|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 11:01 schreef MMM het volgende:[..] Goede prijs? Jij denkt dat je nog 9 miljoen krijgt voor Ueda? Of de aankoopprijs van Zerrouki terug krijgt? Dat worden allemaal forse afschrijvingen. Zoals heel veel aankopen van Te Kloese zelf. Jij stelt allemaal vragen die een fatsoenlijke TD maanden terug al uitgestippeld heeft. Als je 10 dagen voor een wedstrijd, die draait om tientallen miljoenen, maar 1 cv heb.. Lachwekkend Een trainer moet je nooit de vrijheid geven. Zerrouki wilde hij blijkbaar niet eens meer. Ueda heb ik nooit gelezen dat hij die wilde? Ik schrijf goede prijs. Niet betere prijs dan aankoop toen. RVP is vrij specifiek in de wens tav cv. Lees in ander topic zijn zienswijze daarover.
Aankoop spelers doen trainer en TD in samenspraak. Dat weet iedereen.
Maar goed, ieder z'n gelijk. En hopelijk op termijn juichen. CL is helaas nog niet een gegeven. Een Arne Slot ook niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn jullie ook niet een beetje bang. Dat v Persie niet in staat is ,zijn voetbal visie over te brengen op deze selectie? Die nog zonder ( komt nog ?) sterkhouders ,die deze lijn kunnen vasthouden. Ben ook bang dat we het Heerenveen scenario gaan krijgen. Hoop echt dat ik het fout heb .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben vooral bang dat de technische staf de tijd niet gaat krijgen van supporters door onrealistische verwachtingen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 12:02 schreef Stylzz het volgende:Ik ben vooral bang dat de technische staf de tijd niet gaat krijgen van supporters door onrealistische verwachtingen Dat is ook zo. Het enige wat ik niet begrijp,is als CL zo belangrijk is. Je niet vroeger ben begonnen met het neerzetten van een basis.......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 12:13 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat is ook zo. Het enige wat ik niet begrijp,is als CL zo belangrijk is. Je niet vroeger ben begonnen met het neerzetten van een basis.......... De beoogde basis was of niet fit of nog niet gekocht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben echt benieuwd wat er tegen Wolfsburg in het veld staat |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 11:52 schreef piet de paler het volgende:Zijn jullie ook niet een beetje bang. Dat v Persie niet in staat is ,zijn voetbal visie over te brengen op deze selectie? Die nog zonder ( komt nog ?) sterkhouders ,die deze lijn kunnen vasthouden. Ben ook bang dat we het Heerenveen scenario gaan krijgen. Hoop echt dat ik het fout heb .... Ik denk dat het er tussen in zit. De supporters zullen weinig geduld hebben, maar ik ben bang dat van Persie nog te weinig ervaring heeft en zijn voetbalvisie is mij ook nog onduidelijk behalve het feit dat hij met hoge pressie wil spelen. Dat is me net even te simpel. En waar mijn echte zorg zit is dat hij al te veel de gelouterde trainer speelt die blijft hangen in zijn eigen gelijk. Gelouterd is hij als speler, maar niet als trainer. maar ik hoop oprecht er naast te zitten. Het is een gevoel wat ik krijg bij zijn interviews en mediamomenten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoog druk zetten kan.... Echter met deze verdediging ??????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je kan alleen voor een specifiek systeem gaan als je zeker weet dat het beschikbare materiaal er geschikt voor is . Anders moet je er voor zorgen dat je in wedstrijden tactische omzettingen kan toepassen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Verdedigend houdt t echt niet over in kwaliteit momenteel.
DRINGEND direct inzetbare versterking nodig. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het voetbal van Feyenoord is momenteel niet om over naar huis te schrijven en de tijd begint te dringen nu de voorronde van de CL voor de deur staat. Oefenenduels worden niet gewonnen na de uitzege bij Cambuur. Straks grijp je naast deelname CL en zoals voorgaande twee seizoenen maak je weer een slechte start in de competitie. Hier moet de directie toch van geleerd hebben? De selectie moet heel snel op orde zijn want het elftal draait voor geen meter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2025 door ras -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Centrale verdedigers moeten erbij, van andere linies geheel kun je wel lekker team maken van middenvelders onder contract al hebt staan en aanvallers
Maar gaat niet lekker kun je gerust zeggen als er noodgedwongen middenvelders cv moeten of jeugd linies achterin die er nog niet klaar voor zijn
Pas als achterste linie op orde is kun je kijken waar nog meer om elftal evt te versterken nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kwaliteitsvolle fitte verdedigers is idd nood aan nu.
Bij vertrek Paixao ook nog wel vleugelflitser erbij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 14:26 schreef Cruzcontrol het volgende:Kwaliteitsvolle fitte verdedigers is idd nood aan nu. Bij vertrek Paixao ook nog wel vleugelflitser erbij. Geluiden blijven dat er geen vervanger komt voor Igor. Dat het opgelost wordt met wat we hebben.
Dus 1 lcv zeker nog (misschien een tweede), maar het kan zomaar zo zijn dat het voor de rest blijft zoals het is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan hoef je er ook niet veel van te verwachten dit seizoen. Dat is dan wel lekker om te weten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen enkele reden om aan te nemen dat dit het is. |
|
|
|