BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transferzomer 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - woensdag 19 juni 2024 - 23:02   quote  deeplink  
Ben je gek Weghorst is een typische invaller,in de basis is Brobbey 2 klasse beter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 juni 2024 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2024 - 23:02 schreef p111 het volgende:
Ben je gek Weghorst is een typische invaller,in de basis is Brobbey 2 klasse beter.
We gaan het zien mocht Weghorst komen, die komt echt niet voor de bank, twee klassen beter en niet in de basis staan op het EK ?
p111
 p111 - donderdag 20 juni 2024 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2024 - 12:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We gaan het zien mocht Weghorst komen, die komt echt niet voor de bank, twee klassen beter en niet in de basis staan op het EK ?
Omdat het een typische invaller is alles in de laatste 10 minuten als de tegenstander moe is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 juni 2024 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2024 - 13:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Omdat het een typische invaller is alles in de laatste 10 minuten als de tegenstander moe is.
Dit is één ding dat zeker is, maar als hij meer scoort dan Brobbey in 80 minuten is het zo gedaan met Brobbey
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 juni 2024 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2024 - 20:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mocht Weghorst komen denk ik echt dat Brobbey niet blijft, ik denk echt dat Weghorst Brobbey uit de basis speelt, ze kunnen niet samen dus breekt de pleuris uit
En om die reden moet je de dorpsgek Weghorst er al niet bij willen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 juni 2024 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2024 - 14:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En om die reden moet je de dorpsgek Weghorst er al niet bij willen....
Om welke reden dan precies?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 juni 2024 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2024 - 17:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Om welke reden dan precies?
Gezeur in de groep, en überhaupt zijn achterlijke gedrag...
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juni 2024 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2024 - 19:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Die Mikautadze kan echt wel voetballen, is technisch beter dan Brobbey en Akpom samen.
Het enige nadeel is zijn lengte

Wat een klote trainers hebben we dan gehad, totaal geen inzicht, en dus heeft Mikautadze totaal geen kans gehad om zich te bewijzen.

Ik raad Ajax aan om Akpom ook niet zo snel van de hand te doen, kapitaal vernietiging
En weer heeft Mikautadze gescoord, nu weer tegen Tsjechië. Heeft dan alles en iedereen het verkeerd gezien ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 juni 2024 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2024 - 17:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

En weer heeft Mikautadze gescoord, nu weer tegen Tsjechië. Heeft dan alles en iedereen het verkeerd gezien ?
Hij heeft toch totaal geen kans gekregen, ze zagen meer heil in Brobbey en Akpom.

Zijn eerste wedstrijd speelde Mikautadze als rechtsbuiten, dit was duidelijk niet zijn positie

Het kan zijn dat de taal een probleem was, of dat de trainers het gewoon niet zagen zitten in hem.
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juni 2024 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2024 - 21:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij heeft toch totaal geen kans gekregen, ze zagen meer heil in Brobbey en Akpom.

Zijn eerste wedstrijd speelde Mikautadze als rechtsbuiten, dit was duidelijk niet zijn positie

Het kan zijn dat de taal een probleem was, of dat de trainers het gewoon niet zagen zitten in hem.
Je hebt helemaal gelijk hoor Jack. Zo denk ik er ook over. Totaal geen kans gekregen en als hij mocht spelen, dan was het op een "verkeerde" positie in het elftal. Jammer, heel erg jammer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2024 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2024 - 22:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor Jack. Zo denk ik er ook over. Totaal geen kans gekregen en als hij mocht spelen, dan was het op een "verkeerde" positie in het elftal. Jammer, heel erg jammer.
Hij is technisch begaafd volgens Witschge, is wel aan de kleine kant, heeft de taal niet mee

Ik denk dat ze hem puur voor de bank hadden gehaald, helemaal niet in het achterhoofd dat hij een geweldige spits is Pietje

Ik vind hem wel iets hebben van fenomeen Gerd Muller
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juni 2024 - 21:03   quote  deeplink  
Als ik eerlijk ben zie ik ook liever een lange dan een kabouter in de spits Pietje.
Maradona en Messi hebben aan getoond dat kleine spelers tot de besten ter wereld kunnen uitgroeien.

