BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transferzomer 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 september 2024 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 18:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Goed nieuws alleen Sulemana geen idee of dat wat wordt.
Ging liever eerst naar Frankrijk ipv Ajax en daarna Engeland ook geen succes.

Aan de andere kant leen met optie tot koop en veel minder dan Bergwijn zal het niet zijn.
Godts heb je ook nog die kan dan ook doorontwikkelen.
Weet nog dat hij in de picture stond van Overmars, jammer genoeg ging toen de deal niet door,idd ging toen naar Frankrijk.

Is een technisch begaafde linksbuiten, kan waarschijnlijk ook over rechts, ben wel gecharmeerd van hem.

Godts laat nu al leuke dingen zien, die twee mogen het uitvechten al kan Godts ook over rechts.

Tja twee linksbuiten weg dan moet je er minimaal 1 voor terug halen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 02 september 2024 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 18:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet nog dat hij in de picture stond van Overmars, jammer genoeg ging toen de deal niet door,idd ging toen naar Frankrijk.

Is een technisch begaafde linksbuiten, kan waarschijnlijk ook over rechts, ben wel gecharmeerd van hem.

Godts laat nu al leuke dingen zien, die twee mogen het uitvechten al kan Godts ook over rechts.

Tja twee linksbuiten weg dan moet je er minimaal 1 voor terug halen
Zat net een filmpje van Sulemana te kijken maar is zeker snel en houd twee man bezig.
Viel me wel op dat hij zwak in de afronding is en veel zelf doet ipv overzicht op teamgenoten. Een linksbuiten mag er inderdaad wel bij.
Zit ook nog veel rek in is pas 22.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 september 2024 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 20:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zat net een filmpje van Sulemana te kijken maar is zeker snel en houd twee man bezig.
Viel me wel op dat hij zwak in de afronding is en veel zelf doet ipv overzicht op teamgenoten. Een linksbuiten mag er inderdaad wel bij.
Zit ook nog veel rek in is pas 22.
Dan heb ik het goed gelezen, hij had schijnbaar maar 3 assists over 25 wedstrijden, dit zijn niet te beste cijfers.

In vergelijking met Tadic bar slecht, ik hoop dat Farioli hem aan de praat krijgt, dat hij zijn assists opschroefd anders hebben we er niet veel aan.

Hij had de deal destijds met Overmars afgeblazen omdat hij 2e garnituur was achter Tadic. Is toen in de Franse competitie gaan spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door Jack Huntelaar --
Scout2
 Scout2 - maandag 02 september 2024 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 20:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan heb ik het goed gelezen, hij had schijnbaar maar 3 assists over 25 wedstrijden, dit zijn niet te beste cijfers.

In vergelijking met Tadic bar slecht, ik hoop dat Farioli hem aan de praat krijgt, dat hij zijn assists opschroefd anders hebben we er niet veel aan.

Hij had de deal destijds met Overmars afgeblazen omdat hij 2e garnituur was achter Tadic. Is toen in de Franse competitie gaan spelen
We hebben dan ook geen keus dan te investeren in potentie.
Scout2
 Scout2 - maandag 02 september 2024 - 22:18   quote  deeplink  
Wie nog weg mogen van mij; avilla, kaplan(blessure gevoelig), mansverk, tahirovic, Bergwijn, akpom.
Scout2
 Scout2 - maandag 02 september 2024 - 22:46   quote  deeplink  
Bijna 23:00 is ie al weg? Whaha
Scout2
 Scout2 - maandag 02 september 2024 - 22:48   quote  deeplink  
'Nee tuurlijk niet, die zandbak clubs werken zo snel niet deal klapt'. xD
freakie
 freakie - maandag 02 september 2024 - 23:58   quote  deeplink  
Ik vind het maar een gekke huurdeal.

Dan heb je een huur, maar dan is de optie tot koop 20 miljoen. Als Ajax zo’n speler wil kopen voor 20 miljoen, dan willen andere clubs dit ook wel. En is het redelijk, ga je nooit 20 miljoen betalen.
freakie
 freakie - dinsdag 03 september 2024 - 00:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Tadic trouwens ook bij southampton niet hele goede stats.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 september 2024 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 23:58 schreef freakie het volgende:
Ik vind het maar een gekke huurdeal.

