BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - zondag 24 augustus 2025 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2025 - 10:24 schreef Cruzcontrol het volgende:
Zielig ventje geworden Q, jammer, was zo'n leuke spontane gast eerst.
.
Ws veel geld ruikende hyena's in zijn naaste omgeving.
Als van Persie zijnde, zou ik een beetje oppassen met dit soort zaken.
Ik snap dat niet populaire keuzes ook gemaakt moeten worden.
Maar dit is selectie nummer 2 met dit soort geluiden.

Read was dan wel weer zeer positief over RvP.
MMM
 MMM - zondag 24 augustus 2025 - 11:03   quote  deeplink  
Dit had Hartman niet moeten doen, natrappen.

Anderzijds, wel weer de bevestiging dat van Persie dus problemen heeft/maakt met spelers. Bij Heerenveen, Hartman, Timber en Stengs sluimert al even.

Tactisch is het vooralsnog al niet veel, als people management dan ook al geen sterke kant is..
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 augustus 2025 - 11:06   quote  deeplink  
Goed bezig
Weg met dat volk wat niet mee wil en eigent belang boven groepsbelang plaatst
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 augustus 2025 - 11:25   quote  deeplink  
Ik denk dat het niet meer goed komt met de club als een trainer
gaat bepalen of je wel of niet moet bijtekenen.
Vooral een trainer die zelf op jonge leeftijd om dezelfde redenen is
vertrokken bij de club voor een fooi.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 augustus 2025 - 11:33   quote  deeplink  
We wilde toch een eigenzinnige trainer ?
Ik vindt het verhaaltje van Hartman ongepast..............
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2025 - 11:52   quote  deeplink  
Hartman had contract tot 2026.Hij wilde niet verlengen.
Alle recht voor de club om niet verder te gaan met een speler die je een jaar later niets oplevert.
En ook nog eens niet speelde op oude niveau.
Had Hartman ook mogen benoemen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 augustus 2025 - 11:56   quote  deeplink  
Wat hij vergeet te melden is dat hij voor zijn blessure al bepaald had dat t zijn laatste jaar zou zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2025 - 12:00   quote  deeplink  
Supporters dragen um op handen.
Maakt hij misbruik van. Natrap naar van Persie. En dus zijn club.
Zijn verhaal dient niemand.
DMD
 DMD - zondag 24 augustus 2025 - 12:12   quote  deeplink  
Enorm makkelijk om zo een verhaal de lucht in te slingeren. De kans dat Burnley degradeert is groter dan dat ze opeens een topseizoen draaien en de kans dat Hartman geblesseerd raakt is groter dan dat hij opeens 2 seizoenen op rij volledig kan spelen.

Het dient jezelf niet en de club ook niet.

Desalniettemin: De kans dat het huwelijk Feyenoord en V.Persie voor de kerst compleet uit elkaar klapt schat ik op 90%. Dat DtK de club uit gejaagd wordt daarna schat ik op een zelfde percentage.

Als trainer kan je ook best begrip hebben en aanvoelen wat zo'n jongen op zo een moment nodig heeft. Trainer/manager ben je niet alleen op het veld, maar ook naast het veld.

Trainers als Slot die begrijpen dat als geen ander, dat is ook meteen de reden dat ze zo succesvol zijn.
tomson
 tomson - zondag 24 augustus 2025 - 12:13   quote  deeplink  
Niet netjes van Q. Status, entourage en geld hebben snel vat gekregen op wat bij zijn debuut een vriendelijk en open kereltje was.
Neemt niet weg dat de eigenzinnige ideeën van Robin niet altijd in zijn voordeel werken.
bijft007
 bijft007 - zondag 24 augustus 2025 - 14:58   quote  deeplink  
Las dat nu Hartman hoop bagger op zn prive account kreeg na zn interview, van mij mogen ze gehele social media opdoeken

Wat nu blijkbaar enige manier is voor sommigen om met elkaar te communiceren, en vooral waar ook weinig netjes kan blijkbaar, daar zit het hem meer in,, of je het nu eens met hartman bent of niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2025 door bijft007 --
DMD
 DMD - zondag 24 augustus 2025 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2025 - 14:58 schreef bijft007 het volgende:
Las dat nu Hartman hoop bagger op zn prive account kreeg na zn interview, van mij mogen ze gehele social media opdoeken

Wat nu blijkbaar enige manier is voor sommigen om met elkaar te communiceren, en vooral waar ook weinig netjes kan blijkbaar, daar zit het hem meer in,, of je het nu eens met hartman bent of niet.
Social media is een gezwel in de samenleving.