Al zie ik dit niet gebeuren met Mikautadze.
Hij zal wel niet bij Ajax gepast hebben.

Ik denk dat we nu beter een discussie moeten voeren of ze wel of niet Weghorst moeten halen, en of hij dan voor de basis of als pinch-hitter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2024 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zondag 23 juni 2024 - 23:23   quote  deeplink  
Sorry voor jullie maar ik vind het een matige spits en prima dat hij verkocht is.
Pietje
 Pietje - maandag 24 juni 2024 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2024 - 23:23 schreef p111 het volgende:
Sorry voor jullie maar ik vind het een matige spits en prima dat hij verkocht is.
Ieder zijn mening, p111
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 juni 2024 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2024 - 15:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gezeur in de groep, en überhaupt zijn achterlijke gedrag...
Als hij er meer dan 20 inschopt lullen we nergens meer over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2024 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - maandag 24 juni 2024 - 17:00   quote  deeplink  
De toekomst van Eriksen is nog altijd onduidelijk. Het is geruime tijd bekend dat Manchester United de Deens international wil slijten vanwege zijn forse jaarsalaris, waarmee hij flink op de begroting drukt. Eriksen staat nog tot medio 2025 onder contract op Old Trafford, maar de Engelse topclub zou hem naar verluidt transfervrij willen laten gaan. Hij vertegenwoordigt momenteel een Estimated Transfer Value (ETV) van 9,6 miljoen euro.

Kijk dit vind ik nou een toegevoegde waarde voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2024 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 juni 2024 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2024 - 17:00 schreef p111 het volgende:
De toekomst van Eriksen is nog altijd onduidelijk. Het is geruime tijd bekend dat Manchester United de Deens international wil slijten vanwege zijn forse jaarsalaris, waarmee hij flink op de begroting drukt. Eriksen staat nog tot medio 2025 onder contract op Old Trafford, maar de Engelse topclub zou hem naar verluidt transfervrij willen laten gaan. Hij vertegenwoordigt momenteel een Estimated Transfer Value (ETV) van 9,6 miljoen euro.

Kijk dit vind ik nou een toegevoegde waarde voor Ajax.
Anderlecht heeft hem in het vizier, ik lees niet dat Ajax achter hem aan zit

Vindt het wel vreemd dat er hier geen berichten te lezen is dat ze een super groot talent uit België hebben aangetrokken.

Namelijk Jorthy Mokio, is een 16-jarige centrale verdediger, heeft getekend voor drie jaar bij ons Ajax.

Mokio kwam afgelopen seizoen uit voor het hoogste jeugdteam van KAA Gent.
debuteerde ook al in het eerste elftal.

Hij wordt toegevoegd aan jong Ajax maar gaat mee trainen met Ajax1, ze zijn PSV en Bayern München te vlug af, wat knap te noemen is.

Heb hem vorig seizoen al een keer zien spelen, hij viel me toen positief op

Dus Ajax is op dit moment goed bezig, want ze hebben ook al een jonge Noor te pakken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - maandag 24 juni 2024 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2024 - 18:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Anderlecht heeft hem in het vizier, ik lees niet dat Ajax achter hem aan zit

Vindt het wel vreemd dat er hier geen berichten te lezen is dat ze een super groot talent uit België hebben aangetrokken.

Namelijk Jorthy Mokio, is een 16-jarige centrale verdediger, heeft getekend voor drie jaar bij ons Ajax.

Mokio kwam afgelopen seizoen uit voor het hoogste jeugdteam van KAA Gent.
debuteerde ook al in het eerste elftal.

Hij wordt toegevoegd aan jong Ajax maar gaat mee trainen met Ajax1, ze zijn PSV en Bayern München te vlug af, wat knap te noemen is.

Heb hem vorig seizoen al een keer zien spelen, hij viel me toen positief op

Dus Ajax is op dit moment goed bezig, want ze hebben ook al een jonge Noor te pakken
Maar tja, weer een middenvelder?
Ik ben van mening dat Ajax zijn pijlen moet richten op het versterken van zijn verdediging. Dat is voor mij prioriteit nummer één.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 juni 2024 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2024 - 19:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat Ajax zijn pijlen moet richten op het versterken van zijn verdediging. Dat is voor mij prioriteit nummer één.
Mokio is een centrale verdediger voor de toekomst al kan hij al wel snel ingepast worden in Ajax 1 want hij heeft al wel minuten gemaakt bij KAA Gent 1.

