|
|
piet de paler
|
|
|
| Beter dan doomdenken ( ik herhaal de woorden van Linsen die de beker hoger inschat als plaats 2) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kunt niet en de kwaliteit van de selectie bekritiseren en tegelijkertijd vinden dat de trainer t slecht doet. T is t 1 of t ander |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:23 schreef Stylzz het volgende:Je kunt niet en de kwaliteit van de selectie bekritiseren en tegelijkertijd vinden dat de trainer t slecht doet. T is t 1 of t ander Kan zeker wel. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
De trainer kan er geen kl*te van.
Had na FCSB uit ontslagen moeten worden.
Er is veel en veel meer uit de selectie te halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, dat zie ik. Maar dan is t net alsof dat je tegen een bakker zegt dat zijn brood niet lekker was omdat hij cement geleverd gekregen heeft in plaats van meel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, dat zie ik. Maar dan is t net alsof dat je tegen een bakker zegt dat zijn brood niet lekker was omdat hij cement geleverd gekregen heeft in plaats van meel. De spelers zijn bagger. Maar alsnog is er meer uit te halen dan dit.
Waarom zo laat wisselen bijvoorbeeld weer? Ondanks de bank. En waarom weer Sliti? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als er meer uit te halen is, is t geen bagger. Dat kan niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is voor Feyenoord begrippen bagger. Kun je nagaan wat het niveau van de rest van de Eredivisie is.
Je had zelfs met deze troep makkelijk tweede moeten worden. Ons tactisch wonder heeft ons al zoveel punten gekost. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:31 schreef MMM het volgende:Het is voor Feyenoord begrippen bagger. Kun je nagaan wat het niveau van de rest van de Eredivisie is. Je had zelfs met deze troep makkelijk tweede moeten worden. Ons tactisch wonder heeft ons al zoveel punten gekost. Nee dit elftal is zo uit balans dat zelf Guardiola er niks van zou kunnen maken denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met troep word je geen tweede. Troep kan namelijk niet voetballen.
Overigens vind ik wat er vandaag in zijn geheel op t veld gestaan heeft niet goed genoeg voor plek 2. Daar staan er veel te veel voor in die t niveau (nu) niet hebben. Speelt bijna elke wedstrijd in een andere samenstelling. Is gewoon niet goed genoeg nu.
Met een fitte selectie denk ik dat t mogelijk was geweest |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:25 schreef DMD het volgende:De trainer kan er geen kl*te van. Had na FCSB uit ontslagen moeten worden. Er is veel en veel meer uit de selectie te halen. Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:34 schreef Stylzz het volgende:Met troep word je geen tweede. Troep kan namelijk niet voetballen. Overigens vind ik wat er vandaag in zijn geheel op t veld gestaan heeft niet goed genoeg voor plek 2. Daar staan er veel te veel voor in die t niveau (nu) niet hebben. Speelt bijna elke wedstrijd in een andere samenstelling. Is gewoon niet goed genoeg nu. Met een fitte selectie denk ik dat t mogelijk was geweest Dit seizoen kun je met troep tweede worden. Troep is ook de TS.
Zegt dus alles over de Eredivisie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:25 schreef DMD het volgende:De trainer kan er geen kl*te van. Had na FCSB uit ontslagen moeten worden. Er is veel en veel meer uit de selectie te halen. Eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:34 schreef Stylzz het volgende:Met troep word je geen tweede. Troep kan namelijk niet voetballen. Overigens vind ik wat er vandaag in zijn geheel op t veld gestaan heeft niet goed genoeg voor plek 2. Daar staan er veel te veel voor in die t niveau (nu) niet hebben. Speelt bijna elke wedstrijd in een andere samenstelling. Is gewoon niet goed genoeg nu. Met een fitte selectie denk ik dat t mogelijk was geweest Er is een verschil tussen 2de worden met 80 punten of 2de worden met 65 punten. En met het type voetbal dat je speelt. Er zijn genoeg teams in de eredivisie die fundamenteel beter voetbal spelen dan Feyenoord, maar die minder punten hebben, puur vanwege een gebrek aan individuele kwaliteit.
En zelfs met een wat gemankeerd elftal moet je Volendam de baas kunnen zijn. Zoveel afwezigen zijn er in de basiself nu ook weer niet. Wellenreuther, Watanabe, Bos, Targhalline, Valente, Moder, Sterling en Ueda zijn allemaal kernspelers. Onderdeel van pakweg je eerste 15. Zeker de as was representatief. Ja vandaag mis je wel je rechterflank, dat klopt. En Steijn in de buurt van Ueda was misschien ook wel prettig geweest.
