|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:27 schreef MMM het volgende:Je hoeft een trainer niet te ontslaan na een slecht resultaat. Maar het kan ook na een overwinning. Wanneer grijp je als RvC in? Daar DtK nooit de trainer zal ontslaan, dan kan hij zelf ook z’n biezen pakken. Ik zie onder van Persie alleen maar een dalende lijn en vraag me af of hij dit kan omdraaien. De tactiek klopt van geen kant |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:27 schreef MMM het volgende:Je hoeft een trainer niet te ontslaan na een slecht resultaat. Maar het kan ook na een overwinning. Wanneer grijp je als RvC in? Daar DtK nooit de trainer zal ontslaan, dan kan hij zelf ook z’n biezen pakken. Ik zie onder van Persie alleen maar een dalende lijn en vraag me af of hij dit kan omdraaien. Komische is, is dat Priske ontslagen werd na de overwinning 3-0 thuis tegen Sparta.
Daarvoor werd er verloren van Lille,PSV en Ajax. Als je dat afzet tegenover de verliespartijen onder v.Persie de afgelopen tijd dan is het opzienbarend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t wat overdreven. Best een lastige pot Veel clubs hadden t moeilijk Psv verloor Wij waren niet best, maar gewonnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ontslag zou logisch zijn maar blijven er dan nog kundige mensen over die een goede TD en trainer kunnen scouten. Ik denk dat daar boven de onkunde nog groter is dan de trainer en TD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou ontslag zou logisch zijn maar blijven er dan nog kundige mensen over die een goede TD en trainer kunnen scouten. Ik denk dat daar boven de onkunde nog groter is dan de trainer en TD De huidige TD mag niets meer te maken hebben met aanstellen trainer en aantrekken spelers. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:36 schreef Stylzz het volgende:Vind t wat overdreven. Best een lastige pot Veel clubs hadden t moeilijk Psv verloor Wij waren niet best, maar gewonnen Je mag het zeker overdreven vinden, maar deze wedstrijd kan je niet in een vacuum bekijken. Op basis van de wedstrijd tegen Telstar is Feyenoord dan beter dan PSV namelijk als je het op die manier bekijkt.
Desalniettemin is het de enige pot die ze in de ED verloren hebben dit seizoen en tegelijk leggen ze meerdere europese topclubs over de knie.
Wat heeft Feyenoord nou echt laten zien dit seizoen voor de rest?
De alarmbellen moeten ondertussen afgaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Qua resultaten te weinig Qua spel was t in veel wedstrijden goed tot prima Alleen geen 90 minuten
Zou t bizar vinden nu in te grijpen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:46 schreef Stylzz het volgende:Qua resultaten te weinig Qua spel was t in veel wedstrijden goed tot prima Alleen geen 90 minuten Zou t bizar vinden nu in te grijpen Priske werd voor veel minder ontslagen.
Waarom zou het nu anders moeten zijn? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Net als Gio, oud spelers hebben meer krediet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die hele situatie met Priske voelde wel heel anders |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat lijkt mij ook inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan nu zeggen dat Ruijl dat ook primair doet nu Maar dan gaan anderen roepen dat dit slechts een trekpop is Dus dan is dat ook weer afgehandeld bij deze |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Van Persie liep nog redelijk in de pas de eerste 7 wedstrijden. Begint nu z'n eigen rare dingen te doen. Ik kan sommige dingen al niet meer volgen hoor. Begint wel op Priske te lijken onderhand. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Hij is als trainer net als speler, onnavolgbaar.
Daarom hoop ik dat ie gaat aankaarten bij de directie om Wouter Burger terug te halen. Samen met Valente en Zechiel heb je dan een écht middenveld. Alle nooit fitte of niet willen bijtekenen troep weggooien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Veel spelers minder waard geworden, 👍 Robin.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beelen, Trauner, Hwang, Moder, 't Zand, Slory, Timber en Bijlow zijn allen langdurig geblesseerd of geweest, logisch.
Ahmedhodzic, ook wel te verklaren van prem naar eredivisie Smal, ook geblesseerd geweest en geen basisspeler normaal Lotomba, geen commentaar Steijn prestaties blijven wat achter, ook blessure gehad Diarra, Borges en Tengstedt, als je niet speelt is t logisch
Ook leuk om te vernmelden, stijgers:
Watanabe van 9 naar 10 Targhalline van 6 naar 8 Sliti van 1,5 naar 3 Read van 20 naar 25 Ueda van 10 naar 15 miljoen Valente van 10 naar 18
En aangezien ik niet van stemmingmakerij hou, heb ik de overzichten even bij elkaar opgeteld.

Bron: https://1908.nl/artikelen/transfermarkt-update-feyenoord-ziet-vijftien-spelers-in-waarde-dalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Alles begint bij een juiste opleiding intern maar ook talentherkenning intern en extern. Het probleem bij ons is dat er niemand is die capabel is om talent te herkennen. Ik zou Hans Kraaij eens een functie hiervoor aanbieden. Die heeft daar een neusje voor maar wordt altijd alleen maar belachelijk gemaakt. Ook had ik kruzen al lang aangetrokken, die naam noem ik overigens al jaren en je ziet hoe hij het nu doet en hope graag Bosz hem er altijd bij haalt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep als je het hele plaatje ziet zelfs nog in de plus. Weer een lekker zaag artikeltje van hierboven! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Het zijn moment opnames...als je 2 wedstrijden meer had gewonnen in de EL 9en dat had makkelijk gekund en gemoeten) dan had je er nog een paar miljoen bij kunnen optellen. Als iemand 3 goede wedstrijden achter elkaar speelt dan stijgt de transferwaarde. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heerlijk, zo'n liefhebber als trainer.
