|
|
ras
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 17:16 schreef MMM het volgende:Als je het interview met deze man ziet, die leeft in een compleet andere wereld. Die vond dat er bijvoorbeeld veel kansen gecreëerd waren. Nee domoor, alleen Ueda was een fatsoenlijke kans. Hij was zelfs heel tevreden met de tweede helft. En ''Dit is de manier waarop wij willen spelen'' Compleet de weg kwijt. Helemaal mee eens. Van Persie is volledig de weg kwijt en wereldvreemd is zijn reactie op ESPN. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Het kan allemaal wel zo zijn dat druk van buitenaf Robin van Persie werkelijk niets doet, maar als de resultaten uitblijven, kan hij niet om de realiteit heen. Ballen worden hoog over het doel geschoten of kopballen gaan over het doel heen. Kansen worden niet benut. Als je zelf niet scoort, krijg je de goals tegen.Voetbal gaat om het behalen van resultaten en als je alleen maar positieve dingen ziet, maar je wint week in week uit de wedstrijden niet, kun je kritiek verwachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ahmedhodzich bevestigt na afloop dat veel spelers niet fit zijn en met pijntjes voetballen. Zou niet zo mogen zijn. Medische staf? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeg maar RvP. Die heeft t resultaat boven herstel gezet. Samen met de staf hoor. En daar betaal je nu de prijs voor |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 17:26 schreef ras het volgende:[..] Helemaal mee eens. Van Persie is volledig de weg kwijt en wereldvreemd is zijn reactie op ESPN. Wat een onzin. De vragen die gesteld worden zijn echt idioot. Ik sta volledig achter van Persie en zou die te Kloese die deze dramatische selectie heeft samengesteld en volledig verkeerd heeft doorgeselecteerd eruit trappen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:Ahmedhodzich bevestigt na afloop dat veel spelers niet fit zijn en met pijntjes voetballen. Zou niet zo mogen zijn. Medische staf? Och nee toch, arme gasten ook.
Ik pak werelds kleinste viool erbij voor ze. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 19:27 schreef Leuv het volgende:[..] Wat een onzin. De vragen die gesteld worden zijn echt idioot. Ik sta volledig achter van Persie en zou die te Kloese die deze dramatische selectie heeft samengesteld en volledig verkeerd heeft doorgeselecteerd eruit trappen. volkomen mee , natuurlijk heeft v persie fouten gemaakt en maakt hij de beginners fouten , maar dat weet je toch als je een beginnende trainer aanstelt dat blijft een gok hoe dat uitpakt
als je de selectie ziet met spelers als nieuwkoop lotomba wellie smal diarra tengstedt borgas sauer larin en steijn dan is het toch een mission impossible ??? en dan heb je nog het aantal blessure gevallen , misschien is het de performance coach hier voor verantwoordelijk maar misschien komt het wel omdat ze het niveau niet aan kunnen en op hun tenen moeten lopen om het bij te houden misschien moet te kloese ook beter kijken om geen blessure gevoelige spelers aan te trekken
maar misschien moet te kloese zich helemaal niet meer bemoeien op technisch vlak , jaar in jaar uit zadelt hij ons op met brandhout waar je niet vanaf weet te komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 17:16 schreef MMM het volgende:Als je het interview met deze man ziet, die leeft in een compleet andere wereld. Die vond dat er bijvoorbeeld veel kansen gecreëerd waren. Nee domoor, alleen Ueda was een fatsoenlijke kans. Hij was zelfs heel tevreden met de tweede helft. En ''Dit is de manier waarop wij willen spelen'' Compleet de weg kwijt. Helemaal mee eens. Ook naast de competitie is het europees gezien ook een groot drama. Je zou denken dat er na donderdag een reactie zou komen vanmiddag, maar niet dus. Maar goed de tijd zal het leren. Als je goed speelt, maar niet scoort,kun je kritiek verwachten omdat resultaten uitblijven. Immers de punten tellen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vond zijn commentaar na afloop tamelijk bizar. Leeft echt in zijn eigen wereld. Net als zijn aanvoerder (van vandaag). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2025 - 17:40 schreef MMM het volgende:Feyenoord is intern zo verrot. Onbegrijpelijk om RvP nu aan te willen stellen. Alleen om die achterlijke gedachte over keepers bij hem zou ik nog even wachten. . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 21:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond zijn commentaar na afloop tamelijk bizar. Leeft echt in zijn eigen wereld. Net als zijn aanvoerder (van vandaag). inderdaad erg vreemd , hij vind dat ze goed bezig zijn , raar dan dat je in een neerwaatse zit en het spel met de week slechter wordt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou van Persie doe lekker je eigenwijze ding.
