|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 - 19:11 schreef Hummel10 het volgende:-------Ramaj-------- Nieuw-Sandler-Kaplan-Hato ---Manssverk--Henderson--- --------Erikssen----- Conceição--Brobbey----Godts Taylor, Rensch, Gaaei, Sosa, Satulo, Berghuis, Bergwijn, Rulli, Wijndal, Tahirovic laten vertrekken bij een goed bod. Mikautadze doet het erg goed in Frankrijk kan hij nog slagen als 2de spits? Rijkhoff tot nu toe nog weinig van gezien. Conceição optie wordt mogelijk gelicht dus moet je ook nog opzoek naar een rechtsbuiten. Voor de rest zeer benieuwd wat ze gaan doen deze zomer. Traore solliciteert naar Ajax, Booth van Utrecht leuk talentje en bij vertrek Henderson en mocht Erikssen niet lukken lijkt van Ginkel me een prima optie voor balans. Kan wel ver met jou mee gaan, zelfs met van Ginkel. Traore zie ik ook wel zitten
Conceição is al eerder verkocht
Mikautadze had veel meer moeten spelen, die had zelfvertrouwen nodig, kreeg hij niet in Amsterdam maar vind hem als spits te klein
Erikssen mag zeer zeker komen, brengt heel veel ervaring mee.
Rensch mag van mij ook blijven mits hij dit wil |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kan wel ver met jou mee gaan, zelfs met van Ginkel. Traore zie ik ook wel zitten Conceição is al eerder verkocht Mikautadze had veel meer moeten spelen, die had zelfvertrouwen nodig, kreeg hij niet in Amsterdam maar vind hem als spits te klein Erikssen mag zeer zeker komen, brengt heel veel ervaring mee. Rensch mag van mij ook blijven mits hij dit wil Wij zitten meestal wel op 1 lijn. Rensch vind hem nog teveel slaapmomenten hebben.
Van Ginkel is gratis en had best goede cijfers voor een wankel Vitesse. Ook een jongen met ervaring en 31 jaar momenteel best fit.
Conceição optie toch gelicht ja blijft zonde.
Ben echt zeer benieuwd wat er gaat/blijft en komt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 - 20:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Wij zitten meestal wel op 1 lijn. Rensch vind hem nog teveel slaapmomenten hebben. Van Ginkel is gratis en had best goede cijfers voor een wankel Vitesse. Ook een jongen met ervaring en 31 jaar momenteel best fit. Conceição optie toch gelicht ja blijft zonde. Ben echt zeer benieuwd wat er gaat/blijft en komt. Ja klopt, wij hebben ver dezelfde visie al hoor je mij niet zeggen dat dit de juiste is.
Van Ginkel vond ik met name een aantal seizoenen een goede speler voor Ajax, ook nu kan hij met zijn ervaring nog een verrijking van het elftal zijn.
Ik weet wel dat er heus geen 6 of meer spelers vertrekken, we zullen het met een aantal moeten doen.
Ik hoop wel dat onze achterhoede en middenveld de juiste injectie aan spelers krijgen.
Ben ook benieuwd wie er vertrekken en ons komt versterken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik zit naar NAC-Emmen te kijken dan zie ik teams knokken, een inzet tonen die ik bij Ajax een heel seizoen hebt gemist.
Minder kwaliteit wordt vergoed door inzet, het vuur uit de sloffen
Laten we hopen dat de nieuwe trainer dit voor elkaar krijgt met daarnaast kwaliteit dan krijgen we een mooi seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hopelijk dat Bergwijn en Brobbey en Berghuis blijven wanmt dat is toch echt wel een voorhoede hoor met Godt er extra bij en Hlyson en Rasmussen komt weer terug met Tylor/Kaplan ook een jaar geblesseerd geweest en Hato ,dat is zeker niet slecht maar een heel seizoen zonder backs en een half seizoen met alleen Hato achterin,is het resultaat nog redelijk,als je 2 goede backs een sterke middenvelder en nog een rechterspits er bij dan kun je echt een goed seizoen draaien . Jongens als Vos /Gooier/Fritz Jim moeten nog effe rijpen maar zijn talentvol. Absoluut weg Sato/Advilla/Sutalo/Gaaae/Medic/Taharovic en Marta . |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 - 20:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik zit naar NAC-Emmen te kijken dan zie ik teams knokken, een inzet tonen die ik bij Ajax een heel seizoen hebt gemist. Minder kwaliteit wordt vergoed door inzet, het vuur uit de sloffen Laten we hopen dat de nieuwe trainer dit voor elkaar krijgt met daarnaast kwaliteit dan krijgen we een mooi seizoen Is dat nu niet het hele punt want ik telkens roep ? Mindere selectie, betere inzet en zelfs speelstijl is zichtbaar... Had makkelijk gekund met de selectie, maar niet gelukt..