Maar dan nog heb je op elke positie een betere speler dan Volendam. Dan nog moet de kansenverhouding flink in je voordeel zijn. Je ziet het allemaal niet terug. Ons middenveld alleen al, allemaal internationals, prima spelers in principe. Maar je ziet het er niet aan af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Er is een verschil tussen 2de worden met 80 punten of 2de worden met 65 punten. En met het type voetbal dat je speelt. Er zijn genoeg teams in de eredivisie die fundamenteel beter voetbal spelen dan Feyenoord, maar die minder punten hebben, puur vanwege een gebrek aan individuele kwaliteit. En zelfs met een wat gemankeerd elftal moet je Volendam de baas kunnen zijn. Zoveel afwezigen zijn er in de basiself nu ook weer niet. Wellenreuther, Watanabe, Bos, Targhalline, Valente, Moder, Sterling en Ueda zijn allemaal kernspelers. Onderdeel van pakweg je eerste 15. Zeker de as was representatief. Ja vandaag mis je wel je rechterflank, dat klopt. En Steijn in de buurt van Ueda was misschien ook wel prettig geweest. Maar dan nog heb je op elke positie een betere speler dan Volendam. Dan nog moet de kansenverhouding flink in je voordeel zijn. Je ziet het allemaal niet terug. Ons middenveld alleen al, allemaal internationals, prima spelers in principe. Maar je ziet het er niet aan af. Exact |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v persie moet je simpel eruit gooien , hij is er voor verantwoordelijk dat bijna alle spelers ver onder hun kunnen acteren , daarbij is er van enige tactiek of strijdplan ook niks terug te zien daarbij mogen we ook niet vergeten wie deze selectie heeft samengesteld ook een grote schop onder zijn schijnheilige reed te geven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Persie maakt het seizoen af Het eindresultaat bepaalt of ie door mag gaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je per ongeluk tweede word moet de manier waarop al een reden zijn om er mee te stoppen.
Wat de uitkomst ook is, RvP MOET vertrekken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op basis van het huidige voetbal worden we 4e. Boven WegWorst cs. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3de denk ik dan. Vooral ook omdat Twente én 4 punten moet overbruggen én sterkere tegenstanders treft.
Het is in principe nog steeds vooral NEC. Maar goed, als die andere clubs een beetje de geest krijgen, kan het nog een heel vervelend einde van het seizoen worden. Kan zelfs AZ nog in de buurt komen trouwens. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:12 schreef MMM het volgende:[..] Als je per ongeluk tweede word moet de manier waarop al een reden zijn om er mee te stoppen. Wat de uitkomst ook is, RvP MOET vertrekken. Dit is het probleem.
Wanneer v.Persie 2de wordt dan laten ze hem gewoon zitten.
Ze pakken elke reden aan om V.Persie maar niet te hoeven ontslaan.
Zowel de RVC als DtK hebben vooral eigen belang bij het aanhouden van v.Persie.
De club wordt echt gerund door een stel clowns. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, als ze het willen kunnen ze altijd wel een argument bedenken hem te laten zitten. Al 3/4/5 wordt, kunnen ze zeggen dat het aan de blessures ligt oid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Er is een verschil tussen 2de worden met 80 punten of 2de worden met 65 punten. En met het type voetbal dat je speelt. Er zijn genoeg teams in de eredivisie die fundamenteel beter voetbal spelen dan Feyenoord, maar die minder punten hebben, puur vanwege een gebrek aan individuele kwaliteit. En zelfs met een wat gemankeerd elftal moet je Volendam de baas kunnen zijn. Zoveel afwezigen zijn er in de basiself nu ook weer niet. Wellenreuther, Watanabe, Bos, Targhalline, Valente, Moder, Sterling en Ueda zijn allemaal kernspelers. Onderdeel van pakweg je eerste 15. Zeker de as was representatief. Ja vandaag mis je wel je rechterflank, dat klopt. En Steijn in de buurt van Ueda was misschien ook wel prettig geweest. Maar dan nog heb je op elke positie een betere speler dan Volendam. Dan nog moet de kansenverhouding flink in je voordeel zijn. Je ziet het allemaal niet terug. Ons middenveld alleen al, allemaal internationals, prima spelers in principe. Maar je ziet het er niet aan af. Eens hoor. Maar dan is t dus geen troep. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, als ze het willen kunnen ze altijd wel een argument bedenken hem te laten zitten. Al 3/4/5 wordt, kunnen ze zeggen dat het aan de blessures ligt oid. Het zal me niks verbazen als dit ook gebeurt.
Waarom verbaast het me niks?