Denk zeker dat we nog even geduld moeten hebben voor spelers die direct voor Ajax1 in aanmerking komen, er zal eerst het een en ander verkocht moeten worden.

Zoals bijvoorbeeld Akpom voordat we Weghorst kunnen begroeten
Er staan er nog zo veel op de nominatie om verkocht te worden helaas

p111
 p111 - maandag 24 juni 2024 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2024 - 19:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ons middenveld is geen super middenveld dus als je dat nog extra kan versterken met Eriksen dan wordt je alleen maar sterker
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 25 juni 2024 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2024 - 23:22 schreef p111 het volgende:

[..]

Ons middenveld is geen super middenveld dus als je dat nog extra kan versterken met Eriksen dan wordt je alleen maar sterker
Inderdaad hebben we geen best middenveld
Pietje
 Pietje - dinsdag 25 juni 2024 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2024 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mokio is een centrale verdediger voor de toekomst al kan hij al wel snel ingepast worden in Ajax 1 want hij heeft al wel minuten gemaakt bij KAA Gent 1.

Denk zeker dat we nog even geduld moeten hebben voor spelers die direct voor Ajax1 in aanmerking komen, er zal eerst het een en ander verkocht moeten worden.

Zoals bijvoorbeeld Akpom voordat we Weghorst kunnen begroeten
Er staan er nog zo veel op de nominatie om verkocht te worden helaas
Ik doelde meer op de hardnekkige geruchten dat Donny van de Beek terug zpu keren bij Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 25 juni 2024 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2024 - 10:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de hardnekkige geruchten dat Donny van de Beek terug zpu keren bij Ajax
Asjeblieft niet zeg...
Pietje
 Pietje - woensdag 26 juni 2024 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2024 - 22:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Asjeblieft niet zeg...
Voor de reservebank wellicht?
Ik zie meer in een terugkeer van Hakim Ziyech, maar daar zal een fors prijskaartje aan hangen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 juni 2024 - 22:25   quote  deeplink  
Hij scoorde weer hoor onze topschutter Pietje, ook weer een assist.

Niemand minder dan Mikautadze...

En dan roepen ze in Amsterdam hij paste niet bij ons... hahahaha stelletje amateurs het is gewoon een Topschutter, hoe dom dit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - woensdag 26 juni 2024 - 23:07   quote  deeplink  
Alleen maar strafschoppen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 juni 2024 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2024 - 23:07 schreef p111 het volgende:
Hij schopt ze toch binnen, maakt niet uit, heeft op het EK tot nu toe het meest gescoord.

Kan gewoon geweldig voetballen man, hij gaf die assist op tijd.

We hadden na ten Hag gewoon mindere trainers die het niet in hem zagen.

Totaal geen eerlijke kans gekregen
Pietje
 Pietje - woensdag 26 juni 2024 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2024 - 23:07 schreef p111 het volgende:
Nee hoor, ook een gewoon velddoelpunt en twee assists. Je doet hem echt tekort hoor.
p111
 p111 - donderdag 27 juni 2024 - 11:49   quote  deeplink  
Nou ik ben benieuwd welke grote club hem dan gaat kopen ?
p111
 p111 - donderdag 27 juni 2024 - 11:55   quote  deeplink  
Dit zou ik graag willen zien,Nico terug bij Ajax.
==================================================
Tagliafico speelde tussen 2018 en 2022 vierenhalf seizoen voor Ajax, dat hem twee jaar geleden verkocht aan Olympique Lyon. De Franse subtopper betaalde 4,2 miljoen euro en deelde een driejarig contract uit aan de inmiddels 31-jarige vleugelverdediger. Het lijkt erop dat Lyon en Tagliafico de verbintenis niet gaan verlengen, waardoor de Fransen genoodzaakt zijn om hem komende zomer te verkopen en zo een transfervrij vertrek volgend jaar te voorkomen.
p111
 p111 - donderdag 27 juni 2024 - 11:56   quote  deeplink  
Als je dit leest zou hij eigenlijk voor een kleine vergoeding weg kunnen.Ajax pak je kans
p111
 p111 - donderdag 27 juni 2024 - 14:01   quote  deeplink  
pririoteit nr 1 bij Ajax van Ronald de Boer.
==========================================

