|
|
CobusIII
|
|
|
Selectie in zijn geheel is niet fit genoeg. Wisselen gisteren begreep ik niet helemaal. Ik had Bos er de 60e minuut in gezet. Die heeft power, drive naar voren en scoort nog wel eens een doelpuntje. Het voetbal was de eerste helft heel fijn om naar te kijken. veel aanknopingspunten voor de rest van het seizoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Je wacht te lang ! Moet die gelijkmaker weer vallen ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| In alles afgetroefd door Jans. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:16 schreef MightyAce het volgende:In alles afgetroefd door Jans. [/citaat] .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weet ik niet. Van Persie bouwt door op waar Slot geeindigd was. Hoogdruk is geen 90 minuten vol te houden en dat doe je met je beste 11. Wel is hij de eerste trainer die Ueda aan het voetballen heeft gekregen. Uiteindelijk win je door een wissel en de spits waar je veel in geinvesteerd heb. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En weer gaat het de tweede helft mis. Maakt ook niet optimaal gebruik van de wissels. Nogal laat en weinig. Middenveld valt telkens weg. Zet dan op tijd Smal op 6 erbij. Of laat het team de krachten beter doseren. Want een wedstrijd duurt 90 minuten en wij zijn vaak al veel eerder klaar.
Mag ook wel wat minder ouwehoeren tegen de arbitrage. Focus je maar op wat je zelf kan doen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet ik niet. Van Persie bouwt door op waar Slot geeindigd was. Hoogdruk is geen 90 minuten vol te houden en dat doe je met je beste 11. Wel is hij de eerste trainer die Ueda aan het voetballen heeft gekregen. Uiteindelijk win je door een wissel en de spits waar je veel in geinvesteerd heb. Helemaal eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Eerste helft was wel prima natuurlijk. Een van de betere helften onder zijn leiding. Al mag je daaraan als kritiek toevoegen dat je dan ook al de wedstrijd moet belissen. Of in ieder geval een ruimere marge hebben. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Eerste helft was wel prima natuurlijk. Een van de betere helften onder zijn leiding. Al mag je daaraan als kritiek toevoegen dat je dan ook al de wedstrijd moet belissen. Of in ieder geval een ruimere marge hebben. Dat afmaken is t gewoon.
Maar spel was prima, maar je maakt t jezelf zo moeilijk daarmee.
Maar dat kun je nu RvP niet direct verwijten.
Uiteindelijk trekt hij ook als coach weer aan t langste eind.
Prima cijfers, eerste met 22 uit 8 en doelsaldo 18 voor en slechts 6 tegen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:48 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Dat afmaken is t gewoon. Maar spel was prima, maar je maakt t jezelf zo moeilijk daarmee. Maar dat kun je nu RvP niet direct verwijten. Uiteindelijk trekt hij ook als coach weer aan t langste eind. Prima cijfers, eerste met 22 uit 8 en doelsaldo 18 voor en slechts 6 tegen. In de eredivisie wel ja. Europees hebben we 1x gewonnen en 3x verloren. Nog geen een keer de nul gehouden. Laatste 2x ook niet gescoord.
Ik vind wel dat we in relatief veel eredivisie wedstrijden toch wel in de problemen komen. Je zit nooit rustig eigenlijk. Omdat het verval vaak vrij groot is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nja het kan altijd beter . Denk dat het inderdaad zo is dat als je Smal brengt het niet minder word met verse energie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En nogmaals het niveau van de eerste helften tegen Utrecht en Villa is echt prima. Dan doen je op beide fronten mee of zelfs meer. Maar als je verschil niet (voldoende) maakt en/of je de tweede helft zover terug blijft vallen...