Dan heb je een huur, maar dan is de optie tot koop 20 miljoen. Als Ajax zo’n speler wil kopen voor 20 miljoen, dan willen andere clubs dit ook wel. En is het redelijk, ga je nooit 20 miljoen betalen.
Snap het probleem niet. Hij is 22 jaar en nu kun je hem een jaartje testen.
Bevalt hij is 20 miljoen te overwegen(bv. Bij plaatsing CL) is het niets stuur je hem terug.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 september 2024 - 06:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Aan de beelden te zien beetje egoïstisch en slap in afwerking. Schijnt ook niet fit te zijn.
Mike Tresor huren lukte niet was te duur.
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 september 2024 - 17:16   quote  deeplink  
Eriksen, koopt zichzelf vrij en tekent bij Ajax. Tekengeld is afkoopsom. Ziyech idem?
Scout2
 Scout2 - dinsdag 03 september 2024 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 17:16 schreef JOOD het volgende:
Eriksen, koopt zichzelf vrij en tekent bij Ajax. Tekengeld is afkoopsom. Ziyech idem?
Waar haal je dat vandaan?
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 september 2024 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 17:27 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
Ik denk graag in mogelijkheden 😉
Scout2
 Scout2 - dinsdag 03 september 2024 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 17:29 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik denk graag in mogelijkheden 😉
Eriksen gaat niet komen, die verdient teveel gaat Ajax niet meer aan beginnen. En Eriksen wil nog wat centen binnen harken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door Scout2 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 september 2024 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 17:16 schreef JOOD het volgende:
?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 september 2024 - 17:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax heeft het afgeblazen omdat de zaakwaarnemers telkens dingen bij stelde..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2024 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 17:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ajax heeft het afgeblazen omdat de zaakwaarnemers telkens dingen bij stelde..
Ik heb iets anders gelezen

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1223331/dit-is-kamaldeen-sulemena-unieke-bergwijn-opvolger.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 september 2024 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Misschien nog een keer lezen.. Hij eiste een basisplaats.

En slecht in de eidpassing wat ik al zei. Ben benieuwd of het rond komt en wat hij gaat brengen. 1 voordeel is dat hij niet veel minder dan Bergwijn kan zijn.
p111
 p111 - dinsdag 03 september 2024 - 20:05   quote  deeplink  
Berwijn is fysiek een uitstekende voetballer maar mentaal verrot.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2024 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 18:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien nog een keer lezen.. Hij eiste een basisplaats.

En slecht in de eidpassing wat ik al zei. Ben benieuwd of het rond komt en wat hij gaat brengen. 1 voordeel is dat hij niet veel minder dan Bergwijn kan zijn.
Dit had ik toch al eerder laten weten, dat hij een basisplaats eiste

Vandaar dat ik reageerde
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2024 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 20:05 schreef p111 het volgende:
Berwijn is fysiek een uitstekende voetballer maar mentaal verrot.
Zo is het zeker, hij is technisch begaafd alleen zijn mentaliteit deugt niet,
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 september 2024 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 20:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit had ik toch al eerder laten weten, dat hij een basisplaats eiste

Vandaar dat ik reageerde
Dan heb ik verkeerd gelezen ;-)

Iets anders wat gaan ze met Ramaj doen nu hij niet verkocht is?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 september 2024 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 21:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan heb ik verkeerd gelezen ;-)

Iets anders wat gaan ze met Ramaj doen nu hij niet verkocht is?
Dit is een hele goeie..

Lastig in te schatten, als keeper vind ik hem beter maar Farioli kijkt naar het volledig plaatje, zo is de communicatie van Pasveer met zijn verdediging beter omdat Pasveertje het spel beter herkent.

Toch kan het zo maar dat Ramaj weer eerste keeper wordt wanneer Pasveer een paar keer flink de fout in gaat.

