|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 - 17:14 schreef nummer10 het volgende:[..] De boer 4x kampioen van de armoede met erg weinig punten en anti voetbal.. Pastoor handhaafd zich omdat een aantal op papier totaal door de ondergrens zakken en ook met enorm laf voetbal... Daarbij ook vaak niks gepresteerd... Waarom zouden we geen jonge talentvolle trainer aan durven stellen ? Nieuwe kijk erop, nieuwe inbreng, moderner voetbal... Wie zou het zeggen... En Ajax DNA.... 🤢 Je lult als een kip zonder kop,4X kampioen van de armoe mijn god .Ik neem aan dat jij bedoelt 4x kampioen met een beperkte selectie dus heel knap. Almere met een heel beperkte selectie handhaven met laf voetbal zoals jij dat noemt maar misschien tactisch heel sterk om met zulke beperkte voetvallers nog zoveel pinten te halen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik zou het te gek voor woorden vinden als die jongen van Nice zou komen", is Derksen duidelijk in Vandaag Inside. "Die is bij een paar clubs keeperstrainer geweest en heeft twee onduidelijke clubs in Turkije getraind, en zit nu bij Nice. Hij is 35 jaar, en heeft totaal geen ervaring nog. Die geef je Ajax toch niet onder deze moeilijke omstandigheden?" |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 10:29 schreef p111 het volgende:Ik zou het te gek voor woorden vinden als die jongen van Nice zou komen", is Derksen duidelijk in Vandaag Inside. "Die is bij een paar clubs keeperstrainer geweest en heeft twee onduidelijke clubs in Turkije getraind, en zit nu bij Nice. Hij is 35 jaar, en heeft totaal geen ervaring nog. Die geef je Ajax toch niet onder deze moeilijke omstandigheden?" Het zou mij niet verbazen, omdat het bestuur, RvC en directie al sinds het vertrek van Overmars volledig de weg kwijt zijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 - 21:19 schreef p111 het volgende:[..] Je lult als een kip zonder kop,4X kampioen van de armoe mijn god .Ik neem aan dat jij bedoelt 4x kampioen met een beperkte selectie dus heel knap. Almere met een heel beperkte selectie handhaven met laf voetbal zoals jij dat noemt maar misschien tactisch heel sterk om met zulke beperkte voetvallers nog zoveel pinten te halen. Met hoeveel punten ? En voor Nederlandse begrippen destijds een prima selectie..
Er zijn ploegen met nog minder die leuker voetbal spelen en handhaven.. daarbij wat heeft pastoor verder laten zien ?
Maar een vernieuwende trainer voor de toekomst moet een slechte keuze zijn... Heb je oranje destijds overigens bekeken en de ploegen waar de boer verder trainer is geweest ? 🤣
En wat betreft tenhag.. het slechtste jaar ever voor United en wss zonder Europees voetbal.. na 400 mil uitgaven en de duurste selectie ter wereld.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Arno Vermeulen plaatst zijn vraagtekens bij de mogelijke aanstelling van Francesco Farioli bij Ajax. Zondag werd duidelijk dat de 35-jarige trainer van OGC Nice op poleposition staat bij de Amsterdamse club, nadat de eerdere topkandidaat Graham Potter afhaakte. Vermeulen vroeg zich zondagavond bij het NOS-programma Studio Voetbal openlijk af hoe de clubleiding bij Farioli is uitgekomen.
"In het afgelopen jaar hadden ze (Nice, red.) 58 punten, nu 54 met nog twee wedstrijden te spelen. Hij kan maximaal op zestig punten komen, twee meer dan vorig jaar. Zoveel scheelt het niet", stelt Vermeulen. "Hij kan er nog derde mee worden, maar staat nu vijfde. Hij heeft 33 miljoen euro meer geïnvesteerd in de club dan dat er binnenkwam, dus je mag aannemen dat hij betere spelers heeft gekregen. Dat is dus niet zo heel bijzonder."
