|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 13:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Gescout door Dennis. Wel eerst een halfjaar stage laten lopen bij Heerenveen waar ze 3 dagen feest hadden gevierd toen Robin vertrok😂😂 Ghehe, ik begin die Friezen beter te begrijpen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Praatsessies zelfs.
Zondag winnen. Anders vrees ik voor ellende. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 13:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou ik vind Robin best een goede trainer maar die rare dingen moet hij maar snel mee kappen . Ik hoop echt dat hij in deze laatste 2 wedstrijden het een en ander geleerd heeft. Ik hoop dat hij gewoon op dezlfde voet doorgaat maar dat te Kloese zich wel gaat realiseren wat hij in vredesnaam voor spelers voor veel geld heeft aangetrokken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dan haal je geen 3 punten......wat is dan de ellende. Gaan we dan de kuip in de brand steken, rellen, poep roepen ? Dat is voetbal, geen logica |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 15:35 schreef piet de paler het volgende:[..] Dan haal je geen 3 punten......wat is dan de ellende. Gaan we dan de kuip in de brand steken, rellen, poep roepen ? Dat is voetbal, geen logica Ik twijfel bij jou vaak of ik zin heb om het uit te leggen. En dat is na bovenstaand niet anders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 15:35 schreef piet de paler het volgende:[..] Dan haal je geen 3 punten......wat is dan de ellende. Gaan we dan de kuip in de brand steken, rellen, poep roepen ? Dat is voetbal, geen logica Waar heb je dat gelezen Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vrees zondag voor ellende refereer ik naar ..... Wat voor ellende dan ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat weet ik niet! Zeg jij het maar want jij komt er mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Steijn die medespelers egoïstisch noemt, daar vinden andere spelers wat van. Van Persie die zijn captain aanpakt en bekritiseerd om zijn woordkeuze en spel. Hou alles lekker binnenskamers.
Nu zijn er blijkbaar zelfs praatsessies gehouden.
Het draadje tussen succes en ellende kan heel dun zijn. Daarom ben ik bang dat als we zondag niet winnen het wel eens door kan gaan werken. De media zal er maar al te graag op duiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is zo. Maar het is goed als je elkaar de waarheid zegt! Dat gebeurt toch in elke kleedkamer na een verlies? En beter dit dan stil zijn ( dan ben je niet betrokken bij de ploeg) Ik zie ook postieve dingen... Borges zal nooit meer schelden dat hij niet in de basis staat. Andere spelers zullen gezien hebben,dat zeveel beter moeten..... En v Persie zal nooit meer met zoveel invallers gaan spelen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Precies. Ik zie ook het positieve erin. Ik hoop dat te Kloese ook goed heeft gekeken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 15:47 schreef piet de paler het volgende:Dat is zo. Maar het is goed als je elkaar de waarheid zegt! Dat gebeurt toch in elke kleedkamer na een verlies? En beter dit dan stil zijn ( dan ben je niet betrokken bij de ploeg) Ik zie ook postieve dingen... Borges zal nooit meer schelden dat hij niet in de basis staat. Andere spelers zullen gezien hebben,dat zeveel beter moeten..... En v Persie zal nooit meer met zoveel invallers gaan spelen Het gaat er om of je de discussie in de kleedkamer voert of via de media. het eerste is gegarandeerd vragen om problemen. En als ik de ontwikkelingen nu al hoor, denk ik dat de geest al uit de fles is. dat krijg je met een onervaren trainer en aanvoerder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 15:56 schreef CobusIII het volgende:[..] Het gaat er om of je de discussie in de kleedkamer voert of via de media. het eerste is gegarandeerd vragen om problemen. En als ik de ontwikkelingen nu al hoor, denk ik dat de geest al uit de fles is. dat krijg je met een onervaren trainer en aanvoerder. Jup eens! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ach emotie ....gaat vanzelf weer weg |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| En toch, als we kampioen worden is het tactisch gezien helemaal niet verkeerd wat minder punten in europa bij elkaar te verzamelen ☺ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Je mag fouten maken als er maar van leert |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dit denk ik nog steeds. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 16:10 schreef Leuv het volgende:En toch, als we kampioen worden is het tactisch gezien helemaal niet verkeerd wat minder punten in europa bij elkaar te verzamelen ☺ Dat had ik ook ergens geschreven . Volgende europese wedstrijd dezelfde 11 maar opstellen dan en kijken of er verbetering in zit haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Kan je beter O21 opstellen. Weet je zeker dat iedereen fit is voor de eredivisie. Heb je ook niet zo'n brede selectie nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha😂 Gaat het misschien nog beter ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 16:10 schreef Leuv het volgende:En toch, als we kampioen worden is het tactisch gezien helemaal niet verkeerd wat minder punten in europa bij elkaar te verzamelen ☺ ALS…..das nog maar afwachten, je zit nog veel te vroeg in het seizoen om het Europese voetbal nu al te laten varen. Het goed presteren in Europa werkt gigantisch positief voor je club, je spelers worden er meer door waard, bij inkomende transfers heb je meer keuze omdat spelers wel voor Feyenoord willen spelen, de premies die je krijgt kunnen ook nog best oplopen. Je hebt vorig seizoen een heel seizoen lopen voetballen om Europees dit seizoen te kunnen voetballen. Vermaak je supporters hiermee.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Precies RB💪 en zo is het!