Conclusie is wel duidelijk dat fysiek en voetballend de ondergrens omhoog moet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] In de eredivisie wel ja. Europees hebben we 1x gewonnen en 3x verloren. Nog geen een keer de nul gehouden. Laatste 2x ook niet gescoord. Ik vind wel dat we in relatief veel eredivisie wedstrijden toch wel in de problemen komen. Je zit nooit rustig eigenlijk. Omdat het verval vaak vrij groot is. Is zo, maar is ook omdat je t gewoon niet al snel beslist.
Overigens mag hij van mij ook wel sneller wisselen.
Dus ja, kan altijd beter, maar Eredivisie cijfers zijn echt prima.
Aston Villa had ook echt meer in gezeten, maar t scoren nagelaten, en afgekeurd ook.
Maar zit echt progressie in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En nogmaals het niveau van de eerste helften tegen Utrecht en Villa is echt prima. Dan doen je op beide fronten mee of zelfs meer. Maar als je verschil niet (voldoende) maakt en/of je de tweede helft zover terug blijft vallen... Conclusie is wel duidelijk dat fysiek en voetballend de ondergrens omhoog moet. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar kijk waar we t nu overhebben in vergelijk met start van t seizoen Zo veel progressie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:Maar kijk waar we t nu overhebben in vergelijk met start van t seizoen Zo veel progressie Eens dat het al beter gaat. Maar het is zo ongelooflijk broos. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En weer gaat het de tweede helft mis. Maakt ook niet optimaal gebruik van de wissels. Nogal laat en weinig. Middenveld valt telkens weg. Zet dan op tijd Smal op 6 erbij. Of laat het team de krachten beter doseren. Want een wedstrijd duurt 90 minuten en wij zijn vaak al veel eerder klaar. Mag ook wel wat minder ouwehoeren tegen de arbitrage. Focus je maar op wat je zelf kan doen. Eens T. Wisselbeleid is onnavolgbaar.
Wel gedurfde wissel door Larin te brengen die zich uitbetaald. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wisselde wel voor de winst inderdaad. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 17:18 schreef MMM het volgende:[..] Eens T. Wisselbeleid is onnavolgbaar. Wel gedurfde wissel door Larin te brengen die zich uitbetaald. Pakte idd ook goed uit.
Hoe onnavolgbaar ook. 😀
Hopelijk nu iedereen komende weken weer wat fitter, en heel blijven.
Zeker ook onze 2 Japanners. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij weet deze selectie toch behoorlijk aan het voetballen te krijgen. Terechte winst vandaag, nu z'n spelers meer leren doseren over een wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 20:01 schreef FR-Henk het volgende:Hij weet deze selectie toch behoorlijk aan het voetballen te krijgen. Terechte winst vandaag, nu z'n spelers meer leren doseren over een wedstrijd. Hij steltde gewoon de beste selectie op. Geen domme dingen. Wat ik wel sterk vond is dat ie op het einde bij 2-2 aanvallend wisselde om toch nog iets te forceren en lukte..top |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Fijn op tijd gewisseld waar het enigszins kon. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Persie: "Hij zal altijd grillig blijven en dat is ook zijn kracht"

Ook bij Feyenoord gingen zondagmiddag echt wel wat dingen mis, maar het was niets vergeleken met de hoeveelheid fouten die de spelers van Heracles maakten. De Rotterdammers wonnen kinderlijk eenvoudig op bezoek bij de hekkensluiter, mede dankzij een hattrick van Ayase Ueda.
"Wij moesten er wel hard voor werken, maar het was van het begin tot het einde een goede wedstrijd," klinken de eerste woorden van Robin van Persie in gesprek met ESPN. "Zeker in de eerste helft vond ik ons niet eens fantastisch spelen. Af en toe waren wij slordig en we wonnen niet alle duels. Ik vond dat wij in de eerste helft wat geluk hadden met de goals, want in het veldspel waren wij af en toe slordig. Er lag wel ruimte, en dat hebben we goed benut, maar het was niet zo goed als in de tweede helft."
