|
|
bertus bikkel
|
|
|
Een Italiaan die aan zijn eerste seizoenen bezig is als hoofdtrainer bij Nice en 5de staat....Dan zijn er Nederlandse trainers zat waar je deze gok mee kunt wagen toch? We hebben na Ten Hag allemaal beginnende trainers gehad of gasten die op n lager niveau aardig gepresteerd hebben. Is er dan nog steeds niks geleerd? Kroes gaat echt niet voor middelmaat denk ik en als er niemand wil dan wordt het inderdaad n type Pastoor. Lekker eigenwijs, overal schijt aan en onafhankelijk. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2024 - 10:33 schreef bertus bikkel het volgende:Een Italiaan die aan zijn eerste seizoenen bezig is als hoofdtrainer bij Nice en 5de staat....Dan zijn er Nederlandse trainers zat waar je deze gok mee kunt wagen toch? We hebben na Ten Hag allemaal beginnende trainers gehad of gasten die op n lager niveau aardig gepresteerd hebben. Is er dan nog steeds niks geleerd? Kroes gaat echt niet voor middelmaat denk ik en als er niemand wil dan wordt het inderdaad n type Pastoor. Lekker eigenwijs, overal schijt aan en onafhankelijk. En Pastoor is een ras Amsterdammer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kunnen we nu allemaal gaan roepen, maar hij is niet in beeld bij Ajax |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Laten we nou eens geen genoegen nemen met een Pastoor of andere trainer van dit kaliber.
Laat er maar eens een grote trainer voor de groep staan, gepokt en gemazeld. Kost geld, maar dan hebben we ook een echte trainer voor de groep staan.
Kan Vos zich mooi ontwikkelen onder zijn vleugels en na een jaartje of 3-4 van successen het stokje overnemen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Maar wat heeft Porter gepresteerd,voor Chelsey waar hij overigens ontslagen is alleen Brighton waar ik hem van ken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 08:32 schreef JOOD het volgende:Laten we nou eens geen genoegen nemen met een Pastoor of andere trainer van dit kaliber. Laat er maar eens een grote trainer voor de groep staan, gepokt en gemazeld. Kost geld, maar dan hebben we ook een echte trainer voor de groep staan. Kan Vos zich mooi ontwikkelen onder zijn vleugels en na een jaartje of 3-4 van successen het stokje overnemen. Volledig mee eens, Overigens heeft Beuker aan gegeven dat ze naar een ervaren trainer uitkijken van het kaliber van Gaal.
Terecht want de laatste seizoenen was het na ten Hag huilen met de pet op.
Maar die liggen niet voor het oprapen, in Nederland zeker niet |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Pastoor is een ervaren trainer ondanks zijn leeftijd,en heeft prima gepresteerd maar ja ook Jansen van AZ had ik wel een kans gegund. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 12:38 schreef p111 het volgende:Pastoor is een ervaren trainer ondanks zijn leeftijd,en heeft prima gepresteerd maar ja ook Jansen van AZ had ik wel een kans gegund. Mag je hun vergelijken met een trainer als van Gaal?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Nee maar heb je die dan ? en van Gaal was ook nog een broekie toen hij bij Ajax begon. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 18:14 schreef p111 het volgende:[..] Nee maar heb je die dan ? en van Gaal was ook nog een broekie toen hij bij Ajax begon. Ik heb alleen maar laten weten dat Ajax op zoek is naar een ervaren trainer op internationaal gebied, dit heeft Beuker van Ajax aan gegeven.
En dan kom jij met talentvolle trainers aan zetten.
