BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transferzomer 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 juni 2024 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juni 2024 - 22:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weghorst had tegen Canada minder minuten nodig om te scoren dan Brobbey.
Snap wat je zegt dat het geen Ajax speler is maar vind het een prima plan B(reekijzer).
Werkt hard scoort best makkelijk. Zou er echt geen probleem mee hebben.
Mee eens, 100%.

Of Brobbey (50-100 miljoen)
Of Chuba (20-30 miljoen)

Vertrekt. Dus halen voor 5!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 juni 2024 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juni 2024 - 22:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weghorst had tegen Canada minder minuten nodig om te scoren dan Brobbey.
Snap wat je zegt dat het geen Ajax speler is maar vind het een prima plan B(reekijzer).
Werkt hard scoort best makkelijk. Zou er echt geen probleem mee hebben.
Als plan B kan ik met je mee gaan maar in principe is Akpom dit al, al is Weghorst goedkoper

Brobbey zit tegen een A spits aan en op langere termijn Rijkhoff

Waarom niet direct voor een A spits gaan met de verkoop van Akpom, met als breekijzer Brobbey
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 08 juni 2024 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juni 2024 - 12:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als plan B kan ik met je mee gaan maar in principe is Akpom dit al, al is Weghorst goedkoper

Waarom niet direct voor een A spits gaan met de verkoop van Akpom, met als breekijzer Brobbey
Rekeninghoudend met vertrek Akpom uiteraard. Maar een A spits met Brobbey erachter is wel erg duur vrees ik. Brobbey 1 Akpom 2 is uiteraard prima.
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 juni 2024 - 17:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Weghorst is Nederlander en heeft de juiste mentaliteit. Dus die is beter dan Akpom (al ben ik best wel fan van Chuba, maar zijn cultuur is anders)

Brobbey is te verkopen voor veel knopen. Echt veel. Daarmee kun je financieel Mislintat ongedaan maken en 2 jaar voor lopen met je selectiebeleid. ‘Niet te koop’ is een spelletje in mijn ogen om zo veel mogelijk knopen bij te kunnen schrijven.

Ga je voor een A spits zou ik kijken naar Haller. Welke A spits denk jij dan dat haalbaar is?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 juni 2024 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juni 2024 - 17:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Weghorst is Nederlander en heeft de juiste mentaliteit. Dus die is beter dan Akpom (al ben ik best wel fan van Chuba, maar zijn cultuur is anders)

Brobbey is te verkopen voor veel knopen. Echt veel. Daarmee kun je financieel Mislintat ongedaan maken en 2 jaar voor lopen met je selectiebeleid. ‘Niet te koop’ is een spelletje in mijn ogen om zo veel mogelijk knopen bij te kunnen schrijven.

Ga je voor een A spits zou ik kijken naar Haller. Welke A spits denk jij dan dat haalbaar is?
Ik zou dan voor Pavlides of idd Haller gaan al is het altijd lastig zaken doen met AZ.
Dus Haller zou de juiste zijn mits hij wil terug komen.

Pavlides is een spits waar ik twee seizoen geleden al om riep, hij is compleet in mijn ogen.
Heeft net zo veel doelpunten gescoord als Luuk van PSV terwijl zijn medespelers minder zijn.

Staat altijd op de goede plaats om binnen te schieten, rondt lastige voorzetten goed af, is kop sterk, verdedigd zelfs mee wanneer het nodig is.

Ik denk dat hij meer een Ajax spits is dan Brobbey, met Weghorst als breekijzer op de bank.

Verkoopt idd Brobbey en Bergwijn en we hebben genoeg knaken, maar nogmaals ik denk dat het lastig zaken doen is met AZ nu nog meer vanwege Kroes.

Vermoed dat Ajax meer kans heeft voor Haller.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 juni 2024 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zondag 09 juni 2024 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juni 2024 - 09:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zou dan voor Pavlides of idd Haller gaan al is het altijd lastig zaken doen met AZ.
Dus Haller zou de juiste zijn mits hij wil terug komen.

Pavlides is een spits waar ik twee seizoen geleden al om riep, hij is compleet in mijn ogen.
Heeft net zo veel doelpunten gescoord als Luuk van PSV terwijl zijn medespelers minder zijn.

Staat altijd op de goede plaats om binnen te schieten, rondt lastige voorzetten goed af, is kop sterk, verdedigd zelfs mee wanneer het nodig is.

Ik denk dat hij meer een Ajax spits is dan Brobbey, met Weghorst als breekijzer op de bank.