"Wat ook opmerkelijk is: het doelsaldo van het team, 37 goals voor, 25 tegen", vervolgde Vermeulen. "Er zijn maar vijf clubs in de competitie die minder goals hebben gemaakt, dus het is ook geen doelpuntenmachine, dat elftal. Alleen defensief blijkt het wel goed te zitten. Bovendien staan ze zestien punten achter op Paris Saint-Germain, dus we moeten ook niet overdrijven." |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Geweldig talent die trainer die hebben wij niet in Nederland 37 doelpunten voor ,echt aanvallend voetbal. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 22:18 schreef nummer10 het volgende:[..] Met hoeveel punten ? En voor Nederlandse begrippen destijds een prima selectie.. Er zijn ploegen met nog minder die leuker voetbal spelen en handhaven.. daarbij wat heeft pastoor verder laten zien ? Maar een vernieuwende trainer voor de toekomst moet een slechte keuze zijn... Heb je oranje destijds overigens bekeken en de ploegen waar de boer verder trainer is geweest ? 🤣 En wat betreft tenhag.. het slechtste jaar ever voor United en wss zonder Europees voetbal.. na 400 mil uitgaven en de duurste selectie ter wereld.. De selectie van Frank de Bqer was zeer matig en 4x achter elkaar kampioen is echt een prestatatie.En Pastoor heeft met NEC ook een geweldig seizoen gedraaid,en nu gaan we voor een Italiaan met 0,0 op zijn CV .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2024 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dat Farioli derde keus is, nooit zelfstandig als hoofdtrainer heeft gewerkt in een van de vier grote competities in Europa en zich geen prijzenpakker heeft getoond, is geen aanbeveling om die gok te nemen. Zo zijn er diverse analisten en kranten die hem onderzocht hebben.Wat is de reden dar wij beslist een buitenlander moeten hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 10:11 schreef p111 het volgende:Dat Farioli derde keus is, nooit zelfstandig als hoofdtrainer heeft gewerkt in een van de vier grote competities in Europa en zich geen prijzenpakker heeft getoond, is geen aanbeveling om die gok te nemen. Zo zijn er diverse analisten en kranten die hem onderzocht hebben.Wat is de reden dar wij beslist een buitenlander moeten hebben. Misschien vanwege zijn trainingsmethoden? Er is heus wel een goede reden dat ze met hem in zee willen
Maar goed het blijft met elke trainer de vraag of het gezamenlijke doel bereikt wordt.
Hier een visie van een voetballer die onder hem gewerkt heeft..
Calvin Stengs denkt dat Francesco Farioli een goede trainer voor Ajax zal zijn. De oud-Nice speler werkte al met de Italiaan tijdens zijn verblijft bij de Franse club. In werkwijze vindt hij Farioli ook wel een beetje op Arne Slot lijken.
"Ik heb hem de gehele voorbereiding meegemaakt eigenlijk", start Stengs over Farioli als hem daarover een vraag gesteld wordt. "Toen ik hier kwam waren veel dingen eigenlijk hetzelfde. In veel dingen was het voor mij makkelijk aanpassen, dan voor anderen. Hoe verder wij kwamen, hoe meer ik dacht: hé misschien heb ik dit daar al meegemaakt. Een goede trainer denk ik |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 10:11 schreef p111 het volgende:Dat Farioli derde keus is, nooit zelfstandig als hoofdtrainer heeft gewerkt in een van de vier grote competities in Europa en zich geen prijzenpakker heeft getoond, is geen aanbeveling om die gok te nemen. Zo zijn er diverse analisten en kranten die hem onderzocht hebben.Wat is de reden dar wij beslist een buitenlander moeten hebben. Ze waren met 2 trainers aan het praten... Potter en deze beste man... Tenhag is enkel geroepen door de media...
Ik denk dat er behoorlijk goede gesprekken zijn geweest en de technische staff moet nog verder aangekleed worden... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Als ik dit lees hou ik mijn hard vast. ===========================================Onze doelstellingen hebben we bereikt, of in ieder geval een groot deel. Nu moeten we winnen van PSG.” De coach van Nice wordt vooral geloofd vanwege de defensieve zekerheid van dat elftal. “We hebben een van de beste verdedigingen van Europa.” Toch won geen van de spelers van Farioli een individuele prijs naar aanleiding van dit seizoen. “We hadden op zijn minst een vermelding verdiend”, stelt de oefenmeester dan ook.
Volgens Mike Verweij heeft Ajax ondertussen in hoofdlijnen een overeenkomst geformuleerd waar Farioli mee akkoord gaat. Het lijkt erop dat de Italiaanse trainer volgend seizoen in Amsterdam voor de groep staat. Op Instagram heeft Farioli al de eerste stap gezet: de trainer volgt op dat platform sinds kort ook Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
De nieuwe mensen (jongere generatie) willen vernieuwing en misschien ook wel in het systeem..
Ook het totaal voetbal was vernieuwend destijds en kwam bij ajax weg grotendeels... En later nog beter geworden onder pep..
