BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2025 - 22:47   quote  deeplink  
Liever trots op m’n club.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2025 - 22:53   quote  deeplink  
Deze op jouw conto
T idee was er vast maar is er nooit uitgekomen.
Harde les
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 september 2025 - 22:53   quote  deeplink  
Helemaal kut, hoe haal je deze opstelling in je hoofd
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2025 - 22:53   quote  deeplink  
Schaam je diep.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 september 2025 - 22:54   quote  deeplink  
Zaag zaag
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 september 2025 - 22:55   quote  deeplink  
RvP weet nu dat dit niet kan.
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2025 - 22:55   quote  deeplink  
Even terugkijkend trouwens.

Ik snap wel dat van Persie dus meer ziet in Sliti en misschien zelfs Slory.

Diarra en Borges zijn schandalig.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 24 september 2025 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2025 - 22:55 schreef FR-Henk het volgende:
RvP weet nu dat dit niet kan.
90 minuten te laat
tomson
 tomson - woensdag 24 september 2025 - 22:57   quote  deeplink  
14 miljoen aan manke vleugels
CobusIII
 CobusIII - woensdag 24 september 2025 - 23:04   quote  deeplink  
Als je gewoon je sterkste elftal opstelt, sta je met de rust met 3-0 voor, kan de je daarna lekker wisselen. Nu ziet iedereen er slecht uit, zonder uitzondering. ook onze sterkhouders.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 24 september 2025 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2025 - 22:55 schreef MMM het volgende:

Eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 september 2025 - 23:21   quote  deeplink  
Zijn in dit korte seizoen toch al een hoop aparte dingetjes. En dan zijn de resultaten in de eredivisie nog in orde.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 september 2025 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2025 - 22:55 schreef MMM het volgende:

Zijn net zo goed zijn aankopen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 september 2025 - 09:08   quote  deeplink  
Ik ben dus niet van de school van rouleren en zeker niet van de extreme variant. ik ben er meer voor om ten alle tijden het fundament van je team intact te laten. je gewoon wisselen zoals dat altijd gaat rond de 60e minuut. je kan er ook voor kiezen één of twee spelers rust te geven, maar nooit meerdere in één linie.
Wat van persie gisteren deed sloeg nergens op. We zijn pas 6 wedstrijden onderweg. Er zat ook nog een interlandperiode tussen en daarnaast hebben de meeste spelers sowieso niet de volledige 100% gespeeld van de wedstrijden. Waar hebben we het over?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 09:30   quote  deeplink  
De gedacht die ik heb wat Robin wil creëren Cobus is dat hij
ook een aardig ingespeelt schaduw team wil hebben.
Zo dat kunnen dat hij zo denkt?
De EL is daar een slecht podium voor maar de competitie zou een
nog slechter podium zijn.
Tel daar bij op dat je inderdaad spelers kan sparen om het
t hele seizoen vol te houden,en andere spelers kansen te geven.
We moeten in de competitie minimaal 2de worden.
R()b
 R()b - donderdag 25 september 2025 - 09:35   quote  deeplink  
Een wijziging van één of twee spelers dacht ik.
Tengstedt ipv Ueda
Borges voor Moussa
Dat kon ook nog wel, dit was meer een Ps5 spelletje doen.
Geeft even een Europese winst cadeau!

Die spelers zijn allemaal gehaald met bepaalde beloftes, althans zo ruikt het.
Al die spelers lopen zijn kantoor plat voor speeltijd.
Anders doe je dit niet.
Net zo eigenwijs als Priske, en heeft er niets van geleerd.
Voortaan eerst de opstelling maar bekijken, scheelt kostbare tijd!
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 september 2025 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 09:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
De gedacht die ik heb wat Robin wil creëren Cobus is dat hij
ook een aardig ingespeelt schaduw team wil hebben.
Zo dat kunnen dat hij zo denkt?
De EL is daar een slecht podium voor maar de competitie zou een
nog slechter podium zijn.
Tel daar bij op dat je inderdaad spelers kan sparen om het
t hele seizoen vol te houden,en andere spelers kansen te geven.
We moeten in de competitie minimaal 2de worden.
Je kan spelers best sparen. het gaat erom de manier waarop. Compleet niet ingespeelde linies opstellen met spelers die ook nog geeneens minuten hebben gemaakt is vragen om problemen. het werkt ook nog eens averechts, want het moraal van de ploeg heeft een knauw gekregen en er is onmin/onrust in de ploeg gekomen (spelers en trainer die elkaar en onderling tegenspreken op tv). totaal onnodig.
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 september 2025 - 09:37   quote  deeplink  
Vond het gewoon bezopen zoals gister, extreem je elftal aanpassen met spelers die amper spelen gaat zo goed als altijd ten koste van het gehele team, je denkt van eerste wedstrijd Europees om te beginnen zo goed als sterkste basis met 2-3 wissels ala, hier wel kapot van