Voorlopig toch veel overwerken op het programma en de feestdagen, dus tot Januari ergens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gelukkig heb ik mijn eigen paar schoenen Robin, maar professionele hulp zonder spraakgebrek is het enige wat je kan redden als je het wilt aannemen. |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
| normaal zou er nu hulp van een ervaren trainer gezocht worden, maar met Hake was dat bijvoorbeeld al geregeld .. denk dat de rek eruit is... we hebben een overschot op lui die we nooit meer kwijt raken ... en daarnaast veel spelers die al met hun hoofd bij volgend seizoen zitten ... tijd voor ingrijpen .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Hake heeft die gehaktbal ook niet geholpen en had ik nooit gehaald. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
van Persie speelt de trainer, maar is het nog niet...Hij is beginnend trainer en is nog helemaal niet toe aan een club als Feyenoord. Ik begrijp dat hij vasthoudt aan zijn eigen koers. Het betekent wel dat de club zal moeten ingrijpen. Ik ben (ws de enige) die denkt dat er nog genoeg uit deze selectie te halen valt. Kraaijeveld krijgt niet de kans op het middenveld bij ons, bij 020 krijgt Steur(17) wel de kans. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 21:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond zijn commentaar na afloop tamelijk bizar. Leeft echt in zijn eigen wereld. Net als zijn aanvoerder (van vandaag). Ik vond zijn commentaar meer dan terecht. Ik vind juist de vragen en het papegaaien van al die journalisten, tenminste zo noemen ze zich, echt lachwekkend. Je hoort nooit een normale vraag. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben bang dat v persie de boel niet meer op de rit krijgt en denk ook dat je met hem moet stoppen , al ik denk dat v persie weldegelijk een goede trainer gaat worden
het beste is om hem te vervangen , kwalijkste in deze hele kwestie is te kloese , hij stelt na priske wederom de verkeerde trainer aan , blijft onnavolgbaar dat je v persie voor heerenveen niet goed genoeg vind en na zijn avontuur in heerenveen wel
daarbij heeft hij een beginnende trainer ook niet geholpen door zoveel geld over de balk te gooien aan spelers die het niveau totaal niet hebben
conclusie v persie weg maar ook zeker te kloese , zeker niet te kloese weer een trainer aan laten stellen , misschien eerst een goede TD zoeken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Heeft geen zin. Bouw alles constructief op en laat het niet als een kaartenhuis ineenstorten. T's nu niet ideaal, maar als je overhaast de sloophamer inzet duurt het nog 2 jaar langer. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik snap niet waarom deze hetze gevoerd wordt tegen van Persie.
Tuurlijk had hij gisteren minder gewaagd kunnen gaan voetballen maar ik ben er juist trots op dat 020 zich aan ons aanpast en niet omgekeerd. Tuurlijk zie ik ook wel dat het niet allemaal crescendo gaat maar wat wil je met zo'n gemankeerde selectie.
Te Kloese heeft deze samengesteld met allemaal halven en kneuzen. Hij heeft echt geprobeerd met een dubbeltje op de eerste rang te zitten maar je ziet gewoon dat een blessureverleden altijd na-ijlt bij ons. Dat hij bovendien Zechiel heeft verhuurd en Targhalline de voorkeur geeft is lachwekkend. Deze man heeft volledig verkeerd doorgesecteerd waar van Persie nu slachtoffer van is geworden.
Fysiek trainers zijn nog lachwekkender. Kijk bijvoorbeeld maar eens hoe Lotomba gisteren inviel. Deze mensen zijn van een dusdanig amateuristisch niveau, iets waar te Kloese verantwoordelijk voor in.
