BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord-Ajax; zondag 7-4-2024 om 14:30u; uitslag = 6-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 07 april 2024 - 17:38   quote  deeplink  
Wat moet je anders zeggen als ras Ajacied deze spelers zijn gewoon niet goed genoeg dat kan ook niet.Als trainer moet je die jongetjes beschermen tegen de grote boze wereld.
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2024 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 16:38 schreef p111 het volgende:
Nou ik heb mensen zien schrijven er is veel meer uit te halen uit die nw spelers whaaaa.
Ik had 4-0 voorspelt het werden er 6,is nog erger als ik dacht.
Absoluut, heb ik geroepen.. heb je de opstelling gezien en tactiek (welke eigenlijk) en die zoutzak op de bank ? Wederom zat er totaal geen idee achter en liepen ze weer rond als een kip zonder kop..

Dit is deels gewoon de trainer
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2024 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 15:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep. En de enige juiste man ontsla je omdat hij tegen het zere been aan durft te schoppen.
Krijg wel een staartje... Hoop ik...
Scout2
 Scout2 - zondag 07 april 2024 - 17:42   quote  deeplink  
https://youtu.be/GPCZqh51VHg?si=bz-P5vU586FRH4bD eff opstekertje
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2024 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 17:38 schreef p111 het volgende:
Wat moet je anders zeggen als ras Ajacied deze spelers zijn gewoon niet goed genoeg dat kan ook niet.Als trainer moet je die jongetjes beschermen tegen de grote boze wereld.
Als trainer stel je spelers op waar ze horen en zorg je dat ze niet dom blijven opbouwen als dit niet kan...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2024 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 17:38 schreef p111 het volgende:
Wat moet je anders zeggen als ras Ajacied deze spelers zijn gewoon niet goed genoeg dat kan ook niet.Als trainer moet je die jongetjes beschermen tegen de grote boze wereld.
Hou alsjeblieft op zeg! 🤮🤮🤮
Pietje
 Pietje - zondag 07 april 2024 - 18:20   quote  deeplink  
Met mijn voorspelling van 5-0 was ik nog te mild zelfs.
Ik heb niet kunnen kijken, mijn kleinkinderen gingen voor. Ik heb wel zojuist jullie commentaar gelezen en dat liegt er niet om
Als je met 6-0 verliest heb je kennelijk niets te vertellen gehad.
Wat een vernedering. In Amsterdam is de Klassieker ook al verloren gegaan, toen met 4-0. Duidelijke cijfers dus en een regelrechte vernedering! Bah!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2024 - 18:23   quote  deeplink  
En daarom wordt gelijk duidelijk waarom je Zuid-Amerikaanse spelers in je team moet hebben. De enige die na deze wanprestatie zijn bek open deed was Rulli. Ja hij was ook niet best op momenten maar durft zijn teamgenoten blijkbaar wel te zeggen dat het beschamend was. De rest houd weer eens zijn bek! Onze aanvoerder voorop!! Dus kom maar door met die Zuid-Amerikanen.
Pietje
 Pietje - zondag 07 april 2024 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 18:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
En daarom wordt gelijk duidelijk waarom je Zuid-Amerikaanse spelers in je team moet hebben. De enige die na deze wanprestatie zijn bek open deed was Rulli. Ja hij was ook niet best op momenten maar durft zijn teamgenoten blijkbaar wel te zeggen dat het beschamend was. De rest houd weer eens zijn bek! Onze aanvoerder voorop!! Dus kom maar door met die Zuid-Amerikanen.
Absoluut waar en dat had ik een tijd geleden ook al van de daken geschreeuwd. Godsamme wat mis ik de strijders (!) Tagliafico, Alvarez en Martinez. Die hadden vast en zeker de boel op sleeptouw genomen.
Pietje
 Pietje - zondag 07 april 2024 - 18:41   quote  deeplink  
En weer een record aantal tegendoelpunten: 55 inmiddels en volstrekt Ajax-onwaardig!
remco k
 remco k - zondag 07 april 2024 - 18:57   quote  deeplink  
Ach ja. Wat hadden we anders verwacht. Deze had ik ingecalculeerd. Het is helaas niet anders
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 18:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
En daarom wordt gelijk duidelijk waarom je Zuid-Amerikaanse spelers in je team moet hebben. De enige die na deze wanprestatie zijn bek open deed was Rulli. Ja hij was ook niet best op momenten maar durft zijn teamgenoten blijkbaar wel te zeggen dat het beschamend was. De rest houd weer eens zijn bek! Onze aanvoerder voorop!! Dus kom maar door met die Zuid-Amerikanen.
Volledig mee eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 18:57 schreef remco k het volgende:
Ach ja. Wat hadden we anders verwacht. Deze had ik ingecalculeerd. Het is helaas niet anders
Maar niet dat we als een stel kleuters naar huis gestuurd zouden worden.

Er was totaal geen intensiteit bij de spelers, ook de trainer was te soft
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 17:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Absoluut, heb ik geroepen.. heb je de opstelling gezien en tactiek (welke eigenlijk) en die zoutzak op de bank ? Wederom zat er totaal geen idee achter en liepen ze weer rond als een kip zonder kop..

