|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hato in één woord geweldig, Ajax lijkt nu pas warm te draaien |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Alleen het afmaken is nog niet wat het moet zijn, je had 3-0 voor moeten staan nu. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het is allemaal nog te gehaast, slordig, onvolwassen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
2e helft is rond uit waardeloos, ik zie nog niet het Ajax waar we mee hoge ogen gooien.
Dan druk ik me nog te lief voor dit team...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat ik al eerder aan gaf is om van den Boomen niet voor 6 miljoen de deur uit laten lopen. Niet ten aanzien van het doelpunt, hij strooit met passes, gaat bijna nooit de fout in |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2024 - 22:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wat ik al eerder aan gaf is om van den Boomen niet voor 6 miljoen de deur uit laten lopen. Niet ten aanzien van het doelpunt, hij strooit met passes, gaat bijna nooit de fout in 6 miljoen is ook niet veel, maar als je geld nodlg hebt moet je wat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee joh, hij voegt gewoon wat toe, dan zijn er genoeg anderen die je moet verkopen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Akpom is niet meer dan een stormram niet meer mee beginnen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2024 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee joh, hij voegt gewoon wat toe, dan zijn er genoeg anderen die je moet verkopen Het is maar net voor wie er intresse is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik had eerlijk gedacht dat de intensiteit hoger lag, wat ik gelezen had was dat Ajax enorm getraind had daar op.
In de 2e helft kwamen we zelfs conditioneel te kort, werden we soms overlopen
Nee we zijn er nog lang niet |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2024 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik had eerlijk gedacht dat de intensiteit hoger lag, wat ik gelezen had was dat Ajax enorm getraind had daar op. In de 2e helft kwamen we zelfs conditioneel te kort, werden we soms overlopen Nee we zijn er nog lang niet Er moet nog veel gebeuren idd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2024 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik had eerlijk gedacht dat de intensiteit hoger lag, wat ik gelezen had was dat Ajax enorm getraind had daar op. In de 2e helft kwamen we zelfs conditioneel te kort, werden we soms overlopen Nee we zijn er nog lang niet Heel logisch. Ajax kan nu nog niet top fit zijn. Dan gaat het seizoen te lang duren.
Ajax inzit volop in de voorbereiding en schijnt bijvoorbeeld Gisteren ook gewoon zwaar getraind te hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2024 - 22:36 schreef remco k het volgende:[..] Heel logisch. Ajax kan nu nog niet top fit zijn. Dan gaat het seizoen te lang duren. Ajax inzit volop in de voorbereiding en schijnt bijvoorbeeld Gisteren ook gewoon zwaar getraind te hebben. Het laatste wat je schreef wist ik niet, dit kan van invloed zijn |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Eerste helft prima.maar moeten gewoon min 3x scoren da tweedehelft waren ze op. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dit was gezien de fase waarin we zitten maximaal. Het moet echter beter wil je straks winnen van Heerenveen en NAC in de Eredivisie. Met deze selectie wordt je maximaal 4de maar heb goede hoop op enkele versterkingen.... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
De laatste week is aangebroken voor dit item. Gaat er nog iets gebeuren in Amsterdam of blijft alles zoals het is? Ik hoop dat Alex nog wat overtollige ballast kan slijten maar dat zal lastig worden... Van mij mogen Bergwijn, Forbs, Gaaei, Mannsverk,Tahirovic, Wijndal en Gorter nog wel weg maar wie wil ze nog hebben nu? Wat moet er bij ? Ik hoop op het huren van Eriksen en Weghorst en eventueel Rosario. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Er komt beweging in de markt bij Ajax en hopelijk kan de selectie nog wat meer in balans gebracht worden... Altijd hoop ik nog op een last minute verrassing...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2024 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
[excuse me foutje, haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Olympique Lyon heeft volgens L'Équipe een bod gedaan op Forbs van 15 miljoen.
