|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 19:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bizar. Bijna niet serieus te nemen. Die zet je toch minstens rond minuut 80 erbij? Lijkt mij ook ja |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 19:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bizar. Bijna niet serieus te nemen. Die zet je toch minstens rond minuut 80 erbij? Ja toch al ergens minuut 70 wat mij betreft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Steijn al zeker al eerder gekund ja. Larin naast Ueda wat later. Pakweg laatste 10-15 minuten. Om echt risico te nemen. Maar het gebeurde nu zo laat dat het bijna geen effect had. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Achteraf en iets met een koe. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Jij bent echt niet serieus te nemen. Je enige doel is iedereen tegenspreken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Echt hè, vreselijk commentaar..m’n vrouw wilde naar Frankrijk op vakantie, zei om de dooie dood niet als er van dat volk rond loopt is de vakantie al verneukt..brrrrrrr |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| LOL. Frankrijk mijd ik ook als de pest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zei het tijdens de wedstrijd al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: “ Achteraf en iets met een koe”???? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Braga uit was misschien voor ons als buitenwacht vreemd. Maar misschien moeten we nu toch toegeven dat dat fysiek gezien noodzakelijk was.
Ik hoop dat hij morgen weer koppig is en veel B spelers opstelt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2025 - 08:54 schreef MMM het volgende:[..] Braga uit was misschien voor ons als buitenwacht vreemd. Maar misschien moeten we nu toch toegeven dat dat fysiek gezien noodzakelijk was. Ik hoop dat hij morgen weer koppig is en veel B spelers opstelt. Eens maat ,en ik hoop ook dat hij dit gaat doen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik denk dat hij dit afgelopen weekend tegen Volendam ook eerder had kunnen doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als het bij rust gewoon 3, 4-0 had gestaan had hij dat ook gedaan vermoed ik. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Lijkt mij ook. En was normaal ook zo geweest gezien de kansen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als je per wedstrijd 1 of 2 spelers rouleert dan hoef je in principe geen B-elftal op te stellen (eens in de zoveel tijd). Tegen Volendam was daar op voorhand alle ruimte voor. Door eens met Borges te beginnen. Of door jeugdspelers in te brengen op het middenveld. Maar die zaten niet eens op de bank. Gemiste kans denk ik.
Maar als er echt een aantal op de limiet zitten, moet je nu je verlies pakken. Beter nu een wedstrijd missen dan straks een heleboel. Maar deze situatie had voorkomen moeten zijn. Op sommige posities wisselen we wel genoeg, op de backs bijvoorbeeld. Maar andere veldspelers heel weinig. De aanval, centraal achterin, Valente, Steijn. Als die jongens opgerookt worden, hebben we niets geleerd van vorig jaar.
Maar goed, dit alles is misschien niet of nauwelijks van toepassing. Ligt eraan hoeveel er echt op de limiet zitten, misschien valt het mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2025 - 08:54 schreef MMM het volgende:[..] Braga uit was misschien voor ons als buitenwacht vreemd. Maar misschien moeten we nu toch toegeven dat dat fysiek gezien noodzakelijk was. Ik hoop dat hij morgen weer koppig is en veel B spelers opstelt. Gaat hij helaas niet doen. En geeft aan risico te nemen met Valente.
Oliedom. Hopelijk gewoon wisselen na een uur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2025 - 08:54 schreef MMM het volgende:[..] Braga uit was misschien voor ons als buitenwacht vreemd. Maar misschien moeten we nu toch toegeven dat dat fysiek gezien noodzakelijk was. Ik hoop dat hij morgen weer koppig is en veel B spelers opstelt. Waar hebben we het over? We zijn pas op 1/3 van de competitie. Er wordt overigens al flink gerouleerd en toch hebben we veel uitval. De oorzaak ligt ws ergens anders. is het de manier van trainen? Te belastend voor pezen en spieren? De belasting in de wedstrijden is op dat gebied al groot genoeg. De trainingen tijdens de competitie meer gebruiken voor tactiek en inhoud. ik weet het niet, maar het is wel opmerkelijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dan zou het alleen zwaar moeten zijn voor feyenoord, daar ga ik ook niet in mee, ergens gaat er wat fout tussen wedstrijden door of zo
Neem die hwang paar halve wedstrijden gespeeld heeft alvorens hij er maanden uit ligt, en zo nog wel wat spelers die nog niet eens echt elke week/wedstrijden spelen, je zou eerder haast zeggen dat spelers die minder of niet spelen pas in de problemen komen waar het seizoen pas begonnen is, op de training klopt iets niet lijkt er nogal op tussen wedstrijden in nog ev n afmatten ofzo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Valente te lang laten staan.