Wat zou feyenoord er zelf van vinden als de fans zoals die gister er waren zich bedonderd voelen en dure ticket+overnachting om weer Europees te kunnen spelen hebben aangeschaft in het vervolg maar thuis blijven
Minachting voor je fans en jezelf veel te hoog ingeschaald zi komt het ook over, je bent geen Barça of liverpool, en dan nog ook op hun niveau gaaf het niveau flink omlaag en zeker bij zo veel wisselingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Grappig want mij boeit die EL veel minder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 18:17 schreef bijft007 het volgende:Precies RB💪 en zo is het! Wat zou feyenoord er zelf van vinden als de fans zoals die gister er waren zich bedonderd voelen en dure ticket+overnachting om weer Europees te kunnen spelen hebben aangeschaft in het vervolg maar thuis blijven Minachting voor je fans en jezelf veel te hoog ingeschaald zi komt het ook over, je bent geen Barça of liverpool, en dan nog ook op hun niveau gaaf het niveau flink omlaag en zeker bij zo veel wisselingen. Zeker ook die fans, maar heb onlangs zelf (lees: duizenden) 140€ neergelegd voor de passe-partout, wil ik ook wel voor vermaakt worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar begrijp ik niks van baas, hoe dan? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Voor mij is de competitie t belangrijkste, kampioen worden, zondag dus t antwoord.
Al mag je van DIT Braga eigenlijk niet verliezen.
Aanvallende aankopen ook helemaal NIKS goeds van gezien jammer genoeg.
Maar de zogenaamde dragende spelers ook niet veel.
Zondag antwoorden op t veld mannen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Competitie is zeker belangrijk, maar ik word tochecht een stuk vrolijker van een wedstrijdje tegen Celtic of Aston Villa thuis dan tegen Groningen of Sparta bijvoorbeeld |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:Competitie is zeker belangrijk, maar ik word tochecht een stuk vrolijker van een wedstrijdje tegen Celtic of Aston Villa thuis dan tegen Groningen of Sparta bijvoorbeeld Dat wel natuurlijk. Europese avonden in De Kuip zijn vaak magisch. Maar dan zal t er ook niet aan toe gaan zoals gisteren in Braga. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bovendien, dit toernooi kan een Nederlandse ploeg echt gaan winnen de komende jaren. Geen afvallers uit de CL. Dus de 36 beste ploegen kom je al niet tegen. Geldt al helemaal voor de Conference League. AZ speelt dat dit jaar, die kunnen echt dat toernooi winnen als het een beetje meezit.
Europees voetbal is heel mooi vind ik. Geeft veel smaak aan het seizoen. Daar heb je ook (deels) het hele vorige jaar voor gespeeld.
Zijn ook vaak de meest gedenkwaardige potjes als je een resultaat haalt.
Ik vind dat je de eredivisie en Europees voetbal gelijk moet behandelen. En het in ieder geval serieuzer moet nemen dan Van Persie gisteren deed. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En laten we eerlijk zijn, zoals gister meerendeel van je spelers sparen, waar er notebene alsnog van moesten opdraven is ook niet de oplossing, als Nederlandse clubs moet je het koesteren
Hier krijg je meer koppijn dan van wat anders met bewust en ietswat arrogant (zeker als nlse clubs) te denken je ook wel met 7 anderen tov wedstrijd ervoor te kunnen opdraven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Europees bereik je niet veel. CL levert nog wat knaken op. EL maakt je spelers nauwelijks meer waard. Eredivisie veel belangrijker. Wordt ook niet echt warm van Braga uit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Europees bereik je niet veel. CL levert nog wat knaken op. EL maakt je spelers nauwelijks meer waard. Eredivisie veel belangrijker. Wordt ook niet echt warm van Braga uit Zit wel degelijk een verschil aan inkomsten inderdaad tussen die twee en toch kan de Europa League oplopen tot zo’n 30 miljoen. Braga uit is niet echt een affiche maar ik kreeg toch aardig de kriebels zo voor de match.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Met hoe niet serieus het toernooi wordt genomen door onze staf, ben ik niet enthousiast over het vervolg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik blijf t super unfair vinden hoe de aanval nu afgebrand wordt in de media en door onze supporters. Nogmaals ze waren slecht, maar ze werden ook slecht gemaakt door de rest van t team.
