BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aston Villa-Ajax op 14-03-2024 om 21;00u. Uitslag = 4-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 14 maart 2024 - 23:20   quote  deeplink  
Mannen dit doet zo vreselijk pijn onze club helemaal naar de klote door het bestuur en die klote Duitser.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 maart 2024 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2024 - 23:20 schreef p111 het volgende:
Mannen dit doet zo vreselijk pijn onze club helemaal naar de klote door het bestuur en die klote Duitser.
Dat openbaar afbranden van spelers incl jeugdspelers, geen spelers beter maken maar juist onzekerder, satulo en Rensch de hand maar boven de kop blijven houden zonder enige prestatie en de andere gaan afzeiken en zo nog een hele lijst waar vh schip debet aan is heeft ook niet echt geholpen..

Sorry een echte Ajacied die wou helpen, maar dit keer van de wal in de sloot.. plan van v praag en v gaal, net zoals dat 541 ?
p111
 p111 - vrijdag 15 maart 2024 - 10:14   quote  deeplink  
Mijn verkooplijst .Satulo/Sato/Mansverk/Medic/Vila/Sanches/vd Boomen/Wijndal/Gorter/Pasveer/Martha/Rensch/Gaaai/Tahirovic/Forbs/Akpon. Dit is de grootste schoonmaak lijst en dan met beleid wat echte Ajax spelers aankopen, en dat aanvullen met onze jeugd en wat bestaande routine Bergwijn/Berghuis/Brobbey/ Godts/Rijkhof/Kaplan/Hato/Vos/Ramaij/Fritz/jim /Gooier /Banel /Tom de Graaff/Dies Janze/
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 maart 2024 - 11:04   quote  deeplink  
Martha wil je weg doen die eigenlijk alleen back heeft gespeelt en door de mand viel later.. En Gooijer als echte back die door de mand valt wil je dan behouden ?

Laten we eerst is even gewoon een fatsoenlijke trainer aanstellen.. maar de 3 namen die ik vanmorgen las word je ook niet vrolijk van...
p111
 p111 - vrijdag 15 maart 2024 - 11:19   quote  deeplink  
Wil het je wel uitleggen Gooier maakt foutjes is 18 pakt rode kaarten omdat hij wel de vechters kwaliteit heeft om te willen slagen,Martha heeft nog nooit een vuile broek gehad en staat er alleen maar omdat het zijn werk is en heeft kansen gehad en heeft totaal geen winnaars mentaliteit.
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 maart 2024 - 11:34   quote  deeplink  
Mijn grote god, wat ben ik er ziek van. Helemaal kapot en vannacht niet kunnen slapen. Nog geen minuut! Ik ben me vooral kapot geschrokken van het niveau van Ajax. Veel te veel tweede- en derderangs spelers. Met dank aan Mislintat die ons financiƫle huis aan het wankelen heeft gebracht met al zijn miskopen. Dit duurt echt nog vele jaren voordat Ajax de zaak weer op de rails heeft gekregen. De hele mikmak verkopen, het verlies nemen en letterlijk opnieuw beginnen met vooral een aantal jeugdspelers.
Ik heb er helaas geen woorden voor
En in het weekend wacht een bloeddorstig Sparta in Rotterdam.
Vrienden, veel sterkte gewenst!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 maart 2024 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2024 - 11:34 schreef Pietje het volgende:
Mijn grote god, wat ben ik er ziek van. Helemaal kapot en vannacht niet kunnen slapen. Nog geen minuut! Ik ben me vooral kapot geschrokken van het niveau van Ajax. Veel te veel tweede- en derderangs spelers. Met dank aan Mislintat die ons financiƫle huis aan het wankelen heeft gebracht met al zijn miskopen. Dit duurt echt nog vele jaren voordat Ajax de zaak weer op de rails heeft gekregen. De hele mikmak verkopen, het verlies nemen en letterlijk opnieuw beginnen met vooral een aantal jeugdspelers.
Ik heb er helaas geen woorden voor
En in het weekend wacht een bloeddorstig Sparta in Rotterdam.
Vrienden, veel sterkte gewenst!
Tjah sorry, ik blijf erbij dat met een fatsoenlijke trainer en meer in zit, tenminste meer als dit
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 maart 2024 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2024 - 11:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah sorry, ik blijf erbij dat met een fatsoenlijke trainer en meer in zit, tenminste meer als dit
Klopt voor een deel, maar Schippie is niet verantwoordelijk voor al die persoonlijke fouten. Dan kun je zien wat het niveau van de spelers is!
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 maart 2024 - 12:03   quote  deeplink  
En dan al die blessures... Dan zet ik toch mijn vraagtekens bij het niveau van de medische staf.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 maart 2024 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2024 - 12:03 schreef Pietje het volgende:
En dan al die blessures... Dan zet ik toch mijn vraagtekens bij het niveau van de medische staf.
De gehele staf eigenlijk.. Eigenlijk moet er een nieuwe staf komen en die zsm aanstellen, ook als dit betekend dat vh schip en co een stap terug moeten doen.. hun laten werken met deze groep en laten bepalen of ze daadwerkelijk zo slecht zijn en van daaruit kijken wat nodig is..
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 maart 2024 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2024 - 12:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De gehele staf eigenlijk.. Eigenlijk moet er een nieuwe staf komen en die zsm aanstellen, ook als dit betekend dat vh schip en co een stap terug moeten doen.. hun laten werken met deze groep en laten bepalen of ze daadwerkelijk zo slecht zijn en van daaruit kijken wat nodig is..
Reken er maar op dat Alex Kroes weet wat hem te doen staat.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 maart 2024 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2024 - 12:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Reken er maar op dat Alex Kroes weet wat hem te doen staat.
Ik heb er nog weinig vertrouwen in eerlijk gezegd...
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 maart 2024 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2024 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik heb er nog weinig vertrouwen in eerlijk gezegd...
Dat is jouw goed recht.
Ik heb er beslist wel vertrouwen in.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 maart 2024 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2024 - 16:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is jouw goed recht.
Ik heb er beslist wel vertrouwen in.
En dat is ook jou goedrecht en natuurlijk hoop ik dat jij gelijk hebt :D
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 maart 2024 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2024 - 16:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is jouw goed recht.
Ik heb er beslist wel vertrouwen in.
Ik heb er ook vertrouwen in, het kost helaas tijd en tijd is geld
Scout2
 Scout2 - vrijdag 15 maart 2024 - 19:59   quote  deeplink  
Als Ajax die tillman binnen kan hengelen voor 15m gelijk doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aston Villa-Ajax op 14-03-2024 om 21;00u. Uitslag = 4-0









0.0061528