Aan het begin van het seizoen werd de doelstelling uitgesproken om zo lang mogelijk te willen strijden voor het kampioenschap & hier werd ten volle voor geïnvesteerd in de selectie. Want een jaar zoals vorig jaar dat was Feyenoord "onwaardig".
Na 15 wedstrijden was je al kansloos voor het kampioenschap en in Europa lag je er al eigenlijk uit rond November.
Wanneer je al zo vroeg last hebt van selectief geheugenverlies en je doelstelling bijstelt naar "halen plek 2" zonder consequenties te verbinden aan het huidige enorm bagger presteren van je trainer, dan weet ik al hoe laat het is.
Rond November kon je dit al uitschrijven en ik had het al eerder voorspelt.
Er is niks positiefs te schrijven over dit seizoen. Zelfs de plek 2 is niet positief, omdat dit alleen komt door het onderpresteren van de clubs om Feyenoord heen. In elk ander jaar stond je nu tussen plek 4-6. Dat is gewoon een feit en kan men opzoeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:46 schreef DMD het volgende:[..] Het zal me niks verbazen als dit ook gebeurt. Waarom verbaast het me niks? Aan het begin van het seizoen werd de doelstelling uitgesproken om zo lang mogelijk te willen strijden voor het kampioenschap & hier werd ten volle voor geïnvesteerd in de selectie. Want een jaar zoals vorig jaar dat was Feyenoord "onwaardig". Na 15 wedstrijden was je al kansloos voor het kampioenschap en in Europa lag je er al eigenlijk uit rond November. Wanneer je al zo vroeg last hebt van selectief geheugenverlies en je doelstelling bijstelt naar "halen plek 2" zonder consequenties te verbinden aan het huidige enorm bagger presteren van je trainer, dan weet ik al hoe laat het is. Rond November kon je dit al uitschrijven en ik had het al eerder voorspelt. Er is niks positiefs te schrijven over dit seizoen. Zelfs de plek 2 is niet positief, omdat dit alleen komt door het onderpresteren van de clubs om Feyenoord heen. In elk ander jaar stond je nu tussen plek 4-6. Dat is gewoon een feit en kan men opzoeken. Zo is het ja. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:12 schreef MMM het volgende:[..] Als je per ongeluk tweede word moet de manier waarop al een reden zijn om er mee te stoppen. Wat de uitkomst ook is, RvP MOET vertrekken. ik ben zelfs bang als we per ongeluk 2e worden we volgend seizoen weer met v persie opgescheept zitten , nou dan hebben we niks te zoeken in die CL |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik denk dat we linksom of rechtsom met deze slechte trainer blijven zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Er moet nu iets gebeuren ,het is 5 seconde voor 12 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh t is allemaal al veel te laat. Er zijn tig momenten geweest om t te doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Er gaat dit seizoen wat dat betreft echt niets meer gebeuren inderdaad. Dickie erbij, dat is de laatste zet geweest. Andere veranderingen, voor zover die er komen, komen na het seizoen. Wat betreft in en om het eerste elftal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Robin van Persie with Feyenoord this season:
✅ 19 wins ⚔️ 6 draws ❌ 15 defeats
Bij welke club kan een trainer blijven zitten bij zulke bizarre cijfers?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja en dan moet je eens de cijfers sinds pakweg PSV-thuis erbij pakken. Dat is helemaal bizar. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2026 - 00:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja en dan moet je eens de cijfers sinds pakweg PSV-thuis erbij pakken. Dat is helemaal bizar. 19 ED wedstrijden gespeeld na PSV thuis;
8 Winst / 7 winst tegen Rechter rijtje & 1 winst linker rijtje
5 gelijkspel / 3 tegen het rechter rijtje en 2 tegen het linker rijtje
6 Verlies / 1 tegen het rechter rijtje & 5 tegen het linker rijtje
Je hebt als club dus maar 18(!!!)% van je punten behaald tegen teams uit het linker rijtje.
Dit is het moyenne van onderkant middenmoot. Het is dat je nog gelijk speelt anders heb je de resultaten van een team wat om lijfsbehoud speelt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2026 - 05:21 schreef DMD het volgende:[..] 19 ED wedstrijden gespeeld na PSV thuis; 8 Winst / 7 winst tegen Rechter rijtje & 1 winst linker rijtje 5 gelijkspel / 3 tegen het rechter rijtje en 2 tegen het linker rijtje 6 Verlies / 1 tegen het rechter rijtje & 5 tegen het linker rijtje Je hebt als club dus maar 18(!!!)% van je punten behaald tegen teams uit het linker rijtje. Dit is het moyenne van onderkant middenmoot. Het is dat je nog gelijk speelt anders heb je de resultaten van een team wat om lijfsbehoud speelt. Jup. 18 procent is wel heel bizar. En als je de wedstrijden buiten de eredivisie erbij neemt, wordt het beeld er niet beter op. Want dan heb je ook nog 4 nederlagen in de EL in die periode (en 1 overwinning) plus de nederlaag tegen Heerenveen voor de beker.