Wie zegt nu niet dat we NOG vernieuwender gaan zijn met nog betere aanpassingen met een trainer voor de toekomst ? Zie Alonso bijvoorbeeld... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2024 - 01:10 schreef nummer10 het volgende:De nieuwe mensen (jongere generatie) willen vernieuwing en misschien ook wel in het systeem.. Ook het totaal voetbal was vernieuwend destijds en kwam bij ajax weg grotendeels... En later nog beter geworden onder pep.. Wie zegt nu niet dat we NOG vernieuwender gaan zijn met nog betere aanpassingen met een trainer voor de toekomst ? Zie Alonso bijvoorbeeld... Mee eens. Het blijkt een zeer tactische trainer te zijn. Iets waar het echt aan geschort heeft de afgelopen jaren. Voetballen met een duidelijk plan waar iedereen zich aan hoort te houden. Van achteruit opbouwen, centrale verdedigers dicht op elkaar en driehoekjes… overtal creeeren en doorvoetballen vanaf daar. Met de creativiteit van Berghuis, Unuvar, aankoop? Moet dat volgende station goedkomen, zodat onze (best wel heel goede) voorhoede het af kan gaan maken. Stabiliteit inbouwen op het middenveld met Henderson en Mansverk.
Lijkt op voetballen met een plan. Iets wat echt heel erg weg geweest is..
Daarnaast hebben we met Vos de meest talentvolle trainer van NL zelf in huis. Laat die het over een paar jaar maar overnemen.
Ik zie het wel gebeuren.
En los daarvan heb ik alle vertrouwen in Kroes, Beuker en de Lang. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2024 - 05:13 schreef JOOD het volgende:[..] Mee eens. Het blijkt een zeer tactische trainer te zijn. Iets waar het echt aan geschort heeft de afgelopen jaren. Voetballen met een duidelijk plan waar iedereen zich aan hoort te houden. Van achteruit opbouwen, centrale verdedigers dicht op elkaar en driehoekjes… overtal creeeren en doorvoetballen vanaf daar. Met de creativiteit van Berghuis, Unuvar, aankoop? Moet dat volgende station goedkomen, zodat onze (best wel heel goede) voorhoede het af kan gaan maken. Stabiliteit inbouwen op het middenveld met Henderson en Mansverk. Lijkt op voetballen met een plan. Iets wat echt heel erg weg geweest is.. Daarnaast hebben we met Vos de meest talentvolle trainer van NL zelf in huis. Laat die het over een paar jaar maar overnemen. Ik zie het wel gebeuren. En los daarvan heb ik alle vertrouwen in Kroes, Beuker en de Lang. 100% mee eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niet alleen jij Pietje, ik ook!🤣 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Laten wij het hopen dat het allemaal goed komt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ook weer een pluspunt voor Frank die het wel ziet wat wij nodig hebben. ======================================================================= In gesprek met Noa Vahle bij Viaplay steekt De Boer de loftrompet over de 23-jarige speler. "Fantastisch, hij heeft het echt ongelooflijk gedaan. In het Nederlands elftal gespeeld, speler van het jaar (bij Tottenham, red.) geworden. Dat je op dit niveau al zoveel wedstrijden in je eerste seizoen kan spelen, dat zegt iets over hem denk ik."
