigen-initiatief.html
Ik las het zojuist ook. Einde korte tijdperk Van 't Schip is nabij. Zeker als ze er aanstaande zondag tegen Utrecht door conditioneel gebrek ervan af gaan.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 maart 2024 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 14:48 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik las het zojuist ook. Einde korte tijdperk Van 't Schip is nabij. Zeker als ze er aanstaande zondag tegen Utrecht door conditioneel gebrek ervan af gaan.
Ik zal het heel spijtig vinden voor vh schip qua persoon en echte Ajacied.. maar mocht dit echt zo zijn dan moet er wel wat gebeuren indd..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ-Ajax; zondag 25-2-2024; om 16:45u; uitslag = 2-0









0.0084640