BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Fortuna Sittard op 10-3-2024 om 14:30u. Uitslag = 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2024 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 16:27 schreef pth het volgende:
Dit was het voor mij dit seizoen. Ga voor de rest van seizoen wel op zoek naar een hobby die wel leuk is. Dit is elke wedstrijd weer een marteling …
Klaverjassen, Rummikub, triviant.. vissen is ook gezellig met een groepje... En ook gamen op de pc kan best leuk zijn..
Pietje
 Pietje - zondag 10 maart 2024 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 16:27 schreef pth het volgende:
Dit was het voor mij dit seizoen. Ga voor de rest van seizoen wel op zoek naar een hobby die wel leuk is. Dit is elke wedstrijd weer een marteling …
Postzegels verzamelen? :-)
Pietje
 Pietje - zondag 10 maart 2024 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik wijt dit puntverlies wederom aan onze technische staf. Maar blijven hopen op bepaalde spelers die al zo vaak hebben aangetoond totaal geen toegevoegde waarde te zijn.
+1
Pietje
 Pietje - zondag 10 maart 2024 - 16:37   quote  deeplink  
En weer twee tegendoelpunten erbij. Liefst 45 dit seizoen. En het seizoen is nog niet afgelopen. Een gemiddelde van 1,8 per wedstrijd. Ajax totaal onwaardig!
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 10 maart 2024 - 17:04   quote  deeplink  
Ajax blijft enorm wisselvallig!
Te weinig tempo, te sloom in de duels...
Gooiert is leuk maar nog te jong voor Ajax1....

Hopelijk volgend jaar een betere trainer die het team beter neer zet. en voroal ook beter maakt als team!
Pietje
 Pietje - zondag 10 maart 2024 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 17:04 schreef Obdam4Ajax het volgende:
Ajax blijft enorm wisselvallig!
Te weinig tempo, te sloom in de duels...
Gooiert is leuk maar nog te jong voor Ajax1....

Hopelijk volgend jaar een betere trainer die het team beter neer zet. en voroal ook beter maakt als team!
Volledig met je eens, Obdam. John van 't Schip is Ajacied en een sympathiek mens, maar wat heeft hij gepresteerd als trainer?
Ajax heeft een harde trainer nodig die onsympathieke maatregelen durft te nemen en een enorme dosis ervaring heeft opgedaan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2024 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2024 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 17:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volledig met je eens, Obdam. John van 't Schip is Ajacied en een sympathiek mens, maar wat heeft hij gepresteerd als trainer?
Ajax heeft een harde trainer nodig die onsympathieke maatregelen durft te nemen en een enorme dosis ervaring heeft opgedaan!
Adriaanse ? :P
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 maart 2024 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik wijt dit puntverlies wederom aan onze technische staf. Maar blijven hopen op bepaalde spelers die al zo vaak hebben aangetoond totaal geen toegevoegde waarde te zijn.
Eens, degene die gewisseld werden deden het eigenlijk niet zo slecht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 maart 2024 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 16:27 schreef pth het volgende:
Dit was het voor mij dit seizoen. Ga voor de rest van seizoen wel op zoek naar een hobby die wel leuk is. Dit is elke wedstrijd weer een marteling …
Een datingsite?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 maart 2024 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 18:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Adriaanse ? :P
Die traint al heel lang niet meer volgens mij, bij een blamage liet hij de bus stoppen, dan kon het team gaan lopen 😬🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 maart 2024 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 17:04 schreef Obdam4Ajax het volgende:
Ajax blijft enorm wisselvallig!
Te weinig tempo, te sloom in de duels...
Gooiert is leuk maar nog te jong voor Ajax1....

Hopelijk volgend jaar een betere trainer die het team beter neer zet. en voroal ook beter maakt als team!
Inderdaad met niet te veel van die jonkies, maar wat meer kerels die de mouwen opstropen..

Met meer gif spelen zoals een Tagliafico.