Verkoopt idd Brobbey en Bergwijn en we hebben genoeg knaken, maar nogmaals ik denk dat het lastig zaken doen is met AZ nu nog meer vanwege Kroes.

Vermoed dat Ajax meer kans heeft voor Haller.
Pavlidus is de beste spits in Nederland op dit moment
nummer10
 nummer10 - zondag 09 juni 2024 - 19:31   quote  deeplink  
Wat lees ik allemaal 🤣 haller, Weghorst... En dan een seizoen lang klagen over de techniek van Brobbey 🤣 vergeten in het laatste kampioensjaar hoe hard Brobbey nodig was ? en hoe matig haller eigenlijk was gezien de kansen die hij nodig had ? Zoveel kansen dat seizoen door de neus zijn geboord hebben we de afgelopen 2 jaar niet gehad hoor (gecreëerde kansen)
Scout2
 Scout2 - maandag 10 juni 2024 - 18:00   quote  deeplink  
Brobbey is immers toch nooit 50m waard, daarvoor moet ie eerst veel completer worden.
JOOD
 JOOD - maandag 10 juni 2024 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2024 - 18:00 schreef Scout2 het volgende:
Brobbey is immers toch nooit 50m waard, daarvoor moet ie eerst veel completer worden.
Klopt. En juist daarom nu voor veel teveel verkopen. Hij werkt hard, maar zijn houding is wel heel laks heb ik het idee.. moneys🤑
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 juni 2024 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2024 - 20:09 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt. En juist daarom nu voor veel teveel verkopen. Hij werkt hard, maar zijn houding is wel heel laks heb ik het idee.. moneys🤑
Pak die miljoenen, strik er om!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 juni 2024 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juni 2024 - 19:31 schreef nummer10 het volgende:
Wat lees ik allemaal 🤣 haller, Weghorst... En dan een seizoen lang klagen over de techniek van Brobbey 🤣 vergeten in het laatste kampioensjaar hoe hard Brobbey nodig was ? en hoe matig haller eigenlijk was gezien de kansen die hij nodig had ? Zoveel kansen dat seizoen door de neus zijn geboord hebben we de afgelopen 2 jaar niet gehad hoor (gecreëerde kansen)
Jij bent eerder lachwekkend, Brobbey komt pas kijken, kan nog veel leren van Haller
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 juni 2024 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2024 - 20:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Pak die miljoenen, strik er om!
Ben nog wel fan van Brobbey was 1 van de weinige lichtpuntjes afgelopen tijd.
Maar indd bij een heel hoog bod gewoon verkopen.
Er moet geld binnenkomen om gericht te versterken.
Hoop dat Sosa, Bergwijn en Satulo zich in de kijker spelen dit EK.

Weghorst bij vertrek Akpom ook prima.

Pavlidis zal veel te duur zijn Az kennende. Haller geen idee.
p111
 p111 - dinsdag 11 juni 2024 - 09:13   quote  deeplink  
Nou Bergwijn krijgt geen minuut van Koeman,dus weinig kans dat hij verkocht gaat worden.Koeman ziet meer in Wijnnaldum wha wha
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 juni 2024 - 15:33   quote  deeplink  
Vrees het ook
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 juni 2024 - 06:51   quote  deeplink  
Lees net dat Haller weg mag voor 10 miljoen dan is het best te doen als je Akpom voor het dubbele kwijt kan. 29 jaar kan nog wel even mee.
p111
 p111 - woensdag 12 juni 2024 - 09:42   quote  deeplink  
Haller heeft het bij Ajax prima gedaan.Spits achter Brobbey zou een luxe zijn.
p111
 p111 - woensdag 12 juni 2024 - 09:50   quote  deeplink  
Ik vind het trouwens weer vreselijk rustig qua in en verkoop spelers bij Ajax.Ik hoop dat ze beseffen dat wij weer snel moeten beginnen ivm voorbereiding EL.
Scout2
 Scout2 - woensdag 12 juni 2024 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 09:50 schreef p111 het volgende:
Ik vind het trouwens weer vreselijk rustig qua in en verkoop spelers bij Ajax.Ik hoop dat ze beseffen dat wij weer snel moeten beginnen ivm voorbereiding EL.
Daar kan Ajax op dit moment weinig aan doen, er moet eerst geld binnenkomen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 juni 2024 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 09:42 schreef p111 het volgende:
Haller heeft het bij Ajax prima gedaan.Spits achter Brobbey zou een luxe zijn.
Dan wordt het Brobbey achter Haller, schat Haller hoger in
p111
 p111 - woensdag 12 juni 2024 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 15:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou Brobbey kan de schatkist nog vullen en Haller is dacht ik 29 dus daar zit niet veel rek meer in.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 juni 2024 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 09:50 schreef p111 het volgende:
In principe is de transferwindow nog gesloten. Maar er zal eerst nog wat meer duidelijkheid qua selectie moeten zijn.

