|
|
Pietje
|
|
|
Fortuna Sittard met spits Sierhuis, die steeds beter in vorm komt en die de gehele jeugdopleiding doorlopen heeft. Maar... wij hebben Brobbey, die ook steeds beter in vorm raakt. Ajax moet deze wedstrijd echt kunnen winnen. Hup Ajax!!
Mijn voorspelling is 3-0.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ik ga geen voorspellingen meer doen.. hoop op een mooie pot en een overwinning.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hoopgevend is het feit dat Ajax twee wedstrijden aaneen (FC Utrecht en Aston Villa) de nul wist te houden). Vandaar mijn optimisme. 😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:Ik ga geen voorspellingen meer doen.. hoop op een mooie pot en een overwinning.. Zit je er zó vaak naast? 😂 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 11:23 schreef Pietje het volgende:[..] Hoopgevend is het feit dat Ajax twee wedstrijden aaneen (FC Utrecht en Aston Villa) de nul wist te houden). Vandaar mijn optimisme. 😉 Er is vooruitgang Pietje, nu we het verdedigend zo goed weg zetten met 5 man missen we misschien wat in de voorhoede.
Maar goed ik was positief met mijn 4-1, laat ik dat blijven 🤣 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 13:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er is vooruitgang Pietje, nu we het verdedigend zo goed weg zetten met 5 man missen we misschien wat in de voorhoede. Maar goed ik was positief met mijn 4-1, laat ik dat blijven 🤣 Dan zijn we allebei positief! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax zonder Brobbey, Berghuis en Bergwijn, dus zonder de geijkte voorhoede
De opstelling van Ajax: Ramaj; Gooijer, Sutalo, Kaplan, Hato, Sosa; Henderson, Mannsverk, Hlynsson, Taylor; Akpom |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nu weer iets minder zonder de geijkte voorhoede 🤣🤣 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 13:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajax zonder Brobbey, Berghuis en Bergwijn, dus zonder de geijkte voorhoede De opstelling van Ajax: Ramaj; Gooijer, Sutalo, Kaplan, Hato, Sosa; Henderson, Mannsverk, Hlynsson, Taylor; Akpom Zijn die drie geblesseerd of gepasseerd?? Mochten zij geblesseerd zijn, dan zijn het zwakke poppetjes. Zo ontzettend vaak pijntjes hebben... Of worden zij gespaard voor Aston Villa in Birmingham
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hier nog een... Waarom geen Julian Rijkhoff?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Had ook heel goed gekund, ik denk dat ze Akpom willen beoordelen.
Verkopen of behouden aan het eind van dit seizoen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 13:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Had ook heel goed gekund, ik denk dat ze Akpom willen beoordelen. Verkopen of behouden aan het eind van dit seizoen Tja, wie weet. Aan de andere kant neemt Ajax een flink risico, want zo slecht is Fortuna Sittard zeker niet, zeker aanvallend niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 13:59 schreef Pietje het volgende:[..] Tja, wie weet. Aan de andere kant neemt Ajax een flink risico, want zo slecht is Fortuna Sittard zeker niet, zeker aanvallend niet. Klopt want de uitwedstrijd ging verloren
Ik vergeet even de 4-1, het gaat mij meer om de drie punten.