Ben benieuwd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 september 2024 - 11:12   quote  deeplink  
Die is gewoon 2de keeper achter pasveer... Loopt er op de toekomst niet verloren bij (gezien de traningsfilmpjes etc) en krijgt de minuten nog wel... Of die de betere keeper is laat ik in het midden aangezien die ook wel een aantal blunders heeft gemaakt... En je kan de verdediging nu natuurlijk niet los zien van de keepers wissel
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 september 2024 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 22:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit is een hele goeie..

Lastig in te schatten, als keeper vind ik hem beter maar Farioli kijkt naar het volledig plaatje, zo is de communicatie van Pasveer met zijn verdediging beter omdat Pasveertje het spel beter herkent.

Toch kan het zo maar dat Ramaj weer eerste keeper wordt wanneer Pasveer een paar keer flink de fout in gaat.

Ben benieuwd
Ja lastig Ramaj als keeper is prima en vertegenwoordigd een transferwaarde van 18 miljoen.
Pasveer zet het mogelijk beter neer.

Ajax heeft geld nodig dan lijkt het me verstandiger om de spelers met hogere waarde kansen te geven. Akpom moet ook minuten blijven maken wil hij nog wat opleveren.

Zijn nog geen backs bij gekomen Rensch en Wijndal vertegenwoordigen ook nog waarde zullen dus ook minuten moeten maken.

Helemaal tevreden is denk ik niemand na deze transferzomer.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 september 2024 - 15:14   quote  deeplink  
Gerucht Akpom naar Panathinaikos verhuur.
Ook 10 wedstrijden en dan 12 miljoen verplichte aankoop?

Ajax is echt een drama geworden in twee seizoenen zo afgegleden.
Forbs ook een clausule die mogelijk niet getriggerd gaat worden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 september 2024 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 15:14 schreef Hummel10 het volgende:
Gerucht Akpom naar Panathinaikos verhuur.
Ook 10 wedstrijden en dan 12 miljoen verplichte aankoop?

Ajax is echt een drama geworden in twee seizoenen zo afgegleden.
Forbs ook een clausule die mogelijk niet getriggerd gaat worden.
Je bent van het loon af, kunnen zich in de kijker spelen (ipv hier op de bank) en ik zou niet weten waarom de clausule niet geactiveerd word.. dat ze niet passen bij Ajax wil niet zeggen dat ze er niks van kunnen.. en dat afglijden komt door de oude rvc en Marc met cl begroting waardoor het geld de deur uit vloog bij het niet behalen van de cl.. dat zijn ze nu aan het herbouwen en dat kost gewoon even tijd, goede tijden komen er wel weer aan en ik zie ze dit jaar gewoon bovenin meedraaien..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 september 2024 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 17:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je bent van het loon af, kunnen zich in de kijker spelen (ipv hier op de bank) en ik zou niet weten waarom de clausule niet geactiveerd word.. dat ze niet passen bij Ajax wil niet zeggen dat ze er niks van kunnen.. en dat afglijden komt door de oude rvc en Marc met cl begroting waardoor het geld de deur uit vloog bij het niet behalen van de cl.. dat zijn ze nu aan het herbouwen en dat kost gewoon even tijd, goede tijden komen er wel weer aan en ik zie ze dit jaar gewoon bovenin meedraaien..
Van loon af snap ik maar stel dat Forbs daar ook op de bank beland dan komt hij niet aan 10 wedstrijden en blijf je er gewoon mee zitten. Had nu bij Ajax waarschijnlijk gewoon speeltijd gehad na vertrek Bergwijn. Dan is het best teleurstellend.

Akpom past meer in je verhaal omdat hij daar wel aan spelen toe gaat komen.
Dan zal een eventuele clausule wel nut hebben of hij wordt meer waard.

Overmars heeft wel voor wat dure contracten gezorgd maar vind niet helemaal dat dit verval voor zijn rekening genomen mag worden. Hij heeft altijd genoeg binnengehaald om ook sportief beter voor de dag te komen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 september 2024 - 21:00   quote  deeplink  
Sulemana gaat helaas niet door.