En er zullen nog wat gaten gedicht moeten worden na het slechte seizoen.
Bergwijn, Berghuis staan nog op de nominatie en Conceição en Mikautadze hebben al 20+ opgeleverd (wel te weinig denk ik). Dan is de selectie nu nog redelijk compleet voor nu. Misschien haalt die nieuwe trainer wel meer uit de huidige groep.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juni 2024 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 15:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

🤣
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2024 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2024 - 12:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Was bij PSV een paar seizoenen geleden de drijvende kracht bij PSV.

Afgelopen seizoen de beste man bij Vitesse.

Ook ik besef ter dege dat Ajax hier niet investeert, die zien het alleen in jonge spelers zitten voor de verkoop, hebben als ervaren kracht op het middenveld Henderson al.

Maar heb het altijd een complete middenvelder gevonden.
Zakte zelf ook gewoon door de ondergrens bij degradant Vitesse. Een paar jaar geleden is hij 1 seizoen belangrijk geweest bij psv, toen werden ze derde.

Nee sorry man. Zo’n matige speler met een carrière die is uitgegaan als een nachtkaars zou zelfs bij een middenmotor in de eredivisie nog niks toevoegen.

Leuke speler voor een promovendus.
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2024 - 21:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Doe niet zo gek joh.

Alsof Brobbey ineens tweede man zou gaan worden na zo’n goed seizoen.
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2024 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juni 2024 - 19:31 schreef nummer10 het volgende:
Hmm. Even bekeken want dat is wel een leuke opmerking van je.

Afgelopen seizoen slechts 3% minder kansen gehad dan in de beide jaren ervoor en het seizoen met Haller.

Klopt dus niet wat je zegt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2024 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2024 - 21:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe niet zo gek joh.

Alsof Brobbey ineens tweede man zou gaan worden na zo’n goed seizoen.
Inderdaad een goed seizoen maar ik heb het over Pavlides of Haller mocht één van die twee komen, daar zie ik meer in, dan zie ik Brobbey toch op de bank belanden.

Let wel hij is vaak ook geblesseerd
p111
 p111 - zaterdag 15 juni 2024 - 12:15   quote  deeplink  
Ja maar Brobbey is de geldkist van Ajax !!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2024 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2024 - 12:15 schreef p111 het volgende:
Ja maar Brobbey is de geldkist van Ajax !!!
Daarom strik er om en miljoenen pakken
nummer10
 nummer10 - zondag 16 juni 2024 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2024 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Hmm. Even bekeken want dat is wel een leuke opmerking van je.

Afgelopen seizoen slechts 3% minder kansen gehad dan in de beide jaren ervoor en het seizoen met Haller.

Klopt dus niet wat je zegt.
In een veel beter draaiend ajax.. dan betekend het dus dan Brobbey meer eigen kansen creëerde of beter liep zodat die een kans kreeg...

Anyway, hoe er nu word gepraat over Brobbey vind ik triest na een prima seizoen in dit Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juni 2024 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

In een veel beter draaiend ajax.. dan betekend het dus dan Brobbey meer eigen kansen creëerde of beter liep zodat die een kans kreeg...

Anyway, hoe er nu word gepraat over Brobbey vind ik triest na een prima seizoen in dit Ajax
Prima seizoen voor Brobbey, dit zeker maar het kan beter.
Wat dit aan gaat sta ik in lichte mate achter de visie van van Basten.

Technisch gezien komt hij nog te kort, ballen springen nog van zijn voeten en ook koppend komt hij nog te kort om een super spits te worden.

Één ding is zeker dat hij zijn sterk lichaam mee heeft alleen is hij te vaak geblesseerd.

Hij is nog jong, dus kan hij alleen maar beter worden, mocht er een bod komen van 40 a 50 miljoen dan strik er om

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juni 2024 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2024 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2024 - 10:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad een goed seizoen maar ik heb het over Pavlides of Haller mocht één van die twee komen, daar zie ik meer in, dan zie ik Brobbey toch op de bank belanden.

Ajax gaat echt niet zoveel geld betalen om
Iemand te halen voor op 9 terwijl je nu gewoon twee goede spelers hebt daar.
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2024 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hoe goed het draaide is niet zo relevant. Het gaat om de mogelijkheden en de kansen die je krijgt.