Verliezen we vanmiddag dan komt plek 5 in gevaar, de 3e en 4e plaats heb ik al opgegeven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 14:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt want de uitwedstrijd ging verloren Ik vergeet even de 4-1, het gaat mij meer om de drie punten. Verliezen we vanmiddag dan komt plek 5 in gevaar, de 3e en 4e plaats heb ik al opgegeven Fortuna uit was toch een gelijkspel? (0-0) Maar verder helemaal met je eens hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Oh ik dacht verlies toen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ramaj moet de bal eens verder naar voor schieten, we komen zo vaak in de problemen achter |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mooie score voor Taylor hoor, al snel op 1-0 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Prima. Een mooie opsteker! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Goed voor zijn zelfvertrouwen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat bedoelde ik precies! Vergeet daarbij niet dat ook Kenneth Taylor nog een heel jonge speler is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het elftal staat wel goed zo zonder Berghuis en Bergwijn en met 5 mans achterhoede, is toch de verdienste van vh Schip |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 14:44 schreef Pietje het volgende:[..] Dat bedoelde ik precies! Vergeet daarbij niet dat ook Kenneth Taylor nog een heel jonge speler is. En de laatste tijd door velen op de schroothoop gezet. Hij zal nu door die dezelfde mensen bewierookt worden. Dat is voetbal. De ene dag kun je er niets van en de andere dag ben je alles. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Verdedigend is het iets degelijker zo maar aanvallend ben je er niet beter op geworden. Zonder BBB voorin is het wel erg povertjes hoor... Als je er een tegen krijgt, hebben we n probleem en moet Brobbey er nog in... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 14:52 schreef hjf het volgende:[..] En de laatste tijd door velen op de schroothoop gezet. Hij zal nu door die dezelfde mensen bewierookt worden. Dat is voetbal. De ene dag kun je er niets van en de andere dag ben je alles. Oh zeker. Mensen vergeten dat Taylor nog pas 21 jaar is. Nog altijd erg jong dus. En wisselvalligheid hoort bij jeugd(spelers). Inderdaad dus de ene keer fantastisch en de andere keer zwak. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 14:54 schreef bertus bikkel het volgende:Verdedigend is het iets degelijker zo maar aanvallend ben je er niet beter op geworden. Zonder BBB voorin is het wel erg povertjes hoor... Als je er een tegen krijgt, hebben we n probleem en moet Brobbey er nog in... Of Rijkhoff? Ik weet overigens niet of die bij de wedstrijdselectie zit. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben wel een fan van Rijkhoff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Aanvallend is het zonder echte buitenspelers logisch gezien minder |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jammer dat hij geen lengte heeft maar technisch gezien een groot talent, Willen ze rustig brengen wat logisch is |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 15:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jammer dat hij geen lengte heeft maar technisch gezien een groot talent, Willen ze rustig brengen wat logisch is En hij heeft een geweldige drang naar voren. Evenals Godts
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Die Sutalo brengt ook meer onrust achterin... Die zal , vrees ik, donderdag ook mee moeten doen ivm rode kaart Gooijer. Dan zal Rensch wel naar rechts gaan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 15:04 schreef bertus bikkel het volgende:Die Sutalo brengt ook meer onrust achterin... Die zal , vrees ik, donderdag ook mee moeten doen ivm rode kaart Gooijer. Dan zal Rensch wel naar rechts gaan. Eens! En ik snap er geen sikkepit van. Sutalo was in Kroatië onomstreden, zowel in Zagreb als in het nationale elftal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad zijn ze hier zuinig op |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dut gad 2-0 moeten zijn door Taylor |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Taylor veel te laconiek.... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Op zich zijn de ploegen aan elkaar gewaagd. Is niet veel verschil in het veldspel tot nu toe.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 15:07 schreef Pietje het volgende:[..] Eens! En ik snap er geen sikkepit van. Sutalo was in Kroatië onomstreden, zowel in Zagreb als in het nationale elftal. Zo ook Sosa, sommige spelers hebben aanpassingsproblemen zoals Alvarez destijds, kan van alles zijn voetballen kunnen ze beiden, dit hebben ze in hun eigen taal bewezen.
Sutalo kan als voorbeeld bijna geen Engels naar het schijnt, dan is het lastig communiceren |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Die voorzetten van Sosa....pffff In de rust maar wat peper erin bij allemaal.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 15:14 schreef bertus bikkel het volgende:Die voorzetten van Sosa....pffff In de rust maar wat peper erin bij allemaal.... Dat kan inderdaad geen kwaad. Het is allemaal nogal nonchalant. Maar Schippie kennende zal er wel weer erg laat (te laat?) gewisseld worden.
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 15:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo ook Sosa, sommige spelers hebben aanpassingsproblemen zoals Alvarez destijds, kan van alles zijn voetballen kunnen ze beiden, dit hebben ze in hun eigen taal bewezen. Sutalo kan als voorbeeld bijna geen Engels naar het schijnt, dan is het lastig communiceren Eens. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik blijf overigens genieten van het resolute optreden van Kaplan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Verdediging staat goed, aanvallend veel te weinig gezien, buitenspelers worden gemist op om Akpom in zijn kracht te brengen.
Sutalo of Gooijer er uit en Godts er in |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker weten, die in de rust Taylor aan sprak, zo zie ik het graag |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kaplan is overigens ook pas 21 jaar, maar is ondanks zijn leeftijd een echte leider. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Hopelijk Godts en Vd Boomen erbij.... |
|
|
|