Dit is wat Ajax wil, niet ik, al zie ik dit natuurlijk wel zitten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nee dat begrijp ik maar Pastoor of Jansen zijn niet alleen talentvolle trainers maar ook al ervaren trainers.Maar staat daar t/o een heel ervaren trainer die ook nog eens goede resultaten heeft behaald dan graag ,maar Harry Porter zijn CV vind ik ook niet echt indrukwekkend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2024 door p111 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 19:41 schreef p111 het volgende:Nee dat begrijp ik maar Pastoor of Jansen zijn niet alleen talentvolle trainers maar ook al ervaren trainers.Maar staat daar t/o een heel ervaren trainer die ook nog eens goede resultaten heeft behaald dan graag ,maar Harry Porter zijn CV vind ik ook niet echt indrukwekkend. Het zijn ervaren trainers in de Nederlandse competitie, die hadden we voorheen ook met Alfred Schreuder en Maurice Steyn toen kwam Ajax ook geen steek verder, ze gleden eerder verder af. Wat ik lees willen ze met behulp van Graham Potter onze Ajax held Christian Chivu klaar stomen voor de toekomst.
Ik heb daar geen inzicht in of dit de juiste combinatie is.
Met trainers is het altijd afwachten, bij de ene club doen ze het goed terwijl ze ergens anders ontslagen worden
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het zijn ervaren trainers in de Nederlandse competitie, die hadden we voorheen ook met Alfred Schreuder en Maurice Steyn toen kwam Ajax ook geen steek verder, ze gleden eerder verder af. Wat ik lees willen ze met behulp van Graham Potter onze Ajax held Christian Chivu klaar stomen voor de toekomst. Ik heb daar geen inzicht in of dit de juiste combinatie is. Met trainers is het altijd afwachten, bij de ene club doen ze het goed terwijl ze ergens anders ontslagen worden Met deze Ajax selctie had geen een trainer een goed seizoen gedraaid,kijk wat Pastoor heeft gepresteerd met bij voorbaat de gedoodverfde degradant. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 23:06 schreef p111 het volgende:[..] Met deze Ajax selctie had geen een trainer een goed seizoen gedraaid,kijk wat Pastoor heeft gepresteerd met bij voorbaat de gedoodverfde degradant. Nu spreek je jezelf tegen, Alex zou in jouw ogen dan de beste keus zijn.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Op dit moment qua Nederlandse trainers zou ik deze volgorde aannemen de Boer- Jans-Pastoor- Jansen. Maar ik denk dat het gewoon een buitenlander gaat worden !!! We gaan het zien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Potter staat bovenaan het lijstje volgens de meeste voetbal sites |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ha ik vrees het ook,nou hopelijk als hij wordt aangenomen verrast hij mij en is het een topper. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 18:05 schreef p111 het volgende:Ha ik vrees het ook,nou hopelijk als hij wordt aangenomen verrast hij mij en is het een topper. Het is altijd afwachten of een trainer vruchten afwerpt, is van een aantal factoren afhankelijk, met name hoe is de klik met de spelers, kan hij zijn spelers tot get bot motiveren, wat voor niveau hebben ze, kan hij spelers naar een hoger niveau tillen, is het voor ieder duidelijk wat er van hem gevraagd wordt, blijft het los zand of wordt het een ingespeeld team...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Feijenoord schijnt ook in de markt te zijn voor Potter en naar het lijkt zal Potter voor Feijenoord gaan kiezen. We gaan het wel zien. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2024 - 22:03 schreef Pietje het volgende:Feijenoord schijnt ook in de markt te zijn voor Potter en naar het lijkt zal Potter voor Feijenoord gaan kiezen. We gaan het wel zien. Ik ben daar niet rouwig om Pietje. De FC Potter heeft maar één belang: en dat is eigen belang. Ik heb er heel goed over nagedacht. Mijn top kandidaat is Mario Pusic. Ex-assistant trainer van Arne Slot en de huidige trainer van Sjachtar Donetsk. Daar moeten we 110% voor gaan. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Pusic ook bij Twente niet echt geslaagt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2024 - 10:36 schreef hjf het volgende:[..] Ik ben daar niet rouwig om Pietje. De FC Potter heeft maar één belang: en dat is eigen belang. Ik heb er heel goed over nagedacht. Mijn top kandidaat is Mario Pusic. Ex-assistant trainer van Arne Slot en de huidige trainer van Sjachtar Donetsk. Daar moeten we 110% voor gaan. Oh, ik ben daar beslist ook niet rouwig om hjf. Ik meldde het alleen maar toen ik dat nieuws tegenkwam. Mijn topkandidaat heeft Ajax al in huis: Louis van Gaal maar óf hij bereid is nog eenmaal voor de groep te gaan staan is maar de vraag. Maar zo'n type trainer heeft Ajax naar mening wel nodig. Streng, maar toch "lief" en vooral duidelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 mei 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2024 - 10:53 schreef Pietje het volgende:[..] Oh, ik ben daar beslist ook niet rouwig om hjf. Ik meldde het alleen maar yoen ik dat nieuws tegenkwam. Mijn topkandidaat heeft Ajax al in huis: Louis van Gaal maar óf hij bereid is nog eenmaal voor de groep te gaan staan is maar de vraag. Is ook mijn favoriet maar nee Pietje vergeet het maar die heeft daar geen trek meer in, zit net zijn vrouwtje heerlijk aan de kust van Portugal, stuurt af en toe een berichtje maar meer niet.
Als ik de berichtgeving mag geloven gaat het waarschijnlijk geen Nederlander worden, ook Potter niet omdat hij te duur is, zijn zaakwaarnemer doet moeilijk.
Het zal eerder Francesco Farioli worden, maar of die al zo ervaren is betwijfel ik.
Ik laat me op dit moment verrassen, en zal er positief in staan want de laatste jaren was het bagger na ten Hag |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik lees ook weer dat ze interesse hebben in Keizer,nou hopelijk is dat een grap deze man heeft helemaal niets gepresteerd. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik lees net ook dat die zaakwaarnemer van Harry Potter geen water bij de wijn wil doen ,nou hopelijk is Ajax weer Ajax en zeggen tegen deze Harry Potter ga jij maar lekker in een fantasie film spelen,einde onderhandeling wij gaan voor iemand die wel graag wil. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2024 - 11:55 schreef p111 het volgende:Ik lees net ook dat die zaakwaarnemer van Harry Potter geen water bij de wijn wil doen ,nou hopelijk is Ajax weer Ajax en zeggen tegen deze Harry Potter ga jij maar lekker in een fantasie film spelen,einde onderhandeling wij gaan voor iemand die wel graag wil. Je moet niet alles geloven wat ze schrijven, maar mocht het zo zijn heb je gelijk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2024 - 11:51 schreef p111 het volgende:Ik lees ook weer dat ze interesse hebben in Keizer,nou hopelijk is dat een grap deze man heeft helemaal niets gepresteerd. Die man had op dat moment geen beste selectie, het noodlot van Nouri kreeg hij ook voor zijn kiezen. Niet dat ik wil dat Keizer opnieuw aangesteld wordt...vermoed ook niet dat ze dit risico willen lopen, ze willen niet opnieuw een trainer die het waarschijnlijk niet gaat redden |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2024 - 20:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die man had op dat moment geen beste selectie, het noodlot van Nouri kreeg hij ook voor zijn kiezen. Niet dat ik wil dat Keizer opnieuw aangesteld wordt...vermoed ook niet dat ze dit risico willen lopen, ze willen niet opnieuw een trainer die het waarschijnlijk niet gaat redden Keizer... De selectie destijds viel wel mee toch ? Nouri klopt.. maar ook na Ajax heeft keizer echt 0 laten zien, misschien wel een goede assistent ? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2024 - 16:04 schreef nummer10 het volgende:[..] Keizer... De selectie destijds viel wel mee toch ? Nouri klopt.. maar ook na Ajax heeft keizer echt 0 laten zien, misschien wel een goede assistent ? Een vraag: welke trainer deugt er in jouw ogen nu wel? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha Bosz, want dat was zijn buurman! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou hadden we Bosz maar gehad,ik ben een fan van Bosz . Maar warrior adoreert Bosz ha ha |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 08:32 schreef JOOD het volgende:Laten we nou eens geen genoegen nemen met een Pastoor of andere trainer van dit kaliber. Laat er maar eens een grote trainer voor de groep staan, gepokt en gemazeld. Kost geld, maar dan hebben we ook een echte trainer voor de groep staan. Kan Vos zich mooi ontwikkelen onder zijn vleugels en na een jaartje of 3-4 van successen het stokje overnemen. Noem jij die grote trainer dan ?? Ten hag was ook geen grote trainer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Vandaar dat we een grote trainer willen, we hebben de laatste jaren genoeg netniet trainers gehad, kom jij weer met dat niveau aan.
