|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja tis nooit goed bij jou, pfff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hele wedstrijd volledig onder controle. Uit bij Sparta Waar iedereen vooraf in zijn broek voor poepte hier.
Gewoon goed resultaat |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 16:07 schreef Stylzz het volgende:Hele wedstrijd volledig onder controle. Uit bij Sparta Waar iedereen vooraf in zijn broek voor poepte hier. Gewoon goed resultaat Prima resultaat, maar het is me gewoon te vroeg om hier conclusies aan te verbinden. De eerste helft vond ik ronduit slaapverwekkend. tweede helft goed tegen 10 man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tegen 11 was het al 0-2. Toen was Feyenoord ook al onneembaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Overtuigend!
Prima gewerkt afgelopen 2 weken ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wij weten allemaal dat regen nat is en jij weet dan te vermelden dat het ook koud is? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Een winnende coach en gelijk hebben of zoiets |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onneembaar. Das heel wat anders. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: "Prima gewerkt" vind ik gewoon een rare uitspraak na zo'n matige 1e helft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's nog geen galaplay, verder gewoon Sparta geen kans. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon koploper, je wint 0-4 overtuigend in een door velen hier gedoemde wedstrijd.
Ja, prima gewerkt dus! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onder Slot waren dit soort wedstrijden ook zelden een galavoorstelling Juist tegen de betere ploegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe is niet zo achterlijk en geef die band aan Timber als 1,2 en 3 niet spelen.
Nieuwkoop aanvoerder. Een schande |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wisselbeleid ook weer onnavolgbaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wat was dit nou de tweede helft? Waarom zet je niet weer een middenvelder erbij nadat zij rood krijgen? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 22:43 schreef MMM het volgende:Doe is niet zo achterlijk en geef die band aan Timber als 1,2 en 3 niet spelen. Nieuwkoop aanvoerder. Een schande Op basis van welk spel verdient Timber die aanvoerdersband? We zijn toch geen speeltuin? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Vreemde fratsen en 12 uit 4. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup En de eerste helft was best oké |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Tot aan de rode kaart van Hadj-Moussa. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja en zelfs met 10 tegen 10 waren we de onderliggende partij zonder Moussa . Hopelijk 1 wedstrijd geschorst . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog altijd meer dan Bart Nieuwkoop. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dat is een andere discussie.
Er zijn er wel meer die boven die 2 in de pikorde zouden moeten staan.
Watanabe zou bij mij aanvoerder zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 23:47 schreef DMD het volgende:[..] Dat is een andere discussie. Er zijn er wel meer die boven die 2 in de pikorde zouden moeten staan. Watanabe zou bij mij aanvoerder zijn. Die spreekt geen Engels... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben helemaal klaar met deze trainer. Zoals hierboven ook al aangegeven. Geef Timber die aanvoerdersband, dat wisselbeleid gaat ook nergens over, eigen jeugd moet gewoon spelen bij hem blijkbaar, want zoals Te Kloese zegt dat levert geld op. En dan die teksten steeds van hem “Ik heb goed voetbal gezien”, “ we hebben genoeg kansen gecreëerd”. Ben er wel klaar mee, als je genoeg kansen creëert maak ze dan ook af, goed voetbal gezien me reet, iedereen kan zien dat het niet loopt en dan dat wisselbeleid maakt het allemaal maar erger, totaal geen tactisch inzicht. Als we een beetje tegenstander krijgen gaan we op zeker punten laten liggen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach. De eerste helft heb ik bij vlagen echt wel goed voetbal gezien. Wat zorgen baart is dat er iets gebeurt in een wedstrijd en er dan totale chaos ontstaat De staf wisselt met een idee, maar dat idee zag ik niet terug. Althans kwam er niet uit op een kans van Diarra na Al is t zuur wel iets te hoog door de tweede helft die echt vreselijk was en drie jaar leek te duren RvP is de spreekbuis en verantwoordelijk. Dus dan zijn we m snel zat als dit niet verandert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt eerste helft ging nog enigszins, tegen een heel heel heel heel heel slecht team hè. Ik heb totaal geen idee wat die wissels nou moesten toevoegen.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Nu ben ik juist iets positiever de afgelopen tijd over V.Persie.
- de extra ingelaste wedstrijd in een interland week vind ik een enorm pluspunt voor de conditie. - Ik heb het idee dat de selectie fitter wordt en niet meer de tongen op de schoenen hebben na 80 minuten. - kwa spelpatronen zie ik dus wel verbetering, vooral in het laatste gedeelte in het veld. - we scoren nog niet al te makkelijk, maar we krijgen ook bijna geen kansen tegen. We hebben 1 tegen goal gekregen in 4 wedstrijden. De wedstrijd tegen Excelsior was wellicht verdedigend de slechtste wedstrijd. In de andere wedstrijden heb ik eigenlijk niet het idee gehad dat de tegenstander er 1 of meer ging scoren.
Gister tegen Heerenveen hetzelfde, ook toen we met 10 man kwamen te staan. Hoeveel heeft heerenveen nou echt gecreeerd over de gehele 90 minuten?
Mijn grootste kritiek zit nog steeds op de bezetting van het middenveld, dat gaat gewoon fout tegen betere tegenstanders. Steijn & Timber horen gewoon niet in de basis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fenerbahçe al snel vergeten, dat was de eerste echte tegenstander. In de competitie nog niet een echte tegenstander gehad. Gisteren ook tegen een heel heel heel heel slechte tegenstander door het oog van de naald gekropen op het einde..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fener. Ja kijk die opstelling eens terug…
Overigens denk ik dat door de aanwezigheid van Steijn anderen juist wel in t spel komen. Omdat Steijn continu in de gaten gehouden moet worden als een soort schaduw spits.
