|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We spelen ook niet echt met een klassieke 6. Want Steijn staat hoog en die andere twee staan min of meer naast elkaar. Al begint het meestal bij Hwang. Ik denk dat ik Targhaline nog liever op 6 zie staan dan Hwang. Hwang en Timber moeten het dan maar uitzoeken op de 8 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We spelen ook niet echt met een klassieke 6. Want Steijn staat hoog en die andere twee staan min of meer naast elkaar. Al begint het meestal bij Hwang. We spelen met de punt naar voren. Dan zijn de 6 en 8 wat meer defensief en controlerend Meestal is de 6 dan de controleur en de 8 meer de verbinding Uiteraard is t mooi als de 6 en 8 dit kunnen afwisselen Maar we hebben allemaal meer spelers die neigen naar een 8 Ook Zechiel die we verhuurd hebben is meer een 8. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:31 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik denk dat ik Targhaline nog liever op 6 zie staan dan Hwang. Hwang en Timber moeten het dan maar uitzoeken op de 8 Of Moder Een van deze twee gaat t zijn |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Yep, waarbij Moder power heeft en Targhaline meer voetballend vermogen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vind targhaline wel meer een type achmadi en geschikte 6 , |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben benieuwd of en wat voor acties en aanpassingen hij gaat doorvoeren de komende wedstrijden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Misschien meer keuze oa Moder |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Op Eredivisie niveau komt dar in 90 % van de wedstrijden wel goed.
Een bovengemiddelde subtopper.
Plek 2 ligt dus weer voor t grijpen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waar is de hand van de trainer? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Geen Slotbal is falen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je mag je vriendje ook wisselen hoor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
HOUSTON WE HAVE A PROBLEM |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bakt er helemaal niks van en doet maar wat, vooral om interessant te doen zo lijkt het. Is totaal niet te volgen.
Er klopt op geen enkel gebied iets van, wisselbeleid elke wedstrijd waardeloos. Lieveling op rechtsbuiten is heilig.
Bij zijn komst al weinig vertrouwen, maar het word nog minder en minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Genoeg te doen. Succes pik! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit weinig lijn in het spel van Feyenoord. 4de wedstrijd, 4de wedstrijd met matig positiespel. Weer maar een minuut of 20-30 in orde. De rest...
Rare wissels ook. En waarom Hadj-Moussa zo lang mag blijven staan telkens? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zelfvertrouwen is broos. Niemand die de lijnen uit kan zetten op dit moment. Die hebben we gewoon niet op t veld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Veel te doen, niet teveel aan je favorietjes vast houden.
Doorpakken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben er zat die de lijnen kunnen uitzetten denk ik. Ons hele middenveld zou dat moet kunnen. Middenveld is ook niet zoveel veranderd eigenlijk, tov vorig jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 20:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We hebben er zat die de lijnen kunnen uitzetten denk ik. Ons hele middenveld zou dat moet kunnen. Middenveld is ook niet zoveel veranderd eigenlijk, tov vorig jaar. Vorig jaar was dat ook niet best hoor |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Het is wachten op een GvB reeks van meerdere verliespartijen op een rij. Het wordt met de week slechter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind je niet zo goed tot nu toe. Je kan wel met woorden de intellectueel uithangen maar het zou mooier zijn als er iets herkenbaars in het spel van je ploeg komt. Je gaat nog heel wedstrijden verliezen dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eerste seizoenshelft bij vlagen wel vond ik. Tandem Timber-Hwang liep vrij goed. Totdat ze beide geblesseerd/overbelast raakten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Qua wisselen kon je ze allemaal wel wisselen. Maar had t even in een andere volgorde gedaan misschien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 20:47 schreef DMD het volgende:Het is wachten op een GvB reeks van meerdere verliespartijen op een rij. Het wordt met de week slechter. Komst van RvP nooit begrepen. Onbegrijpelijke zet.
Had lekker jaren ervaring op moeten doen bij Heerenveen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 20:50 schreef MMM het volgende:[..] Komst van RvP nooit begrepen. Onbegrijpelijke zet. Had lekker jaren ervaring op moeten doen bij Heerenveen. Heeft DtK puur gedaan om z'n eigen hachje te redden en iemand neer te zetten die waarschijnlijk breed werd gedragen door de oude garde in de RVC en het publiek.
Dat brengt nog een ander probleem met zich mee, want ik zie DtK, v.Persie dus niet ontslaan. Dit zorgt ervoor dat hij na Slot dus 2 trainers heeft aangesteld die beiden een fiasco zijn. Dit maakt ook dat hij zelf zou moeten opstappen, wat ik zou toejuichen.