Maar goed het was net zo goed ook Ramaj want de 1-1 had hij moeten hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 10 maart 2024 - 19:09   quote  deeplink  
Dit komt echt nog niet goed het volgend seizoen hoor. Te veel zwakkelingen die je nog maar moet zien te verkopen. Welke club trapt daar in. En als het verlies qua transferbedrag tegenvalt, zal de RvC wel ingrijpen, een veto uitspreken om een aantal kanjers aan te trekken. Ik vrees met groten vreze, dat het een meerjaren ellende gaat worden.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2024 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 18:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die traint al heel lang niet meer volgens mij, bij een blamage liet hij de bus stoppen, dan kon het team gaan lopen 😬🤣
Precies !! :D verplichte Nederlandse les, pak aan etc etc..
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2024 - 21:48   quote  deeplink  
Kan er niks aan doen, maar wat een kut opmerking van vh schip over gaaei, echt niet hoe vh schip normaal is of hoe ik hem ken zeg maar.. achja, gaaei deed het goed voor zijn doen.. vh schip niet, eigenlijk nog niet 1 keer....
Pietje
 Pietje - zondag 10 maart 2024 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 21:48 schreef nummer10 het volgende:
Kan er niks aan doen, maar wat een kut opmerking van vh schip over gaaei, echt niet hoe vh schip normaal is of hoe ik hem ken zeg maar.. achja, gaaei deed het goed voor zijn doen.. vh schip niet, eigenlijk nog niet 1 keer....
Ik heb het niet gehoord of gezien, dus moet ik afgaan op wat jij geschreven hebt. Als dat echt door van 't Schip gezegd is, dan is het louter zijn eigen falen willen verbloemen. Zo'n opmerking werkt als een boemerang! Stom, stom, stom!
nummer10
 nummer10 - maandag 11 maart 2024 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 23:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het niet gehoord of gezien, dus moet ik afgaan op wat jij geschreven hebt. Als dat echt door van 't Schip gezegd is, dan is het louter zijn eigen falen willen verbloemen. Zo'n opmerking werkt als een boemerang! Stom, stom, stom!
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1185994/dodelijk-compliment-van-t-schip-bij-ajax-die-deed-het-goed-voor-zijn-doen.html

