|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het liefst zo snel mogelijk |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En vroeg in de tweede helft. Van 't Schip, graag aanvallend wisselen! Nu en niet 10 minuten voor tijd |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Gaan we weer....Fortuna is ook minstens gelijkwaardig zoals gezegd en dus is 1-1 niet raar.. En nu moet Brobbey alsnog opdraven om het te repareren.... Dat is altijd lastig als het team al zo lankmoedig speelt. Hij kan het ook niet alleen hé.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gooijer komt te kort nog voor dit Ajax, is nog jong maar voor nu wisselen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 15:42 schreef bertus bikkel het volgende:Gaan we weer....Fortuna is ook minstens gelijkwaardig zoals gezegd en dus is 1-1 niet raar.. En nu moet Brobbey alsnog opdraven om het te repareren.... Dat is altijd lastig als het team al zo lankmoedig speelt. Hij kan het ook niet alleen hé.... Ik blijf zeggen dat we een middelmatig team zijn zonder echte buitenspelers |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 15:42 schreef bertus bikkel het volgende:Gaan we weer....Fortuna is ook minstens gelijkwaardig zoals gezegd en dus is 1-1 niet raar.. En nu moet Brobbey alsnog opdraven om het te repareren.... Dat is altijd lastig als het team al zo lankmoedig speelt. Hij kan het ook niet alleen hé.... Dat schreef ik eerder ook al: Fortuna Sittard is bepaald geen slechte ploeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sosa verdomme, maar ook Hato want die brengt hem in de problemen
Rost de bal toch naar voor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hlynsson is het ook niet vandaag |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het zijn er teveel die vandaag niet "leveren". |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Schippie, waar blijven de wissels om een aanvallende impuls te geven??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hier zijn ze Pietje hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Van 't Schip is toch echt wel een eigenwijze kerel hoor,. Hij moet toch ook zien dat het niet goed loopt? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Heeft hij toch naar ons geluisterd Jack :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dramatisch Ajax veel te slap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja. Akpom als middenvelder. Dan krijg je dat want dit kan hij niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Iets met de ondergrens... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We zijn geen moer beter dan Fortuna, schandalig dit voor het Ajax publiek |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kijk nou naar Gooijer, een bal over 5 meter lukt zelfs niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 15:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:We zijn geen moer beter dan Fortuna, schandalig dit voor het Ajax publiek En afgelopen donderdag tegen Aston Villa kreeg ik wat hoop dat Ajax het eindelijk op de rit had. Maar vandaag is het weer knudde |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik zag het. Dramatisch |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik denk dan toch aan van het Schip met zijn wissels, want waarom laat hij Sutalo en Gooijer staan ??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En daar is dus Sierhuis... 1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brobbey overdrijft vaak veel te veel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Thuis verliezen van Fortuna Sittard... Hoe diep kun je zinken!? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En weer gaat Gooijer de fout in |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Om te janken....ik had gelukkig al dit voorgevoel en heb 'm in de rust uit gezet. Ben lekker gaan wandelen. Ik kan dat echt niet meer aanzien. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Lekker blijven opstellen die stakker Stuntalo. Elke wedstrijd dat die gozer meespeelt is het één grote grafbende. Wat een verschrikkelijke loser. Misschien wel één van de grootste miskopen uit de geschiedenis. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: En Gaaei openlijk te kakken zetten.. Gooijer is nog erger, mja eigen jeugd he.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het is inderdaad niet om aan te gluren. Wat een waardeloos gedoe. Je hebt helemaal gelijk Bertus. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gooijer maar ook Gaaei beiden niks |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 16:01 schreef pth het volgende:Lekker blijven opstellen die stakker Stuntalo. Elke wedstrijd dat die gozer meespeelt is het één grote grafbende. Wat een verschrikkelijke loser. Misschien wel één van de grootste miskopen uit de geschiedenis. Toch vreemd, een Kroatisch international die het daar en bij zijn oude ploegen het goed deed... Druk van de transferwaarde ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Gaaei is ook enkel een talent he, vreemd land, vreemde omgeving.. die had eigenlijk ff zoals ze met veel jonge spelers hebben gedaan naar jong gemoeten het eerste jaar of half jaar.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 16:01 schreef pth het volgende:Lekker blijven opstellen die stakker Stuntalo. Elke wedstrijd dat die gozer meespeelt is het één grote grafbende. Wat een verschrikkelijke loser. Misschien wel één van de grootste miskopen uit de geschiedenis. Die heeft vandaag geen slechte indruk achter gelaten, eerder Gooijer en van het Schip
Haalt Mannsverk er af terwijl hij foutloos speelde |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Er is geen enkele speler die een redelijke voorzet kan geven terwijl er twee spitsen staan, gewoon voor schandaal.
