|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 22:21 schreef freakie het volgende:[..] Ja vooral dat hij conditioneel hij het team weer goed krijgt. Niet te veel lijkt te vragen van de spelers. En nog veel belangrijker. SUTALO is al weken NIET de zwakste en wil soms nog wel eens juist Ajax helpen, inplaats van de slechtste te zijn. Je kan het na vorig seizoen ook alleen maar positief zien toch.. Het zal echt nog wel met vallen en opstaan gaan en dat is niet erg als je ziet waar we wegkomen.. maar als ik indd spelers zie zoals een satulo, gaaei enzo die echt 0 waren afgelopen seizoen en hoe ze nu zijn zie je gewoon dat deze trainer veel meer kwaliteiten bezit dan de trainers die we de afgelopen jaren hebben gehad.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 12:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Het zal echt nog wel met vallen en opstaan gaan en dat is niet erg als je ziet waar we wegkomen.. maar als ik indd spelers zie zoals een satulo, gaaei enzo die echt 0 waren afgelopen seizoen en hoe ze nu zijn zie je gewoon dat deze trainer veel meer kwaliteiten bezit dan de trainers die we de afgelopen jaren hebben gehad.. Goeie en positieve discussie freakie en nummer 10. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 12:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Het zal echt nog wel met vallen en opstaan gaan en dat is niet erg als je ziet waar we wegkomen.. maar als ik indd spelers zie zoals een satulo, gaaei enzo die echt 0 waren afgelopen seizoen en hoe ze nu zijn zie je gewoon dat deze trainer veel meer kwaliteiten bezit dan de trainers die we de afgelopen jaren hebben gehad.. Zeker. Gaaei is natuurlijk een hele rare aankoop geweest. Maar ja.. dat zulke spelers niet na vorig seizoen helemaal kapot zijn, heeft ook wel met Farioli te maken. Die heeft er toch iedereen weer de zelfde kant op laten kijken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 18:53 schreef freakie het volgende:[..] Zeker. Gaaei is natuurlijk een hele rare aankoop geweest. Maar ja.. dat zulke spelers niet na vorig seizoen helemaal kapot zijn, heeft ook wel met Farioli te maken. Die heeft er toch iedereen weer de zelfde kant op laten kijken. Gaaei was volgens mij een enorm talentvolle back bij zijn club.. aanvallend vind ik hem echt heel sterk met prachtige voorzetten.. verdedigend nog wel wat sterker worden maar dat zie ik wel goedkomen.. en wat je al zei, mooi om te zien dat de hele groep 1 kant op kijkt.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Thanks kerel.. stiekum hoop ik dat er wat meer oude leuke garde terugkomt zoals freakie nu, zal top zijn... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 19:23 schreef nummer10 het volgende:[..] Gaaei was volgens mij een enorm talentvolle back bij zijn club.. aanvallend vind ik hem echt heel sterk met prachtige voorzetten.. verdedigend nog wel wat sterker worden maar dat zie ik wel goedkomen.. en wat je al zei, mooi om te zien dat de hele groep 1 kant op kijkt.. Ja alleen de sites die bijhouden of spelers een match zijn met Ajax gaven ook wel aan dat een Gaaei eigenlijk niet past bij een 4-3-3. Hij is zeg maar een back zoals Dumfries. Alleen minder goed natuurlijk, hij is gewoon veel te vaak weg. Voor Ajax prima, maar verdedigend is hij niet best dus in een 5 verdediging kan je hem meer als rechtshalf/rechter aanvaller inzetten als het moet.
Een van de zovele rare aankopen van mislintat. Spelers kopen, met talent maar vergeten dat Ajax 4-3-3 speelt. En niet 5-3-2(mikautadze en Akpom hadden daar ook beter op gegaan) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Helemaal eens, al zie ik wel verbetering bij gaaei, die kan je nog wel kneden denk ik met 21 jaar.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Trouwens, die Pericis ofzo. Die berichtgeving om hem heen slaat toch nergens op?
“Ajax kwam 10 dagen voor PSV naar hem toe ofzo” Ajax had interesse Ajax wilde de ploeg hetzelfde houden.