Vind dit echt heel laag... Misschien is het toch niet zoon nette man als wat we altijd hebben gedacht... Voor de rest wat je zegt kan ik me in vinden...
hjf
 hjf - maandag 11 maart 2024 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 16:27 schreef pth het volgende:
Dit was het voor mij dit seizoen. Ga voor de rest van seizoen wel op zoek naar een hobby die wel leuk is. Dit is elke wedstrijd weer een marteling …
Of stiekem achter een gordijntje op zolder bloempotten schilderen 😂
hjf
 hjf - maandag 11 maart 2024 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 19:09 schreef Pietje het volgende:
Dit komt echt nog niet goed het volgend seizoen hoor. Te veel zwakkelingen die je nog maar moet zien te verkopen. Welke club trapt daar in. En als het verlies qua transferbedrag tegenvalt, zal de RvC wel ingrijpen, een veto uitspreken om een aantal kanjers aan te trekken. Ik vrees met groten vreze, dat het een meerjaren ellende gaat worden.
Maar eens een Ajacied altijd een Ajacied Pietje. In goede tijden en in slechte tijden. Ik ben sinds 1966 Ajacied, maar heb nog nooit zo'n bagger seizoen met zo'n bagger team meegemaakt. En ik vrees, dat dit wel eens een jaartje of 3 kan duren, tenzij er de komende zomer keiharde maatregelen worden genomen en de selectie volledig op de schop gaat. Wie het niveau niet aan kan of zal komen: wegwezen!!
nummer10
 nummer10 - maandag 11 maart 2024 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2024 - 08:48 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar eens een Ajacied altijd een Ajacied Pietje. In goede tijden en in slechte tijden. Ik ben sinds 1966 Ajacied, maar heb nog nooit zo'n bagger seizoen met zo'n bagger team meegemaakt. En ik vrees, dat dit wel eens een jaartje of 3 kan duren, tenzij er de komende zomer keiharde maatregelen worden genomen en de selectie volledig op de schop gaat. Wie het niveau niet aan kan of zal komen: wegwezen!!
Te beginnen bij vh schip en zijn gyros vreter..
Pietje
 Pietje - maandag 11 maart 2024 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2024 - 08:48 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar eens een Ajacied altijd een Ajacied Pietje. In goede tijden en in slechte tijden. Ik ben sinds 1966 Ajacied, maar heb nog nooit zo'n bagger seizoen met zo'n bagger team meegemaakt. En ik vrees, dat dit wel eens een jaartje of 3 kan duren, tenzij er de komende zomer keiharde maatregelen worden genomen en de selectie volledig op de schop gaat. Wie het niveau niet aan kan of zal komen: wegwezen!!
Zeker, hjf, ook ik ben voor altijd Ajacied. Al sinds 1955 toen ik 6 jaar was. Ik mocht voor het eerst mee met mijn vader naar Ajax-Feyenoord in het Olympisch stadion. Wat een fantastische entourage was dat. Mannen en vrouwen met hoeden op, de mannen ook nog met stropdassen en supporters van beide clubs in één vak,gezellig met elkaar pratend. Dat kun je je tegenwoordig niet meer voorstellen.
Het huidige Ajax steun ik nog altijd, dus inderdaad eens Ajacied altijd Ajacied. Maar mijn god wat doet het pijn in mijn ogen. Er is niets meer over van het gogme, de Amsterdamse bluf, een dominante aanvallende club. Iedere tegenstander weet dat er bij het huidige Ajax wat te halen valt en dat veel te vaak nog lukt ook... Heel triest!
En toen Ajax een paar maanden geleden 18e, dus allerlaatste, in de stand stond, kon ik wel janken. Wat een ellende.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2024 door Pietje --
p111
 p111 - maandag 11 maart 2024 - 13:00   quote  deeplink  
Josip Sutalo (Ajax)
Sutalo en de wekelijkse floplijst zijn inmiddels een haast onafscheidelijk duo geworden. De Kroaat maakt week in week uit een onzekere en matige indruk, zo ook tegen Fortuna. Kan op hem definitief de stempel 'miskoop' worden geplakt? Het is duidelijk dat die Kroaten het niet meer gaan worden.Ook Gooier valt mij tegen ,in het begin dacht ik het is een jonge gast die mag een foutje maken maar het wordt nu wekelijks ,onze links en rechtsback posities zijn echt aan vervanging toe.
Pietje
 Pietje - maandag 11 maart 2024 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2024 - 13:00 schreef p111 het volgende:
Josip Sutalo (Ajax)
Sutalo en de wekelijkse floplijst zijn inmiddels een haast onafscheidelijk duo geworden. De Kroaat maakt week in week uit een onzekere en matige indruk, zo ook tegen Fortuna. Kan op hem definitief de stempel 'miskoop' worden geplakt? Het is duidelijk dat die Kroaten het niet meer gaan worden.Ook Gooier valt mij tegen ,in het begin dacht ik het is een jonge gast die mag een foutje maken maar het wordt nu wekelijks ,onze links en rechtsback posities zijn echt aan vervanging toe.
Je hebt helemaal gelijk, maar toch snap ik iets niet: Sutalo was basisspeler bij Dinamo Zagreb en was daar onomstreden. Daarnaast was hij basisspeler bij het nationale team van Kroatië. Dan moet je toch wel íets in je mars hebben, lijkt mij. Is hij plotseling het voetballen verleerd zijn? Heeft hij een extreem lange periode nodig om te aarden, te acclimatiseren? Ik snap het simpelweg niet.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 maart 2024 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2024 - 14:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar toch snap ik iets niet: Sutalo was basisspeler bij Dinamo Zagreb en was daar onomstreden. Daarnaast was hij basisspeler bij het nationale team van Kroatië. Dan moet je toch wel íets in je mars hebben, lijkt mij. Is hij plotseling het voetballen verleerd zijn? Heeft hij een extreem lange periode nodig om te aarden, te acclimatiseren? Ik snap het simpelweg niet.
Prijskaartje, druk, andere omgeving, matige trainer... Denk meerdere factoren...