Anyway nieuwe ronde, nieuwe kansen ! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2024 - 12:00 schreef nummer10 het volgende:[..] Is dat nu niet het hele punt want ik telkens roep ? Mindere selectie, betere inzet en zelfs speelstijl is zichtbaar... Had makkelijk gekund met de selectie, maar niet gelukt.. Anyway nieuwe ronde, nieuwe kansen ! Er zitten mindere spelers tussen, onze verdediging was niet best, we hebben hier een injectie nodig, van der Boomen kan een splijtende pass geven, een linie overslaan maar werd dan weer wel dan weer niet opgesteld ook miste we een creatieve 10.
Een aantal spelers die best wel kunnen ballen gaven niet thuis. In de eerste wedstrijden was het Brobbey en Taylor, later gingen die beiden beter spelen.
Berghuis en Bergwijn hebben beiden een bar slecht seizoen gespeeld.
Ik ben benieuwd naar het Ajax onder Farioli, kan hij werkelijk spelers beter maken zoals in de pers wordt beweerd, is hij taktische sterk, kan hij een goed draaiend elftal creëeren?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ik denk toch dat Bergwijn en Berghuis vertrekken deze zomer. De ene is nog best wat aan te verdienen en heeft de verwachtingen nooit echt waargemaakt en de ander is wel toe aan een nieuwe stap. Zal ook afhankelijk zijn van wat onze nieuwe trainer er in ziet... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2024 - 12:00 schreef nummer10 het volgende:[..] Is dat nu niet het hele punt want ik telkens roep ? Mindere selectie, betere inzet en zelfs speelstijl is zichtbaar... Had makkelijk gekund met de selectie, maar niet gelukt.. Anyway nieuwe ronde, nieuwe kansen ! Slap gelul.als heel Nederland zegt dat die selectie drama is, en dan zit jij te zeuren over v/ Schip hij heeft het prima gedaan met een hoop derde rangs voetballers. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Weet je dat Bergwijn en Berghuis een minder seizoen draaide heeft ook alles te maken met je selectie,de voorhoede is zeer afhankelijk van je middenveld en je achterhoede qua combinati/inschuiven op de bal verdedigen enz enz ,als dat niet gaat omdat een aantal spelers het inzicht en de kwalteit missen,dan zien dat soort gasten dit meteen met oefen wedstrijden en op de training,en dan lopen ze niet meer en als ze een comb/opzetten en die gasten begrijpen dat niet,dan loop je geen stapje harder meer en denkje zoek het uit enz enz.Zodra er weer een beter team staat gaan hun weer voetballen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2024 - 19:47 schreef p111 het volgende:Weet je dat Bergwijn en Berghuis een minder seizoen draaide heeft ook alles te maken met je selectie,de voorhoede is zeer afhankelijk van je middenveld en je achterhoede qua combinati/inschuiven op de bal verdedigen enz enz ,als dat niet gaat omdat een aantal spelers het inzicht en de kwalteit missen,dan zien dat soort gasten dit meteen met oefen wedstrijden en op de training,en dan lopen ze niet meer en als ze een comb/opzetten en die gasten begrijpen dat niet,dan loop je geen stapje harder meer en denkje zoek het uit enz enz.Zodra er weer een beter team staat gaan hun weer voetballen. Als ze zo'n mentaliteit hebben moeten ze vandaag nog opzouten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja klopt, wij hebben ver dezelfde visie al hoor je mij niet zeggen dat dit de juiste is. Van Ginkel vond ik met name een aantal seizoenen een goede speler voor Ajax, ook nu kan hij met zijn ervaring nog een verrijking van het elftal zijn. Ik weet wel dat er heus geen 6 of meer spelers vertrekken, we zullen het met een aantal moeten doen. Ik hoop wel dat onze achterhoede en middenveld de juiste injectie aan spelers krijgen. Ben ook benieuwd wie er vertrekken en ons komt versterken Nee misschien niet altijd de juiste maar opzich ook geen slechte. Van Ginkel niet altijd fit helaas maar wel een leider en prima statistieken bij eenheid slecht Vitesse. Loopt ook uit contract.
