BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 november 2025 - 14:51   quote  deeplink  
Zou het weer en het veld er gisteren ook nog mee te maken hebben gehad.
Was meer een wedstrijd voor een team die het moet hebben van de
mouwen opstropen in plaats van het moeten hebben van techniek in de korte ruimte.
NEC is een mouwen opstroop ploeg.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 27 november 2025 - 19:18   quote  deeplink  
RvP out!
MightyAce
 MightyAce - donderdag 27 november 2025 - 19:34   quote  deeplink  
Lekker met Slot gesproken,is te zien ook.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 27 november 2025 - 19:36   quote  deeplink  
Hiermee ga je geen 2e worden en al helemaal niet verder in Europa.
tomson
 tomson - donderdag 27 november 2025 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 19:36 schreef CobusIII het volgende:
Hiermee ga je geen 2e worden en al helemaal niet verder in Europa.
Was al een onmogelijke opgave. Je zou hooguit de hoop nog een beetje leven inblazen.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 19:54   quote  deeplink  
van Persie heeft alle geluk van de wereld dat ajax en AZ een nog slechter seizoen draaien vooralsnog. Als die normaal op stoom waren geweest, was de kritiek gigantisch geweest.

Priske deed het nog beter
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 20:02   quote  deeplink  
Onnavolgbaar deze man.

Diarra maanden niet gezien. En wie komt er weer in als vervanger van Sauer. Diarra.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 27 november 2025 - 20:14   quote  deeplink  
Feyenoord is geen speeltuin. We kunnen niet verder met deze eigenwijze man.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 februari 2025 - 17:40 schreef MMM het volgende:
Feyenoord is intern zo verrot. Onbegrijpelijk om RvP nu aan te willen stellen.

Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 november 2025 - 20:31   quote  deeplink  
Als je spelers zo veel cruciale individuele fouten maken, kun je daar niet tegenop coachen.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 20:33   quote  deeplink  
Het is niet alleen vanavond. En ook niet alleen de tegengoals.

Spel lijkt vanavond echt helemaal nergens op. Niets gecreëerd.

Al maanden zijn ze op na een minuut of 60.

Hij brand de selectie volledig op. Vandaag weer 2 blessures erbij.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 20:35   quote  deeplink  
5 van de laatste 6 verloren.

Crisis.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 27 november 2025 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:31 schreef Stylzz het volgende:
Als je spelers zo veel cruciale individuele fouten maken, kun je daar niet tegenop coachen.
Je kan het beter omdraaien. Hoe komt het dat de spelers de meest basale fouten maken? Ze hebben geen enkel houvast en worden door de coach opgezadeld met een compleet verkeerde manier van druk moeten zetten. Naast alle andere onbegrijpelijke beslissingen.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 20:43   quote  deeplink  
Straks weer Popie Jopie doen op de persconferentie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 november 2025 - 20:45   quote  deeplink  
Nu ook het spel is weggevallen moet je het serieus gaan overwegen om niet met hem door te gaan. Zal nog wel een paar wedstrijden blijven zitten zou je denken, maar het moment is zonder verbetering niet ver weg.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Nu ook het spel is weggevallen moet je het serieus gaan overwegen om niet met hem door te gaan. Zal nog wel een paar wedstrijden blijven zitten zou je denken, maar het moment is zonder verbetering niet ver weg.
Kijk naar Leverkusen. Tijdig en hard ingrijpen boven maar blijven aanmodderen.

5 verloren uit de laatste 6 potjes. En laten we ook niet vergeten dat we in het begin van het seizoen veel wonnen maar ook moeizaam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2025 door MMM --
kenny
 kenny - donderdag 27 november 2025 - 20:51   quote  deeplink  
leuk en wel dat de pijlen op v persie worden afgevuurd maar te kloese heeft hem aangesteld , iedereen weet dat een beginnende trainer fouten maakt , het trainersvak is een ervaringsvak

daarbij vind ik v persie het helemaal niet zo slecht doen , ga er maar aan staan met zoveel middelmaat

je kan beter de pijlen op te kloese afvuren , hoe is het toch mogelijk dat hij jaar in jaar uit zoveel middelmaat weet aan te trekken
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 november 2025 - 20:52   quote  deeplink  
Had geen antwoord op de 442 en de manier van druk zetten van de tegenstander.
Of de middelen niet. Dat is t zorgelijke. Omdat NEC bijvoorbeeld ook al zo’n voorbeeld was van een tegenstander wat onconventioneel speelt en toen kwam er ook geen antwoord
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:52 schreef Stylzz het volgende:
Had geen antwoord op de 442 en de manier van druk zetten van de tegenstander.
Of de middelen niet. Dat is t zorgelijke. Omdat NEC bijvoorbeeld ook al zo’n voorbeeld was van een tegenstander wat onconventioneel speelt en toen kwam er ook geen antwoord
Tactisch is hij niet sterk.