Ik zeg strik er om
Maar aan de andere kant zou het te gek zijn mocht Ajax toe happen voor 12 miljoen inclusief de terugkomst van Tagliafico |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ben toch wel blij met Rugani, van wat ik begrepen heb. Is het een op en top prof iets dat deze selectie keihard nodig heeft. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 22:56 schreef Scout2 het volgende:Ben toch wel blij met Rugani, van wat ik begrepen heb. Is het een op en top prof iets dat deze selectie keihard nodig heeft. Dat zijn ook de transfers die Ajax nu aan het doen is.. op en top sport mentaliteit... Weghorst rugani en ook Ziyech wil terugkeren die de klappen van de zweep kent in het buitenland en de intensiteit die in Engeland nodig is... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Snap alleen niet dat als je geld nodig hebt je Forbs verhuurd aan Wolverhampton met optie tot koop 13,5 miljoen. Is dit een verplichte optie? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 - 18:50 schreef Hummel10 het volgende:Snap alleen niet dat als je geld nodig hebt je Forbs verhuurd aan Wolverhampton met optie tot koop 13,5 miljoen. Is dit een verplichte optie? Ik las dat als ie 10 wedstrijden speelt, ie dan verplicht overgenomen moet worden. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Das mooi...vandaag toch Vos, Tahirovic en Forbs kunnen slijten. Misschien geen top deals maar wel n flinke besparing op de salariskosten. Nu nog n creatieve middenvelder huren als verrassing dit weekend zoals Eriksen of Zyjech en we staan er weer goed op om voor plek 2 en 3 mee te doen in de ED... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 - 18:50 schreef Hummel10 het volgende:Snap alleen niet dat als je geld nodig hebt je Forbs verhuurd aan Wolverhampton met optie tot koop 13,5 miljoen. Is dit een verplichte optie? Probleem heeft denk ik te maken met de aanstaande rechtzaak die gaat over werknemers die hun contract gewoon kunnen opzeggen(met redelijk termijn). Spelers kunnen dit niet. En als uit de rechtzaak komt dat spelers die rechten hebben. Als ze bijvoorbeeld 6 maanden van tevoren aangeven weg te willen, zijn hoge transfersommen niet best.
Overal zie je veel huur deals en veel transfer vrije spelers. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 - 00:04 schreef bertus bikkel het volgende:Das mooi...vandaag toch Vos, Tahirovic en Forbs kunnen slijten. Misschien geen top deals maar wel n flinke besparing op de salariskosten. Nu nog n creatieve middenvelder huren als verrassing dit weekend zoals Eriksen of Zyjech en we staan er weer goed op om voor plek 2 en 3 mee te doen in de ED... Tahirovic is helemaal niet afgerond. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Romantisch wel.je hoopt het ook als fan. Eriksen of Ziyech terug. Maar het zou toch een vreemde aankoop zijn. Je moet 2e worden, dat moet met deze selectie ook echt wel lukken. Moet je dan oudere spelers halen die al langere tijd niet meer alles spelen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 - 00:06 schreef freakie het volgende:[..] Probleem heeft denk ik te maken met de aanstaande rechtzaak die gaat over werknemers die hun contract gewoon kunnen opzeggen(met redelijk termijn). Spelers kunnen dit niet. En als uit de rechtzaak komt dat spelers die rechten hebben. Als ze bijvoorbeeld 6 maanden van tevoren aangeven weg te willen, zijn hoge transfersommen niet best. Overal zie je veel huur deals en veel transfer vrije spelers. Zag wel dat er een verplichte optie tot koop was van 13,5 miljoen als hij 10x in de basis start. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 - 00:12 schreef freakie het volgende:Romantisch wel.je hoopt het ook als fan. Eriksen of Ziyech terug. Maar het zou toch een vreemde aankoop zijn. Je moet 2e worden, dat moet met deze selectie ook echt wel lukken. Moet je dan oudere spelers halen die al langere tijd niet meer alles spelen? Ziyech of Eriksen brengen wel voetbal in je team. Iets wat tegen Nac ontbrak en er met inbrengen van Berghuis er pas een beetje inkomt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 - 12:13 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zag wel dat er een verplichte optie tot koop was van 13,5 miljoen als hij 10x in de basis start. Ja klopt, de rechtzaak is in 2 maanden dacht ik. Dus als daar wat uitkomt, dan zou Forbs dus ook gewoon zijn contract kunnen ontbinden. Met 10 wedstrijden is dat net genoeg. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 - 12:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ziyech of Eriksen brengen wel voetbal in je team. Iets wat tegen Nac ontbrak en er met inbrengen van Berghuis er pas een beetje inkomt. Eriksen zou ik liever zien dan Ziyech.