Bij VoetbalPrimeur wordt De Boer gevraagd op welke posities de prioriteit hebben voor versterking deze transferzomer. "In eerste instantie de rechtsbuiten, want dat is een positie die heel matig is ingevuld het afgelopen seizoen", reageert de analist. "Berghuis kan dat wel, maar die wil je liever op het middenveld. Je wil echte snelheid en diepgang hebben op die positie."

Daarbij kunnen de Amsterdammers volgens De Boer ook een nieuwe linksachter gebruiken. "Linksback was ook een plek waar twijfels waren", voegt hij toe. Dat is opvallend, want Ajax versterkte zich afgelopen zomer al met Borna Sosa en Gaston Avilla, die beide niet het gewenste niveau bleken te hebben. "Dat zijn denk ik prioriteiten nummer één."
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 juni 2024 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2024 - 23:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij schopt ze toch binnen, maakt niet uit, heeft op het EK tot nu toe het meest gescoord.

Kan gewoon geweldig voetballen man, hij gaf die assist op tijd.

We hadden na ten Hag gewoon mindere trainers die het niet in hem zagen.

Totaal geen eerlijke kans gekregen
Sommige spelers rendeerde ook niet onder tenhag... Neem bijv een Marin
.. en ook taqlifico en martinez waren geregeld bankzitters, of een neres..

Wat betreft mikautadze, ik roep al een heel seizoen dat de meeste aankopen veel beter kunnen dan wat vh schip en Steijn eruit haalde..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 juni 2024 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2024 - 15:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat betreft mikautadze, ik roep al een heel seizoen dat de meeste aankopen veel beter kunnen dan wat vh schip en Steijn eruit haalde..
Nee joh hij heeft gewoonweg de kans niet gehad.

De trainers zagen Brobbey als de nummer 1 met zijn sterk lichaam, als target zagen ze Akpom met zijn lengte, koppend sterk.

En toen hadden ze nog Mikautadze die eigenlijk te klein was als spits.

Ajax heeft altijd wel spitsen gehad met lengte, dus wat moesten ze met die tuinkabouter?

Jammer dat hij niet de kans heeft gekregen, is veel technischer dan Brobbey en Akpom samen.

Ben het met je eens dat Steyn en vh Schip niet het hoogste rendement hebben weten te halen, de spelers kwamen ook veel te laat binnen bij Steyn, daarnaast was hij te veel bezig met die duitser.

Hij had zijn aandacht meer moeten richten op zijn selectie, die conditioneel achter liepen.

Ik heb een goed gevoel bij Fariola, als ik zo de reakties lees van de spelers is hij goed bezig
p111
 p111 - zaterdag 29 juni 2024 - 13:26   quote  deeplink  
Ik ben blij dat hij verkocht is, ik vind gewoon dat hij niet de juiste spits is voor Ajax en gelukkig zagen ze dat bij Ajax ook.Een veel betere spits Pavalidus van AZ is techn/beter fysiek sterker en scoort prima,ook zonder strafschoppen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 juni 2024 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2024 - 13:26 schreef p111 het volgende:
Ik ben blij dat hij verkocht is, ik vind gewoon dat hij niet de juiste spits is voor Ajax en gelukkig zagen ze dat bij Ajax ook.Een veel betere spits Pavalidus van AZ is techn/beter fysiek sterker en scoort prima,ook zonder strafschoppen.
Ben ik volledig mee eens maar het heeft geen zin om Pavlides te noemen,

ten 1e is Pavlides te duur
ten 2e is het altijd lastig om met AZ zaken te doen
ten 3e willen ze Ajax niet sterker maken, dus liever naar een buitenlandse club
ten 4e zal AZ een afspraak hebben met Kroes om een bepaalde periode van hun spelers af te blijven.