Gaaei vind ik ook zo triest, gewoon gekomen als backup van Rensch he en als talent (kwam net kijken als prof) en zou eigenlijk alle tijd moeten krijgen om te wennen aan het systeem, omgeving etc... Maar Rensch word simpelweg niet beter onder vh schip en dan word gaaei ervoor gegooid in dit zooitje ongeregeld en word afgefikt...

En waar zijn die belachelijke woorden over satulo ?
Pietje
 Pietje - maandag 11 maart 2024 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2024 - 15:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Prijskaartje, druk, andere omgeving, matige trainer... Denk meerdere factoren...

Gaaei vind ik ook zo triest, gewoon gekomen als backup van Rensch he en als talent (kwam net kijken als prof) en zou eigenlijk alle tijd moeten krijgen om te wennen aan het systeem, omgeving etc... Maar Rensch word simpelweg niet beter onder vh schip en dan word gaaei ervoor gegooid in dit zooitje ongeregeld en word afgefikt...

En waar zijn die belachelijke woorden over satulo ?
Je laatste alinea over Satulo: geen idee
Dat was een post van p111
nummer10
 nummer10 - maandag 11 maart 2024 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2024 - 15:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je laatste alinea over Satulo: geen idee
Dat was een post van p111
Ah ye zie het... Maar bedoelde eigenlijk wanneer vh schip die man is openlijk gaat afbranden dat die met zijn ervaring en prijskaart veel meer mag laten zien.. want die is echt gewoon nog slechter vooralsnog...
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 12 maart 2024 - 20:30   quote  deeplink  
Het is bijna 15 maart boys....
De dag van het begin van de wederopbouw van onze fantastische club die ons na aan het hart gaat en de laatste tijd zoveel verdriet heeft gedaan..
De nieuwe directeur gaat beginnen aan een grote schoonmaak en zal daarbij hard en niets ontziend te werk gaan. Zijn eerste daad zal het persmoment met Hato zijn en daarna zal hij bekend maken dat John volgend seizoen n andere functie krijgt. Wellicht hoofd jeugdopleiding... daarna zal hij snel de voorbereidende gesprekken die hij heeft gevoerd met potentiële nieuwe trainers gaan voortzetten en de knoop doorhakken. Echter moet er eerst een TD komen en dan een trainer lijkt mij. Als ons huis weer staat kan de selectie worden schoon geveegd en opgebouwd. Alles komt weer goed , al zal het tijd en geduld kosten. Succes daarbij Ajacieden!!
p111
 p111 - dinsdag 12 maart 2024 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 18:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die traint al heel lang niet meer volgens mij, bij een blamage liet hij de bus stoppen, dan kon het team gaan lopen 😬🤣
Dat heeft hij bij Willem 11 gedaan !!!! heerlijk
p111
 p111 - dinsdag 12 maart 2024 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2024 - 14:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar toch snap ik iets niet: Sutalo was basisspeler bij Dinamo Zagreb en was daar onomstreden. Daarnaast was hij basisspeler bij het nationale team van Kroatië. Dan moet je toch wel íets in je mars hebben, lijkt mij. Is hij plotseling het voetballen verleerd zijn? Heeft hij een extreem lange periode nodig om te aarden, te acclimatiseren? Ik snap het simpelweg niet.
Pietje,hij hoeft Dynamo alleen maar in te leveren,bij Ajax moet hij voetballen hij kan er GEEN ZAK VAN.
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 maart 2024 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2024 - 20:30 schreef bertus bikkel het volgende:
Het is bijna 15 maart boys....
De dag van het begin van de wederopbouw van onze fantastische club die ons na aan het hart gaat en de laatste tijd zoveel verdriet heeft gedaan..
De nieuwe directeur gaat beginnen aan een grote schoonmaak en zal daarbij hard en niets ontziend te werk gaan. Zijn eerste daad zal het persmoment met Hato zijn en daarna zal hij bekend maken dat John volgend seizoen n andere functie krijgt. Wellicht hoofd jeugdopleiding... daarna zal hij snel de voorbereidende gesprekken die hij heeft gevoerd met potentiële nieuwe trainers gaan voortzetten en de knoop doorhakken. Echter moet er eerst een TD komen en dan een trainer lijkt mij. Als ons huis weer staat kan de selectie worden schoon geveegd en opgebouwd. Alles komt weer goed , al zal het tijd en geduld kosten. Succes daarbij Ajacieden!!
Het is heel gek, Bertus, maar ik heb een heel goed gevoel bij de aanstaande start van Erik Woerts. Hij weet van wanten, heeft ervaring en dus kent hij het klappen van de zweep en kan hard zijn als dat niet anders kan.
Zijn eerste klus is inderdaad de aanstelling van een technisch directeur en daarna een trainer/coach die de Ajax-filosofie aanvoelt en kan toepassen. Vervolgens een stuk of 9 spelers van de hand doen en daarna een aantal kanjers aankopen. En dan..? Gaan met die banaan. Ik zie het helemaal zitten!
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 maart 2024 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2024 - 22:33 schreef p111 het volgende:

[..]

Pietje,hij hoeft Dynamo alleen maar in te leveren,bij Ajax moet hij voetballen hij kan er GEEN ZAK VAN.
Ik volgde de Kroatische competitie niet en ook hun nationale elftal niet, dus kan ik er niet al te veel over zeggen. Maar de resultaten waren goed, ook van hem.
hjf
 hjf - woensdag 13 maart 2024 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2024 - 22:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is heel gek, Bertus, maar ik heb een heel goed gevoel bij de aanstaande start van Erik Woerts. Hij weet van wanten, heeft ervaring en dus kent hij het klappen van de zweep en kan hard zijn als dat niet anders kan.
Zijn eerste klus is inderdaad de aanstelling van een technisch directeur en daarna een trainer/coach die de Ajax-filosofie aanvoelt en kan toepassen. Vervolgens een stuk of 9 spelers van de hand doen en daarna een aantal kanjers aankopen. En dan..? Gaan met die banaan. Ik zie het helemaal zitten!
Erik Woerts?
Pietje
 Pietje - woensdag 13 maart 2024 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2024 - 08:25 schreef hjf het volgende:

[..]

Erik Woerts?
Ik bloos van oor tot oor, hjf 😊😊😊
Uiteraard bedoelde ik Alex Kroes!!
Een beetje stom van mij. Het zal de leeftijd zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2024 door Pietje --
Pietje
 Pietje - woensdag 13 maart 2024 - 10:20   quote  deeplink  
Die namen lijken ook zo op elkaar. 😁
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 maart 2024 - 11:10   quote  deeplink  
Laat maar lekker beginnen... Of het helpt ? Geen idee...
Pietje
 Pietje - woensdag 13 maart 2024 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2024 - 11:10 schreef nummer10 het volgende:
Laat maar lekker beginnen... Of het helpt ? Geen idee...
Dat moet je natuurlijk altijd maar afwachten. Maar bij AZ heeft hij goed werk geleverd, dus waarom zou dat bij Ajax niet het geval zijn. Ik heb er in ieder geval een heel goed gevoel bij.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 13 maart 2024 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2024 - 22:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is heel gek, Bertus, maar ik heb een heel goed gevoel bij de aanstaande start van Erik Woerts. Hij weet van wanten, heeft ervaring en dus kent hij het klappen van de zweep en kan hard zijn als dat niet anders kan.
Zijn eerste klus is inderdaad de aanstelling van een technisch directeur en daarna een trainer/coach die de Ajax-filosofie aanvoelt en kan toepassen. Vervolgens een stuk of 9 spelers van de hand doen en daarna een aantal kanjers aankopen. En dan..? Gaan met die banaan. Ik zie het helemaal zitten!
Dat gevoel heb ik ook Pietje....maar dan over Alex Kroes😅
Het is een echte Ajacied als ik het zo lees, en is nergens bang voor. Branie is iets wat we kunnen gebruiken....geen middelmaat meer maar bravoure en lef. We gaan het zien. Hij heeft wel n perfect instap moment....slechter kan het nooit gaan!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2024 door bertus bikkel --
Pietje
 Pietje - woensdag 13 maart 2024 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2024 - 18:51 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook Pietje....maar dan over Alex Kroes😅
Het is een echte Ajacied als ik het zo lees, en is nergens bang voor. Branie is iets wat we kunnen gebruiken....geen middelmaat meer maar bravoure en lef. We gaan het zien. Hij heeft wel n perfect instap moment....slechter kan het nooit gaan!!!!
Haha. Ja, stom hè... Kroes... Woerts... Een flink verschil.
Ik ben gek op Amsterdamse branie. Ik ben er geboren en getogen, maar voor mijn studie heb ik Amsterdam de rug toegekeerd en na mijn Amerikaanse avontuur ben ik blijven hangen in de provincie Utrecht. Met veel plezier overigens.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 13 maart 2024 - 20:36   quote  deeplink  
