BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - donderdag 11 december 2025 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2025 - 23:14 schreef DMD het volgende:

[..]

Priske werd onder de bus gegooid door DtK, nadat er ook maar iets van kritiek kwam dat het geen arne slot was en er geen 4-3-3 gespeeld werd.

Priske heeft zowaar gewonnen van PSV. Het beste resultaat in de CL behaald in nou zover ik mij kan heugen, maar maakte de fout door niet aan zijn eigen systeem trouw te blijven.

Wat heeft V.Persie nou allemaal gepresteerd tot nu toe?

Dit is gewoon een kopie als onder de jaren onder GvB.
Priske had nooit gehaald moeten worden, dat voorop gesteld.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 december 2025 - 23:19   quote  deeplink  
Ik wens van Persie een volledig gezonde selectie toe.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 11 december 2025 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2025 - 23:19 schreef R()b het volgende:

[..]

Priske had nooit gehaald moeten worden, dat voorop gesteld.
Helemaal juist.

Zondag moet NU zeker wel lekker gewonnen worden.
Europa was volgens de meeste toch al ni belangrijk toch?

Zondag is cruciaal Robin, meer dan ooit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2025 door Cruzcontrol --
MMM
 MMM - donderdag 11 december 2025 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2025 - 23:19 schreef FR-Henk het volgende:
Ik wens van Persie een volledig gezonde selectie toe.
Schei toch uit. Je speelde vanavond tegen een club die qua blessures net zoveel problemen hebben en kwalitatief geen reet voorstelde.

Deze nederlaag komt 100% op het conto van deze eigenwijze eikel
DMD
 DMD - donderdag 11 december 2025 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2025 - 23:24 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Helemaal juist.

Zondag moet NU zeker wel lekker gewonnen worden.
Europa was volgens de meeste toch al ni belangrijk toch?

Zondag is cruciaal Robin, meer dan ooit!
Over 5 wedstrijden wordt er gesproken dat de derde plek gehaald moet worden.

Het minderwaardigheidscomplex viert hoogtij onder de supporters.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 11 december 2025 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2025 - 23:30 schreef DMD het volgende:

[..]

Over 5 wedstrijden wordt er gesproken dat de derde plek gehaald moet worden.

Het minderwaardigheidscomplex viert hoogtij onder de supporters.
2e plaats, hoogst haalbare, maar moet ook minimaal behaald worden, ook met deze selectie.

De rest stelt ook geen reet voor hoor...
kenny
 kenny - donderdag 11 december 2025 - 23:39   quote  deeplink  
natuurlijk maakt hij ook zijn fouten maar met deze selectie pffff en dan nog het aantal blessures dan krijg je dit
DMD
 DMD - donderdag 11 december 2025 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2025 - 23:35 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

2e plaats, hoogst haalbare, maar moet ook minimaal behaald worden, ook met deze selectie.

De rest stelt ook geen reet voor hoor...
Hoogst haalbare is kampioen.

Je weet wel wat er voor de aanvang van het seizoen werd uitgesproken. Tot het einde meedoen om het kampioenschap.

We zitten bijna op de helft en Europees maakt opeens allemaal niks uit (zonder te presteren kunnen we als ED over een jaar weer voorrondes CL spelen met de nummer 2) en de 2de plaats is opeens het hoogst haalbare.

Ambitieloos en droevig als topclub.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 december 2025 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2025 - 23:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Schei toch uit. Je speelde vanavond tegen een club die qua blessures net zoveel problemen hebben en kwalitatief geen reet voorstelde.

Deze nederlaag komt 100% op het conto van deze eigenwijze eikel
Vergeet voor het gemak even de behoorlijke reeks overwinningen vorig seizoen en eerste 10 wedstrijden dit seizoen.
MMM
 MMM - vrijdag 12 december 2025 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2025 - 00:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vergeet voor het gemak even de behoorlijke reeks overwinningen vorig seizoen en eerste 10 wedstrijden dit seizoen.
Allemaal tegen kleine clubs in de Eredivisie. Vaak zonder goed voetbal en zeker vorig seizoen her en der geluk.