En ergens mss beter je hem nu gelijk ook verliest, dat ze dat niet snel meer doen als je bv knockout fase zit ofzo, vind het echt niet kunnen, schande om met zon insteek Europees in te gaan waar je heel seizoen voor speelt mede ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 september 2025 - 09:41   quote  deeplink  
Als je je schaduw elftal beter wilt laten worden moet je zo nu en dan wissels toepassen die zich kunnen optrekken aan bepaald basis niveau die al tijd zo samen spelen, bij teveel gaat het vaak af van automatismen en vastigheden is mn mening, en je ziet het best vaak ook terug, wissels is niet erg het moet juist ook maar dan 2 en 4 hoogstens zeker voor redelijke belangrijke potten zoals gister en absoluut niet in 1 linie zo veel gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 09:46   quote  deeplink  
Oke duidelijk jongens ik probeerde er iets positiefs uit te halen
maar dat is dus niet terecht.
Ben het dan ook eens met jullie alle 3
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 september 2025 - 10:05   quote  deeplink  
Goed idee, echter materiaal veel slechter dan hij dacht .....
Alexmem
 Alexmem - donderdag 25 september 2025 - 10:13   quote  deeplink  
Nooit een goed idee om zoveel spelers tegelijk te wisselen voor een Europese uitwedstrijd.
kenny
 kenny - donderdag 25 september 2025 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 10:13 schreef Alexmem het volgende:
Nooit een goed idee om zoveel spelers tegelijk te wisselen voor een Europese uitwedstrijd.
inderdaad een heel slecht idee tengstedt borgas en diarra zijn niet alleen slechte spelers maar missen ook nog eens alle wedstrijd ritme , vrij dom van v persie om ze tegelijk op te stellen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 september 2025 - 10:39   quote  deeplink  
Maar als je heel veel blessures op gaat lopen ?????door overmatige inspanningen
Dan is het te laat
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 september 2025 - 10:48   quote  deeplink  
Gestructureerd wisselen, dat is de basis voor een goed seizoen, zoals vaker ziet Europees of elders een bijna compleet team wisselen krijg je de stuntjes en de blamages sneller,, en dat is overbodig want we zijn nog niet geplaatst voor de knockout fase ook geen absolute grootheid in het Europese voetbal, plus ik denk dat het dan alsnog niet lekker is je verliest gezien de reacties van spelers, vind het ergens zelfs gewoon karma zoals gister heel hard gezegd.

bijft007
 bijft007 - donderdag 25 september 2025 - 11:00   quote  deeplink  
Maar goed, kan dat rvp en staf dachten het voor deze wedstrijd wel kon gezien de tegenstander hoor wat vaker voorkomt bij de grotere clubs vooral,, want 💯 procent dat hij niet zo was begonnen tegen dus een pakweg Benfica ed natuurlijk, dus daarom ergens wel gewoon karma dus.

piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 september 2025 - 11:07   quote  deeplink  
Of hij heeft de b selectie te hoog ingeschat
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 september 2025 - 11:12   quote  deeplink  
Kan ook heel goed idd hoor👍 maar in de basis helpt het zelden veel spelers tegelijk opstellen die amper samen spelen/wedstrijd ritme hebben, is tegenstander zwak genoeg moet het nog wel eens gaan maar is gewoon nooit zonder risico, het is hopen op veel spelers te sparen voor belangrijke fasen eraan komen.

netsurfer
 netsurfer - donderdag 25 september 2025 - 11:20   quote  deeplink  
Ik snap het in principe wel, je hebt je spelers het hele jaar nodig. En heel eerlijk, je gaat de EL niet winnen, dus competitie is belangrijkst.