Laten we een keer een buitenlander met naam de kans geven, geef die dan een aantal jaren de kans, pas dan weet je of het een goede keuze was
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 mei 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2024 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vandaar dat we een grote trainer willen, we hebben de laatste jaren genoeg netniet trainers gehad, kom jij weer met dat niveau aan. Laten we een keer een buitenlander met naam de kans geven, geef die dan een aantal jaren de kans, pas dan weet je of het een goede keuze was Ten Hag heeft het toch goed gedaan ? En ik ben niet op de hoogte van een buitenlandse toptrainer ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2024 - 10:51 schreef p111 het volgende:[..] Ten Hag heeft het toch goed gedaan ? En ik ben niet op de hoogte van een buitenlandse toptrainer ? Ten Hag wil niet terug naar Ajax, die heeft van een grotere competitie geproefd. Het is maar de vraag of hij weg moet bij Manchester, en anders zijn er wel andere clubs die hem willen hebben.
Ik zou hem graag terug willen zien, hij is een trainer die langdurig blijft herhalen tot dat het er in geslepen zit Zo'n trainer hebben we op dit moment nodig, een trainer die de teugels wat verder aantrekt, en maar blijven herhalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Graham Potter wordt definitief niet de nieuwe trainer van Ajax, meldt het toonaangevende The Athletic. Potter denkt niet dat het project in Amsterdam op een goed moment komt.
Nou door schakelen Ajax, niet te lang wachten. Want eerst moest de organisatie staan werd gezegd voordat ze spelers gaan halen dus go for it |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat verbaast mij niets. Potter heeft van meet af aan gezegd niet naar Ajax te willen. Dat moet de leiding bij Ajax toch ook gehoord en gelezen hebben? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2024 - 21:00 schreef Pietje het volgende:Dat verbaast mij niets. Potter heeft van meet af aan gezegd niet naar Ajax te willen. Dat moet de leiding bij Ajax toch ook gehoord en gelezen hebben? Hij heeft zich officieel afgemeld, dus er was wel interesse van beide kanten.