Topwedstrijden en Europees niets gepresteerd.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 december 2025 - 07:27   quote  deeplink  
Lekker alle invallers de schuld geven.
MMM
 MMM - vrijdag 12 december 2025 - 10:08   quote  deeplink  
Robin van Persie heeft dit seizoen na 23 wedstrijden al meer nederlagen geleden (9) én een lager puntengemiddelde (1,74) dan Brian Priske vorig jaar in zijn 33 duels als Feyenoord-trainer (8 nederlagen en 1,79 punten per duel in een CL-seizoen).
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 12 december 2025 - 10:20   quote  deeplink  
Hij is een toeschouwer van zijn eigen elftal
VVout
 VVout - vrijdag 12 december 2025 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2025 - 10:08 schreef MMM het volgende:
Robin van Persie heeft dit seizoen na 23 wedstrijden al meer nederlagen geleden (9) én een lager puntengemiddelde (1,74) dan Brian Priske vorig jaar in zijn 33 duels als Feyenoord-trainer (8 nederlagen en 1,79 punten per duel in een CL-seizoen).
Sparta Praag 6e in de Conference League, kan er niets van die Priske, maar goed dat we zoveel geduld hebben.

Doet niets af dat je schandalig een 1-3 voorsprong uit handen geeft natuurlijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2025 door VVout --
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 december 2025 - 11:05   quote  deeplink  
Zit ie er nog?
VVout
 VVout - vrijdag 12 december 2025 - 11:14   quote  deeplink  
Contract afkopen en het volgende slachtoffer er weer neerzetten met daaropvolgend het volgende tussenjaar. Ondertussen DtK lekker afzeiken dat het weer miljoenen heeft gekost en Hugo de Jone als algemeen directeur aanstellen of zo???
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 december 2025 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2025 - 11:14 schreef VVout het volgende:
Contract afkopen en het volgende slachtoffer er weer neerzetten met daaropvolgend het volgende tussenjaar. Ondertussen DtK lekker afzeiken dat het weer miljoenen heeft gekost en Hugo de Jone als algemeen directeur aanstellen of zo???
Ik mis hierin nog het contract van Ron Jans voor miljoenen afkopen bij FC Utrecht, verder eens.
Leuv
 Leuv - vrijdag 12 december 2025 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2025 - 07:27 schreef MightyAce het volgende:
Lekker alle invallers de schuld geven.
En volledig terecht. Heeft die slappe Japanner ook maar iets goed gedaan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2025 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 12 december 2025 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2025 - 11:52 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik mis hierin nog het contract van Ron Jans voor miljoenen afkopen bij FC Utrecht, verder eens.
Ga aub weg met die natte bovenlip.........
Zondag lopen we weer te juichen
3 competities is gewoon re veel........conditioneel en fysiek papkindjes
Muzv sommige spelers
Heb het gevoel dat de spelers suf gelult worden, ik mis spelvreugde en durf.
Het systeem is heilig, ooh hoeveel meter je volgens de data loopt, dan nog al die onzin fysieke trainers.
Ik zie alleen maar uitgebluste spelers lopen .......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2025 door piet de paler --
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 december 2025 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2025 - 12:29 schreef Leuv het volgende:

[..]

En volledig terecht. Heeft die slappe Japanner ook maar iets goed gedaan ?
Met al die voorzetten?
DMD
 DMD - vrijdag 12 december 2025 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2025 - 13:32 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ga aub weg met die natte bovenlip.........
Zondag lopen we weer te juichen
3 competities is gewoon re veel........conditioneel en fysiek papkindjes
Muzv sommige spelers
Heb het gevoel dat de spelers suf gelult worden, ik mis spelvreugde en durf.
Het systeem is heilig, ooh hoeveel meter je volgens de data loopt, dan nog al die onzin fysieke trainers.
Ik zie alleen maar uitgebluste spelers lopen .......
In een van de jaren onder slot gaf die eens een interview waar die aangaf dat de performance/medische staf of iemand daaruit al het angstzweet uitbrak wanneer een speler in het rood speelde.