Ik verwacht vandaag een flinke hand in eigen boezem van onze coach en dat ie leert van zijn fouten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben het niet met je eens Diarra liep zich continu vast als je de bal had. Wilde mijn inziens teveel zich bewijzen. Speel dia bal dan terug en loop je niet klem in twee drie man. Borges had ook teveel bewijsdrang de ene na de andere schaar.. Tengstedt leverde een stuk minder arbeid dan Ueda, oogde heel lui. En tuurlijk zullen ze er minder uit gezien hebben omdat de rest ook ondermaats waren. Maar verdomme we hebben wel 20 M in die voorhoede geïnvesteerd dan mag je ondanks dat de rest ook kut was toch wel Iets meer verwachten dan dat ze nu hebben laten zien. En zeker eens met het feit dat Robin wel eens in de spiegel mag kijken met wat ie de afgelopen weken allemaal heeft miskleund.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2025 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:Ik blijf t super unfair vinden hoe de aanval nu afgebrand wordt in de media en door onze supporters. Nogmaals ze waren slecht, maar ze werden ook slecht gemaakt door de rest van t team. Ik verwacht vandaag een flinke hand in eigen boezem van onze coach en dat ie leert van zijn fouten. heb je wel een punt , inderdaad is het te hopen dat v persie er van leert ik denk echt dat hij in potentie een goede trainer gaat worden
de aanvallers waren inderdaad het zondebok en ze speelden inderdaad slecht toch denk ik zo'n diarra moet gewoon de tijd krijgen , duidelijk moet hij nog veel leren maar dat moesten paixao en sini ook
tengstedt blijft een heel vreemde aankoop , valt niet te verklaren waarom en waarop hij gescout is , borges is gewoon veel te veel voor betaald daar kan hij zelf niks aan doen , het is te hopen dat hij wat meer vertrouwen gaat krijgen en wat meer gaat laten zien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2025 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:Ben het niet met je eens Diarra liep zich continu vast als je de bal had. Wilde mijn inziens teveel zich bewijzen. Speel dia bal dan terug en loop je niet klem in twee drie man. Borges had ook teveel bewijsdrang de ene na de andere schaar.. Tengstedt leverde een stuk minder arbeid dan Ueda, oogde heel lui. En tuurlijk zullen ze er minder uit gezien hebben omdat de rest ook ondermaats waren. Maar verdomme we hebben wel 20 M in die voorhoede geïnvesteerd dan mag je ondanks dat de rest ook kut was toch wel Iets meer verwachten dan dat ze nu hebben laten zien. En zeker eens met het feit dat Robin wel eens in de spiegel mag kijken met wat ie de afgelopen weken allemaal heeft miskleund.. Ze kregen de bal vaak veel te laat Ik heb al eens uitgelegd wat ik bedoelde Neemt niet weg dat ze dramatisch waren hoor |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Buiten dat is het aanvallers eigen als je amper speelt teveel zelf wil/gaat om als je eindelijk kans krijgt je te bewijzen, en dit zie je dan best vaak, niet alleen bij ons, buiten het gewoon gekkigheid is voor toch best belangrijke pot 7 anderen erin te gooien
rvp dacht voor een dag dat hij trainer was van United uit zijn tijd, gewoon echt niet handig en snelste manier om tegelijk veel spelers zonder minuten voor de bus te gooien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2025 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:Ik blijf t super unfair vinden hoe de aanval nu afgebrand wordt in de media en door onze supporters. En voor de hele wereld door hun aanvoerder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zonder enige zelfreflectie |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De aanval was dramatisch slecht. Punt!
Snap des temeer nu dat Van Persie voor de verhuur van Sliti en Slory ging liggen.
Die is zich doodgeschrokken van t niveau van de aankopen. (Aanvallende)
En misschien ontwikkelen ze zich wel binnen een jaar of 2, maar daar heeft een trainer geen boodschap aan nu.
En een aankoop van meer dan 10 miljoen, Borges, mag je echt wel iets meer van verwachten.
Die Larin was wel een lichtpuntje, en mag van mij zeker regelmatig invallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2025 - 13:58 schreef Cruzcontrol het volgende:De aanval was dramatisch slecht. Punt! Snap des temeer nu dat Van Persie voor de verhuur van Sliti en Slory ging liggen. Die is zich doodgeschrokken van t niveau van de aankopen. (Aanvallende) En misschien ontwikkelen ze zich wel binnen een jaar of 2, maar daar heeft een trainer geen boodschap aan nu. En een aankoop van meer dan 10 miljoen, Borges, mag je echt wel iets meer van verwachten. Die Larin was wel een lichtpuntje, en mag van mij zeker regelmatig invallen. Het hele elftal was slecht. punt. Slory is op dit moment ook nog geen succes gebleken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Maar de voorsten waren wel dramatisch, punt!
Mag je wel iets meer van verwachten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik kijk ook geen wedstrijden op Ziggo inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Heb de persco zitten kijken, vond het weinig overtuigend. Weinig schuldbewust ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vooral tamelijk bizar hoe hij de media verweet constant te vragen om de nieuwe spelers. En als ie ze dan opstelt dat het dan nog niet goed is.
Alsof er geen tussenweg is. Dat je 1-2-3 nieuwe spelers inpast ipv 7. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Of 4 spelers, als je het hebt over de jongens die nog weinig gespeeld hebben. Ging er bij hem er niet in dat bijvoorbeeld een volledig andere voorhoede tot minder samenhang zou kunnen leiden. Omdat ze constant samen trainen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik maak me behoorlijk zorgen om deze coach. hoop dat ik het mis hem want het zou mooi als zo'n icoon zou slagen bij onze club. |
|
|
|