Vandaar dat de naam Pavlides niet valt bij Ajax
p111
 p111 - zaterdag 29 juni 2024 - 23:50   quote  deeplink  
Ik zeg alleen maar dat ik Pavlides een betere spits vind,wat jij aanhaalt klopt helemaal vandaar dat Ajax waarschijnlijk ook geen poging heeft gedaan.
hjf
 hjf - zondag 30 juni 2024 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2024 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben ik volledig mee eens maar het heeft geen zin om Pavlides te noemen,

ten 1e is Pavlides te duur
ten 2e is het altijd lastig om met AZ zaken te doen
ten 3e willen ze Ajax niet sterker maken, dus liever naar een buitenlandse club
ten 4e zal AZ een afspraak hebben met Kroes om een bepaalde periode van hun spelers af te blijven.

Vandaar dat de naam Pavlides niet valt bij Ajax
Pavlides was te duur. Hij is immers aan Benfica verkocht voor rond de 20 mln. En wij hebben momenteel geen mogelijkheden dit soort bedragen uit te geven, omdat er eerst spelers verkocht moeten worden. Ze hadden vorig jaar Tijjiani Reijnders voor € 25 mln. moeten halen in plaats van al die miskopen. Afwachten of we Wout Weghorst wel kunnen halen als het lang gaat duren voordat er spelers verkocht zijn. Ik zou het verlies maar gaan nemen voordat we verder achteruit hollen.
JOOD
 JOOD - zondag 30 juni 2024 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2024 - 11:33 schreef hjf het volgende:

[..]

Pavlides was te duur. Hij is immers aan Benfica verkocht voor rond de 20 mln. En wij hebben momenteel geen mogelijkheden dit soort bedragen uit te geven, omdat er eerst spelers verkocht moeten worden. Ze hadden vorig jaar Tijjiani Reijnders voor € 25 mln. moeten halen in plaats van al die miskopen. Afwachten of we Wout Weghorst wel kunnen halen als het lang gaat duren voordat er spelers verkocht zijn. Ik zou het verlies maar gaan nemen voordat we verder achteruit hollen.
Zou het nodig zijn om ‘gevestigde’ spelers te halen voor meer dan 25 miljoen? En is dat verantwoord? Kijk naar Bergwijn… Voor die 30 miljoen had je 3 spelers van rond de 10 miljoen kunnen halen (Scandinavië, zuid-Amerika, talent Europa) of 2 van 15 als die er beter op stonden volgens de scouting.

Ik denk dat we nu moeten vertrouwen op de club. En dat is best wel mooi om weer te kunnen zeggen! Kroes, Beuker en De Lang. Goed doordacht de selectie in kaart brengen, toptalent scouten op de juiste criteria en dan niet te bang zijn om de trekker over te halen bij kansen en buitenkansen.

Ik ben benieuwd of Eriksen komt.. is transfervrij toch? Nu Denemarken eruit ligt ben ik heel benieuwd. Ik droom van Henderson en Eriksen op het middenveld in de meest cruciale rollen van Fariolis tactiek. De nummers 8. Die in combinatie met een controleur die het spelletje van Farioli snapt (Rosario). #zinin
p111
 p111 - zondag 30 juni 2024 - 12:44   quote  deeplink  
Ja Eriksen is echt gegarandeerde meerwaarde.Maar goed we wachten maar even af.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 juni 2024 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2024 - 12:44 schreef p111 het volgende:
Ja Eriksen is echt gegarandeerde meerwaarde.Maar goed we wachten maar even af.
Laten we het hopen, dat er aan het begin van de competitie een fatsoenlijk team staat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 juni 2024 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2024 - 11:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Zou het nodig zijn om ‘gevestigde’ spelers te halen voor meer dan 25 miljoen? En is dat verantwoord? Kijk naar Bergwijn… Voor die 30 miljoen had je 3 spelers van rond de 10 miljoen kunnen halen (Scandinavië, zuid-Amerika, talent Europa) of 2 van 15 als die er beter op stonden volgens de scouting.

Ik denk dat we nu moeten vertrouwen op de club. En dat is best wel mooi om weer te kunnen zeggen! Kroes, Beuker en De Lang. Goed doordacht de selectie in kaart brengen, toptalent scouten op de juiste criteria en dan niet te bang zijn om de trekker over te halen bij kansen en buitenkansen.