Alles vliegt er over heen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 16:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die heeft vandaag geen slechte indruk achter gelaten, eerder Gooijer en van het Schip Haalt Mannsverk er af terwijl hij foutloos speelde Ik vraag me oprecht af of het vh schip is of die idioot ernaast.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik denk dat de directie van Ajax er goed aan doet om de trouwe supporters in de ArenA het geld van deze wedstrijd terug betaalt. Wat een wanvertoning!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax heeft moeite met elke tegenstander. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 16:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die heeft vandaag geen slechte indruk achter gelaten, eerder Gooijer en van het Schip Haalt Mannsverk er af terwijl hij foutloos speelde Dan verschillen we van mening en dat kan. Stuntalo kan er geen reet van. Kan niet voetballen, kan niet rennen, kan niet verdedigen, kan gewoon helemaal niets en zorgt alleen maar voor onrust en ellende. Voor wat betreft Mannsverk ben ik het helemaal met je eens. Zal wel weer bedacht zijn door die Griekse mafklapper die naast Schippie zit. Ik sta op het punt om helemaal te stoppen met kijken naar dit bagger zooitje. Hopelijk volgend seizoen wel een beter team, want dit kan echt niet meer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 16:15 schreef pth het volgende:[..] Dan verschillen we van mening en dat kan. Stuntalo kan er geen reet van. Kan niet voetballen, kan niet rennen, kan niet verdedigen, kan gewoon helemaal niets en zorgt alleen maar voor onrust en ellende. Voor wat betreft Mannsverk ben ik het helemaal met je eens. Zal wel weer bedacht zijn door die Griekse mafklapper die naast Schippie zit. Ik sta op het punt om helemaal te stoppen met kijken naar dit bagger zooitje. Hopelijk volgend seizoen wel een beter team, want dit kan echt niet meer. Een beter team volgende seizoen is niet moeilijk. Het kan simpelweg niet nog slechter! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
deze 2-2 van Brobey is te laat vrees ik |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: En tegen aston kunnen ze het wel opbrengen.. kortom vh schip kan het team dus niet motiveren en maakt echt vreemde keuzes er ook nog bij.. gewoon triest hoe hij bepaald speler in de media ook heeft afgebrand om vervolgens die Gooijer elke week te laten aan klooien.. en wat te denken als het team elke week satulo aan het werk ziet en word never gewisseld..
Kloten trainer, anders kan ik er niet van maken... Dat die er nog zit of überhaupt aan de bak kwam komt echt puur omdat het een ras Ajacied is zijn vriendjes die recent zijn ingestapt.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ook deze had die Stuntalo imbeciel weer over de zijlijn geschoten als Brobbey met dat grote lijf er niet tussen had gestaan …
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2024 door pth -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 16:17 schreef Pietje het volgende:[..] Een beter team volgende seizoen is niet moeilijk. Het kan simpelweg niet nog slechter! Dat is waar. Dit is by far het slechtste Ajax dat ik ooit heb gezien … |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Geloof me, ik ook. Ik volg Ajax al 69 jaar, maar zwakker dan dit Ajax heb ik ook nog nooit gezien. Een zielloos elftal vol met spelers die er niet veel van kunnen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
5e plaats komt in gevaar, het seizoen is naar de kloten |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dit was het voor mij dit seizoen. Ga voor de rest van seizoen wel op zoek naar een hobby die wel leuk is. Dit is elke wedstrijd weer een marteling … |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2024 - 16:23 schreef Pietje het volgende:[..] Geloof me, ik ook. Ik volg Ajax al 69 jaar, maar zwakker dan dit Ajax heb ik ook nog nooit gezien. Een zielloos elftal vol met spelers die er niet veel van kunnen. Waar zitten we vandaag naar te kijken...man man hoe slap allemaal |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik wijt dit puntverlies wederom aan onze technische staf. Maar blijven hopen op bepaalde spelers die al zo vaak hebben aangetoond totaal geen toegevoegde waarde te zijn. |
|
|
|