Voor de hetze tegen te Kloese want die is de kwade genius van dit alles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 14:05 schreef Leuv het volgende:Ik snap niet waarom hetze gevoerd wordt tegen van Persie. Tuurlijk had hij gisteren minder gewaagd kunnen gaan voetballen maar ik ben er juist trots op dat 020 zich aan ons aanpast en niet omgekeerd. Tuurlijk zie ik ook wel dat het niet allemaal crescendo gaat maar wat wil je met zo'n gemankeerde selectie. Te Kloese heeft deze samengesteld met allemaal halven en kneuzen. Hij heeft echt geprobeerd met een dubbeltje op de eerste rang te zitten maar je ziet gewoon dat een blessureverleden altijd na-ijlt bij ons. Dat hij bovendien Zechiel heeft verhuurd en Targhalline de voorkeur geeft is lachwekkend. Deze man heeft volledig verkeerd doorgesecteerd waar van Persie nu slachtoffer van is geworden. Fysiek trainers zijn nog lachwekkender. Kijk bijvoorbeeld maar eens hoe Lotomba gisteren inviel. Deze mensen zijn van een dusdanig amateuristisch niveau, iets waar te Kloese verantwoordelijk voor in. Voor de hetze tegen te Kloese want die is de kwade genius van dit alles. Je bent trots op een 2-0 verlies tegen de aartsrivaal?
Een elftal wat bestond aan een meerendeel aan jeugdspelers? Het slechtste Ajax sinds ik mij kan heugen kwa kwaliteit?
Van de laatste 10 wedstrijden win je er 3. Je wint van Volendam, Telstar & zwolle. De nummer 15-18 en 11. In die 10 wedstrijden krijg je 23 doelpunten tegen. 23!
V.persie is verantwoordelijk voor de elf spelers die hij in het veld stuurt. Ook het B garnituur is beter dan wat een Celtic, GAE, NEC of FCSB op het veld kan sturen.
DtK, de RVC & de performance staf zijn ook zeker debet aan de resultaten. Om een lans voor v.Persie te breken na deze resultaten is echt de mentaliteiten van een degradatie kandidaat.
V.Persie heeft 1 "topwedstrijd" gewonnen, vorig jaar tegen AZ. Voor de rest heeft die alles verloren of gelijk gespeeld.
Als je naar het huidige linkerrijtje kijkt dan heb je 7 wedstrijden gespeeld tegen het linkerrijtje en heb je er 3 gewonnen. Na volgende week kan je op 8 wedstrijden en 3 winst staan tegen clubs uit het linkerrijtje.
Je klinkt als een v.Persie supporter en geen supporter van Feyenoord. Zo zijn er wel meerdere.
De mensen die denken dat het opeens beter gaat wanneer er weer meer spelers fit zijn, moeten echt eens de realiteit onder ogen gaan zien. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 14:37 schreef DMD het volgende:[..] Je bent trots op een 2-0 verlies tegen de aartsrivaal? Een elftal wat bestond aan een meerendeel aan jeugdspelers? Het slechtste Ajax sinds ik mij kan heugen kwa kwaliteit? Van de laatste 10 wedstrijden win je er 3. Je wint van Volendam, Telstar & zwolle. De nummer 15-18 en 11. In die 10 wedstrijden krijg je 23 doelpunten tegen. 23! V.persie is verantwoordelijk voor de elf spelers die hij in het veld stuurt. Ook het B garnituur is beter dan wat een Celtic, GAE, NEC of FCSB op het veld kan sturen. DtK, de RVC & de performance staf zijn ook zeker debet aan de resultaten. Om een lans voor v.Persie te breken na deze resultaten is echt de mentaliteiten van een degradatie kandidaat. V.Persie heeft 1 "topwedstrijd" gewonnen, vorig jaar tegen AZ. Voor de rest heeft die alles verloren of gelijk gespeeld. Als je naar het huidige linkerrijtje kijkt dan heb je 7 wedstrijden gespeeld tegen het linkerrijtje en heb je er 3 gewonnen. Na volgende week kan je op 8 wedstrijden en 3 winst staan tegen clubs uit het linkerrijtje. Je klinkt als een v.Persie supporter en geen supporter van Feyenoord. Zo zijn er wel meerdere. De mensen die denken dat het opeens beter gaat wanneer er weer meer spelers fit zijn, moeten echt eens de realiteit onder ogen gaan zien. Beter lezen, oftewel begrijpend lezen, maakt geen deel uit van jouw cv maak ik uit jouw woorden op. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 14:39 schreef Leuv het volgende:[..] Beter lezen, oftewel begrijpend lezen, maakt geen deel uit van jouw cv maak ik uit jouw woorden op. "Tuurlijk had hij gisteren minder gewaagd kunnen gaan voetballen maar ik ben er juist trots op dat 020 zich aan ons aanpast en niet omgekeerd. Tuurlijk zie ik ook wel dat het niet allemaal crescendo gaat maar wat wil je met zo'n gemankeerde selectie."
