|
|
VVout
|
|
|
Nog steeds zo eigenwijs als toen ie in de jeugd zat. Heeft hem ver gebracht, alleen liep ie in zijn jonge jaren nogal eens tegen de lamp. In zijn daaropvolgende rol als trainer weer het zelfde laken en pak, hoop dat ie snel bij ons het licht ziet en we uitgeluld zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Reactie op woensdag te laconiek en vrijblijvend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2025 - 16:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vooral tamelijk bizar hoe hij de media verweet constant te vragen om de nieuwe spelers. En als ie ze dan opstelt dat het dan nog niet goed is. Alsof er geen tussenweg is. Dat je 1-2-3 nieuwe spelers inpast ipv 7. Haha ja dit was heel bizar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2025 - 16:54 schreef CobusIII het volgende:Ik maak me behoorlijk zorgen om deze coach. hoop dat ik het mis hem want het zou mooi als zo'n icoon zou slagen bij onze club. Ik maak me vanaf dag 1 al zorgen en was er nooit aan begonnen.
Ik hoop dat het goed komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb een stukje gezien maar inderdaad zoals jij zegt…pffff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet het niet. Uit welk interview komt dit stukje dan?
Feyenoord ging woensdagavond onderuit in de Europa League tegen Braga (1-0). Vrijdag blikte trainer Robin van Persie terug op de wedstrijd en de keuzes die hij maakte in zijn opstelling. Hij laat er geen twijfel over bestaan: hij zou niets anders hebben gedaan.
"Nee. Echt niet", reageerde Van Persie standvastig. "Misschien kijk ik anders naar het aantal wisselingen. Jullie hebben het over zeven wisselingen ten opzichte van de vorige wedstrijd, maar ik kijk er meer naar dat het drie spelers waren die voor het eerst in de basis stonden. Dat viel toevallig in de voorste linie. Als ik kritisch naar mezelf kijk, hadden dat er misschien twee moeten zijn, of één" |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat is ook uit de persco van vanmiddag.
Hij noemde dat als alternatief, maar niet iets als dat hij met terugwerkende kracht zou veranderen in deze wedstrijd. Of in toekomstige wedstrijden.
Hij zijn namelijk na dat zinnetje dat hij dat niet zo ziet (dat hij minder wissels had kunnen doen in de voorste linie), omdat hij vindt dat de nieuwe jongens steeds fitter worden en het goed doen op de training. En dat hij ze daarom de kans wilde geven en dit vond hij een goed moment ervoor.
En eerder zei hij ook dat ze veel samenspelen op de training, dus dat daarom in de wedstrijd ook zo eruit moet kunnen komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zondag winnen. En dan zitten we weer ff op t juiste spoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2025 - 19:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat is ook uit de persco van vanmiddag. Hij noemde dat als alternatief, maar niet iets als dat hij met terugwerkende kracht zou veranderen in deze wedstrijd. Of in toekomstige wedstrijden. Hij zijn namelijk na dat zinnetje dat hij dat niet zo ziet (dat hij minder wissels had kunnen doen in de voorste linie), omdat hij vindt dat de nieuwe jongens steeds fitter worden en het goed doen op de training. En dat hij ze daarom de kans wilde geven en dit vond hij een goed moment ervoor. En eerder zei hij ook dat ze veel samenspelen op de training, dus dat daarom in de wedstrijd ook zo eruit moet kunnen komen. Klinkt niet zo hoopvol 😂 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zondag is heel belangrijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heel belangrijk inderdaad, zal ook nog extra humeurig zijn als ze die niet winnen na afg woensdag hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zag ergens voorbij komen dat we Priske moeten hebben voor Europese wedstrijden en rvp voor eredivisie, dan wordt het een topjaar🤣 Al hebben we vooral op az na nog kleintjes gehad eigenlijk, maar juist die verloren of speelden we gelijk onder Priske.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Aanstaande zondag geen probeersels aub. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb eigenlijk nog niks gehoord van dat onze fans die er woensdag zaten vergoed worden eigenlijk, zou wel moeten in zulke situaties, je betaald voor feyenoord 1 en en dat er voor aanvang alles wordt aan gedaan zon wedstrijd.