Timber op. Larin op. Ueda op.
Belachelijk om niet eerder te wisselen. Onverantwoord risico op blessures. Ja de bank is minder, maar pech. Wisselen als de koek op is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 22:49 schreef MMM het volgende:Valente te lang laten staan. Timber op. Larin op. Ueda op. Belachelijk om niet eerder te wisselen. Onverantwoord risico op blessures. Ja de bank is minder, maar pech. Wisselen als de koek op is. Waarom is iedereen op na 60 minuten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| We zullen echt meer moeten doseren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet iedereen Vooral t middenveld |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Uitermate teleurstellend in Europa wanneer de tegenstand toe neemt.
In de competitie hetzelfde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zet ook wel mij vraagtekens bij de algehele fitheid van de selectie. Dan heb ik het niet eens over blessures. Maar we kunnen nooit 90 minuten gaan. Een paar jaar terug waren we fysiek altijd de betere. De tegenstander werd meestal eerder moe. Dit jaar andersom. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Nog geen topwedstrijd gewonnen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het begint wel zorgelijk te worden. Uithoudingsvermogen vd selectie, ftheid overall en ook verwarring zaaien met aanvoerdergebeuren en keuzes in het wisselbeleid. Dit gaat ons in de competitie al gauw opbreken als de komende weken niet de juiste keuzes gemaakt gaan worden. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 22:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zet ook wel mij vraagtekens bij de algehele fitheid van de selectie. Dan heb ik het niet eens over blessures. Maar we kunnen nooit 90 minuten gaan. Een paar jaar terug waren we fysiek altijd de betere. De tegenstander werd meestal eerder moe. Dit jaar andersom. Dat heeft ook met de speelwijze te maken.
Er werd voorin veel slimmer druk gezet onder Slot.
Er wordt nu druk gezet wanneer de bal gespeeld wordt. Onder Slot werden de passlijnen herkend en al van te voren af gesneden. Daar moet je maar eens opletten.
Dit zorgt er nu voor dat je meer "nutteloze" meters maakt en dit zonder resultaat.
Een ander punt is, is dat de laatste linie ook zelden doordekt en teveel terug loopt bij balverlies.
De ruimtes worden hierdoor te groot waardoor je voorste en middelste linie teveel ruimtes moeten overbruggen.
Ik zie hierin wel iets van verbetering t.o.v vorig seizoen, maar het is echt te weinig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zitten er een aantal doorheen en hij wisselt weer laat en weinig. En dan maar klagen dat je spelers niet fit zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En je kan het jezelf makkelijker maken he. Door tegen Volendam 1-2-3 spelers te rouleren, zodat ze vandaag verser zijn. Maar die 2 jonge jongens zaten toen niet eens bij de selectie, om maar aan te geven...
En als je aangeeft dat je het lekker zou vinden als je Valente iets meer rust zou kunnen geven dan kan je dat gewoon doen. Zelfs al moet je een 18-jarige daarvoor brengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Eens en er daar zal niemand over klagen want is eigen jeugd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Precies. Kan gewoon. En met Sliti durft hij het wel bijvoorbeeld. Maar op andere posities loopt hij maar te schuiven en te schuiven. Ook niet echt een lekker signaal naar die jongens.