Kan ook tijdens de wedstrijd vaak de boel niet meer omdraaien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 november 2025 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Kijk naar Leverkusen. Tijdig en hard ingrijpen boven maar blijven aanmodderen.

5 verloren uit de laatste 6 potjes. En laten we ook niet vergeten dat we in het begin van het seizoen veel wonnen maar ook moeizaam.
Vorig seizoen was het ook moeizaam, al waren de resultaten er overwegend wel.

Maar goed, al eerder gezegd, ik zag het meer zitten in Priske dan in hem. Ik vind hem op een hoop punten niet overtuigen. Fysiek niet, tactisch niet, in topwedstrijden niet, op de persconferenties niet. Met dat laatste bedoel ik vooral dat hij zelden de vinger op de zere plek weet te leggen. En ik vind ook wel dat hij de eigen jeugd wat nadrukkelijker mag betrekken. Zelfs op plekken waar we een hoop afwezigen hebben, komt de eigen jeugd niet aan bod. Met uitzondering van voorin af en toe. Maar dat is ook volkomen onnavolgbaar wie er nu weer mag invallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2025 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 november 2025 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Tactisch is hij niet sterk.

Kan ook tijdens de wedstrijd vaak de boel niet meer omdraaien.
Dat. Of heeft de middelen niet.
Overigens zit er een hele staf hè.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vorig seizoen was het ook moeizaam, al waren de resultaten er overwegend wel.

Maar goed, al eerder gezegd, ik zag het meer zitten in Priske dan in hem. Ik vind hem op een hoop punten niet overtuigen. Fysiek niet, tactisch niet, in topwedstrijden niet, op de persconferenties niet. Met dat laatste bedoel ik vooral dat hij zelden de vinger op de zere plek weet te leggen. En ik vind ook wel dat hij de eigen jeugd wat nadrukkelijker mag betrekken. Zelfs op plekken waar we een hoop afwezigen hebben, komt de eigen jeugd niet aan bod. Met uitzondering van voorin af en toe. Maar dat is ook volkomen onnavolgbaar wie er nu weer mag invallen.
Eens. Op stukje Priske na, dat was ook geen match. Aanstelling RvP nooit begrepen.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2025 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ook waar.
kenny
 kenny - donderdag 27 november 2025 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

inderdaad , je maakt mij niet wijs dat hake en reinen het niet snappen , het kan ook zo zijn dat deze selectie gewoon niet goed genoeg is en moeite heeft de taken uit te voeren
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 november 2025 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Op stukje Priske na, dat was ook geen match. Aanstelling RvP nooit begrepen.
Priske bleek geen match inderdaad. Wel een redelijke trainer denk ik. Maar ik bedoel maar te zeggen, rond deze tijd had ik er meer vertrouwen in dat Priske de boel nog recht kon zetten dan dat ik denk dat Van Persie dat nog kan.
kenny
 kenny - donderdag 27 november 2025 - 21:03   quote  deeplink  
er zullen weinig trainers zijn die het beter doen met deze selectie
lotomba , smal , nieuwkoop , steijn , wellenreuter zijn toch geen basis spelers en dan de voorhoede pfff ga er maar aan staan
Bowie
 Bowie - donderdag 27 november 2025 - 21:17   quote  deeplink  
Het is gedaan met de beste man, a dead man walking, symbolisch beeld op tv, een geslagen man achter de druppels.
Water nu, bloed nog voor de Kerst.

Nou, nou Bowie, jij wat toch zo enthousiast over 'm.
Klopt, was ik.
Tot de voorlaatste interland break volgens mij.

In ieder geval toen we net die wedstrijd tegen Villa gehad hadden, die goed was.
En beloofde voor een elftal in opbouw en gedurende het seizoen alleen nog beter te kunnen worden.
Dat was ook de lat. De intensiteit van de PL zei van Persie toen letterlijk.

Maar weken verder is die intensiteit terug naar het niveau van de competitie van Luxemburg. De krakkemiggerheid van je selectie komt weer omhoog, of wordt er verkeerd getraind, of verkeerd hersteld.???????

Erger nog is de glijbaan in het niveau. Schreef al enkele dagen geleden dat die dominantie al weg is tegen iedereen en ook iedere wedstrijd tegen iedere tegenstander.

Zagen we zojuist ook weer. Celtic was het team in de problemen zo las ik overal de laatste dagen. Hadden 2e helft gewoon een fase van vele vele minuten trainingsvoetbal waarbij onze helden even passief waren als ik op de bank.