Zit nu Atalanta-Leverkusen te kijken. De Rhoon en Hateboer spelen niet toch ook ervaren Nederlandse spelers die misschien iets kunnen toevoegen.
Ajax moet echt opzoek naar een goede balans Talent, ervaring, kwaliteit en mentaliteit. En het moet weer een team worden niet teveel Bv -tjes zoals afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nou meneer Bergwijn komt pas los nu het EK in zicht komt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is toch niet normaal, een heel seizoen verstopt hij zich, speelt meer ballen terug dan naar voor. Nu komt het EK inzicht en gaat ineens voetballen zoals het hoort
Zet maar in de aanbieding! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Ik denk dat dit de mentaliteit is van heel veel vedettes,wat Bergwijn en Berghuis bij Ajax zijn.Als je een halfseizoen niet de ballen krijgt die je wil of verwacht te krijgen dan denk je ook zoek het lekker uit.Het is niet wat je verwacht,maar ik begrijp het wel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2024 - 11:32 schreef p111 het volgende:[..] Ik denk dat dit de mentaliteit is van heel veel vedettes,wat Bergwijn en Berghuis bij Ajax zijn.Als je een halfseizoen niet de ballen krijgt die je wil of verwacht te krijgen dan denk je ook zoek het lekker uit.Het is niet wat je verwacht,maar ik begrijp het wel. Opzouten of wisselen, want ze worden vet betaald |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2024 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is toch niet normaal, een heel seizoen verstopt hij zich, speelt meer ballen terug dan naar voor. Nu komt het EK inzicht en gaat ineens voetballen zoals het hoort Zet maar in de aanbieding! Ja vond het ook bizar in de voorbereiding een paar potjes en de laatste paar potjes zag je hem. Tegen Feyenoord super gefrustreerd en geblesseerd eraf. Aanvoerder onwaardig. Mag van mij tegen een mooi bod weg missen we niets aan. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Jammer dat jullie dat zo zien,er waren ook nog al wat mensen die Tadic weg wilde hebben was niks meer enz ,nou geloof mij we hadden Tadic nog heel goed kunnen gebruiken en dat geld ook voor Bergwijn en Berghuis. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2024 - 14:42 schreef p111 het volgende:Jammer dat jullie dat zo zien,er waren ook nog al wat mensen die Tadic weg wilde hebben was niks meer enz ,nou geloof mij we hadden Tadic nog heel goed kunnen gebruiken en dat geld ook voor Bergwijn en Berghuis. Ik was niet degene die graag had dat Tadic en Blind moest vertrekken
Ik laat ook niet weten dat Berghuis en Bergwijn slecht zijn, nee vind gewoon dat ze moeten presteren voor hun geld, ze hebben beiden vorstelijke salarissen, als iedereen er zo over denkt man man... Bergwijn kan het niet maken dat hij zo maar zijn eigen zin door drijft door in mindere mate te gaan spelen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
PSV is inmiddels bezig om zijn selectie te versterken en dat moet dan voor 1 juli afgerond zijn. Zo zou zij bezig zijn om Ryan Flamingo en Stefan de Vrij aan te trekken. En bij ons is het 1 grote stilte. Waarschijnlijk nog in hun winterslaap. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2024 - 17:25 schreef hjf het volgende:PSV is inmiddels bezig om zijn selectie te versterken en dat moet dan voor 1 juli afgerond zijn. Zo zou zij bezig zijn om Ryan Flamingo en Stefan de Vrij aan te trekken. En bij ons is het 1 grote stilte. Waarschijnlijk nog in hun winterslaap. Trainer is net aangesteld hoor je ook gewoon geruchten over transfers zoals een aanvaller uit de Turkse competitie.