Brobbey is gewoon goed en zeker goed genoeg voor Ajax.
Pietje
 Pietje - maandag 17 juni 2024 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2024 - 10:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Exact dat laatste, zijn blessuregevoeligheid zo Brian Brobbey parten kunnen gaan spelen. Als hij weer eens geblesseerd zou raken en heel goed vervangen zou worden door spits "A", dan is er geen reden om Brian Brobbey zo maar als basisspeler te laten terugkeren. Kijk wat dat betreft maar eens naar onze doelmannen: Gerónimo Rulli was onze verdienstelijke eerste doelman, raakte geblesseerd, werd meer dan goed vervangen door Diant Ramaj en kwam na zijn herstel op de bank terecht. Datzelfde kan Brian Brobbey overkomen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 juni 2024 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2024 - 10:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Exact dat laatste, zijn blessuregevoeligheid zo Brian Brobbey parten kunnen gaan spelen. Als hij weer eens geblesseerd zou raken en heel goed vervangen zou worden door spits "A", dan is er geen reden om Brian Brobbey zo maar als basisspeler te laten terugkeren. Kijk wat dat betreft maar eens naar onze doelmannen: Gerónimo Rulli was onze verdienstelijke eerste doelman, raakte geblesseerd, werd meer dan goed vervangen door Diant Ramaj en kwam na zijn herstel op de bank terecht. Datzelfde kan Brian Brobbey overkomen.
👍
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 juni 2024 - 15:57   quote  deeplink  
Lees net dat Hummels en Ramos transfervrij zijn.
We zochten toch verdedigers? :p
JOOD
 JOOD - maandag 17 juni 2024 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2024 - 15:57 schreef Hummel10 het volgende:
Lees net dat Hummels en Ramos transfervrij zijn.
We zochten toch verdedigers? :p
Dante is 40 en was vorig jaar een van de beste spelers van het team van Farioli…

Why nut?
JOOD
 JOOD - maandag 17 juni 2024 - 16:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat is zo. En ik denk dat dit het juiste moment is om hem te verkopen, mits er een mega bedrag geboden gaat worden.

Hij heeft zich nog niet bewezen als absolute topspits. Als je dat bedrag wel kunt krijgen nu, moet je dat zeker doen! Zeker als je daarvoor bijvoorbeeld een Haller terug kunt halen, in combinatie met Weghorst. Dan heb je nog voldoende over om nog 2 plekken in het elftal direct te versterken. Of een ‘gokje te wagen’ met een uitzonderlijk talent uit zuid-amerika voor 10-15 miljoen.

Ik zeg doen. En nogmaals, absolute winnaarsmentaliteit heeft hij niet. Kan een generatie dingetje zijn, maar hij is te relaxed. Gas erop verdomme, goals maken en vooruit! Vuur uit je schoenen ❤️‍🔥
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 juni 2024 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2024 - 16:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat is zo. En ik denk dat dit het juiste moment is om hem te verkopen, mits er een mega bedrag geboden gaat worden.

Hij heeft zich nog niet bewezen als absolute topspits. Als je dat bedrag wel kunt krijgen nu, moet je dat zeker doen! Zeker als je daarvoor bijvoorbeeld een Haller terug kunt halen, in combinatie met Weghorst. Dan heb je nog voldoende over om nog 2 plekken in het elftal direct te versterken. Of een ‘gokje te wagen’ met een uitzonderlijk talent uit zuid-amerika voor 10-15 miljoen.

Ik zeg doen. En nogmaals, absolute winnaarsmentaliteit heeft hij niet. Kan een generatie dingetje zijn, maar hij is te relaxed. Gas erop verdomme, goals maken en vooruit! Vuur uit je schoenen ❤️‍🔥
Juist Jood moeten ze doen!
nummer10
 nummer10 - maandag 17 juni 2024 - 22:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Rulli was voor ramaj de nummer 1 maar ook een grabbelaar zo nu en dan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 juni 2024 - 19:15   quote  deeplink  
Die Mikautadze kan echt wel voetballen, is technisch beter dan Brobbey en Akpom samen.
Het enige nadeel is zijn lengte

Wat een klote trainers hebben we dan gehad, totaal geen inzicht, en dus heeft Mikautadze totaal geen kans gehad om zich te bewijzen.

Ik raad Ajax aan om Akpom ook niet zo snel van de hand te doen, kapitaal vernietiging

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2024 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - dinsdag 18 juni 2024 - 22:04   quote  deeplink  
Ik dacht het gaat de goeie kant op en dan willen ze die miskleum van een Rosario dat meen je toch niet.
p111
 p111 - dinsdag 18 juni 2024 - 22:32   quote  deeplink  
We mogen op zijn minst een aankoop zien die international is !!!! Geen miskleum uit de onderkant van de Franse competitie
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 juni 2024 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2024 - 19:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Die Mikautadze kan echt wel voetballen, is technisch beter dan Brobbey en Akpom samen.