Maar het had ook iets minder extreem gekund, 4 spelers rust, de volgende keer 4 anderen. Dit was wel heel heftig en daardoor bij voorbaat eigenlijk kansloos in deze wedstrijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 11:21   quote  deeplink  
1 ding kan je wel zeggen van Robin.
Hij heeft het aankoopbeleid in 1 wedstrijd op de kaart gezet en die
is met de betrekking tot de aanval erg mager.
Hij bewijst zijn TD een dienst of juist niet haha
Overigens de duurste linie .
Je eigen jeugd blijkt beter op termijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door Leon FR1908 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 september 2025 - 11:27   quote  deeplink  
Ook zelf vind ik in 1 linie tegelijk 3 anderen die amper voorheen speelden heel bijzonder te noemen en zelfs dat in de League Cup zelfs amper gezien bij grote clubs.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 september 2025 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 11:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
1 ding kan je wel zeggen van Robin.
Hij heeft het aankoopbeleid in 1 wedstrijd op de kaart gezet en die
is met de betrekking tot de aanval erg mager.
Hij bewijst zijn TD een dienst of juist niet haha
Overigens de duurste linie .
Je eigen jeugd blijkt beter op termijn
Vind t heel oneerlijk ten opzichte van die spelers. En dat meen ik echt.
Wat hij gedaan heeft, is ervoor gezorgd dat er een team stond dat totaal niet op elkaar ingespeeld was. Die elkaar in t veld nog niet begrijpen. Het team wat er stond was niet in staat snel te spelen en verzanden telkens in dribbelen. En gingen een beetje met hun armen omhoog staan dat niemand aanspeelbaar was, terwijl ze daar zelf voorzorgen door het trage spel. Braga hield er gewoon 8 achterin in de eerste helft. Godsonmogelijk bijna om voor de voorhoede hier wat mee te doen. Dan komt t juist aan op de kwaliteiten van je middenveld en verdediging.

Had Sliti/Sauer/Slory nu op links gestaan met deze opstelling, dan waren die vandaag helemaal afgebrand.
Idem voor Sauer ipv Tengsted en AHM ipv Borges als er daarnaast 6 anderen in het veld staan die voor t eerst echt samenspelen.

Er is er 1 schuldig aan de afbraak van deze spelers en dat is RvP. Op deze wijze kun je spelers breken zonder dat ze de kans hebben in een goede omgeving in te stromen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 12:15   quote  deeplink  
Ben ik het wel mee eens .
Lopen ook slechte leerlingen op het middenveld en dan vooral onze aanvoerder.
Als Borges zeker 7 voorzetten laag over de grond geeft die ter hoogte
van de eerste paal randje 16 komen .
Dan mag je toch wel verwachten dat een speler na de 4de keer eens gaat denken misschien
moet ik nu eens mee lopen en dat randje opzoeken waar al 4x de bal is beland.
Ja dit was een oneerlijke opstelling waar veel spelers wel een spiegeltje
voor gehouden kan worden.
Ik zou de hele selectie en staf verplicht die wedstrijd eens terug laten kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door Leon FR1908 --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 september 2025 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 11:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vind t heel oneerlijk ten opzichte van die spelers. En dat meen ik echt.
Wat hij gedaan heeft, is ervoor gezorgd dat er een team stond dat totaal niet op elkaar ingespeeld was. Die elkaar in t veld nog niet begrijpen. Het team wat er stond was niet in staat snel te spelen en verzanden telkens in dribbelen. En gingen een beetje met hun armen omhoog staan dat niemand aanspeelbaar was, terwijl ze daar zelf voorzorgen door het trage spel. Braga hield er gewoon 8 achterin in de eerste helft. Godsonmogelijk bijna om voor de voorhoede hier wat mee te doen. Dan komt t juist aan op de kwaliteiten van je middenveld en verdediging.

Had Sliti/Sauer/Slory nu op links gestaan met deze opstelling, dan waren die vandaag helemaal afgebrand.
Idem voor Sauer ipv Tengsted en AHM ipv Borges als er daarnaast 6 anderen in het veld staan die voor t eerst echt samenspelen.

Er is er 1 schuldig aan de afbraak van deze spelers en dat is RvP. Op deze wijze kun je spelers breken zonder dat ze de kans hebben in een goede omgeving in te stromen.
helemaal mee eens!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 september 2025 - 12:32   quote  deeplink  
Ik zal eerlijk zeggen dat ik vorig seizoen rond deze tijd enthousiaster was over Priske dan ik nu over de trainer Van Persie ben. Dat bedoel ik niet zozeer als een compliment aan Priske, want die bleek een mismatch te zijn en zijn ontslag was onvermijdelijk. Maar ik dacht en denk wel dat die een goede trainer is voor de juiste club.