Ik denk dat ze eerst met de trainer erbij willen inventariseren en nog een aantal spelers willen/moeten verkopen voordat er überhaupt iets bijkomt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2024 - 15:56 schreef Hummel10 het volgende:[..] Trainer is net aangesteld hoor je ook gewoon geruchten over transfers zoals een aanvaller uit de Turkse competitie. Ik denk dat ze eerst met de trainer erbij willen inventariseren en nog een aantal spelers willen/moeten verkopen voordat er überhaupt iets bijkomt. Natuurlijk moet er het een en ander verkocht worden voordat ze iets kunnen doen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2024 - 15:56 schreef Hummel10 het volgende:[..] Trainer is net aangesteld hoor je ook gewoon geruchten over transfers zoals een aanvaller uit de Turkse competitie. Ik denk dat ze eerst met de trainer erbij willen inventariseren en nog een aantal spelers willen/moeten verkopen voordat er überhaupt iets bijkomt. Dat betekent dat we verder achteruit gaan en achter de feiten aan gaan lopen. Ik had namelijk graag gezien, dat bijvoorbeeld een Stefan de Vrij voor de benodigde ervaring en defensieve versterking naar ons toe zou gaan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 - 10:21 schreef hjf het volgende:[..] Dat betekent dat we verder achteruit gaan en achter de feiten aan gaan lopen. Ik had namelijk graag gezien, dat bijvoorbeeld een Stefan de Vrij voor de benodigde ervaring en defensieve versterking naar ons toe zou gaan. Er moeten wel centjes zijn, je weet toch dat Ajax meer dan 100miljoen over de balk had gesmeten, een grote deel van die spelers moeten eerst verkocht worden |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 - 10:21 schreef hjf het volgende:[..] Dat betekent dat we verder achteruit gaan en achter de feiten aan gaan lopen. Ik had namelijk graag gezien, dat bijvoorbeeld een Stefan de Vrij voor de benodigde ervaring en defensieve versterking naar ons toe zou gaan. Na dit slechte management en slechte seizoen loop je toch al een beetje achter de feiten aan. De Vrij snap wat je zegt zijn ervaring kun je mogelijk goed gebruiken gezien het grote aantal tegendoelpunten.
Ajax heeft veel inkomsten mis gelopen en nog een brede selectie waarschijnlijk wachten ze tot dat er spelers vertrekken. Misschien krijgt de nieuwe trainer Satulo aan de praat. Of kun je die na een goed EK verkopen. Heb je Hato en Kaplan voor ernaast. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 - 19:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er moeten wel centjes zijn, je weet toch dat Ajax meer dan 100miljoen over de balk had gesmeten, een grote deel van die spelers moeten eerst verkocht worden Imo mogen blijven: Ramaj, Hato, Kaplan, Manssverk, Brobbey, Godts, Rijkhoff hier een team omheen bouwen.
Twijfel: Henderson, Akpom, Tahirovic, Gaaei, Forbs toch Satulo(misschien dat de nieuwe trainer hem aan de praat krijgt)
Verkopen: Rensch, Bergwijn, Berghuis, Wijndal, Sosa, Avila, Taylor, vd Boomen
Investeren in een goede linksback, rechtsback, CV , Een goede 10 en een links en rechtsbuiten. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juni 2024 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Imo mogen blijven: Ramaj, Hato, Kaplan, Manssverk, Brobbey, Godts, Rijkhoff hier een team omheen bouwen. Twijfel: Henderson, Akpom, Tahirovic, Gaaei, Forbs toch Satulo(misschien dat de nieuwe trainer hem aan de praat krijgt) Verkopen: Rensch, Bergwijn, Berghuis, Wijndal, Sosa, Avila, Taylor, vd Boomen Investeren in een goede linksback, rechtsback, CV , Een goede 10 en een links en rechtsbuiten. Ja leuk kunnen wij volgend seizoen eindelijk nacompetitie spelen om niet te degraderen naar de KKD. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juni 2024 - 09:46 schreef p111 het volgende:[..] Ja leuk kunnen wij volgend seizoen eindelijk nacompetitie spelen om niet te degraderen naar de KKD. Met wat er nu loopt ga je ook geen kampioen worden.
Rensch slaapt te vaak, Satulo dramatisch geweest, Wijndal een dromerd, vd Boomen goede passing verdedigend te zwak, Taylor kan net niks goed genoeg verdedigend zwak, Bergwijn laat het maar 4 potjes per seizoen zien, Berghuis niet geweldig, Forbs heeft het niet laten zien kan counteren, Sosa niks bijzonders, Avila heeft niets laten zien.