De trainer van Feyenoord vindt het belangrijk dat zijn spelers nederig en hongerig blijven. "Dat is een bepaalde mindset die we ons moeten aanleren. Doordat wij vandaag hongerig waren en scherp begonnen, win je hier met 0-7. Dat heeft echt te maken met hoe je zo’n wedstrijd wint en hoe je die benadert. Dat is niet makkelijk, omdat heel veel mensen vooraf al aanpraten dat wij toch wel winnen. Als je het dan doet met mooie doelpunten, dan is dat een goede voetbalavond."
Een goede voetbalavond in Almelo zegt volgens Van Persie niets over de komende wedstrijden. "Daarom vind ik dat wij nederig moeten zijn, om dit iedere keer weer op te brengen. Ik kan je beloven dat wij niet iedere wedstrijd met 0-7 winnen, maar we moeten wel iedere wedstrijd met de juiste mindset en intensiteit spelen."
Vroege wissel voor Read Van Persie besloot al vroeg in de wedstrijd om Givairo Read naar de kant te halen, nadat hij op scherp kwam te staan. "Givairo had al geel en maakte een tackle waarbij ik bang was voor zijn tweede kaart. Dat was ook de reden dat hij eraf ging. Het risico was te groot. Ik heb het hem uitgelegd en hij begreep het. Dat komt helemaal goed."
Spel van Hadj Moussa Anis Hadj Moussa was vandaag bij veel doelpunten betrokken en daar heeft Van Persie een leuk verhaal bij. "Ik kwam Hadj Moussa vanmiddag tegen op de weg naar onze meeting. Ik vroeg toen aan hem hoe laat het was. Hij liet zijn telefoon zien, maar toen zei ik dat het tijd was om te scoren. Hij moest daar wel om lachen."
"Ik vind dat hij is verbeterd in het geven van zijn voorzetten, maar bij dat ene moment had hij hem wel op Leo kunnen geven," vervolgt de trainer van Feyenoord. "Hij gaf wel een fantastische assist op Ueda, dus hij zal altijd grillig blijven en dat is ook zijn kracht. Er is ruimte voor hem om dingen te verbeteren, maar ik ben heel blij met hoe hij zijn actiepunten oppakt." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| begint er wat logischer uit te zien. Wissels waren ook te begrijpen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ben benieuwd naar de uitleg van deze uitblijvende wissels |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vandaag slaat ie de plank weer mis. Als iets scheef is zet je het recht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Bosz is gewoon 20x de betere trainer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Flikker op met je Moussa laten staan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snap hier geen kut van. Wat een wissels |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wissel je schatje op rechtsbuiten is. Lachwekkend.
Middenveld ook gesloopt bij de start. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Even rustig ademhalen ....... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Je verkering met Moussa begint te irriteren. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hoe slecht zijn Borges, Diarra, Slory en Tengstedt? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Hebben we ook al mogen ervaren toch..
Borges was de enige die ik had ingezet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Als er een speler echt een 1 speelt én niet fit is cq een blessure veinst, en je houdt dit allemaal op de bank, dan moet je wel heel dramatisch zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Borges komt nog wel , laat het op de training wel zien |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 17:06 schreef Alexmem het volgende:[..] Als er een speler echt een 1 speelt én niet fit is cq een blessure veinst, en je houdt dit allemaal op de bank, dan moet je wel heel dramatisch zijn. Helaas is dat zo, hebben we al gezien.
Borges had gekund, misschien.
Maar zo is t voorlopig gewoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Aardige duit gekost |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Komt omdat ze zonder bal nog niet kunnen leveren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wacht volgende keer nog even tot na het laatste fluitsignaal om te wisselen. En wat weet Hadj-Moussa van hem? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 18:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wacht volgende keer nog even tot na het laatste fluitsignaal om te wisselen. En wat weet Hadj-Moussa van hem? Steijn en Larin pas brengen in minuut 88 was echt belachelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bizar. Bijna niet serieus te nemen. Die zet je toch minstens rond minuut 80 erbij? |
|
|
|