Ziyech heeft niet heel veel wedstrijden gehad, of heel veel blessures. En van Eriksen weet je gewoon dat hij een positive indruk/invloed heeft. Bij Ziyech weet je dat gewoon niet. We vergeten zijn 1ste seizoen bij Ajax, dat kan je nu helemaal niet hebben. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 - 12:56 schreef freakie het volgende:[..] Eriksen zou ik liever zien dan Ziyech. Ziyech heeft niet heel veel wedstrijden gehad, of heel veel blessures. En van Eriksen weet je gewoon dat hij een positive indruk/invloed heeft. Bij Ziyech weet je dat gewoon niet. We vergeten zijn 1ste seizoen bij Ajax, dat kan je nu helemaal niet hebben. Klopt maar Ziyech is wel als held weggegaan. Eriksen heeft het ook moeilijk gehad bij Ajax is en natuurlijk zijn hart. Op 10 kunnen ze je allebei van veel creativiteit voorzien. Mij is het om het even zou het wel toejuichen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 - 12:56 schreef freakie het volgende:[..] Eriksen zou ik liever zien dan Ziyech. Ziyech heeft niet heel veel wedstrijden gehad, of heel veel blessures. En van Eriksen weet je gewoon dat hij een positive indruk/invloed heeft. Bij Ziyech weet je dat gewoon niet. We vergeten zijn 1ste seizoen bij Ajax, dat kan je nu helemaal niet hebben. Ten Hag wil Eriksen (en Antony) niet laten gaan, Eriksen zelf wil ook niet weg is gelukkig bij United |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja jammer, ach. Je gaat dit seizoen niet eerste worden. Ik denk dat Ajax er goed aan doet niet te heftig te investeren. Met deze spelers kan je ook 2e worden. En moet je zeker 3e kunnen worden.
Het kost gewoon een hele hoop geld en je krijgt er nauwelijks wat voor terug. Ja een speler die je weer moet opbouwen en waarschijnlijk volgend jaar pas echt van waarde kan zijn. Eriksen wat sneller omdat hij denk ik kwa karakter iets toevoegt voor dit Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2024 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 - 21:08 schreef freakie het volgende:Ja jammer, ach. Je gaat dit seizoen niet eerste worden. Ik denk dat Ajax er goed aan doet niet te heftig te investeren. Met deze spelers kan je ook 2e worden. En moet je zeker 3e kunnen worden. Het kost gewoon een hele hoop geld en je krijgt er nauwelijks wat voor terug. Ja een speler die je weer moet opbouwen en waarschijnlijk volgend jaar pas echt van waarde kan zijn. Eriksen wat sneller omdat hij denk ik kwa karakter iets toevoegt voor dit Ajax. Eerder onder deze trainer want die vorige drie koekebakkers bakte er niet veel van.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee klopt, dus er is 2 jaar maar aangekloot. En dan heb je nu een trainer of hij nou echt goed is weten we allemaal niet. Maar hij krijgt er rust in en ze staan beter te spelen. Je moet toch echt bij de eerste 3 kunnen eindigen dit seizoen. Dan kan je beter besparen en gericht gaan zoeken voor de winter/nieuw seizoen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 01:50 schreef freakie het volgende:[..] Nee klopt, dus er is 2 jaar maar aangekloot. En dan heb je nu een trainer of hij nou echt goed is weten we allemaal niet. Maar hij krijgt er rust in en ze staan beter te spelen. Je moet toch echt bij de eerste 3 kunnen eindigen dit seizoen. Dan kan je beter besparen en gericht gaan zoeken voor de winter/nieuw seizoen. Laten we het hopen, het elftal heeft nu al meer laten zien, is meer in balans.