Dus zeg volgens mij niks geks. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juni 2024 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Imo mogen blijven: Ramaj, Hato, Kaplan, Manssverk, Brobbey, Godts, Rijkhoff hier een team omheen bouwen. Twijfel: Henderson, Akpom, Tahirovic, Gaaei, Forbs toch Satulo(misschien dat de nieuwe trainer hem aan de praat krijgt) Verkopen: Rensch, Bergwijn, Berghuis, Wijndal, Sosa, Avila, Taylor, vd Boomen Investeren in een goede linksback, rechtsback, CV , Een goede 10 en een links en rechtsbuiten. Wel grotendeels eens op Mannsverk na, die vindt ik te traag, daar van lopen er meer van in de KKD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juni 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juni 2024 - 11:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wel grotendeels eens op Mannsverk na, die vindt ik te traag, daar van lopen er meer van in de KKD Niveau voetballers als Berghuis en Bergwijn beslist niet verkopen die gaan vanzelf weer beter voetballen als het team beter word. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juni 2024 - 16:43 schreef p111 het volgende:[..] Niveau voetballers als Berghuis en Bergwijn beslist niet verkopen die gaan vanzelf weer beter voetballen als het team beter word. Als ze willen blijven met meer inzet dan het afgelopen seizoen wel, aan de andere kant leveren ze meer miljoenen op als de overige spelers |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Tot nu toe weinig in de aankoop !!! alleen verkoop ,hopelijk wachten ze niet te lang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juni 2024 door p111 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juni 2024 - 18:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als ze willen blijven met meer inzet dan het afgelopen seizoen wel, aan de andere kant leveren ze meer miljoenen op als de overige spelers Berghuis loopt op zijn einde vind hem al heel lang niets bijzonders,
Bergwijn hetzelfde is pas 26 maar staat al een tijd stil in zijn ontwikkeling. Paar leuke potjes maar gezien maar hopelijk nog zijn investering waard.
Cashen en door deze spelers gaan de kar niet trekken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 02 juni 2024 - 12:46 schreef p111 het volgende:Tot nu toe weinig in de aankoop !!! alleen verkoop ,hopelijk wachten ze niet te lang. Komt vast goed zullen eerst nog wat centen binnen willen harken. Hoop wel dat ze het iets verstandiger uitgeven deze zomer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2024 - 09:35 schreef nummer10 het volgende:[..] Mosterd na de maaltijd natuurlijk.. dit roept heel Nederland aan al geruime tijd, echter heb je met koeman en de boer 2 laffe verdedigende trainers die dit niet aandurven... Idem met bijv frimpong en maatsen Zijn beide helemaal geen defensieve trainers. Controlerend met bal is wat anders dan inzakken en vanuit je eigen 16 gaan voetballen. Beiden doen dat niet en hebben dat ook nog nooit gedaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dan kun je ook meteen niet meer normaal doen over zo iemand? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kan wel ver met jou mee gaan, zelfs met van Ginkel. Traore zie ik ook wel zitten Conceição is al eerder verkocht Mikautadze had veel meer moeten spelen, die had zelfvertrouwen nodig, kreeg hij niet in Amsterdam maar vind hem als spits te klein Erikssen mag zeer zeker komen, brengt heel veel ervaring mee. Rensch mag van mij ook blijven mits hij dit wil We moeten vooruit toch? In welke wereld kan van Ginkel uberhaubt nog. Die man heeft 5 jaar geleden voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2024 - 09:54 schreef remco k het volgende:[..] We moeten vooruit toch? In welke wereld kan van Ginkel uberhaubt nog. Die man heeft 5 jaar geleden voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld. Was bij PSV een paar seizoenen geleden de drijvende kracht bij PSV.
Afgelopen seizoen de beste man bij Vitesse.
Ook ik besef ter dege dat Ajax hier niet investeert, die zien het alleen in jonge spelers zitten voor de verkoop, hebben als ervaren kracht op het middenveld Henderson al.
