|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Tactisch weer zwaar ondermaats |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Tactisch onbenul. Doe iets |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Meester tacticus Fred Grim troeft je gewoon af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Nooit eens een omzetting of slim idee, steeds op dezelfde manier tegen een muur oplopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij zijn ploeg de hele tijd vanuit het midden laat aanvallen. Kan je dan Sauer en Hadj niet beter wat meer naar binnen zetten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Tactisch is het een domoor. Nog nooit iets geniaals gebracht om een wedstrijd in je voordeel om te zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 15:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Als hij zijn ploeg de hele tijd vanuit het midden laat aanvallen. Kan je dan Sauer en Hadj niet beter wat meer naar binnen zetten Ik denk dat Feyenoord daar naartoe gedwongen wordt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Pascal Bosschaart in ----> |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Die doet t goed haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 15:27 schreef MMM het volgende:Tactisch is het een domoor. Nog nooit iets geniaals gebracht om een wedstrijd in je voordeel om te zetten. Ik ben er ook bang voor . Kan wel praat sessies houden tot in de avond maar soms komen woorden niet meer binnen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dick Advocaat heeft al een baan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sauer 80 minuten laten zwemmen... lekker gewerkt pik |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Elke topwedstrijd verliezen is ook wel knap |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ben eigenlijk wel klaar met v persie , eigenlijk nog meer met te kloese die dit veroorzaakt heeft , miljoenen verbrast aan spelers die het niveau niet aankunnen en dan stel je een onervaren coach aan nou tel uit je winst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is klaar.
Opdonderen en vandaag nog wegwezen.
Tactisch onbenul, eigenwijze klootzak.
Dit seizoen vanaf dag 1 gefaald met het aanvoerderschap en alle rare keuzes die nog volgde |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Hier , 2-0 , je verdiende loon |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik zou de eer aan mijzelf houden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Doen ze never, poen boven alles |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Als die er volgende week nog zit dan staat Ajax dus 2 punten van plek 2.
Van Twente ga je niet winnen en in de beker van Heerenveen ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik benijd m niet Moet t doen met zo veel spelers die niet fit zijn Er komt gewoon geen lijn in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Er is maar 1 verantwoordelijk voor deze pulp houding. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 keer winst in de laatste 10 wedstrijden.
Als dat geen reden is voor ontslag ben je als club niets meer waard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens hoor. Maar kan ermee leven als t niet zo is |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Kan na volgende week met minder punten de winterstop in gaan dan Priske vorig jaar.
Die dus vorig jaar nog een enorm zware CL campagne te verduren had en daar goud geld voor de club verdiende.
Dit jaar;
- troosteloos europees - troosteloos in de ED - uitgeschakeld in de beker. (Gaat nog gebeuren deze week).
Priske is dus voor minder ontslagen en na een 3-0 overwinning. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 16:34 schreef DMD het volgende:Kan na volgende week met minder punten de winterstop in gaan dan Priske vorig jaar. Die dus vorig jaar nog een enorm zware CL campagne te verduren had en daar goud geld voor de club verdiende. Dit jaar; - troosteloos europees - troosteloos in de ED - uitgeschakeld in de beker. (Gaat nog gebeuren deze week). Priske is dus voor minder ontslagen en na een 3-0 overwinning. Feyenoord halverwege december:
2024/25: 16 duels, 35 punten
Europa (CL): 6 duels, 10 punten
+ Winst in Johan Cruijff Schaal
2025/26: 16 duels, 34 punten
Europa (EL): 6 duels, 3 punten
+ Exit in voorronde CL |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 16:39 schreef MMM het volgende:[..] Feyenoord halverwege december: 2024/25: 16 duels, 35 punten Europa (CL): 6 duels, 10 punten + Winst in Johan Cruijff Schaal 2025/26: 16 duels, 34 punten Europa (EL): 6 duels, 3 punten + Exit in voorronde CL Ik weet genoeg, Dirk Kuyt als volgende trainer van Feyenoord 1 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ja die doet het lekker bij dordrecht hahaha |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| maar ja welke trainer gaat dit zooitje B keus aan het voetballen krijgen , zoveel middelmaat in deze selectie echt ongelofelijk |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Kind van de club, kent de stad, kijkt fris uit z'n ogen. Dit moet m worden (/s)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 16:47 schreef kenny het volgende:maar ja welke trainer gaat dit zooitje B keus aan het voetballen krijgen , zoveel middelmaat in deze selectie echt ongelofelijk Mijn shortlist al sinds vorig jaar;
- Correia (huidige trainer telstar) - Lukkien - D.schreuder
Dark horse;
- Hoefkens.
Ik vind Correia echt het grootste trainers talent van NL. Ik heb al vaker gezegd dat ik graag had gezien dat ze die na de promotie van Telstar hadden vastgelegd vanaf dit jaar. Met Telstart promoveren vorig jaar en wat hij dit jaar presteert in de ED is echt onderbelicht.
Dick schreuder roep ik al sinds zijn tijd bij Zwolle. Heeft het mogelijk gemaakt om met een hoge lijn te spelen met Bram van Polen toentertijds en bijna een houdini act voltooid door Zwolle in de ED te houden.
Lukkien laat groningen enorm herkenbaar en goed voetbal spelen waar 99% van de tijd de logische keuzes worden gemaakt. Ik kijk hierdoor graag naar de wedstrijden van Groningen.
Hoefkens is voor mij een dark horse, vorig jaar echt heel goed gepresteerd met NAC met leuk voetbal. Heeft dit jaar echt een prut selectie, maar laat ze nog steeds heel behoorlijk en leuk spelen. Heeft trouwens net als Correia totaal onverwacht zijn club naar promotie geleid naar de ED.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Andere trainer alleen gaat nu niks structureel oplossen vrees ik. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Interim en voor het nieuwe seizoen iemand aanstellen.
Net als Slot toentertijd eigenlijk.
Niks doen gaat structureel ook niks oplossen. Het kan alleen zo niet verder. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 17:05 schreef DMD het volgende:[..] Interim en voor het nieuwe seizoen iemand aanstellen. Net als Slot toentertijd eigenlijk. Niks doen gaat structureel ook niks oplossen. Het kan alleen zo niet verder. Technisch beleid deugt niet. DAT is de structurele oorzaak. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik zeg ook niet dat DtK de trainer aan zou moeten stellen.
Die zie ik het liefst vertrekken. De mensen boven hem die Arnesen eruit gebonjourd hebben mogen wat mij betreft ook mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lijkt me ook niet. Veel blessures en kwaliteit is ook in breedte niet voldoende om vechtvoetbal te weerstaan. RvP moet zelf nog leren om een plan B te gaan zien.
En....Kansen waren er ook vanmiddag, in voldoende mate. Kwaliteitsvraagstuk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je het interview met deze man ziet, die leeft in een compleet andere wereld.
Die vond dat er bijvoorbeeld veel kansen gecreƫerd waren. Nee domoor, alleen Ueda was een fatsoenlijke kans. Hij was zelfs heel tevreden met de tweede helft. En ''Dit is de manier waarop wij willen spelen''
Compleet de weg kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2025 door MMM -- |
|
|
|