Wat een klote trainers hebben we dan gehad, totaal geen inzicht, en dus heeft Mikautadze totaal geen kans gehad om zich te bewijzen.

Ik raad Ajax aan om Akpom ook niet zo snel van de hand te doen, kapitaal vernietiging
En Conceicao ook al gescoord bij Portugal. Koud in het veld de winnende treffer binnen getikt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juni 2024 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2024 - 22:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

En Conceicao ook al gescoord bij Portugal. Koud in het veld de winnende treffer binnen getikt
Ja leuk voor hem!
hjf
 hjf - woensdag 19 juni 2024 - 10:17   quote  deeplink  
Volgens de zeer goed ingewijde Fabricio Romano nadert Ajax een overeenstemming met het management van Wout Weghorst. Een speler, die totaal geen Ajax DNA bezit, maar als hij er 25 inschiet voor ons, dan hebben we het nergens meer over. Zo lang onze eerste spits Brian Brobbey bij ons onder contract staat zal Weghorst niet in de basis staan. Ik zie hem net zoals bij Oranje meer als pinchhitter. Zijn kansen zullen heus wel komen, omdat Brian nogal blessuregevoelig is en mogelijk nog maximaal 1 seizoen in de Arena zal spelen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juni 2024 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2024 - 22:32 schreef p111 het volgende:
We mogen op zijn minst een aankoop zien die international is !!!! Geen miskleum uit de onderkant van de Franse competitie
5de in frankrijk en onomstreden basis bij nice... En de minste tegengoals... Heb je hem zien spelen de laatste jaren ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juni 2024 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2024 - 19:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Nee joh... Allemaal miskopen ! Viel niks uit te halen en konden niet beter...
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juni 2024 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2024 - 10:17 schreef hjf het volgende:
Volgens de zeer goed ingewijde Fabricio Romano nadert Ajax een overeenstemming met het management van Wout Weghorst. Een speler, die totaal geen Ajax DNA bezit, maar als hij er 25 inschiet voor ons, dan hebben we het nergens meer over. Zo lang onze eerste spits Brian Brobbey bij ons onder contract staat zal Weghorst niet in de basis staan. Ik zie hem net zoals bij Oranje meer als pinchhitter. Zijn kansen zullen heus wel komen, omdat Brian nogal blessuregevoelig is en mogelijk nog maximaal 1 seizoen in de Arena zal spelen.
De vechtlust en de wil om beter te worden siert Weghorst... Toen die nog bij Heracles speelde en later az heb ik hem hier al een keer geopperd puur door hoe hard die jongen wil werken voor elke meter.. past die bij Ajax ? Eigenlijk totaal niet...
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 19 juni 2024 - 20:05   quote  deeplink  
De eerste aanwinsten gaan eraan komen. Weghorst en Rosario. Ook Eriksen mag komen van mij. Ook zag ik veel verhuurde jongens vandaag weer verschijnen met oa unuvar, baas , wijndal. Dat wordt wel heel druk en dus hoop ik nog altijd op n grote schoonmaak in de selectie. Gaaei,Akpom,Forbs,Sosa,Mansverk,Medic,Tahirovic,Henderson....weg ermee!!!
Ook Bergwijn en Berghuis zou ik wegdoen....Ruili zal ook wel gaan. Nou das samen toch wel 100 miljoen...en door...
Fijne vakantie allemaal!! Tot in augustus weer!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juni 2024 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2024 - 20:05 schreef bertus bikkel het volgende:
De eerste aanwinsten gaan eraan komen. Weghorst en Rosario. Ook Eriksen mag komen van mij. Ook zag ik veel verhuurde jongens vandaag weer verschijnen met oa unuvar, baas , wijndal. Dat wordt wel heel druk en dus hoop ik nog altijd op n grote schoonmaak in de selectie. Gaaei,Akpom,Forbs,Sosa,Mansverk,Medic,Tahirovic,Henderson....weg ermee!!!
Ook Bergwijn en Berghuis zou ik wegdoen....Ruili zal ook wel gaan. Nou das samen toch wel 100 miljoen...en door...
Fijne vakantie allemaal!! Tot in augustus weer!!
Mocht Weghorst komen denk ik echt dat Brobbey niet blijft, ik denk echt dat Weghorst Brobbey uit de basis speelt, ze kunnen niet samen dus breekt de pleuris uit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transferzomer 2024

0.0094010