Gaat Ajax nog een speler halen die zonder club zit?
freakie
 freakie - woensdag 04 september 2024 - 21:13   quote  deeplink  
Wat een ongelofelijk geklungel ook zeg. Of misschien wel goed. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het was geen hoogvlieger. Huur en 20 miljoen na een seizoen. Ik vond het wel wat hoor. Godts deed het prima.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 september 2024 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 21:13 schreef freakie het volgende:
Wat een ongelofelijk geklungel ook zeg. Of misschien wel goed. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het was geen hoogvlieger. Huur en 20 miljoen na een seizoen. Ik vond het wel wat hoor. Godts deed het prima.
Godts doet het helemaal goed maar omdat Forbs en Bergwijn verkocht zijn komen we er minimaal 1 te kort op de linksbuiten positie, zoals je waarschijnlijk weet moet iedere positie dubbel bezet zijn.

Banel komt op dit moment nog te kort, dus zal er nog een linksbuiten aan getrokken worden.

Het blijft nog steeds amateuristisch allemaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - woensdag 04 september 2024 - 21:40   quote  deeplink  
Wat een krankzinnige toestand met Sulemana. De FIFA geeft geen toestemming voor zijn overgang naar Ajax. Te laat, aldus de FIFA, terwijl zowel Ajax als de UEFA beweren dat het allemaal wèl binnen de tijd heeft plaatsgevonden. Wat een klucht.
Misschien dat Ajax zijn licht kan opsteken bij hegt CAS?
Scout2
 Scout2 - woensdag 04 september 2024 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 21:40 schreef Pietje het volgende:
Wat een krankzinnige toestand met Sulemana. De FIFA geeft geen toestemming voor zijn overgang naar Ajax. Te laat, aldus de FIFA, terwijl zowel Ajax als de UEFA beweren dat het allemaal wèl binnen de tijd heeft plaatsgevonden. Wat een klucht.
Misschien dat Ajax zijn licht kan opsteken bij hegt CAS?
Allemaal teveel gedoe, waar weer teveel tijd overheen gaat.
Scout2
 Scout2 - woensdag 04 september 2024 - 21:46   quote  deeplink  
Dat wordt transfervrije spelers binnen halen.
Pietje
 Pietje - woensdag 04 september 2024 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 21:46 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Allemaal teveel gedoe, waar weer teveel tijd overheen gaat.
Ja, dat vrees ik ook, Scout. Het leidt de spelers en staf alleen maar af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2024 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 september 2024 - 21:51   quote  deeplink  
Geklungel... Niet van Ajax maar van de jurken die laat waren..
Scout2
 Scout2 - woensdag 04 september 2024 - 22:07   quote  deeplink  
Ik weet niet of het haalbaar is maar martial is wel een interessante optie, 28 jaar wel blessure gevoelig.
JOOD
 JOOD - woensdag 04 september 2024 - 22:19   quote  deeplink  
Depay?
JOOD
 JOOD - woensdag 04 september 2024 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 22:07 schreef Scout2 het volgende:
Ik weet niet of het haalbaar is maar martial is wel een interessante optie, 28 jaar wel blessure gevoelig.
Lijkt me niet… kan niet zeggen dat ik hem veel heb zien voetballen, maar een speler van 28 die bij united uit zn contract loopt en niet opgepikt wordt… vraagtekens en rode vlaggen. maar nogmaals, ken hem niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 september 2024 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 21:51 schreef nummer10 het volgende:
Geklungel... Niet van Ajax maar van de jurken die laat waren..
Geklungel man man...
Pietje
 Pietje - woensdag 04 september 2024 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 22:19 schreef JOOD het volgende:
Depay?
Alsjeblieft niet. Wat een zelf-overschatte speler is dat. Met hem erbij kun je er zeker van zijn dat er ruzie op komst is. Niet doen dus.
Scout2
 Scout2 - woensdag 04 september 2024 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 22:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Wat een zelf-overschatte speler is dat. Met hem erbij kun je er zeker van zijn dat er ruzie op komst is. Niet doen dus.
Eens, niet weer een Bergwijn.
Pietje
 Pietje - woensdag 04 september 2024 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 22:49 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Eens, niet weer een Bergwijn.
Misschien zelfs nog wel erger dan Bergwijn. Ik 🤔
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 september 2024 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 22:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geklungel man man...
Zoals ik zei.. geklungel van de jurkjes indd.. hier kan Ajax echt 0 aan doen.. daarbij zijn er transfervrije opties (raar dat dit wel kan)

Maar nogmaals geklungel ? Weet je wat geklungel was ? Overmars en hier niet inschrijven van haller.. maar dat zijn de Overmars liefhebbers weet vergeten...