Puur voetbal!
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt zo hier en daar z'n inschattingsfouten. En blessurelijst helpt ook niet mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalige prestatie tegen halve amateurs.
Geen enkele speler kunnen sparen en alsnog uitgeschakeld in de EL. Klasse weer!
Hoelang kan deze man nog blijven zitten? Het lijkt helemaal nergens op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Europese afgang dit seizoen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Dat je dit laat zien tegen zo'n zwakke opponent is al bijna grond voor ontslag. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Donder op. Waardeloze trainer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Bizarre veldbezetting weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja zeg het niet graag maar dit word een onhoudbare zaak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook gewoon te maken met wat je neer kunt zetten. Uithuilen en door met de competitie
Individuele fouten nekken je wederom |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou maar eens naar een ander kijken. Kan je een nieuwe trainer de winterstop wat tijd geven het elftal klaar te stomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 22:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Ook gewoon te maken met wat je neer kunt zetten. Uithuilen en door met de competitie Individuele fouten nekken je wederom Ach wel nee...ze weten gewoon niet wat ze moeten doen plus gekke keuzes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 22:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Ook gewoon te maken met wat je neer kunt zetten. Uithuilen en door met de competitie Individuele fouten nekken je wederom Larin op 10 is schandalig. Je staat 2-3 voor. Dan breng je gewoon een middenvelder, dus Kraaijeveld.
Deze eigenwijze lul is echt een ramp |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 22:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Ook gewoon te maken met wat je neer kunt zetten. Uithuilen en door met de competitie Individuele fouten nekken je wederom Je kan ook eigen jeugd inzetten. Kraaijeveld was mee. Dan heb je in ieder geval spelers op hun eigen positie lopen.
Ik zie andere Nederlandse club waar ze beduidend minder moeite hebben daarvoor te kiezen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 22:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Ook gewoon te maken met wat je neer kunt zetten. Uithuilen en door met de competitie Individuele fouten nekken je wederom Haha wat een onzin.
Wat FCSB kon neerzetten was beter dan wat feyenoord kon neerzetten?
Wat wordt je excuus als Feyenoord zondag verliest?
Het is echt een troosteloos seizoen aan het worden. Vorig jaar kogelde je AC Milan er nog uit met je derde spits en je verliest nu opvolgens van Celtic en FCSB.
AUB zeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalig gepresteerd Europees.
In de Eredivisie boffen dat de rest onder je er helemaal niets van kan.
Een schande wat deze trainer brengt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| RVP, Kuyt, Been, Priske, allemaal troep! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 22:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je kan ook eigen jeugd inzetten. Kraaijeveld was mee. Dan heb je in ieder geval spelers op hun eigen positie lopen. Ik zie andere Nederlandse club waar ze beduidend minder moeite hebben daarvoor te kiezen. Klopt hoor. Maar Larin heeft ook wel een keer goed gespeeld op deze positie. Maar vandaag was t niks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1 keer. Stuttgart uit.
Paar dagen later bij GAE rampzalig.
En waarom een spits op 10 zetten bij een voorsprong? Gestoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 23:01 schreef MMM het volgende:[..] 1 keer. Stuttgart uit. Paar dagen later bij GAE rampzalig. En waarom een spits op 10 zetten bij een voorsprong? Gestoord T pakte niet goed uit nee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Vliegt er na het verlies zondag uit |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Niet sterk RvP, en je tactische hulp Ten Haake heb je ook geen kloten aan! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Larin op die positie kan alleen als je controle hebt. Laatste 10 minuten als je op zoek bent naar een goal. Als hij meters moet gaan maken heb je niets aan hem.
Stuttgart was een uitzondering. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Priske deed het beter. Deze eigenwijze man teert op z’n status als Feyenoord held maar bakt er helemaal niets van.
Priske moest eruit. Waarom hij niet? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 23:06 schreef MMM het volgende:Priske deed het beter. Deze eigenwijze man teert op z’n status als Feyenoord held maar bakt er helemaal niets van. Priske moest eruit. Waarom hij niet? Priske was ook kut, mister 'in some aspects' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Uiteraard, dat was ook niks. Kan je nagaan hoe RvP presteert |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| 10 wedstrijden op rij niet de 0 gehouden. 22 doelpunten tegen in die tijd. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Deze trainer is na zondag einde verhaal. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Priske werd onder de bus gegooid door DtK, nadat er ook maar iets van kritiek kwam dat het geen arne slot was en er geen 4-3-3 gespeeld werd.
Priske heeft zowaar gewonnen van PSV. Het beste resultaat in de CL behaald in nou zover ik mij kan heugen, maar maakte de fout door niet aan zijn eigen systeem trouw te blijven.
Wat heeft V.Persie nou allemaal gepresteerd tot nu toe?
Dit is gewoon een kopie als onder de jaren onder GvB. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bij verlies is zijn positie onhoudbaar. |
|
|