En zelfs al durft hij het niet aan ze voor de leeuwen te gooien in zo'n wedstrijd, dan nog zijn er al zat momenten geweest waarin het probleemloos wél had gekund. Tegen Heracles, tegen Volendam...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja eens en ik denk zelfs dat de meeste uitkijken naar een debuut van een eigen jeugdspeler . En idd tegen een Heracles of Volendam zou het zelfs mooi zijn om ze te laten debuteren .De meeste krijgen er vleugels van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk alles goed gedaan. Ze hebben zo veel data ook tijdens de wedstrijd dat je mag verwachten dat ze kunnen weten wie wel of niet de wedstrijd uit kan spelen.
Eigenlijk mijn enige kritiek is dat ze jaren totale ervaring boven ervaring op een natuurlijke positie stellen. Nieuwkoop op t middenveld is ridicuul. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 23:02 schreef DMD het volgende:[..] Dat heeft ook met de speelwijze te maken. Er werd voorin veel slimmer druk gezet onder Slot. Er wordt nu druk gezet wanneer de bal gespeeld wordt. Onder Slot werden de passlijnen herkend en al van te voren af gesneden. Daar moet je maar eens opletten. Dit zorgt er nu voor dat je meer "nutteloze" meters maakt en dit zonder resultaat. Een ander punt is, is dat de laatste linie ook zelden doordekt en teveel terug loopt bij balverlies. De ruimtes worden hierdoor te groot waardoor je voorste en middelste linie teveel ruimtes moeten overbruggen. Ik zie hierin wel iets van verbetering t.o.v vorig seizoen, maar het is echt te weinig. goede analyse |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Met het aanvoerverhaal ben ik ook wel een beetje klaar. het is ronduit idioot dat Steijn en Moussa die band dragen. Geef dat ding aan Valente of Timber. Steijn heeft voorlopig genoeg aan zijn eigen ontwikkeling en Moussa moeten we het al helemaal niet over hebben. v Persie blijft volharden in zijn dwalingen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Doet 't prima, ver boven verwachting.
Je kunt niet alle spelers rusten, en sommige spelers, zie Valente, worden steeds sterker door veel te spelen, en inhoud te kweken.
Aanvoerderskeuze, tja, echte aanvoerder toont zich vanzelf. Die band om de arm is vaak meer een last.
Ga zo door Robin, je hebt mij tot nu toe positief verrast als trainert!
HELD! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 08:44 schreef MMM het volgende:[..] Gaat hij helaas niet doen. En geeft aan risico te nemen met Valente. Oliedom. Hopelijk gewoon wisselen na een uur Donderdag verloren en vandaag ziet het er ook niet rooskleurig uit.
Had donderdag gewoon moeten laten lopen. Geen selectie voor 3 fronten. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 23:02 schreef DMD het volgende:[..] Dat heeft ook met de speelwijze te maken. Er werd voorin veel slimmer druk gezet onder Slot. Er wordt nu druk gezet wanneer de bal gespeeld wordt. Onder Slot werden de passlijnen herkend en al van te voren af gesneden. Daar moet je maar eens opletten. Dit zorgt er nu voor dat je meer "nutteloze" meters maakt en dit zonder resultaat. Een ander punt is, is dat de laatste linie ook zelden doordekt en teveel terug loopt bij balverlies. De ruimtes worden hierdoor te groot waardoor je voorste en middelste linie teveel ruimtes moeten overbruggen. Ik zie hierin wel iets van verbetering t.o.v vorig seizoen, maar het is echt te weinig. Je kan deze zo weer plakken op deze wedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Je bent zo fokking bleu als het tegenzit. Laat je tanden eens zien met je wissels. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Heeft de hele boel opgebrand. Iedereen ziet het al weken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Helemaal mee eens .... Al ff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 keer wisselen. De regels zijn veranderd. Je mag 5 keer wisselen.
Niet geleerd op de cursus? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Na de winterstop met een nieuwe trainer verdergaan. Dit lijkt gewoon nergens op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik was eerlijk gezegd een jaar geleden rond deze tijd enthousiaster over Priske dan nu over Van Persie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 21:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik was eerlijk gezegd een jaar geleden rond deze tijd enthousiaster over Priske dan nu over Van Persie. Europees zeker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|