Maarja wat schaar je onder social media? Een forum als dit is volgens de definitie ook social media.

Maar heel eerlijk, niemand verplicht iemand om social media te nemen. Het is geen eerste levensbehoefte en je bent overgeleverd aan de moderatie van het specifieke platform.

Als je gewoon geen social media neemt dan heb je ook nergens last van.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 augustus 2025 - 15:26   quote  deeplink  
Het is zondag dag des Heeren.
Ik quote de naam JUDAS.

BAH ......
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 augustus 2025 - 15:35   quote  deeplink  
Dit hier is ook social media.
bijft007
 bijft007 - zondag 24 augustus 2025 - 15:56   quote  deeplink  
Klopt, moet dan gaan om de helemaal open riool media platformen natuurlijk, maar misschien onderschat ik de kracht van zon forum natuurlijk😛🤣

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2025 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zondag 24 augustus 2025 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2025 - 15:23 schreef DMD het volgende:

[..]

Social media is een gezwel in de samenleving.

Maarja wat schaar je onder social media? Een forum als dit is volgens de definitie ook social media.

Maar heel eerlijk, niemand verplicht iemand om social media te nemen. Het is geen eerste levensbehoefte en je bent overgeleverd aan de moderatie van het specifieke platform.

Als je gewoon geen social media neemt dan heb je ook nergens last van.
Is ook een keus inderdaad dat is ook zo, je weet als je er aan deel neemt je zulke dingen ook kan krijgen, en omdat er geen moderator of politie aan te pas komt en kan komen bij zulke grote media platformen, open riool dus.

Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 24 augustus 2025 - 19:40   quote  deeplink  
Uit respect en dankbaarheid naar onze club toe, moet je zo'n dingen nu niet in de pers brengen. Zoals je ook nog als Feyenoord speler je niet uit de biecht moet klappen tegen de media, notabene vlak voor een wedstrijd.

Zielig ventje geworden die Q!
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 augustus 2025 - 20:04   quote  deeplink  
€€€€€€€€€€€€ Timber
Xapter
 Xapter - zondag 24 augustus 2025 - 20:43   quote  deeplink  
Ach, je kan er wat van vinden dat Hartman hier natrapt. Maar Van Persie pakt het gewoon niet goed aan. Tot nu toe overal waar hij is geweest heeft hij problemen met meerdere spelers. Heerenveen en nu ook alweer bij Feyenoord. Samen met z'n onbegrijpelijke tactieken en wissels zie ik dit niet hoopvol in!

Waar zijn heel die Rene Hake en John de Wolf in dit verhaal?
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 augustus 2025 - 20:58   quote  deeplink  
Er worden problemen gecreëerd
En de pers duikt erop.

Rancuneuze spelers.
VVout
 VVout - zondag 24 augustus 2025 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Waar zijn heel die Rene Hake en John de Wolf in dit verhaal?
Doen precies dat wat ik ook zou doen, lekker de kleuterschool negeren. Als er wat gevraagd wordt het precies zo communiceren, lijkt me!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 25 augustus 2025 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2025 - 20:58 schreef Stylzz het volgende:
Er worden problemen gecreëerd
En de pers duikt erop.

Rancuneuze spelers.
Idd, hun eigen zielige wanprestaties en in t geval Q, doen alsof zijn vertrek van RvP afhing.

Uiteraard is dit andersom, de ondankbare wou vertrekken, presteerde ondermaats, en ja, dan val je buiten de boot.

En dan 5 wedstrijden voor t einde seizoen nog eens een media figuur, notabene op t veld, dingen toefluisteren...

Jammer wat geld kan doen met ooit leuke spontane jongens.

RvP moet veel leren nog maar staat los van achterbaks mamakindje Hartman.