Maar heb het altijd een complete middenvelder gevonden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2024 - 12:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Was bij PSV een paar seizoenen geleden de drijvende kracht bij PSV. Afgelopen seizoen de beste man bij Vitesse. Ook ik besef ter dege dat Ajax hier niet investeert, die zien het alleen in jonge spelers zitten voor de verkoop, hebben als ervaren kracht op het middenveld Henderson al. Maar heb het altijd een complete middenvelder gevonden. Of de minst slechte bij Vitesse,dit is een aflopende zaak van Ginkel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Een mening over een persoon... En wat zal volgens jou niet normaal zijn ? Dat ik hem als trainer kut vind ? Boehoe 🤣 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Iemand snel afserveren vind ik makkelijk, let wel hij speelde nu tussen mindere spelers dit seizoen, dan verzuip je mee
Kijk even naar Bergwijn en Berghuis, deze heren gingen ook in de malaise mee dit seizoen
Werd overigens hier ook meerdere malen geschreven over Daley Blind en Dusan Tadic..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juni 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
JV
|
|
|
conceichao gisteren goede wedstrijd portugal- was mogelijk perfecte rb voor ons. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Vandaag verkocht voor 10,5 miljoen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2024 - 21:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Iemand snel afserveren vind ik makkelijk, let wel hij speelde nu tussen mindere spelers dit seizoen, dan verzuip je mee Kijk even naar Bergwijn en Berghuis, deze heren gingen ook in de malaise mee dit seizoen Werd overigens hier ook meerdere malen geschreven over Daley Blind en Dusan Tadic.. Was ook meer een goedkope ervaren suggestie bij vertrek Henderson. Waren geruchten dat hij wegwilde.
Er moet toch meer balans gaan komen in dit team en ja dan heb je spelers nodig die het nodige meegemaakt hebben. Berghuis en Bergwijn hebben het ook helaas niet laten zien. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2024 - 19:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Was ook meer een goedkope ervaren suggestie bij vertrek Henderson. Waren geruchten dat hij wegwilde. Er moet toch meer balans gaan komen in dit team en ja dan heb je spelers nodig die het nodige meegemaakt hebben. Berghuis en Bergwijn hebben het ook helaas niet laten zien. En we hebben spelers nodig die het gras opvreten en elke wedstrijd 110% zich inzetten om de wedstrijd te winnen. Ik heb het afgelopen seizoen de absolute wil om te winnen bij de spelers gemist. Bijvoorbeeld Bergwijn die de eerste 3 wedstrijden en de laatste 3 wedstrijden zijn niveau die je van hem mag verwachten haalde en de rest van de competitie zwaar ondermaats was. En dan vind ik het wel heel opvallend dat hij de laatste 3 wedstrijden het wel liet zien. Ik kan mij niet aan de indruk onttrokken, dat dit met de EK selectie te maken heeft. En Koeman is er weer ingetrapt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ja blijft bijzonder om te zien. Lopen teveel slappe zakken rond. Zag de Vrij spelen maar dat is wel een beetje wat je nodig hebt. Hoorde nu interesse in Weghorst geen Ajaxspits wel iemand met de juiste motivatie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juni 2024 - 13:12 schreef Hummel10 het volgende:Ja blijft bijzonder om te zien. Lopen teveel slappe zakken rond. Zag de Vrij spelen maar dat is wel een beetje wat je nodig hebt. Hoorde nu interesse in Weghorst geen Ajaxspits wel iemand met de juiste motivatie. Ze willen Weghorst voor de neus van Twente weg kapen, hij heeft zelf wel interesse.
Brobbey willen ze niet kwijt, Weghorst wanneer Akpom wordt verkocht, ze houden dan nog miljoenen over wordt gedacht
Ik moet het allemaal nog zien, daarnaast lopen ik niet echt warm voor Weghorst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juni 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Mijn god mannen we zijn Ajax fans ,en dan moeten we Weghorst kopen das nou echt alles wat Ajacieden drama vinden voetballers als Weghorst. Prima gozer maar geen voetballer voor AJax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juni 2024 - 17:32 schreef p111 het volgende:Mijn god mannen we zijn Ajax fans ,en dan moeten we Weghorst kopen das nou echt alles wat Ajacieden drama vinden voetballers als Weghorst. Prima gozer maar geen voetballer voor AJax. Is net als Brobbey een ongeleid projectiel, haal dan Pavlides die kan nog voetballen... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juni 2024 - 17:32 schreef p111 het volgende:Mijn god mannen we zijn Ajax fans ,en dan moeten we Weghorst kopen das nou echt alles wat Ajacieden drama vinden voetballers als Weghorst. Prima gozer maar geen voetballer voor AJax. Weghorst had tegen Canada minder minuten nodig om te scoren dan Brobbey. Snap wat je zegt dat het geen Ajax speler is maar vind het een prima plan B(reekijzer). Werkt hard scoort best makkelijk. Zou er echt geen probleem mee hebben. |
|
|
|