Ik ben benieuwd of Eriksen komt.. is transfervrij toch? Nu Denemarken eruit ligt ben ik heel benieuwd. Ik droom van Henderson en Eriksen op het middenveld in de meest cruciale rollen van Fariolis tactiek. De nummers 8. Die in combinatie met een controleur die het spelletje van Farioli snapt (Rosario). #zinin
Volledig mee eens Jood, ik denk zeker ook dat we vertrouwen moeten hebben.

Omdat de salarissen wat uitgeknepen worden wat Kroes een tijd terug liet weten denk ik dat we Henderson niet behouden en dat het salaris van Eriksen te gortig is.

Overigens denk ik dat hij bij Manchester blijft, ten Hag zal hem minimaal nog een seizoen willen behouden
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 juli 2024 - 09:32   quote  deeplink  
Vraag me af of Eriksen nog het niveau heeft en of die nog echt wat toe kan voegen...
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 juli 2024 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2024 - 09:32 schreef nummer10 het volgende:
Vraag me af of Eriksen nog het niveau heeft en of die nog echt wat toe kan voegen...
Ik ben van mening dat Eriksen wel degelijk van toegevoegde waarde is met zijn ervaring en spelinzicht. Bovendien kent hij Ajax heel erg goed.
p111
 p111 - dinsdag 02 juli 2024 - 13:43   quote  deeplink  
Natuurlijk is Eriksen een toegevoegde waarde,was in het Deense elftal ook hun beste man.Helaas lees je helemaal niks over hem,alleen dat onze Italiaanse trainer buiten die Minkukel Rosario nog een speler van Nice wil een spits met 38 wedstrijden en 7 doelpunten en 2 assisten ??? Ik hoop echt dat die een fabel is. Wat zijn dat voor een aankopen ik mag toch echt hopen dat dit allemaal fantasie berichten zijn van onze voetbalsites.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2024 door p111 --
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 juli 2024 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2024 - 13:43 schreef p111 het volgende:
Natuurlijk is Eriksen een toegevoegde waarde,was in het Deense elftal ook hun beste man.Helaas lees je helemaal niks over hem,alleen dat onze Italiaanse trainer buiten die Minkukel Rosario nog een speler van Nice wil een spits met 38 wedstrijden en 7 doelpunten en 2 assisten ??? Ik hoop echt dat die een fabel is. Wat zijn dat voor een aankopen ik mag toch echt hopen dat dit allemaal fantasie berichten zijn van onze voetbalsites.
Tja, dat lees je altijd bij de aanstelling van een nieuwe trainer dat die spelers van zijn oude club wil meenemen. Die spelers kennen zij uiteindelijk. Kijk ook masr eens naar Erik ten Hag bij United. Maar of dat verstandig is??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 juli 2024 - 20:23   quote  deeplink  
Fariola kent ze, weet wat ze kunnen dus laat maar komen, het is altijd afwachten met nieuwe spelers.
Sommige spelers die we nu in onze selectie hebben kan Fariola misschien beter maken, dan hoef je minder te kopen, ook goed

Eriksen blijft waarschijnlijk bij Manchester, mocht hij weg willen dan neemt hij de beslissing waar hij wil spelen of waar hij de meeste knaken ontvangt, dit hoeft Ajax niet te zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - woensdag 03 juli 2024 - 10:59   quote  deeplink  
Ik heb ergens gelezen dat Christian Eriksen graag weer naar Ajax wil en dat hij bereid is om zijn salariseisen daarop aan te passen.
Ik ben zeer benieuwd.
p111
 p111 - woensdag 03 juli 2024 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2024 - 15:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je blijft maar lullen over Ten Hag,Martinez en Nico waren gewoon basis bij Ten Hag en Marin was Matig ook niet gezien gisteravond en Mikautadze is geen Ajax speler is een beperkte spits die veel ruimte nodig heeft.
p111
 p111 - woensdag 03 juli 2024 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2024 - 10:59 schreef Pietje het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Christian Eriksen graag weer naar Ajax wil en dat hij bereid is om zijn salariseisen daarop aan te passen.
Ik ben zeer benieuwd.
Dat zou geweldig zijn !!! eindelijk extra klasse in huis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transferzomer 2024

0.0225880