Jij bent ook van alle markten thuis hé Pietje!! Al veel van de wereld mogen zien, das mooi man! Nu maar hopen dat onze club uit Mokum er weer bovenop komt en weer snel iets te lachen hebben of te vieren!!
Pietje
 Pietje - woensdag 13 maart 2024 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2024 - 20:36 schreef bertus bikkel het volgende:
Jij bent ook van alle markten thuis hé Pietje!! Al veel van de wereld mogen zien, das mooi man! Nu maar hopen dat onze club uit Mokum er weer bovenop komt en weer snel iets te lachen hebben of te vieren!!
Dat laatste hoop ik ook van harte. Ik hoop op een strenge trainer zoals Louis van Gaal ooit was. Streng, maar vooral ook menselijk.
remco k
 remco k - woensdag 13 maart 2024 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2024 - 22:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is heel gek, Bertus, maar ik heb een heel goed gevoel bij de aanstaande start van Erik Woerts. Hij weet van wanten, heeft ervaring en dus kent hij het klappen van de zweep en kan hard zijn als dat niet anders kan.
Zijn eerste klus is inderdaad de aanstelling van een technisch directeur en daarna een trainer/coach die de Ajax-filosofie aanvoelt en kan toepassen. Vervolgens een stuk of 9 spelers van de hand doen en daarna een aantal kanjers aankopen. En dan..? Gaan met die banaan. Ik zie het helemaal zitten!
Alex Kroes begint als ad hé, maar gezien de reacties daarna had je dat al door.

Ik heb er ook een prima gevoel bij, het is vanuit de bestuurlijke kant van Ajax ook rustig. Dat is ook prettig en weleens anders geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2024 door remco k --
Pietje
 Pietje - donderdag 14 maart 2024 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2024 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Alex Kroes begint als ad hé, maar gezien de reacties daarna had je dat al door.

Ik heb er ook een prima gevoel bij, het is vanuit de bestuurlijke kant van Ajax ook rustig. Dat is ook prettig en weleens anders geweest.
En bestuurlijke rust is de basis om ook op het veld te presteren. En als het lukt om overbodige spelers kwijt te raken maar wel enkele kanjers te verleiden om naar Ajax te komen, zie ik het weer helemaal zitten.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 maart 2024 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2024 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Alex Kroes begint als ad hé, maar gezien de reacties daarna had je dat al door.

Ik heb er ook een prima gevoel bij, het is vanuit de bestuurlijke kant van Ajax ook rustig. Dat is ook prettig en weleens anders geweest.
En vervolgens komt de NOS, niet dat dit alles zegt met namen als

Vos, leijnders en jansen...
p111
 p111 - vrijdag 15 maart 2024 - 10:18   quote  deeplink  
Bij deze 3 zou ik zeker voor Jansen gaan
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 maart 2024 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2024 - 10:18 schreef p111 het volgende:
Bij deze 3 zou ik zeker voor Jansen gaan
Ja ik geen haha..
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 maart 2024 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2024 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Alex Kroes begint als ad hé, maar gezien de reacties daarna had je dat al door.

Ik heb er ook een prima gevoel bij, het is vanuit de bestuurlijke kant van Ajax ook rustig. Dat is ook prettig en weleens anders geweest.
Klopt Remco. Dat was mij bekend hoor wat betreft de positie van Kroes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Fortuna Sittard op 10-3-2024 om 14:30u. Uitslag = 2-2









0.0110790