In het eerste seizoen speelde bijna het hele elftal in het rood en speelde ze 3 wedstrijden per week. Dit met een elftal wat kwalitatief gewoon minder was dan het huidige elftal en helemaal niet zo breed als het elftal als nu. Hoeveel blessures hadden we dat seizoen?

Soms moet je ook gewoon je ogen geloven en niet alleen de data. Valente speelde met de minuut beter gister en zag er totaal niet vermoeid uit. Die kon nog prima de wedstrijd uitspelen. Zo zijn er vast wel meerdere. Als je nooit in het rood speelt dan verleg je je eigen grenzen ook niet.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 12 december 2025 - 17:15   quote  deeplink  
Idd
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 13 december 2025 - 11:57   quote  deeplink  
Van Persie:
- 1e Keeper Bijlow, 2 weken later nooit meer gespeeld
- Aanvoerders: Steijn (bankzitter en net begonnen), Moussa (geen leider, geen communicatie), Read (jeugdspeler)
- Europees voetbal (EL) totaal drama met gekke keuzes
- Wisselbeleid onnavolgbaar
- Fitheid ploeg een structureel probleem
- Resultaten veel minder dan onder Priske
- Geen één topwedstrijd gewonnen
- tactisch vernuft is laag, druk zetten op tegenstander is een lachertje, klopt van geen kant.
- Omgang met aankopen is dubieus. Stelt ze niet op en dan ineens wel in grote wedstrijden en dan ook nog op een andere positie.
kenny
 kenny - zaterdag 13 december 2025 - 12:13   quote  deeplink  
het is mij veel te makkelijk om alles op v persie af te vuren , je hebt 10 blessure gevallen , je verkoop hankco paixao hartman en gimenez en je haalt er spelers voor terug die niet goed genoeg zijn , alleen valente is een wereldaankoop de rest heb je werkelijk geen klote aan

je kan beter je pijlen op te kloese richten die heeft een onervaren trainer aangesteld waarvan je weet dat hij alle beginnersfouten maakt , vervolgens geef je hem een selectie die miljoenen heeft gekost en die zwaar kwaliteitsloos is
nou tel uit je winst te kloese , v geel werd erop afgerekend maar te kloese overtreft hem
MMM
 MMM - zaterdag 13 december 2025 - 12:24   quote  deeplink  
Beide zijn verantwoordelijk.

Donderdag bijvoorbeeld is 100% van Persie zijn schuld. Je speelde tegen halve amateurs. En zelden krijgt hij tijdens een wedstrijd iets omgedraaid. Tactisch is het geen meesterbrein.

Beide kunnen wegwezen als er morgen niet gewonnen word
kenny
 kenny - zaterdag 13 december 2025 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 12:24 schreef MMM het volgende:
Beide zijn verantwoordelijk.

Donderdag bijvoorbeeld is 100% van Persie zijn schuld. Je speelde tegen halve amateurs. En zelden krijgt hij tijdens een wedstrijd iets omgedraaid. Tactisch is het geen meesterbrein.

Beide kunnen wegwezen als er morgen niet gewonnen word
gedeeltelijk mee eens , misschien kunnen spelers als lotomba larin borges plug smal het niveau tactisch en technisch niet aan tel daar bij op dat wellie weer blunderde achterin en voor onrust zorgt , plug verantwoordelijk is voor 2 tegendoelpunten dan is dit het resultaat

ik ben v persie fan maar eerlijk gezegd begin ik ook langzaam te twijfelen , toch met hake wat ik een goede ervaren trainer vind die ook tactisch sterk is is het moeilijk te volgen

wat ik donderdag ook zag is de futloosheid van de selectie dat kan je zeker op conto van v persie en zijn staf zetten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2025 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 december 2025 - 13:33   quote  deeplink  
Bij Priske nam de spirit zienderogen af bij spelers.
De klik was er niet.
Bij RvP vind ik dat te snel om dat oordeel te vellen.
VVout
 VVout - zaterdag 13 december 2025 - 14:00   quote  deeplink  
Vind het belachelijk dat die druk er nu op eenmaal op is. Staat voorlopig netjes 2e met 7 punten voorsprong op plaats 3. Natuurlijk verdiend die laatste pot commentaar, maar dit slaat kant nog wal.
DMD
 DMD - zaterdag 13 december 2025 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 12:34 schreef kenny het volgende:

[..]

gedeeltelijk mee eens , misschien kunnen spelers als lotomba larin borges plug smal het niveau tactisch en technisch niet aan tel daar bij op dat wellie weer blunderde achterin en voor onrust zorgt , plug verantwoordelijk is voor 2 tegendoelpunten dan is dit het resultaat

ik ben v persie fan maar eerlijk gezegd begin ik ook langzaam te twijfelen , toch met hake wat ik een goede ervaren trainer vind die ook tactisch sterk is is het moeilijk te volgen

wat ik donderdag ook zag is de futloosheid van de selectie dat kan je zeker op conto van v persie en zijn staf zetten
Lotomba, plug & smal begonnen in de basis.

De basiself zorgden voor een 1-3 voorsprong.

Het is al de zoveelste keer dat het na de wissels instort.

Dat komt omdat v.Persie een eigenwijze man blijkt te zijn.
DMD
 DMD - zaterdag 13 december 2025 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 14:00 schreef VVout het volgende:
Vind het belachelijk dat die druk er nu op eenmaal op is. Staat voorlopig netjes 2e met 7 punten voorsprong op plaats 3. Natuurlijk verdiend die laatste pot commentaar, maar dit slaat kant nog wal.
Je hebt 2 punten meer dan vorig seizoen en europees is het dramatisch.

Dit terwijl je al 2x meer hebt verloren dan vorig seizoen en de andere clubs om je heen zo slecht presteren dat je daarom nog 2de staat.

Bij een topclub zou v.Persie er al uit liggen.
VVout
 VVout - zaterdag 13 december 2025 - 14:44   quote  deeplink  
Europees was al lang vergooit en inkomstentechnisch eerder een last dan voordeel gezien de prioriteit om 2e te worden. Zie nu eerst maar weer eens fitter te worden als groep, nu je daar een streep doorheen kan zetten.
DMD
 DMD - zaterdag 13 december 2025 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 14:44 schreef VVout het volgende:
Europees was al lang vergooit en inkomstentechnisch eerder een last dan voordeel gezien de prioriteit om 2e te worden. Zie nu eerst maar weer eens fitter te worden als groep, nu je daar een streep doorheen kan zetten.
Ik snap de kortzichtigheid niet.

De waarde van je spelers worden veelal bepaald door je prestaties in Europa. Er wordt al continue gezeken op de "te lage" transferprijzen voor de spelers t.o.v Ajax.

Hoe denkt iedereen dat Ajax die hoge transferprijzen nog steeds krijgt zelfs als ze een aantal jaar minder presteren in Europa?

Denk je dat er clubs opeens 30M gaan neerleggen voor Ueda omdat die scoort tegen het rechter rijtje in de ED?

Presteren in Europa is een investering op zich. De club is nog steeds afhankelijk van een aantal grote transfers per seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2025 door DMD --
VVout
 VVout - zaterdag 13 december 2025 - 14:56   quote  deeplink  
Een trainerswissel midden in het seizoen is ook funest. Als je wat wil en nog niet al te dramatisch plan je zoiets in richting een nieuw seizoen. Deze sfeermakerij komt alleen maar ten goed wie nu nog onder Feyenoord staan, mag je dus zelf invullen.
MMM
 MMM - zaterdag 13 december 2025 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 14:00 schreef VVout het volgende:
Puur door falen AZ en Ajax in het seizoen tot dusver.

3 keer verliezen is teveel in 15 wedstrijden als je als club ambities hebt
VVout
 VVout - zaterdag 13 december 2025 - 15:35   quote  deeplink  
Brand alles dan maar af, daar help je Feyenoord pas mee!
MMM
 MMM - zaterdag 13 december 2025 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 15:35 schreef VVout het volgende:
Feyenoord brand zichzelf al twee jaar af met wanbeleid. Van verkeerde trainers tot verkeerde spelers.