En Zerrouki zou al helemaal zijn bek moeten houden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2025 door Cruzcontrol --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2025 - 16:59   quote  deeplink  
Mooi hoe open en eerlijk hij over de situatie praat.
tomson
 tomson - vrijdag 29 augustus 2025 - 17:00   quote  deeplink  
Weer een echte RvP presser :
Rustig weekend gehad. Al z'n tegels gekit, bijna net zo mooi als scoren in de Kuip

Hartman had een gevoel op basis van een gevoel 🤣
Serieus: Q leverde niet in de Kuip.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2025 - 17:02   quote  deeplink  
En op de training
R()b
 R()b - vrijdag 29 augustus 2025 - 18:35   quote  deeplink  
Duidelijk!
VVout
 VVout - vrijdag 29 augustus 2025 - 18:46   quote  deeplink  
Naar zijn bol gestegen en er niet meer voor gaan, hoe kan het toch omslaan in één keer.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 29 augustus 2025 - 18:48   quote  deeplink  
Goeie persconf van rvp hoor🔥 heel duidelijk hoe hij dat ervaarde en het ging, valt geen spelt tussen te krijgen toch mannen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2025 door bijft007 --
R()b
 R()b - vrijdag 29 augustus 2025 - 18:51   quote  deeplink  
Ik zag ergens een commentaar voorbij komen, Hartpijn ipv Hartman.
Dat lijkt er inderdaad sterk op.
Leuv
 Leuv - vrijdag 29 augustus 2025 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2025 - 18:48 schreef bijft007 het volgende:
Goeie persconf van rvp hoor🔥 heel duidelijk hoe hij dat ervaarde en het ging, valt geen spelt tussen te krijgen toch mannen.
Echt een toptrainer in wording. Vrij duidelijk dat hij staat voor topsport en voldoe je er niet aan dan val je af. Heerlijk, ik houd ervan.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 29 augustus 2025 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2025 - 18:48 schreef bijft007 het volgende:
Meh, Arne had zich nooit zo uit de tent laten lokken.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2025 - 19:55 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Meh, Arne had zich nooit zo uit de tent laten lokken.
Eens
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:11   quote  deeplink  
Vond het eigenlijk een zwakke persconferentie. Als trainer moet je je niet laten verleiden om in te gaan wat allerlei spelers zeggen en vinden. Daar moet je boven staan. Nu wordt het een media-dingetje waar iedereen partij gaat kiezen en het verhaal door blijft sudderen.
MMM
 MMM - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:11 schreef CobusIII het volgende:
Vond het eigenlijk een zwakke persconferentie. Als trainer moet je je niet laten verleiden om in te gaan wat allerlei spelers zeggen en vinden. Daar moet je boven staan. Nu wordt het een media-dingetje waar iedereen partij gaat kiezen en het verhaal door blijft sudderen.
Eens. Gewoon algemeen op reageren. Maar niet zo diep.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:14   quote  deeplink  
Daarnaast moet ik wel lachen om het feit dat hij blijkbaar erg op de regeltjes en de sancties zit terwijl hijzelf vroeger ook niet bepaald van onbesproken gedrag was.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:15   quote  deeplink  
Prima pressconference!

Nu weer daden op t veld en werken aan t team.

En dat t tijd nodig heeft is logisch met wat er is vertrokken en bijgekomen.

Oordeel valt nu echt nog niet te vellen.

Vooroordelen wel..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:14 schreef CobusIII het volgende:
Daarnaast moet ik wel lachen om het feit dat hij blijkbaar erg op de regeltjes en de sancties zit terwijl hijzelf vroeger ook niet bepaald van onbesproken gedrag was.
Een mens wordt ouder en wijzer toch?

Wat is daar raar aan?
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:16 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Een mens wordt ouder en wijzer toch?

Wat is daar raar aan?
Dat hij blijkbaar niet wijzer is geworden.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:22 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat hij blijkbaar niet wijzer is geworden.
Hoezo?
VVout
 VVout - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Daar heeft hij van geleerd en zijn nu zijn voorbeelden. Verder mee eens dat je niet in details treed over perikelen met spelers. Wordt een beetje zinloos moddergooien zo, net zo dat Zoekie en Huilman hun klep moeten houden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 augustus 2025 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Had ie niet moeten doen, nee. Vind het verder niet ter zake of hij zelf ook zondaar was. Gaat om nu.
Leuv
 Leuv - zaterdag 30 augustus 2025 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Had ie niet moeten doen, nee. Vind het verder niet ter zake of hij zelf ook zondaar was. Gaat om nu.
Volledig oneens. Door open, duidelijk en transparant te zijn geef je juist geen ruimte voor speculaties.
Je weet dat de media voor 100% 020 gedreven dus dus idere speculatie die negatief invloed kan hebben moet je voor zijn.
Open en transparant communiceren is dan de beste methode.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 augustus 2025 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:25 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Hoezo?
Dat je spelers niet te veel in een keurslijf moet stoppen en ze een beetje ruimte moet geven. Iets wat hij vroeger ook wilde en waar hij bij gebaat was. Dat wil niet zeggen dat je niet duidelijk moet zijn en dat je een aantal richtlijnen hanteert waarbinnen iedereen zich toe moet verhouden. Maar dat micro managen werkt vaak averechts.