Maar goed. Ben benieuwd naar de echte krachtmetingen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2025 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:Fener. Ja kijk die opstelling eens terug… Overigens denk ik dat door de aanwezigheid van Steijn anderen juist wel in t spel komen. Omdat Steijn continu in de gaten gehouden moet worden als een soort schaduw spits. Maar goed. Ben benieuwd naar de echte krachtmetingen Dat was op drie plaatsen anders dan gisteren, hwang speelde toen goed, ja Lotomba maakte veel fouten. Ik vrees de echte krachtmetingen die gaan komen op dit moment.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Waarom Sliti brengen voor Steijn.???? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: om diepte houden aan de zijkanten. Ik had de keuze ook anders gemaakt maar het idee erachter is prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2025 - 10:30 schreef Leuv het volgende:[..] om diepte houden aan de zijkanten. Ik had de keuze ook anders gemaakt maar het idee erachter is prima. Toen werd het middenveld helemaal overlopen, en was het bijna alleen maar tegenhouden, had ie beter Targhalline kunnen brengen ipv Steijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Er is gekozen voor een koppige eigenwijze trainer |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dus jij denkt dat hij een mindere speler eerder opstelt dan een betere? Iets wat hem zelf de kop kan kosten. te Kloese heeft dramatisch ingekocht en ruim 20M€ uitgegeven aan spelers die geen toegevoegde waarde hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik sta vreselijk in dubio wat Robin betreft. Onnavolgbare keuzes, Verklaringen die vaak meer vragen oproepen dan antwoorden geven, voetbal dat bij vlagen pijn doet aan m'n ogen maar de spelers/journalisten/fans lopen met m weg (al hebben we een Borges nog niet gehoord) en bij winst op Fortuna kunnen we 3 punten loskomen op PSV en 4 op Ajax. Het is dus lastig om een duidelijk beeld te vormen wat ons dit seizoen te wachten staat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2025 - 11:13 schreef Leuv het volgende:[..] Dus jij denkt dat hij een mindere speler eerder opstelt dan een betere? Iets wat hem zelf de kop kan kosten. te Kloese heeft dramatisch ingekocht en ruim 20M€ uitgegeven aan spelers die geen toegevoegde waarde hebben. Ja, dat denk ik wel. Die eigenwijsheid zit wel in zijn karakter opgesloten. Hoe je het ook wendt of keert het blijft een beginnende onervaren trainer met een heel groot ego (afkomstig van zijn status als topvoetballer). |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Doet me een beetje denken aan van Basten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat was een beroerde trainer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2025 - 11:13 schreef Leuv het volgende:[..] Dus jij denkt dat hij een mindere speler eerder opstelt dan een betere? Iets wat hem zelf de kop kan kosten. te Kloese heeft dramatisch ingekocht en ruim 20M€ uitgegeven aan spelers die geen toegevoegde waarde hebben. Maar wat was dan het tactische vernuft om Sliti te brengen voor Steijn? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2025 - 07:52 schreef RenatoBos het volgende:Ik ben helemaal klaar met deze trainer. Zoals hierboven ook al aangegeven. Geef Timber die aanvoerdersband, dat wisselbeleid gaat ook nergens over, eigen jeugd moet gewoon spelen bij hem blijkbaar, want zoals Te Kloese zegt dat levert geld op. En dan die teksten steeds van hem “Ik heb goed voetbal gezien”, “ we hebben genoeg kansen gecreëerd”. Ben er wel klaar mee, als je genoeg kansen creëert maak ze dan ook af, goed voetbal gezien me reet, iedereen kan zien dat het niet loopt en dan dat wisselbeleid maakt het allemaal maar erger, totaal geen tactisch inzicht. Als we een beetje tegenstander krijgen gaan we op zeker punten laten liggen Nee joh wat gebeurd er hier ,Renato gaat helemaal los. Een nog nooit vertoond fenomeen 😂😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2025 - 12:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee joh wat gebeurd er hier ,Renato gaat helemaal los. Een nog nooit vertoond fenomeen 😂😂 Haha LUL.. Maar ff, ik had m’n twijfels al bij zijn aanstelling, maar word er steeds meer in bevestigd.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij is duidelijk ingestapt met weinig krediet bij RB, en dat is niet gebruikelijk volgens mij ? Het was natuurlijk ook een circus hoe hij na 8 maanden teruggehaald werd terwijl hij in Heerenveen juist onder het vergrootglas lag na een paar hele rare beslissingen waar ook weinig volwassenheid als trainer uitspraken.. Op zn minst vrij een controversiële gang van zaken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| veel grote trainers zijn eigenzinnig ik denk dat robin daar ook gaat deel van uit maken |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik had ook wel mijn twijfels, maar ben dan weer positief verrast, in die zin dat hij niet roekeloos ten aanval trekt.
De eerste helft was gewoon prima hoor, had zomaar 3-0 moeten staan.
2e helft was chaos, mede door domme aktie Moussa, maar zeker door arbiter en var.
Met de vele spelerswisselingen, basis als ,Hancko, Paixao, Milambo en Hartman vertrokken, een compleet nieuwe verdediging, en nog altijd dezelfde matige keepert, vind ik t niet verkeerd dat je met de volle buit uit 4 wedstrijden, en slechts 1 doelpunt tegen lekker boven aan staat.
Er moet uiteraard nog t nodige verbeteren, maar dat lijkt me echt niet meer dan logisch eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou, 2e helft maakt dan ook weer duidelijk dat deze spelers snel uit het lood zijn en niet om kunnen gaan met een nieuwe situatie. Moder en Hwang zouden dan de ervaring zijn die dan nodig is. Nog niet overtuigd maar het zag er in de eerste heldt al vrij behoorlijk uit. |
|
|
|