Inclusief PSV-thuis (wat uiteraard ook een nederlaag was), zijn er 20 eredivisiewedstrijden geweest. Feyenoord heeft daarin slechts 29 punten gehaald. In die periode zijn er 5 clubs die beter presteerden (PSV 49 punten, NEC 39, Twente 36, Ajax/Heerenveen 32. En ter vergelijking, nummer 12 in die periode (Zwolle) heeft 25 uit 20.
Feyenoord kreeg ook 34 tegendoelpunten. Slechts 3 teams met meer. Het aantal doelpunten (36) zorgt er nog een beetje voor dat je in de race blijft.
Het beeld is volkomen duidelijk, je speelt al een half jaar als een middenmoter. En je wordt nog af en toe gered door individuele kwaliteiten. En door De Kuip trouwens, want Feyenoord staat op basis van thuiswedstrijden in die periode nog 3de, op basis van uitwedstrijden 12de. Meer dan dat lijkt het niet te zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Vind 'm laatste tijd wel erg gespannen. Ook vandaag weer geel. Begrijpelijk, maar moet ook eens een roltoeter meenemen om zichzelf minder serieus te nemen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die staat al een tijdje onder hoogspanning ja. Die wordt per wedstrijd een jaar ouder. Vond dat hij ook wel wat lang in de onvrede bleef hangen, had zich wat mij betreft sneller kunnen focussen op de dingen die hij wel kan beïnvloeden. Maar goed, gezien het belang van vandaag, kan ik me er wel wat bij voorstellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Heeft daarin dat excuus, maar maakt zich -zo doorgaand- nog minder populair. Hij heeft het immers allemaal al gedaan. Het is allemaal al zijn schuld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Eerder wisselen had denk ik geen verkeerde zet geweest,met de opdracht de bal in en de gelederen te houden en te controleren. Waren er gewoon een paar op en konden het niet opbrengen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
1-1 dus verliest niet, dus ongeslagen, en nog 2e
Het zijn wel allemaal Advocaat dingetjes. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Met Van Persie erbij in het nieuwe seizoen, gaan we een erschrikkelijk seizoen tegemoed. Die man is een fantastische voetballer geweest, maar is een hele sle hte trainer/coach. Stoppen met hem is een deel van de oplossing. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij een sportprogramma wer geopperd , om hetzelfde 1op1 te blijven spelen. De laatste wedstrijden. Goed idee of denken jullie van niet ? dit schept enn hoop duidelijkheid maar ook energie |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2026 - 20:05 schreef Frobin1974 het volgende:Met Van Persie erbij in het nieuwe seizoen, gaan we een erschrikkelijk seizoen tegemoed. Die man is een fantastische voetballer geweest, maar is een hele sle hte trainer/coach. Stoppen met hem is een deel van de oplossing. Gebasseerd op je dikke vinger waar je alles uit zuigt? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 23:59 schreef MMM het volgende:Robin van Persie with Feyenoord this season: ✅ 19 wins ⚔️ 6 draws ❌ 15 defeats Bij welke club kan een trainer blijven zitten bij zulke bizarre cijfers? . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Van Persie is kut, linksom of rechtsom |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat weten we nu wel. Parkeer dat even, en vol gaan voor die 2e plaats. Te beginnen in de kuip tegen Fc Groningen, en afwachten wat NEC tegen Twente gaat doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind het wel positief dat hij recent meer voor eigen jeugd lijkt te kiezen. Ook als er wel alternatieven beschikbaar zijn.
Om dat ook maar eens te benoemen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2026 - 16:47 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat weten we nu wel. Parkeer dat even, en vol gaan voor die 2e plaats. Te beginnen in de kuip tegen Fc Groningen, en afwachten wat NEC tegen Twente gaat doen Ja sorry, ik heb het even op een post-it geschreven. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Van Persie is de beste trainer die we de afgelopen jaren hebben gehad. Ik schaal hem zelfs boven Slot maar daar ben ik de enige in hier. Dat hij geen materiaal heeft om te presteren ligt echt niet aan hem. Een schilder kan ook niet schilderen zonder een goede kwast en verf. De trollen hier die hem vanaf begin af aan op iedere stap die hij zet veroordelen zonder gegronde reden zijn niet serieus te nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2026 door Leuv -- |
|
|
|