Ook hij heeft de ervaring dat de meeste spelers die Mislintat heeft binnen gebracht niet van het juiste niveau zijn, ze krijgen de meeste niet verkocht wat een logisch gevolg is want wie wilt ze hebben, wie geeft hier miljoenen voor... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ik blijf dromen en zie voor morgenavond 24.00 uur nog een verrassing aankomen. Eriksen of Zyjech komt op huurbasis een jaartje mee ballen.... Na dat jaar zijn beiden transfervrij en zouden we een van beiden kunnen overnemen. Keep on dreaming Bertus....😅👍 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 19:48 schreef bertus bikkel het volgende:Ik blijf dromen en zie voor morgenavond 24.00 uur nog een verrassing aankomen. Eriksen of Zyjech komt op huurbasis een jaartje mee ballen.... Na dat jaar zijn beiden transfervrij en zouden we een van beiden kunnen overnemen. Keep on dreaming Bertus....😅👍 Laat het dan Eriksen zijn 🙏 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Er gebeurd niets meer vandaag, Eriksen en/of Ziyech zullen niet komen, ze krijgen Akpom en Bergwijn aan de straatstenen niet kwijt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 09:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:Er gebeurd niets meer vandaag, Eriksen en/of Ziyech zullen niet komen, ze krijgen Akpom en Bergwijn aan de straatstenen niet kwijt. Die ga je nu inderdaad niet kwijt raken. Die kunnen nog naar de zandbak enzo, maar denk niet dat ze dat gaan doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door freakie -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Toch nog een gerucht uit de zandbak. Bergwijn mogelijk naar Al-Ittad.
Dan toch nog mogelijke huur linksbuiten Mike Tressor.
En zet dit de deur open voor Eriksen en/of Ziyech? |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 15:40 schreef Hummel10 het volgende:Toch nog een gerucht uit de zandbak. Bergwijn mogelijk naar Al-Ittad. Dan toch nog mogelijke huur linksbuiten Mike Tressor. En zet dit de deur open voor Eriksen en/of Ziyech? Ik vrees ijdele hoop, meneer vind dat te laag natuurlijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 15:40 schreef Hummel10 het volgende:Toch nog een gerucht uit de zandbak. Bergwijn mogelijk naar Al-Ittad. Dan toch nog mogelijke huur linksbuiten Mike Tressor. En zet dit de deur open voor Eriksen en/of Ziyech? Laat het gebeuren aub.
Volgens Fabrizio Romano stemt Ajax mondeling in met een leningsovereenkomst met koopoptie met Southampton voor Kamaldeen Sulemana. Persoonlijke voorwaarden zijn nog in onderhandeling. De deal kan plaatsvinden als Steven Bergwijn de club verlaat, waarbij Al-Ittihad aan deze mogelijkheid werkt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 16:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Laat het gebeuren aub. Volgens Fabrizio Romano stemt Ajax mondeling in met een leningsovereenkomst met koopoptie met Southampton voor Kamaldeen Sulemana. Persoonlijke voorwaarden zijn nog in onderhandeling. De deal kan plaatsvinden als Steven Bergwijn de club verlaat, waarbij Al-Ittihad aan deze mogelijkheid werkt. Goed nieuws alleen Sulemana geen idee of dat wat wordt. Ging liever eerst naar Frankrijk ipv Ajax en daarna Engeland ook geen succes.
Aan de andere kant leen met optie tot koop en veel minder dan Bergwijn zal het niet zijn. Godts heb je ook nog die kan dan ook doorontwikkelen. |
|
|
|