Dit is deels gewoon de trainer
Het is absoluut niet alleen die zoutzak, het was een wedstrijd tussen pupillen en mannen.
p111
 p111 - zondag 07 april 2024 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 17:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Absoluut, heb ik geroepen.. heb je de opstelling gezien en tactiek (welke eigenlijk) en die zoutzak op de bank ? Wederom zat er totaal geen idee achter en liepen ze weer rond als een kip zonder kop..

Dit is deels gewoon de trainer
Mijn god doe die oogkleppen af ze kunnen niet beter,Feyenoord zet ze gewoon onder druk en ze zijn nergens meer,al zet je er 10 trainers voor ze kunnen dit niveau niet aan.
Scout2
 Scout2 - zondag 07 april 2024 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 22:22 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn god doe die oogkleppen af ze kunnen niet beter,Feyenoord zet ze gewoon onder druk en ze zijn nergens meer,al zet je er 10 trainers voor ze kunnen dit niveau niet aan.
Klopt, we hebben nog geluk dat het maar 0-6 is gebleven.
Pietje
 Pietje - zondag 07 april 2024 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 23:12 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Klopt, we hebben nog geluk dat het maar 0-6 is gebleven.
Inderdaad. Ik heb de wedstrijd even terug gekeken en Feyenoord had gemakkelijk met dubbele cijfers kunnen winnen. Wat een genante vertoning was dat. Totaal inspiratieloos, zonder een sprankje klasse. De spelers, maar ook de trainer en zijn staf. Zij zouden zich kapot moeten schamen. Bij sommigen leek het wel werkweigering.
nummer10
 nummer10 - maandag 08 april 2024 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 22:22 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn god doe die oogkleppen af ze kunnen niet beter,Feyenoord zet ze gewoon onder druk en ze zijn nergens meer,al zet je er 10 trainers voor ze kunnen dit niveau niet aan.
Ok onze spelers zijn slechter dan de volendam selectie... 🤣🤣

Mannen tegen de jochies... Waar heb ik dit toch gelezen in de media 🤔

dit is pure INZET en de trainer is hier verantwoordelijk voor.. en dan zeg ik maar niks over de tactiek, die er niet was... Of zou geen prof voetballer dit kunnen opvolgen denk je ongeacht het niveau van de speler ??

Nogmaals p111 er zit geen tactiek in... Zelfs de laag vliegers spelen een duidelijker soort voetbal dan wat schip erin krijgt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2024 door nummer10 --
p111
 p111 - maandag 08 april 2024 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 17:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Absoluut, heb ik geroepen.. heb je de opstelling gezien en tactiek (welke eigenlijk) en die zoutzak op de bank ? Wederom zat er totaal geen idee achter en liepen ze weer rond als een kip zonder kop..

Dit is deels gewoon de trainer
Inderdaad als een kip zonder kop dat is hun niveau als er druk op hun gezet word.En daar kan geen trainer wat mee beginnen (al vind ik Schip geen top trainer) .Ook top trainers kunnen deze boys op hun leeftijd nog niet zulke wedstrijden laten winnen.Maar ook de credits naar Feyenoord die deze jongetjes overhoop hebben gelopen.
nummer10
 nummer10 - maandag 08 april 2024 - 10:22   quote  deeplink  
Als we toch de media gaan herhalen

"Ik weet niet of de Feyenoorders individueel zoveel beter zijn dan de Ajacieden", stelt Perez bij ESPN. De voormalig middenvelder is kritisch op Van 't Schip. "Draai de trainers om en ik denk dat je een heel ander verhaal hebt"
Pietje
 Pietje - maandag 08 april 2024 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2024 - 10:04 schreef p111 het volgende:

[..]