Ga lekker trots wezen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 14:40 schreef DMD het volgende:[..] "Tuurlijk had hij gisteren minder gewaagd kunnen gaan voetballen maar ik ben er juist trots op dat 020 zich aan ons aanpast en niet omgekeerd. Tuurlijk zie ik ook wel dat het niet allemaal crescendo gaat maar wat wil je met zo'n gemankeerde selectie." Ga lekker trots wezen. Het wordt hier altijd persoonlijk gemaakt terwijl je het ook over de inhoud zou kunnen hebben. Goh wat gek dat de meesten hier klaar zijn met dit forum. Ga lekker kantklossen joh geitebreier. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 14:43 schreef Leuv het volgende:[..] Het wordt hier altijd persoonlijk gemaakt terwijl je het ook over de inhoud zou kunnen hebben. Goh wat gek dat de meesten hier klaar zijn met dit forum. Ga lekker kantklossen joh geitebreier. Is dit niet jouw quote "Beter lezen, oftewel begrijpend lezen, maakt geen deel uit van jouw cv maak ik uit jouw woorden op."
Op een heel stuk inhoud wat ik schrijf?
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet joh. Kansloos. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet wel zeggen dat jij, Leuv, nooit echt open staat voor een andere mening of verder discussieert na een reactie. Ik kan zelfs ook soms star zijn maar ga wel graag in discussie. En soms geven de reacties van anderen juist weer inzichten waar je zelf niet bij stil heb gestaan.
Je had ook inhoudelijk op DMD kunnen reageren.
En wie zijn er klaar met dit forum dan? We zitten al jaren met een vaste kern waar gelukkig soms nieuwe supporters bij komen. Ik kom en lees hier graag. En zoals gisteren kan ik m’n frustratie even kwijt en ga ik weer door. Ik zou het oprecht missen als dit forum er niet meer zou zijn of als er een paar niet meer zouden komen. Van Geil mis ik wel, zonde.
Headliner is eigenlijk hele goedkope therapie ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 15:27 schreef MMM het volgende:Moet wel zeggen dat jij, Leuv, nooit echt open staat voor een andere mening of verder discussieert na een reactie. Ik kan zelfs ook soms star zijn maar ga wel graag in discussie. En soms geven de reacties van anderen juist weer inzichten waar je zelf niet bij stil heb gestaan. Je had ook inhoudelijk op DMD kunnen reageren. En wie zijn er klaar met dit forum dan? We zitten al jaren met een vaste kern waar gelukkig soms nieuwe supporters bij komen. Ik kom en lees hier graag. En zoals gisteren kan ik m’n frustratie even kwijt en ga ik weer door. Ik zou het oprecht missen als dit forum er niet meer zou zijn of als er een paar niet meer zouden komen. Van Geil mis ik wel, zonde. Headliner is eigenlijk hele goedkope therapie ;) Ik ga juist graag in discussie maar dan wel over de inhoud en niet op de persoon. DMD's eerste opmerking is direct tegen mij gericht dan over de inhoud. Ik pas daarvoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Goedkope therapie, mooi MMM. Zo is het. En om ontopic te blijven, van Persie gaat sneuvelen, da's zeker, moment is nog onzeker, kan zelfs zijn dat Heerenveen de galg opmaakt. Die spelers hebben maanden gehoord dat ze zoveel minder zijn dan wat hij nu traint, dus die hebben er wel zin in.