Wat betreft Robin, als dit de eigenaardigheden van een beginnend trainer zijn, dan hoop ik dat hij snel leert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door T-FeYeN00rD --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 september 2025 - 12:37   quote  deeplink  
Priske heeft aardig wat geld bij elkaar gevoetbald Europees gezien. Was geen match, kreeg ook meteen al veel weerstand vanuit de club en supporters en moest de schoenen van Slot vullen. hielp allemaal niet mee. te kloese heeft de fout ook toegegeven om hem aan te stellen als verlengstuk van Slot
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 12:46   quote  deeplink  
We komen wel vaak bij Dennis uit
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 september 2025 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 12:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
We komen wel vaak bij Dennis uit
gisteravond komt 100% op het conto van van persie. En dat ge-eikel tegen AZ ook.
(de eerste 5 wedstrijden overigens ook). Het lijkt dat hij af en toe kortsluiting krijgt in zijn hoofd. ook het benoemen van de aanvoerder....deze komen allemaal in het rijtje 'kijk mij eens aparte, slimme besluiten nemen'.
Waar is de rest van de staf? Die Hake, wat doet die eigenlijk? Is dat een ja-knikker?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 12:56   quote  deeplink  
Ik heb geen idee maar uiteindelijk kom je toch bij Dennis uit
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 september 2025 - 12:59   quote  deeplink  
Dat is ook logisch als A- en TD
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 september 2025 - 13:04   quote  deeplink  
hahaha, precies, de hele organisatie is aan hem opgehangen. Dan kom je altijd bij hem uit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 12:59 schreef Stylzz het volgende:
Dat is ook logisch als A- en TD
Zie je wel Cobus
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2025 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 09:08 schreef CobusIII het volgende:
Ik ben dus niet van de school van rouleren en zeker niet van de extreme variant. ik ben er meer voor om ten alle tijden het fundament van je team intact te laten. je gewoon wisselen zoals dat altijd gaat rond de 60e minuut. je kan er ook voor kiezen één of twee spelers rust te geven, maar nooit meerdere in één linie.
Wat van persie gisteren deed sloeg nergens op. We zijn pas 6 wedstrijden onderweg. Er zat ook nog een interlandperiode tussen en daarnaast hebben de meeste spelers sowieso niet de volledige 100% gespeeld van de wedstrijden. Waar hebben we het over?
Helemaal mee eens. Sowieso starten met je sterkste/vertrouwde opstelling en daarna wisselen als het dat toe staat.
Dit verlies in punten (en bijkomende euro’s) is de schuld van van Persie..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 13:18   quote  deeplink  
Gescout door Dennis.
Wel eerst een halfjaar stage laten lopen bij Heerenveen waar
ze 3 dagen feest hadden gevierd toen Robin vertrok😂😂
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 september 2025 - 13:23   quote  deeplink  
Neem niet weg dat inzichten als trainer ook groeien en dat rvp met nu aan zn pas 2e jaar hoofdtrainer op het hoogste niveau in nederland best goed op weg is, en dat er fouten evenals spelers gemaakt worden natuurlijk

Voor hetzelfde geld had je met elftal van gister toch nog gewonnen of gelijk maar in de basis is en was het niet handig voor zon wedstrijd zo te beginnen al was de tegenstander inderdaad niet percee heel goed wat vooraf ingeschat zal zijn door staf, maar nu sta nu dubbel voor lul waarbij vooral de trainer terecht de gebeten hond is

Hoop dat ze de spelers incl rvp met rust laten op hun insta,s etc.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 13:38   quote  deeplink  
Nou ik vind Robin best een goede trainer maar die rare dingen moet
hij maar snel mee kappen .
Ik hoop echt dat hij in deze laatste 2 wedstrijden het een en ander geleerd heeft.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 september 2025 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 13:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zie je wel Cobus
ja, maar daar zijn andere hier op het forum al op gefocused...;-). Ik concentreer me op v Persie..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 september 2025 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 13:57 schreef CobusIII het volgende:

[..]

ja, maar daar zijn andere hier op het forum al op gefocused...;-). Ik concentreer me op v Persie..
Doe je goed ,die heeft ook het nodige aandacht nodig haha ;)
kenny
 kenny - donderdag 25 september 2025 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2025 - 13:38 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou ik vind Robin best een goede trainer maar die rare dingen moet
hij maar snel mee kappen .
Ik hoop echt dat hij in deze laatste 2 wedstrijden het een en ander geleerd heeft.
mee eens , hij moet vlug kappen met die rare keuzes , hij bewijst zichzelf en feyenoord er niks mee ,

gevaar is eerder dat hij er niet geloofwaardiger op wordt bij spelers supporters en bestuur , zoiets kan gaan doorwerken in de selectie en onder de supporters

hopelijk winnen we van groningen en gaat het positieve weer overheersen ipv van in een negatieve sfeer te belanden
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 september 2025 - 14:47   quote  deeplink  
Nu winnen van grunn is wel een must ja, snel weer in positieve vibe terecht komen als spelers groep

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord .

0.0226750