Toen De Boer bondscoach was, stond Van de Ven al op zijn radar, geeft hij aan. “We wisten dat hij een groot talent was. Hij heeft snelheid en dat is zo belangrijk. Daarnaast heeft hij een goede techniek, die combinatie maakt hem een hartstikke goede verdediger." Op de vraag of Van de Ven meemoet naar het EK, antwoordt De Boer stellig: "Ik vind van wel. Hij heeft een wapen: snelheid. Als wij met Oranje met ruimte in de rug willen spelen… Normaal gesproken speelt hij centraal, vandaag (tegen City, red.) speelt hij linksback. Dat is ook nog een bijkomstigheid. Hij kan echt het Nederlandse voetbal spelen. Een hele moderne centrale verdediger." |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Kijk die voetbalde 15 km van Ajax en never nooit in zicht geweest,terwijl we zo zwak in de achterhoede zitten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Alweer... 😄 het wordt saai! 😂 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2024 - 16:34 schreef p111 het volgende:Ook weer een pluspunt voor Frank die het wel ziet wat wij nodig hebben. ======================================================================= In gesprek met Noa Vahle bij Viaplay steekt De Boer de loftrompet over de 23-jarige speler. "Fantastisch, hij heeft het echt ongelooflijk gedaan. In het Nederlands elftal gespeeld, speler van het jaar (bij Tottenham, red.) geworden. Dat je op dit niveau al zoveel wedstrijden in je eerste seizoen kan spelen, dat zegt iets over hem denk ik." Toen De Boer bondscoach was, stond Van de Ven al op zijn radar, geeft hij aan. “We wisten dat hij een groot talent was. Hij heeft snelheid en dat is zo belangrijk. Daarnaast heeft hij een goede techniek, die combinatie maakt hem een hartstikke goede verdediger." Op de vraag of Van de Ven meemoet naar het EK, antwoordt De Boer stellig: "Ik vind van wel. Hij heeft een wapen: snelheid. Als wij met Oranje met ruimte in de rug willen spelen… Normaal gesproken speelt hij centraal, vandaag (tegen City, red.) speelt hij linksback. Dat is ook nog een bijkomstigheid. Hij kan echt het Nederlandse voetbal spelen. Een hele moderne centrale verdediger." Mosterd na de maaltijd natuurlijk.. dit roept heel Nederland aan al geruime tijd, echter heb je met koeman en de boer 2 laffe verdedigende trainers die dit niet aandurven... Idem met bijv frimpong en maatsen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2024 - 05:13 schreef JOOD het volgende:[..] Mee eens. Het blijkt een zeer tactische trainer te zijn. Iets waar het echt aan geschort heeft de afgelopen jaren. Voetballen met een duidelijk plan waar iedereen zich aan hoort te houden. Van achteruit opbouwen, centrale verdedigers dicht op elkaar en driehoekjes… overtal creeeren en doorvoetballen vanaf daar. Met de creativiteit van Berghuis, Unuvar, aankoop? Moet dat volgende station goedkomen, zodat onze (best wel heel goede) voorhoede het af kan gaan maken. Stabiliteit inbouwen op het middenveld met Henderson en Mansverk. Lijkt op voetballen met een plan. Iets wat echt heel erg weg geweest is.. Daarnaast hebben we met Vos de meest talentvolle trainer van NL zelf in huis. Laat die het over een paar jaar maar overnemen. Ik zie het wel gebeuren. En los daarvan heb ik alle vertrouwen in Kroes, Beuker en de Lang. Eens.. en ik denk echt dat ze dit jaar gaan zien als opbouw jaar, vandaar een enorm talent volle trainer met een duidelijke visie... |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Succes Kroes zware taak voor jou deze zomer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt want hij zal een groot aantal spelers van de hand gaan doen.
Ik hoop dat we volgend seizoen onze 3 Kroaten niet meer in ons midden hebben hooguit dat Sutalo nog blijft. Mannsverk is ook te missen, is totaal niet creatief, ik twijfel nog over Tahirovic.
Enfin ik zie wel wie er getransfereerd worden, en wie er voor terug komen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 21:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt want hij zal een groot aantal spelers van de hand gaan doen. Ik hoop dat we volgend seizoen onze 3 Kroaten niet meer in ons midden hebben hooguit dat Sutalo nog blijft. Mannsverk is ook te missen, is totaal niet creatief, ik twijfel nog over Tahirovic. Enfin ik zie wel wie er getransfereerd worden, en wie er voor terug komen Bergwijn, Berghuis, Sosa, Sutalo, mansverk, Henderson, tahirovic allemaal wegdoen bij goed bod. Onze spits Brobbey is ook veel te traag maar mag van mij nog de kans krijgen. Zelfde voor Taylor, Rensch, Rulli die zitten ook op het randje. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
En mis er nog een paar maargoed. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 22:17 schreef Scout2 het volgende:[..] Bergwijn, Berghuis, Sosa, Sutalo, mansverk, Henderson, tahirovic allemaal wegdoen bij goed bod. Onze spits Brobbey is ook veel te traag maar mag van mij nog de kans krijgen. Zelfde voor Taylor, Rensch, Rulli die zitten ook op het randje. 🤣 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 21:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt want hij zal een groot aantal spelers van de hand gaan doen. Ik hoop dat we volgend seizoen onze 3 Kroaten niet meer in ons midden hebben hooguit dat Sutalo nog blijft. Mannsverk is ook te missen, is totaal niet creatief, ik twijfel nog over Tahirovic. Enfin ik zie wel wie er getransfereerd worden, en wie er voor terug komen Zullen we het aan de nieuwe trainer laten ipv een niks zeggende vh schip ? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2024 - 03:43 schreef nummer10 het volgende:[..] Zullen we het aan de nieuwe trainer laten ipv een niks zeggende vh schip ? Zullen we wel respect houden voor van t Schip? Hij heeft wel de dikke stront van de zeer falende beleidsmakers en directeuren door het putje heen geduwd dit jaar. Met zijn handen.