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Klinkt als mijn ex-vrouw, dom gezwets |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Haha, ben nog steeds vrij humeurig zeg maar joh, verliezen niet erg, maar niet zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Liever zo. Dan kansloos met je A team |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: If you have a problem If no one else can help And if you can find them Maybe you can hire: The A-Team |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2025 - 22:24 schreef R()b het volgende:[..] If you have a problem If no one else can help And if you can find them Maybe you can hire: The A-Team  |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Sem op links, achterin Wellie, Gijs op de voorgrond en Lotomba doet ook mee... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha thanks😄
I love it, when a plan comes together💪
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2025 - 22:24 schreef R()b het volgende:[..] If you have a problem If no one else can help And if you can find them Maybe you can hire: The A-Team The B-team werkte inderdaad niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En RvP is de sigaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Van Persie verwacht een zware wedstrijd. "Wij willen iedere wedstrijd winnen en ik snap ook dat de verwachting is dat wij van FC Groningen winnen. Ik gebruik tegen mijn spelers alleen niet het woord 'moeten'. Ik focus op ons wedstrijdplan, maar ik ben het ermee eens dat wij als Feyenoord moeten winnen in Groningen. Het wordt alleen wel een grote uitdaging, want het is een hartstikke goed team. We moeten aan de bak." |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Niets van vooruitgang te zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Timber gewoon laten staan, dikke min vandaag |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wisselde weer bijzonder. valente en timber waren na 60 minuten helemaal op. Zijn qua fitheid nog niet op niveau. Waarom niet in ieder geval 1 ervan op tijd wisselen? Voor de rest een belangrijke overwinning. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hij overlegd toch met Hake en John ????? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik denk dat die wel wat te zeggen hebben |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Maar of er naar geluisterd wordt... maar jij vond Timber en Valente wel een lekkere fitte indruk maken? |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:56 schreef CobusIII het volgende:Wisselde weer bijzonder. valente en timber waren na 60 minuten helemaal op. Zijn qua fitheid nog niet op niveau. Waarom niet in ieder geval 1 ervan op tijd wisselen? Voor de rest een belangrijke overwinning. Word je conditioneel niet gewoon beter door langer te spelen? Zo maar een vraag he.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:56 schreef CobusIII het volgende:Wisselde weer bijzonder. valente en timber waren na 60 minuten helemaal op. Zijn qua fitheid nog niet op niveau. Waarom niet in ieder geval 1 ervan op tijd wisselen? Voor de rest een belangrijke overwinning. Eens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 17:07 schreef deoudehappel het volgende:[..] Word je conditioneel niet gewoon beter door langer te spelen? Zo maar een vraag he.... Ja, ik denk het wel zolang je het niet overdrijft. Daarom ben ik ook geen voorstander van een preventief roulatie systeem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 17:05 schreef CobusIII het volgende:[..] Maar of er naar geluisterd wordt... maar jij vond Timber en Valente wel een lekkere fitte indruk maken? [/ Ga de wedstrijd vanavond nog een keer kijken......... Ik ben banger dat ze zoveel loop patronen, en te horen hebben gekregen wat ze moeten doen.dat je natuurlijke peelwijze kwijtraakt. En alleen maar aan bovenstaande denkt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond de commentaren van beide trainers netjes . Ook die speler van Groningen, die riep " wij hadden hetzelfde gedaan bij een voorsprong" |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 17:05 schreef CobusIII het volgende:[..] Maar of er naar geluisterd wordt... maar jij vond Timber en Valente wel een lekkere fitte indruk maken? Ja maar voor wie zou hij die moeten wisselen dan? Hwang is met terug van een blessure en kon wellicht maar een kwartier. Smal was een optie geweest maar stond al centraal. Je zat deze wedstrijd gewoon niet heel dik in de fitte middenvelders. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 17:33 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Ja maar voor wie zou hij die moeten wisselen dan? Hwang is met terug van een blessure en kon wellicht maar een kwartier. Smal was een optie geweest maar stond al centraal. Je zat deze wedstrijd gewoon niet heel dik in de fitte middenvelders. Hwang liep toch al warm in de eerste helft? Dan kan hij wel meer dan een kwartier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Weinig verkeerd gedaan vind ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| De voorhoede van een week terug had straf. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Had t prima neergezet. Jammer dat we niet scoorden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het krachthonk nog wat meer aandacht geven. Maar het ziet er goed uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is wel een probleem als je zoveel spelers hebt die geen 90 minuten aankunnen. Dat alleen al kost je elke wedstrijd 3-4 wissels. Sauer, Valente en Read standaard. Hwang vandaag ook erbij. Zelfs Steijn die wellicht eerder leeg was dan normaal ivm zijn griepje.
Dat is wel teveel eigenlijk. Als het er 1 of 2 zijn, okay, maar hopelijk kweken ze snel die paar procent extra inhoud erbij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of betere balans zoeken in het rouleren. Al is dat met blessures vrij lastig. Bv. Mode rmis je toch erg. De Braga-variant zal ie voortaan wel uit z'n hoofd laten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rouleren is prima en nodig. Maar beperk het tot een paar spelers tegelijk ipv 7.
En liever ook niet allemaal in dezelfde linie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, eens. Helpt mee als we eindelijk eens meemaken dat nagenoeg de selectie fit en beschikbaar is. Lijkt nl. al eeuwen geleden. |
|
|
|