Tot slot, en over Slot. Gaf dat onder topic Slot al aan, griezelig om te zien hoe het 1 op 1 loopt nu met Liverpool, al weken.
Ook deze voetbalronde weer. Zij 1-4 gisteren, met oa een fraaie volleybal van van Dijk als weggever en wij met onze Wellie die alles zo goed voetballend wil oplossen.

Stelde toen al de vraag hoeveel tijd er tussen het aanstaande ontslag van beiden zal zitten. Maar allebei halen ze 2e comp helft niet.
Bowie
 Bowie - donderdag 27 november 2025 - 21:19   quote  deeplink  
En zeker niet vergeten in de vergelijking met Liverpool. Ook de vele kansen die je zelf laat liggen of door pal/lat niks worden.
Past in de vicieuse cirkel.
DMD
 DMD - donderdag 27 november 2025 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:51 schreef kenny het volgende:
leuk en wel dat de pijlen op v persie worden afgevuurd maar te kloese heeft hem aangesteld , iedereen weet dat een beginnende trainer fouten maakt , het trainersvak is een ervaringsvak

daarbij vind ik v persie het helemaal niet zo slecht doen , ga er maar aan staan met zoveel middelmaat

je kan beter de pijlen op te kloese afvuren , hoe is het toch mogelijk dat hij jaar in jaar uit zoveel middelmaat weet aan te trekken
We hebben net zoveel punten als vorig seizoen en in Europa ga je kansloos ten onder.

De selectie is alsnog beter dan die van Celtic, GaE & NEC.

Daarbij was de selectie op orde bij de start van het seizoen en werd er uitgesproken dat er zo lang mogelijk voor het kampioenschap gestreden zou moeten worden.

Bij mij begint het al met de fixatie op Timber & het aanvoerderschap van Steijn. Het moment dat Timber weer basis stond werd er opeens verloren.

Je rijt je goedlopende middenveld uit elkaar, alleen maar omdat je jezelf hebt wijsgemaakt dat Timber de belangrijkste speler is in de selectie.

Steijn je aanvoerder maken die nog alles te bewijzen heeft en van Fc Twente komt is echt als vloeken in de kerk.

Ik heb al eens eerder gezegd dat V.Persie een voorkeur heeft voor bepaalde spelers, een selectie merkt dat en dan is het wachten tot het fout gaat. En zie hier.

V.Persie maakt er een rotzooi van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2025 door DMD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 november 2025 - 09:30   quote  deeplink  
Hoe graag ik het ook anders had willen zien ,dit is wel de conclusie
dat uiteindelijk getrokken kan worden.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 november 2025 - 15:39   quote  deeplink  
Het lijkt wel of de spelers suf gelult zijn met opdrachten door hem .....
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 28 november 2025 - 15:59   quote  deeplink  
Hij zal nu moeten laten zien wat hij waard is. De eerste paar maanden, met in de competitie goede resultaten, was het relatief makkelijk. Hij kon de getapte jongen uithangen bij de persco's en ik denk dat de nieuwe spelers ook nog niet al te moeilijk deden over hun reserve rol.

Nu komt het erop aan, nu moet hij leiderschap tonen en het zaakje weer aan de gang krijgen.
Zal nog niet meevallen, ik vond ze gisteren als heel armoedig clubje ogen.
Leuv
 Leuv - vrijdag 28 november 2025 - 16:12   quote  deeplink  
Wat een onzin. probeer jij eens een lekkere maaltijd te maken met bedorven ingredienten. Ik snap werkelijk niet waarom niemand die te Kloese eens ter verantwoording roept
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 november 2025 - 16:45   quote  deeplink  
Dat laatste mee eens alleen zijn er binnen de club geen voetbaltechnische
mensen die dat kunnen beoordelen .
Zitten lekker in het pluché en vinden het wel prima zo.
R()b
 R()b - vrijdag 28 november 2025 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 16:12 schreef Leuv het volgende:
Wat een onzin. probeer jij eens een lekkere maaltijd te maken met bedorven ingredienten. Ik snap werkelijk niet waarom niemand die te Kloese eens ter verantwoording roept
Voor wat en wie wil dat gaan doen?
De beste man heeft de geldmachine aangezet in De Kuip.
Dus daar is geen enkele reden voor, en ook de ranglijst niet ondanks de 6 punten achterstand.
Met dit Materiaal kan je redelijk gaan voor een top 3 plaats.
Althans zo zal het beredeneerd worden.