Er zijn betere trainers, vernieuwender, strenger, tactischer. Maar John heeft ons wel echt geholpen afgelopen seizoen. Met een beetje geluk zelf rechtstreekse plaatsting voor Europa League.
Dus we laten idd alles aan de nieuwe trainer, maar John mag wat mij betreft meer credits krijgen! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 22:17 schreef Scout2 het volgende:[..] Bergwijn, Berghuis, Sosa, Sutalo, mansverk, Henderson, tahirovic allemaal wegdoen bij goed bod. Onze spits Brobbey is ook veel te traag maar mag van mij nog de kans krijgen. Zelfde voor Taylor, Rensch, Rulli die zitten ook op het randje. Berghuis mag zeker gaan, die is lastig hoor je van iedereen. Bergwijn mag blijven. Mag ook gaan, maar dan puur voor de centen om de selectie te versterken. 40 miljoen? Sosa, Medic, Tahirovic mogen weg tegen elk aannemelijk bod. Sutalo mag alleen vertrekken als er min 30 miljoen op tafel komt, anders houden. Henderson zeker behouden. Dat zijn juist de mannen die we missen!! (Hoe kun je dit zeggen?) Mansverk heeft veel potentie, behouden Mikautadze, wegwezen Wijndal, wegwezen Rulli alleen voor een goed bod, min 15 miljoen Taylor, Rensch behouden. Dat moet de basis worden voor het nieuwe Ajax met Hato, Godts, Vos. Over 2 jaar zijn jullie dankbaar dat ze nog even gebleven zijn! (Geschiedenis herhaalt zich..) Brobbey, mag van mij weg. Hopelijk draait hij een goed EK, dan kan hij voor min 60 miljoen weg.
Dan de aankoopkant nog…
Er is veel te doen geweest over de scouting. Laten we daar dan vol op vertrouwen en gaan voor versterkingen met A’tjes. Die zijn er genoeg te vinden. En los daarvan blijven wij wel Ajax. De club met de grootste historie, grootste spelers, grootste stadion, grootste uitstraling. Wij zijn Ajax wij zijn de beste. Duurt nu alleen nog 2 jaar voordat we het weer gaan laten zien in de CL! 💪🏻 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 22:17 schreef Scout2 het volgende:[..] Bergwijn, Berghuis, Sosa, Sutalo, mansverk, Henderson, tahirovic allemaal wegdoen bij goed bod. Onze spits Brobbey is ook veel te traag maar mag van mij nog de kans krijgen. Zelfde voor Taylor, Rensch, Rulli die zitten ook op het randje. Eigenlijk wil jij heel Ajax opdoeken,er moeten er inderdaad veel weg maar je moet ook wat houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2024 door p111 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: De meeste wel ja, gewoon ondermaats en of niet de goede instelling. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Henderson is zeker een leider, maar kan als het niveau omhoog gaat niet meer aan. En is veel te duur. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Sosa past niet in het Ajax systeem is verkeerd aangekocht. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Sutalo is geen voetballende verdediger, en maakt veel te veel fouten. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Rensch aanvallend prima, verdedigend zeer zwak. Taylor idem dito, heeft aanvallend wel heel veel potentie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2024 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Brobbey zijn handelingsnelheid en technische kant is gewoon prut. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Berghuis is een azijnzeiker en overschatte voetballer en bovendien op leeftijd, doet zijn blessure gevoeligheid ook geen goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2024 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Bergwijn zijn ego en hoogmoed zijn groter dan zijn voetbalkwaliteiten hoewel hij de laaste tijd wel harder werkt. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Mansverk heeft zeker potentie die zou je nog kunnen behouden. Maar moet wel mee gewerkt worden. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Meschien een middenveld met Taylor (10) mansverk (8) en van den boomen (6) behouden. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Er moeten sowieso goede vleugelverdedigers aangekocht worden, zijn zeer belangrrijk met hoe Ajax wil voetballen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2024 - 08:06 schreef JOOD het volgende:[..] Zullen we wel respect houden voor van t Schip? Hij heeft wel de dikke stront van de zeer falende beleidsmakers en directeuren door het putje heen geduwd dit jaar. Met zijn handen. Er zijn betere trainers, vernieuwender, strenger, tactischer. Maar John heeft ons wel echt geholpen afgelopen seizoen. Met een beetje geluk zelf rechtstreekse plaatsting voor Europa League. Dus we laten idd alles aan de nieuwe trainer, maar John mag wat mij betreft meer credits krijgen! Respect voor hem als persoon zeker ! Als trainer ? Nee sorry... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Weg Sutelo/Medic/Sato/Forbs/Wijndal/Gaaei/Akpom/Rulli/v/d Boomen/Martha/Avila/Sanches/Tahirovic/Gorter.