van Hartman kan je veel zeggen, maar ik heb in al die jaren nooit gezien dat hij de kantjes er van afliep. Hij is meestal een speler die voorop gaat in de strijd. Dat hij na de blessure nog niet zijn niveau aantikte, is een ander verhaal.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 augustus 2025 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 11:08 schreef Leuv het volgende:

[..]

Volledig oneens. Door open, duidelijk en transparant te zijn geef je juist geen ruimte voor speculaties.
Je weet dat de media voor 100% 020 gedreven dus dus idere speculatie die negatief invloed kan hebben moet je voor zijn.
Open en transparant communiceren is dan de beste methode.
Publieke opinie zal echt wel deze spelers zelf op hakblok leggen. Want ze trappen na.
Als trainer straal je uit dat je daar boven staat.
tomson
 tomson - zaterdag 30 augustus 2025 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Gewoon algemeen op reageren. Maar niet zo diep.
Dat kan Robin niet.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 30 augustus 2025 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 12:18 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat je spelers niet te veel in een keurslijf moet stoppen en ze een beetje ruimte moet geven. Iets wat hij vroeger ook wilde en waar hij bij gebaat was. Dat wil niet zeggen dat je niet duidelijk moet zijn en dat je een aantal richtlijnen hanteert waarbinnen iedereen zich toe moet verhouden. Maar dat micro managen werkt vaak averechts.

van Hartman kan je veel zeggen, maar ik heb in al die jaren nooit gezien dat hij de kantjes er van afliep. Hij is meestal een speler die voorop gaat in de strijd. Dat hij na de blessure nog niet zijn niveau aantikte, is een ander verhaal.
Wat heeft vroeger hier nu mee te maken? Het enige is dat RvP later heeft ingezien dat je alleen met keihard werken er komt iedere dag weer, zeker als jonge speler.

Hartman zelf zal ws later dat inzicht ook wel krijgen.

Kennelijk zat t vertrek al in zijn hoofd gefluisterd, en moet hij niet andere zaken er bij halen en natrappen.

Laat hij zorgen dat hij net zo'n mooie carrière krijgt als RvP na zijn vertrek bij Feyenoord.

We zullen zien!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2025 - 14:21   quote  deeplink  
Goed gedaan Persie
Weg met die luizen
bijft007
 bijft007 - zaterdag 30 augustus 2025 - 14:33   quote  deeplink  
Vond het gewoon uitstekend, want hij moest nu wel zijn kant van het verhaal laten zien, en ja anders blijft het verhaal eigen leven leiden

En weet je niet het hoe en waarom, is nu zo duidelijk als wat toch, ja spelers zijn teleurgesteld, maar zijn ze op dat moment beter en presteren ze in de basis beter dan hun concurrent spelen ze gewoon, hij zei er ook bij voor zn blessure gewoon top was q

Weinig zelfreflectie ook bij q zerrouki hoor, al heb ik hun hele interviews niet gezien, maar moeten wel erkennen ze dat moment ook bij kansen niet top waren

Had hij er niks over gezegd had minder sterk geweest vind ik, buiten dat open en direct meer de Rotterdamse manier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door bijft007 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 31 augustus 2025 - 16:01   quote  deeplink  
Krijgt t steeds lekkerder aan t draaien, mooi!
CobusIII
 CobusIII - zondag 31 augustus 2025 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2025 - 16:01 schreef Cruzcontrol het volgende:
Krijgt t steeds lekkerder aan t draaien, mooi!
We spelen tegen 10 hoor en Sparta

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door CobusIII --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord .

0.0171678