Je mist gewoon in iedere linie een kwaliteit speler, dat is alles.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 november 2025 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 16:12 schreef Leuv het volgende:
Leuv nogmaals jij ziet het verkeerd
1 japans int
3 nederlandse international
1 Tsjechische int
1 Malinese int
1 Algerijnse int
1 Marokkaanse int
En jij vindt dit rotzooi, dan hebben die bondscoaches er dus geen verstand van ???????????
Kom op , vindt jij het fujn dat je jou zigenaamde gelijk kan halen als het slech gaat ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2025 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2025 - 18:14   quote  deeplink  
De blessures zitten niet mee. Daarnaast, hoe eigenzinnig is RvP. Welke invloed heeft Hake op hem. Hake schat ik redelijk hoog in als het gaat om wijziging of aanpassing tactiek.
Bartos
 Bartos - zondag 30 november 2025 - 03:28   quote  deeplink  
Het is gewoon een slechte trainer, we hadden Priske nooit moeten ontslaan. Toen wonnen we nog topwedstrijden en werden spelers beter
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 november 2025 - 08:56   quote  deeplink  
Noem er 1
VVout
 VVout - zondag 30 november 2025 - 10:58   quote  deeplink  
Tsja Henk, Hake? Komt bij mij over als een dood vogeltje en lijkt het af te stralen op Feyenoord.
DMD
 DMD - zondag 30 november 2025 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2025 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:
Noem er 1
Paixao, Lotomba, Milambo & zowaar Timber.

Paixao had zn beste seizoen c.q. periode onder Priske.
Lotomba begon steeds beter te spelen onder Priske.
Timber had z'n beste periode bij Feyenoord onder Priske.
Milambo speelde onder Priske niet verkeerd.
kenny
 kenny - zondag 30 november 2025 - 13:35   quote  deeplink  
natuurlijk maakt robin zijn beginnersfouten , grootste probleem vind ik de selectie die uit teveel middelmaat bestaat
dit helpt een beginnend trainer gewoon niet of beter gezegd te kloese laat v persie verzuipen met b keus spelers
VVout
 VVout - zondag 30 november 2025 - 13:39   quote  deeplink  
Gun hem en hoop voor hem weer op een serie winst partijen. Word een beetje flauw van dat gezeur en de afgelopen resultaten.
kenny
 kenny - zondag 30 november 2025 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2025 - 13:39 schreef VVout het volgende:
Gun hem en hoop voor hem weer op een serie winst partijen. Word een beetje flauw van dat gezeur en de afgelopen resultaten.
eens
MMM
 MMM - zondag 30 november 2025 - 13:50   quote  deeplink  
Valente op 10 en juist in deze wedstrijd Steijn banken.

Niet te volgen deze man
kenny
 kenny - zondag 30 november 2025 - 13:55   quote  deeplink  
alles beter dan steijn , zo'n zwaar overschatte voetballer en scoren doet hij ook niet
MMM
 MMM - zondag 30 november 2025 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2025 - 13:55 schreef kenny het volgende:
alles beter dan steijn , zo'n zwaar overschatte voetballer en scoren doet hij ook niet
Ik vind 6 goals in 12 wedstrijden best oké. Ik wil ook meer zien van iemand op ‘10’. Maar als hij op 15+ goals uitkomt is het niet verkeerd.
kenny
 kenny - zondag 30 november 2025 - 14:09   quote  deeplink  
schei uit steijn blinkt uit dat hij overal te kort in komt , heeft het geluk gehad dat alles mee zat vorig seizoen maar toen liet hij al zien niet mee te komen in grote wedstrijden
te kloese heeft het doorgedramd terwijl niet iedereen overtuigd was binnenskamers , 13milj is verschrikkelijk dom
MightyAce
 MightyAce - zondag 30 november 2025 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2025 - 14:09 schreef kenny het volgende:
schei uit steijn blinkt uit dat hij overal te kort in komt , heeft het geluk gehad dat alles mee zat vorig seizoen maar toen liet hij al zien niet mee te komen in grote wedstrijden
te kloese heeft het doorgedramd terwijl niet iedereen overtuigd was binnenskamers , 13milj is verschrikkelijk dom
Je moet je team zo laten spelen dat hij vaak in scoringspositie komt. Dat deden ze bij Twente. Wij niet, en dan heb je weinig aan hem.
MMM
 MMM - zondag 30 november 2025 - 16:27   quote  deeplink  
Je hoeft een trainer niet te ontslaan na een slecht resultaat. Maar het kan ook na een overwinning.

Wanneer grijp je als RvC in? Daar DtK nooit de trainer zal ontslaan, dan kan hij zelf ook z’n biezen pakken.

Ik zie onder van Persie alleen maar een dalende lijn en vraag me af of hij dit kan omdraaien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord .

0.0315508