Een Dick Schreuder had mijn keuze geweest en nu zou ik gaan voor die trainer van Telstar. Let op mijn woorden dat wordt de volgende toptrainer in de ED, wat die met Telstar heeft gedaan en doet is echt niet onder woorden te brengen. Heel knap gewoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t nog allemaalmwat overtrokken Denk dat hij prima duidelijk kan maken wat hij wil Vrees dat we nog wat politieke keuzes in t veld zien op dit moment Als de moeilijke keuzes gemaakt zijn gaan we zien wat t echt wordt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik kijk er wel naar uit dat Advocaat het seizoen afmaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je kijkt hoe de spelers bekritiseerd worden op basisvaardigheden, dan is t niet zo gek dat de hand van de trainer nog niet heel erg zichtbaar is denk ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Had er zorgen over, heb er zorgen over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Idd veel te doen.
Logisch ook met een compleet nieuwe verdediging, je beste aanvaller vertrokken etc.
Desondanks de volke buit uit de eerste potjes.
Nu 2 weken werken aan de cohesie en tactiek, en sommige spelers, ook de favorieten, eens ernstig aanspreken over hoe je je kwaliteiten wel met rendement voor t elftal kunt inzetten.
Over een paar Maanden weten we meer, en kun je al beter oordelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond het wel vreemd, dat je de 3e keus laat invallen voor de "geweldige" Sauer En wel slory |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Hoor geruchten dat v. Persie maar slechts om kan gaan met 'leiders' en daarom Hartman, Timber, Paixao etc naar de uitgang probeert te duwen. Iemand meer info daarover? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het de eerste 2 betreft zou in zeggen, ga eerst eens werken voor je geld. Bij Pax was het welduidelijk dat hij een stap wou maken. Als je die 2 dingen samen pakt riekt het idd. naar een bevertje met een vleugje vinkentering. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 - 09:08 schreef Xapter het volgende:Hoor geruchten dat v. Persie maar slechts om kan gaan met 'leiders' en daarom Hartman, Timber, Paixao etc naar de uitgang probeert te duwen. Iemand meer info daarover? Ga je merken op het moment dat de spelers zichtbaar de brui eraan geven. Dat zie je, voel je. Bij Priske werd dat ook zichtbaar.
Zou me trouwens niet geheel verrassen. Klopt niet geheel in de chemie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel negatieve aandacht voor RvP bij Espn, Rtv Rijmond en Rondo is niet goed !!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Als hij loopt te kloten, dan vliegt hij er ook gewoon uit. Vooralsnog kan je niets zeggen, hij wint. Anders grijpt men wel in vanaf boven.
Het lachwerk voor de camera is natuurlijk 65% geacteerd, beter iets weg lachen dan je ergeren. Bij een agressiviteit cursus zit dit standaard in het pakket. Voor mij niet zo boeiend, de meeste trainers gedragen zich achterlijk, dus RvP valt nog wel mee tot nu toe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zagen van (oud-)spelers begint zo te zien. Hartman niet al te positief over Van Persie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja die weed ernaast gezet omdat hij speelde als een krant na zijn blessures 🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, ja inderdaad, miste wel wat zelfreflectie in zijn verhaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, dat Van Persie eigenzinnig is en ook wel voor frictie zorgt, zal niemand verbazen. Als je zijn carriere in het voetbal een beetje gevolgd hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat ik een beetje lees is dat Hartman invult dat zijn rol, en daarmee de houding van RvP, veranderde omdat hij niet bij wilde tekenen. Terwijl hij gewoon kwalitatief op dat moment de mindere was ten opzichte van de andere backs. En nu spiegelt hij Timber aan zichzelf. Tja. Klinkt wel wat rancuneus |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leek niet helemaal goed om te kunnen gaan met het gegeven dat hij wat privileges in moest leveren n.a.v. zijn mindere spel en contractsituatie.
En hij wilde al langer een stap maken. Voor zijn blessure al. Iedereen wist dat.
Dat hij Timber erbij haalt is wel erg goedkoop trouwens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En dan is Van Persie (nog) geen groot people manager. Als je moet afgaan om zijn relatief korte loopbaan als trainer. Kan ook z'n voordelen hebben natuurlijk. Dat hij niet wegloopt voor keuzes die vroeg of laat toch gemaakt moeten worden. Of zoiets.
Maar goed, we zien wel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zielig ventje geworden Q, jammer, was zo'n leuke spontane gast eerst. . Ws veel geld ruikende hyena's in zijn naaste omgeving.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|