Hoe slaat dit ergens op? Dat is toch totaal belachelijke berichtgeving. Ajax heeft gevraagd wat zijn salaris is, en gedacht. Voor zo’n speler gaan wij sowieso niet dat salaris betalen. Dan maar geen extra bejaarde erbij. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja en zo niet. Hij kan met een redelijk seizoen nog wel wat opleveren. Avila, Wijndal, Sosa. Geld poef. Weg. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 22:23 schreef freakie het volgende:[..] Ja en zo niet. Hij kan met een redelijk seizoen nog wel wat opleveren. Avila, Wijndal, Sosa. Geld poef. Weg. Volgens mij hebben die een optie tot koop zonder amper verlies..
Wijndal kwam helaas nog uit het Overmars boekje, die was er al mee bezig en toen best logisch gezien hoe die bij az presteerde.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sosa zeker. Avila zit er nog gewoon, voor 12.5 miljoen gekocht. Heerlijk, ach Kroes is gelukkig aan het opruimen en heeft geen rare aankopen gedaan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 09:49 schreef freakie het volgende:Sosa zeker. Avila zit er nog gewoon, voor 12.5 miljoen gekocht. Heerlijk, ach Kroes is gelukkig aan het opruimen en heeft geen rare aankopen gedaan. Daarommmm opbouwen duurt ff.. ook al vind ik ze qua team verder dan wat ik had verwacht qua organisatie.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
- dubbele post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 12:05 schreef nummer10 het volgende:[..] Daarommmm opbouwen duurt ff.. ook al vind ik ze qua team verder dan wat ik had verwacht qua organisatie.. Alles heeft denk ik te maken met 2/3 omzettingen. Henderson doet de opbouw vanuit de verdediging waardoor Sutalo gewoon kan verdedigen. Taylor heeft een makkelijkere rol omdat hij gewoon weer kan doen waar hij goed in is. En dan een toevalligheid(of goed gezien van Farioli) dat hij Baas daar neerzet en het samen met Pasveer gewoon beter staat. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Satulo vind ik juist ook prima passes geven op dit moment vd week ook de bal op akpom.. denk ook heel erg een stuk vertrouwen.. maar je hebt gelijk, ook hendo doet het geweldig op dit moment.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 17:14 schreef nummer10 het volgende:Satulo vind ik juist ook prima passes geven op dit moment vd week ook de bal op akpom.. denk ook heel erg een stuk vertrouwen.. maar je hebt gelijk, ook hendo doet het geweldig op dit moment.. Zeker, hij doet weinig fout. Maar dat komt ook omdat als er wel druk wordt gezet dat Henderson dit meestal wel oplost. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik zou Faberski graag toegevoegd zien bij Ajax1 doet het fantastisch bij Jong!
Zie hem als een betere invaller voor Traore, Gaaei wordt nu ingezet voor Traore terwijl hij eigenlijk rechtsback is |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2024 - 15:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik zou Faberski graag toegevoegd zien bij Ajax1 doet het fantastisch bij Jong! Zie hem als een betere invaller voor Traore, Gaaei wordt nu ingezet voor Traore terwijl hij eigenlijk rechtsback is Laten we hopen dan dat dr trainer dut soort spelers ook ziet. En dit probeert. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij ziet ze zeker, maar wil hij ze nu al in de picture? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Die jongen is er net he en komt net kijken bij jong.. niet te snel ophemelen, ook bij godst zie je dat kkd en eredivisie echt een groot verschil is.. neemt niet weg dat het een prachtig spelertje is.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 17:25 schreef freakie het volgende:[..] Zeker, hij doet weinig fout. Maar dat komt ook omdat als er wel druk wordt gezet dat Henderson dit meestal wel oplost. Absoluut maar ook stukken vertrouwder aan de bal... En hendo word indd onderschat qua wat die doet |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ook een hele goede. Met dit Ajax, op dit moment moet je het misschien niet eens willen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Voor volgend seizoen of durft hij hem nu al in te zetten? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Er komt vast wel een moment.. zo ruim zitten we niet in de vleugels.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Laat hem in ieder geval een paar keer invallen. Inderdaad zo veel vleugelspelers heeft Ajax niet. |
|
|
|