|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, wel weer gewonnen, maar het zijn niet de beste wedstrijden. Je had wat dat betreft wel wat meer progressie verwacht, zeker nu het dubbele programma verdwenen is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft was acceptabel. Maar meer ook niet |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pakt gewoon de punten.
Meer nu niet nodig met de gigantische puin erfenis die hij kreeg.
Vanaf de voorbereiding volgend seizoen is een verdere beoordeling pas mogelijk.
Proficiat Robin! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:27 schreef MMM het volgende:Het leek weer helemaal nergens op. Terwijl hij nu juist tijd heeft om er aan te werken met 1 wedstrijd in de week. Je mag nu nog geen wonderen verwachten maar dit is wel heel teleurstellend. En stoppen met rare opstellingen. Eens hoor, ik zie ansoluut nog geen progressie, gewoon wederom een kutwedstrijd voorgeschoteld gekregen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waardeloos begonnen met een kut opstelling waar ik (en niet alleen ik) de redenatie niet van begreep. Gelukkig z'n fout in de rust onderkend en ingegepen. Daarmee de wedstrijd en weer iets van zn geloofwaardigheid gered imo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft veel meer mazzel dan zijn voorganger. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Winnende trainer heeft gelijk natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Robin z'n woordkeuzes en filosofische uitstapjes tijdens de persconferenties/interviews beginnen een beetje een gimmick te worden met al die aparte uitdrukkingen van hem. Dit weekend waren het de habits die de aandacht trokken. Habits oftewel gewoontes. Ik snap wel je met een internationale groep werkt maar ik snap ook dat sommige mensen hier weinig tot niks mee kunnen hahaha.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2025 - 21:06 schreef tomson het volgende:Robin z'n woordkeuzes en filosofische uitstapjes tijdens de persconferenties/interviews beginnen een beetje een gimmick te worden met al die aparte uitdrukkingen van hem. Dit weekend waren het de habits die de aandacht trokken. Habits oftewel gewoontes. Ik snap wel je met een internationale groep werkt maar ik snap ook dat sommige mensen hier weinig tot niks mee kunnen hahaha.. Hij is de bliksemafleider. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
4 trainers heeft Zerrouki gehad, incl diegene die hem heeft gehaald. Laat het zwaar zwaar afweten, volgens mij gunde van Persie hem een basisplaats. Of hopen dat hij in een flut wedstrijd wel floreert, voor nog een beetje waarde en statistiek. Maar ook van Persie weet nu, dat dit niet gaat werken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De bezem erdoor Robin deze zomer. |
|
|
|