Slecht is slecht. En het is momenteel heel slecht.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 december 2025 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 15:35 schreef VVout het volgende:
Dat doen we graag,
Ik ben het met je eens,
Ik zie wel een mooie toekomst , eigen stadion €€€€€€€ een visie.
Verleden seizoen was top, dan valt het daarna altijd tegen
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 13 december 2025 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 17:25 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat doen we graag,
Ik ben het met je eens,
Ik zie wel een mooie toekomst , eigen stadion €€€€€€€ een visie.
Verleden seizoen was top, dan valt het daarna altijd tegen
Verleden seizoen was top???
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 december 2025 - 17:47   quote  deeplink  
Europees ?
MMM
 MMM - zaterdag 13 december 2025 - 20:13   quote  deeplink  
Snel tevreden. De Eredivisie was een grove schande.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 december 2025 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 20:13 schreef MMM het volgende:
Snel tevreden. De Eredivisie was een grove schande.
Ben jij alleen tevreden met een titel ?
Jeugd is niet goed genoeg, o21 matig, O 16 hoopvol.
Tot die tijd moet je kopen .........en wat jij wil kunnen we niet op korte termijn betalen.
Ontwikkelingen over stadion geeft je perspectief ,
Met blijven mopperen en roepen die moet weg, of dat is een miskoop schiet je niets mee op denk ik
Over v Persie tja ................
MMM
 MMM - zaterdag 13 december 2025 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 20:21 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ben jij alleen tevreden met een titel ?
Jeugd is niet goed genoeg, o21 matig, O 16 hoopvol.
Tot die tijd moet je kopen .........en wat jij wil kunnen we niet op korte termijn betalen.
Ontwikkelingen over stadion geeft je perspectief ,
Met blijven mopperen en roepen die moet weg, of dat is een miskoop schiet je niets mee op denk ik
Over v Persie tja ................
Plek 2 is het minimale. Vorig seizoen en dit seizoen weer.

Als je 20 miljoen uitgeeft aan drie middelmatige spelers, zie ik liever 1 hele goede voor dat geld. Er word met geld gesmeten de laatste jaren.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 december 2025 - 21:11   quote  deeplink  
Er zijn nog wat wedstrijden te gaan , en als ja als hebben we niets aan
Ik denk dat Feyenoord met de terugkerende sterkhouders punten gaat halen, PSV heeft nog geen blessure golf gehad
Die gaan ze zeker krijgen.
Nog 2 wedstrijden bijten........daarna moeten we er weer staan........................
tomson
 tomson - zaterdag 13 december 2025 - 21:35   quote  deeplink  
Het was om te beginnen al een rare move om Robin onverwacht en zo vroeg bij Heerenveen op te pikken.
Irrationele beslissingen van hem riepen daar ook al vraagtekens op,
Die controverse kun je maar op 1 manier bezweren en dat is met resultaten.
Op het moment dat succes uitblijft kun je nog even teren op het "kind van de club" verhaal.
Ook dat is maar beperkt houdbaar en niet in t belang van Feyenoord.
Robin lijkt wel een puberende trainer, die heel graag het wiel opnieuw uit vindt.
En op de perscos komt ie graag met zelfbedachte stopwoordjes, liefst in t Engels.
Dat is allemaal prima als je een individuele sportcarrière hebt, maar hij is verantwoordelijk voor een team,
sterker nog een bedrijf waar een paar 100 man van eten.
Die blessuregolf is een van de hoofdoorzaken van de tegenvallende resultaten, maar
zoiets komt ook niet uit de lucht vallen.
En ik besef terdege dat RvP hier niet alleen voor verantwoordelijk is.
Dat er daarboven nog eentje met petten blijft jongleren terwijl 1 zo'n pet
in het moderne voetbal al meer dan genoeg is.
Ook daar zal serieus naar gekeken moeten worden.
8