Inderdaad als een kip zonder kop dat is hun niveau als er druk op hun gezet word.En daar kan geen trainer wat mee beginnen (al vind ik Schip geen top trainer) .Ook top trainers kunnen deze boys op hun leeftijd nog niet zulke wedstrijden laten winnen.Maar ook de credits naar Feyenoord die deze jongetjes overhoop hebben gelopen.
Ik denk dat wij allen het erover eens zijn dat het huidige Ajax een minderwaardige selectie heeft en dat een minder dan modale trainer de zaak aan de praat had moeten krijgen. En wij zullen simpelweg moeten toegeven dat dat niet gelukt is. Iedere ploeg geeft/gaf aan dat er tegen Ajax wel wat te halen valt, en dat lukt ze vaak, te vaak, nog ook. Het is een verloren seizoen en het zal mij niet verbazen als dat nog 1 of 2 seizoenen zal duren. Jammer maar helaas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2024 door Pietje --
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - maandag 08 april 2024 - 10:42   quote  deeplink  
Ajax speelt echt ondermaats! En dat komt door de koers van directie en RvC. Dus snel in de spiegel kijken, excuses aanbieden voor de puur foute beleidskeuzes en ook het ontbreken van toezicht op deze keuzes...
- RvC eruit
- directie Kroes gewoon houden
- technisch hart opnieuw opbouwen
- schippie eraf omdat ie geen extra bezieling heeft of kan brengen...wat een aardige vent zegt iedereen...zeg gvd gewoon eens de waarheid en word eens echt kwaad (en niet gespeeld kwaad)...opstelling en wisselbeleid klopt van geen kant. Schippie en assistenten kunnen er echt geen hout van!
nummer10
 nummer10 - maandag 08 april 2024 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2024 - 10:42 schreef Obdam4Ajax het volgende:
Ajax speelt echt ondermaats! En dat komt door de koers van directie en RvC. Dus snel in de spiegel kijken, excuses aanbieden voor de puur foute beleidskeuzes en ook het ontbreken van toezicht op deze keuzes...
- RvC eruit
- directie Kroes gewoon houden
- technisch hart opnieuw opbouwen
- schippie eraf omdat ie geen extra bezieling heeft of kan brengen...wat een aardige vent zegt iedereen...zeg gvd gewoon eens de waarheid en word eens echt kwaad (en niet gespeeld kwaad)...opstelling en wisselbeleid klopt van geen kant. Schippie en assistenten kunnen er echt geen hout van!
Eens
Pietje
 Pietje - maandag 08 april 2024 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2024 - 10:42 schreef Obdam4Ajax het volgende:
Ajax speelt echt ondermaats! En dat komt door de koers van directie en RvC. Dus snel in de spiegel kijken, excuses aanbieden voor de puur foute beleidskeuzes en ook het ontbreken van toezicht op deze keuzes...
- RvC eruit
- directie Kroes gewoon houden
- technisch hart opnieuw opbouwen
- schippie eraf omdat ie geen extra bezieling heeft of kan brengen...wat een aardige vent zegt iedereen...zeg gvd gewoon eens de waarheid en word eens echt kwaad (en niet gespeeld kwaad)...opstelling en wisselbeleid klopt van geen kant. Schippie en assistenten kunnen er echt geen hout van!
Op zich kan ik een heel eind met je meegaan hoor. Maar we hebben wel te maken met een beursgenoteerd bedrijf. Hoe spijtig ook. Dus RvC eruit gaat niet lukken. Er zou een BALV (Bijzondere Algemene Leden Leden Vergadering) gehouden moeten worden waarin verzocht wordt om de RvC te vervangen. De ene RvC voor de andere RvC.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2024 door Pietje --
Scout2
 Scout2 - dinsdag 09 april 2024 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2024 - 13:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich kan ik een heel eind met je meegaan hoor. Maar we hebben wel te maken met een beursgenoteerd bedrijf. Hoe spijtig ook. Dus RvC eruit gaat niet lukken. Er zou een BALV (Bijzondere Algemene Leden Leden Vergadering) gehouden moeten worden waarin verzocht wordt om de RvC te vervangen. De ene RvC voor de andere RvC.
Rvc is op de langere termijn alleen maar tot last, beter is om van de beurs af te stappen.
Al weet ik niet wat dat kost.
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 april 2024 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2024 - 02:22 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Rvc is op de langere termijn alleen maar tot last, beter is om van de beurs af te stappen.
Al weet ik niet wat dat kost.
Wat dat kost heeft onze Eide al eens berekend. Ik weet absoluut niet meer hoeveel. Ergens in de vele tientallen miljoenen en dat kan Ajax niet ophoesten
Dacht ik. ☺️
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 april 2024 - 02:22   quote  deeplink  
En wie is de beurs op gegaan ? Was dat niet die geweldige v Praag ?
Scout2
 Scout2 - woensdag 10 april 2024 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2024 - 10:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat dat kost heeft onze Eide al eens berekend. Ik weet absoluut niet meer hoeveel. Ergens in de vele tientallen miljoenen en dat kan Ajax niet ophoesten
Dacht ik. ☺️
Volgens mij heeft dat plan er al wel gelegen, in de goede tijden had het gekund. Maar vermoed dat de rvc er toen een stokje voor heeft gestoken.
Pietje
 Pietje - woensdag 10 april 2024 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 09:26 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat plan er al wel gelegen, in de goede tijden had het gekund. Maar vermoed dat de rvc er toen een stokje voor heeft gestoken.
Ik weet het (ook) niet zeker, maar was het niet de toenmalige financieel direacteur, die het veel te duur vond?
Scout2
 Scout2 - woensdag 10 april 2024 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 10:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het (ook) niet zeker, maar was het niet de toenmalige financieel direacteur, die het veel te duur vond?
Dat zal wel een verlengstukje van de rvc zijn geweest, of jij zegt nu dit of anders. Zie wat er met Kroes is gebeurd.
Pietje
 Pietje - woensdag 10 april 2024 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 11:36 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Dat zal wel een verlengstukje van de rvc zijn geweest, of jij zegt nu dit of anders. Zie wat er met Kroes is gebeurd.
Het tweede deel van je post begrijp ik niet helemaal scoout2

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord-Ajax; zondag 7-4-2024 om 14:30u; uitslag = 6-0









0.0073511