Houden Ramay/Rensch/Kaplan/Hlynsson/Godz/Tylor/Vos/Brobbey/Berghuis/Bergwijn/Mansverkk/Rijkhoff/Axel.Dongen. En Fritz Jim en Gooier verhuren aan Eredivisieclub.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2024 door p111 -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Als ik jou was zou ik nog eens naar het programma van ESPN Dit was het weekend kijken en luisteren naar de analyse van Marciano Vink wat hij over Van 't Schip zijn prestatie dit seizoen zegt. Ik geef je een voorschot voor de boeg: ik heb voetbal analytisch Marciano Vink hoger zitten dan jij! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Nee dat heb jij met geeneen trainer,maar misschien effe kijken waar die trainer mee moest werken .Van 18 naar 5 is een prestatie met dit zooitje. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2024 - 12:23 schreef p111 het volgende:[..] Nee dat heb jij met geeneen trainer,maar misschien effe kijken waar die trainer mee moest werken .Van 18 naar 5 is een prestatie met dit zooitje. En toch vond ik van het Schip niet geweldige keuzes maken. Wel knap dat hij er is gaan zitten in een toch wel moeilijke periode voor hem en de club. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
-------Ramaj-------- Nieuw-Sandler-Kaplan-Hato ---Manssverk--Henderson--- --------Erikssen----- Conceição--Brobbey----Godts
Taylor, Rensch, Gaaei, Sosa, Satulo, Berghuis, Bergwijn, Rulli, Wijndal, Tahirovic laten vertrekken bij een goed bod.
Mikautadze doet het erg goed in Frankrijk kan hij nog slagen als 2de spits? Rijkhoff tot nu toe nog weinig van gezien.
Conceição optie wordt mogelijk gelicht dus moet je ook nog opzoek naar een rechtsbuiten.
Voor de rest zeer benieuwd wat ze gaan doen deze zomer. Traore solliciteert naar Ajax, Booth van Utrecht leuk talentje en bij vertrek Henderson en mocht Erikssen niet lukken lijkt van Ginkel me een prima optie voor balans. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2024 - 10:21 schreef p111 het volgende:Weg Sutelo/Medic/Sato/Forbs/Wijndal/Gaaei/Akpom/Rulli/v/d Boomen/Martha/Avila/Sanches/Tahirovic/Gorter. Houden Ramay/Rensch/Kaplan/Hlynsson/Godz/Tylor/Vos/Brobbey/Berghuis/Bergwijn/Mansverkk/Rijkhoff/Axel.Dongen. En Fritz Jim en Gooier verhuren aan Eredivisieclub. Als het zo makkelijk gaat moeten ze snel zijn, over 3 weken beginnen ze al weer aan het nieuwe seizoen.
Sutalo hoeft voor mij niet weg, die had een lange aanloop nodig ivm wennen. Forbs is super snel maar is een ongeleid projectiel, is jong die kan echt nog wel verbeteren onder een goede trainer, overigens heb je spelers nodig voor de bank. Gaaei kan ook nog verbeteren, is nog erg jong, in eerste instantie voor de bank
Akpom en van den Boomen twijfel ik nog over, die kunnen nog van meerwaarde zijn
Rulli hoeft voor mij nog niet weg al zal hij wel gaan.
Mannsverk is het gewoon niet, heeft totaal geen verrassing in huis, is traag mag weg hoor. Gooijer idd verhuren, vind zich zelf al een hele vent maar is het nog lang niet.
Bergwijn en Brobbey brengen veel geld in het laadje, mocht er te weinig spelers weg gaan zullen die wel verkocht worden.
Ik zag het 2 seizoenen geleden al zitten in Pavlides, dus laat maar komen al zal het lastig zaken doen met AZ ook omdat Kroes daar vandaan komt.
Bij Bologna zitten ook een paar aardige spelers, waar onder 2 Nederlanders. Sam Beukema en met name Zirkzee zie ik beiden wel zitten |
|
|
|