Ongeveer 20 miskopen en 5 voltreffers.. maar succes verbloemt veel...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2024 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 02:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik zei.. geklungel van de jurkjes indd.. hier kan Ajax echt 0 aan doen.. daarbij zijn er transfervrije opties (raar dat dit wel kan)

Maar nogmaals geklungel ? Weet je wat geklungel was ? Overmars en hier niet inschrijven van haller.. maar dat zijn de Overmars liefhebbers weet vergeten...

Ongeveer 20 miskopen en 5 voltreffers.. maar succes verbloemt veel...
Vreemd dat jij precies weet hoe het zit, het kan zo maar zijn dat Kroes gewoon te laat was met het indienen van de benodigde papieren.

En wat een negativiteit weer over Overmars
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 september 2024 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 09:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vreemd dat jij precies weet hoe het zit, het kan zo maar zijn dat Kroes gewoon te laat was met het indienen van de benodigde papieren.

En andersom weet jij het wel precies, tenminste zo doe je het voorkomen... En wat betreft Overmars, ja onnodig veel risico gelopen... Het is nu enkel puin ruimen en hierin kan je kroes niks kwalijk nemen, die had dit namelijk al uitgesproken voordat die uberhaubt begon..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 05 september 2024 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 09:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden. Overmars en ten Hag hebben het gewoon prima gedaan voor Ajax. Ok selecties waren duur maar er was altijd voldoende kwaliteit wat daar tegenoverstond en dus resultaten.

Tuurlijk waren er nog een paar dure jongens uit die tijd maar het echte verval is van na Overmars. Steijn die er niets van bakte en Mislintat die 100 miljoen door het putje spoelde en kwalitatief veel mindere spelers aangetrokken heeft. Kroes verkoopt ook nog niet echt lekker.
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 september 2024 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 15:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden. Overmars en ten Hag hebben het gewoon prima gedaan voor Ajax. Ok selecties waren duur maar er was altijd voldoende kwaliteit wat daar tegenoverstond en dus resultaten.

Tuurlijk waren er nog een paar dure jongens uit die tijd maar het echte verval is van na Overmars. Steijn die er niets van bakte en Mislintat die 100 miljoen door het putje spoelde en kwalitatief veel mindere spelers aangetrokken heeft. Kroes verkoopt ook nog niet echt lekker.
Het verval was al ingezet.. daarbij Steijn, wat dacht je van schreuder ? Maar daarvoor dan ? Bergwijn, wijndal, Brobbey uit het boekje overmars en bassey komt van de zaakwaarnemer van Tadic.. zoals ik al zei, begroten op CL was een enorm onverantwoord risico... En dat mag kroes nu opruimen, geef het tijd man
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2024 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 11:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En andersom weet jij het wel precies, tenminste zo doe je het voorkomen... En wat betreft Overmars, ja onnodig veel risico gelopen... Het is nu enkel puin ruimen en hierin kan je kroes niks kwalijk nemen, die had dit namelijk al uitgesproken voordat die uberhaubt begon..
Wat lul je nou over Overmars man, wat heeft die nu te maken wat er fout is gegaan bij Ajax?

We hebben nu Kroes en die was gewoon te laat met het indienen, zo simpel is het.

De Fifa maakt terecht geen onderscheid, te laat is te laat.

Ajax vat het sportief op, zo laten ze het weten

En maar mauwen, je lijkt wel een wijf man om het verleden er bij te halen, om grote Ajacieden af te branden zoals Overmars

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transferzomer 2024

0.0204119