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2025 door tomson --
DMD
 DMD - zaterdag 13 december 2025 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 - 21:35 schreef tomson het volgende:
Het was om te beginnen al een rare move om Robin onverwacht en zo vroeg bij Heerenveen op te pikken.
Irrationele beslissingen van hem riepen daar ook al vraagtekens op,
Die controverse kun je maar op 1 manier bezweren en dat is met resultaten.
Op het moment dat succes uitblijft kun je nog even teren op het "kind van de club" verhaal.
Ook dat is maar beperkt houdbaar en niet in t belang van Feyenoord.
Robin lijkt wel een puberende trainer, die heel graag het wiel opnieuw uit vindt.
En op de perscos komt ie graag met zelfbedachte stopwoordjes, liefst in t Engels.
Dat is allemaal prima als je een individuele sportcarrière hebt, maar hij is verantwoordelijk voor een team,
sterker nog een bedrijf waar een paar 100 man van eten.
Die blessuregolf is een van de hoofdoorzaken van de tegenvallende resultaten, maar
zoiets komt ook niet uit de lucht vallen.
En ik besef terdege dat RvP hier niet alleen voor verantwoordelijk is.
Dat er daarboven nog eentje met petten blijft jongleren terwijl 1 zo'n pet
in het moderne voetbal al meer dan genoeg is.
Ook daar zal serieus naar gekeken moeten worden.
8
V.Persie is puur en alleen gehaald door DtK om DtK lucht te verschaffen en zijn eigen hachje te redden.

Het grootste probleem met de aanstelling is dat deze beslissing totaal niet in het belang van Feyenoord is genomen. Ik maak er een sport van om me niet druk te maken om dingen waar ik geen invloed op heb, maar deze beslissing blijft enorm zuur voor mij als supporter.

Deze kan echt in het straatje van MvG om Dirk Kuyt trainer te maken van Feyenoord 1.

Het ergste is dat het ook nog werkt. V.Persie wordt als een soort Feyenoord legende gezien terwijl die nog geen 100 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld. Als je puur de statistieken erbij pakt dan zou die het minste wedstrijden in zijn carriere voor Feyenoord hebben gespeeld van alle clubs waar die heeft gespeeld, wanneer die niet zijn carriere hier had afgesloten.

Een toornstra heeft bijvoorbeeld ruim het dubbele aantal wedstrijden in het Feyenoord shirt.

Dat V.Persie zo op het schild gehesen wordt is mij echt een compleet raadsel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2025 door DMD --
Alexmem
 Alexmem - zondag 14 december 2025 - 12:37   quote  deeplink  
Ik denk dat zijn rol als topscorer aller tijden van NL, aanvoerder, terugkeer en mooie carrière daar een belangrijke rol in spelen. Belangrijker dan wedstrijden voor Feyenoord. Bij , Willem en Wim, Kuijt en Gio was dat anders imho. Dat zijn nog altijd iconen van deze club.
MightyAce
 MightyAce - zondag 14 december 2025 - 12:43   quote  deeplink  
Topscorer NL is hij helaas niet meer
Alexmem
 Alexmem - zondag 14 december 2025 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2025 - 12:43 schreef MightyAce het volgende:
Topscorer NL is hij helaas niet meer
Nee uiteraard. Maar was ie wel lang.
DMD
 DMD - zondag 14 december 2025 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2025 - 12:37 schreef Alexmem het volgende:
Ik denk dat zijn rol als topscorer aller tijden van NL, aanvoerder, terugkeer en mooie carrière daar een belangrijke rol in spelen. Belangrijker dan wedstrijden voor Feyenoord. Bij , Willem en Wim, Kuijt en Gio was dat anders imho. Dat zijn nog altijd iconen van deze club.
Het mooie is; werkelijk waar niks uit deze lijst zal je een goede trainer maken.

De illusie dat wanneer je op hoog niveau hebt gespeeld je ook een goede trainer zou zijn zou al langer dan vandaag debunked moeten zijn.

Als je het vertaalt naar de werkvloer van het bedrijfsleven; een goede programmeur maakt niet een goede leraar programmeren.

Leidinggeven, uitleggen, sturen etc.. is heel anders dan onderdeel zijn van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2025 door DMD --
MightyAce
 MightyAce - zondag 14 december 2025 - 14:22   quote  deeplink  
Laatste strohalm.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord

0.0252950