Ik vermoed dat een andere club zich gemeld heeft, in een meer interessante competitie die daarnaast wel het juiste salaris wil betalen Pietje |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2024 - 21:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij heeft zich officieel afgemeld, dus er was wel interesse van beide kanten. Ik vermoed dat een andere club zich gemeld heeft, in een meer interessante competitie die daarnaast wel het juiste salaris wil betalen Pietje Dat zou heel goed kunnen, Jack. Werk aan de winkel voor Ajax! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Prima ik had al geen vertrouwen in Harry Potter !!! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou mij benieuwen waar ze nu mee aankomen ,misschien die 35 jarige Italiaan of gaan ze toch voor de Boer- Jansen of Pastoor ? die zeker meer ervaring hebben als die maffioso ? Ook Ten Hag is nog geen gesloten boek. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 - 12:10 schreef p111 het volgende:Nou mij benieuwen waar ze nu mee aankomen ,misschien die 35 jarige Italiaan of gaan ze toch voor de Boer- Jansen of Pastoor ? die zeker meer ervaring hebben als die maffioso ? Ook Ten Hag is nog geen gesloten boek. En allemaal gefaald buiten nl... de namen die jij noemt mogen van mij dan ook per direct een streep door.. en waarom maffioso ? Omdat het een Italiaan is? Ik ben blij dat ze een getalenteerde buitenlandse trainer aannemen ipv die zogenaamde top trainers die jij noemt.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het maakt mij geen moer uit, al maken ze Pietje Puk trainer als hij Ajax maar weer op de kaart zet. Mocht Ajax volgend seizoen in de top 3 eindigen en de halve finale Europa League halen dan hebben we een toptrainer te pakken |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 - 15:28 schreef nummer10 het volgende:[..] En allemaal gefaald buiten nl... de namen die jij noemt mogen van mij dan ook per direct een streep door.. en waarom maffioso ? Omdat het een Italiaan is? Ik ben blij dat ze een getalenteerde buitenlandse trainer aannemen ipv die zogenaamde top trainers die jij noemt.. Nee jij bent bijdehand neem een 35 jarige Italiaan dan zit je goed die zg getalenteerde Italiaan .De Boer 4x kampioen geweest met Ajax dus ervaring zat en het Ajax DNA .Een wereld prestatie van Pastoor om met Almere zich te handhaven,geloof me ik heb ze een aantal keren gezien dat is echt een wereld prestatie,tactisch een professor. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
En nu dreigt Jordan Henderson te vertrekken wegens o.a. het gemis aan topsport mentaliteit binnen onze club en het mislopen van het aantrekken van Graham Potter. Hoever kun je nog zakken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 - 19:05 schreef hjf het volgende:En nu dreigt Jordan Henderson te vertrekken wegens o.a. het gemis aan topsport mentaliteit binnen onze club en het mislopen van het aantrekken van Graham Potter. Hoever kun je nog zakken. Misschien blijft hij wel weg omdat hij de kwaliteit van de spelers te mager vindt als ook zijn salaris. Het blijft toch maar gissen waarom dat hij plots afzegt. Ik steun wat dit aan gaat Kroes en Beuker.
Het is wel toevallig dat het samen valt dat 7 uur geleden Menno Geelen bereid is bevonden om per direct de rol van interim-algemeen directeur op zich te nemen. Dit totdat er een nieuwe algemeen directeur is benoemd en ingewerkt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Geen probleem voor Ajax hij was slechts een tussenoplossing |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax is met alles een tussenoplossing, talenten, jonge aankoop blijven een paar jaar en verhuizen dan naar de grotere clubs in de Premier League en La liga.
Het gaat nooit zo ver komen maar dat zou nu eens door broken moeten worden. Daley Blind en Tadic waren goede voorbeelden, die bleven wel lang en dan zie je direct een beter team |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja die waren al op leeftijd dus kopen en geen restwaarde daar houd Ajax niet zo van. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 - 16:58 schreef p111 het volgende:[..] Nee jij bent bijdehand neem een 35 jarige Italiaan dan zit je goed die zg getalenteerde Italiaan .De Boer 4x kampioen geweest met Ajax dus ervaring zat en het Ajax DNA .Een wereld prestatie van Pastoor om met Almere zich te handhaven,geloof me ik heb ze een aantal keren gezien dat is echt een wereld prestatie,tactisch een professor. De boer 4x kampioen van de armoede met erg weinig punten en anti voetbal.. Pastoor handhaafd zich omdat een aantal op papier totaal door de ondergrens zakken en ook met enorm laf voetbal... Daarbij ook vaak niks gepresteerd...
Waarom zouden we geen jonge talentvolle trainer aan durven stellen ? Nieuwe kijk erop, nieuwe inbreng, moderner voetbal... Wie zou het zeggen...
En Ajax DNA.... 🤢 |
|
|
|