Denk dat het tijd is om te gaan speculeren over wie dan? Zeker niet optimaal, ik weet het, maar in ieder geval gaat zoonlief dan weer draaien, dus gooi in de winterstop Steijn maar voor de groep. Met een volledig nieuwe staf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vind headliner tegenwoordig vaak meer een vat vol Tourette. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 14:05 schreef Leuv het volgende:Ik snap niet waarom deze hetze gevoerd wordt tegen van Persie. Voor de hetze tegen te Kloese want die is de kwade genius van dit alles. Kunnen er beide geen ene donder van blijkt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch zit ik niet te mopperen op het forum, maar zit er woensdag weer. Misschien tegen beter weten in. Een oude klassieker hou ik van stal " een Feyenoord supporter ben je niet voor de lol" Hup Feyenoord ..... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Een ding scheelt wel. Wij, goedwillende supporters, weten t allemaal veel en veel beter dan de mensen die er dagelijks in rondlopen en ervoor betaald worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Dut past wellicht ook wel in dit topic. Maar hebben jullie idee wat Kuyt daar gisteren deed. Heeft al eens problemen gehad met harde kern daar, dus zou je daarom ook niet daar verwachten als 't niet nodig is. Of is dit een variant op toen Hake de CL wedstrijd tegen Bayern bijwoonde? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 14:05 schreef Leuv het volgende:Ik snap niet waarom deze hetze gevoerd wordt tegen van Persie. Tuurlijk had hij gisteren minder gewaagd kunnen gaan voetballen maar ik ben er juist trots op dat 020 zich aan ons aanpast en niet omgekeerd. Tuurlijk zie ik ook wel dat het niet allemaal crescendo gaat maar wat wil je met zo'n gemankeerde selectie. Te Kloese heeft deze samengesteld met allemaal halven en kneuzen. Hij heeft echt geprobeerd met een dubbeltje op de eerste rang te zitten maar je ziet gewoon dat een blessureverleden altijd na-ijlt bij ons. Dat hij bovendien Zechiel heeft verhuurd en Targhalline de voorkeur geeft is lachwekkend. Deze man heeft volledig verkeerd doorgesecteerd waar van Persie nu slachtoffer van is geworden. Fysiek trainers zijn nog lachwekkender. Kijk bijvoorbeeld maar eens hoe Lotomba gisteren inviel. Deze mensen zijn van een dusdanig amateuristisch niveau, iets waar te Kloese verantwoordelijk voor in. Voor de hetze tegen te Kloese want die is de kwade genius van dit alles. Maar even serieus.
Ik snap wat jij zegt. Alleen is het niet zo, dat er een aantal uit het scoutingsapparaat vertrokken zijn? Daar krijg je dan 'iets' voor terug, wat op zoek gaat (met ziek veel data) naar versterkingen. Dat wordt dan ingeleverd dat rapport, dan gaan zij net als wij een soort van 'best moments' video bekijken. Misschien een paar samenvattingen bij hun club of internationaal. En daar stopt het eigenlijk wel. Althans...als je neutraal hier naar kijkt.
Te Kloese, kan er misschien geen reet van kwa spelers kopen. Daar ben ik het roerend mee eens. Maar het is niet zo dat van Persie op de club komt, en ineens springt Steijn uit een kluisje?! En Te Kloese maakt gouden winsten, en dat wordt logisch prettig ontvangen bij Feyenoord. Dat van Persie naar voren wordt geschoven, dat wilt van Persie ook maar al te graag natuurlijk. Daarin vindt ik Te Kloese zeer zwak, ik had na Priske een lat hoger verwacht, ipv 5 lager. In de eredivisie zijn 8 betere trainers te vinden dan van Persie. Laat staan internationaal gezien. Neem hierin even mee, dat wij voor Arne Slot 9 tot 11 miljoen hebben ontvangen!!!
Van Persie lijkt in zijn hele doen en laten, op een prima veldtrainer, maar geen hoofdcoach. Punt is alleen, als je materiaal krijgt in samenspraak, dan is het aan van Persie om die gasten beter te maken. En dat gebeurt niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk gewoon naar dit lijstje wat er ontbreekt, wat kan daar nog tegenop.
https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/startseite/verein/234
Vooral al die blessures de laatste jaren geeft me te denken, je kan nauwelijks een basis opstellen. Laat staan fatsoenlijk wisselen als er iemand niet naar behoren presteert. Bovendien als er dan iemand uit de ziekenboeg komt moet ie er maar weer gelijk voor 100% staan, anders moet ie de laan uit volgens velen. En ja bij enige spelers mag je je vraagtekens hebben natuurlijk! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik herken mezelf daar wel in de laatste tijd. Ik ben erg scherp op van persie, maar redelijk coulant als het om de selectie gaat. Dat een aantal spelers slecht uit de verf komt snap ik wel, maar het betekent niet dat de spelers slechte voetballers zijn. De kunst is om als trainer er een geheel van te maken en spelers vertrouwen geven. het spel onder van persie ziet er soms prima uit, maar heeft ook een hele lage ondergrens en daar zie ik geen progressie in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat zou de oplstelling zijn tegen Heerenveen: Bijlow ? Whang ? Borges? Tengsted ? En wie vanuit de jeugd ? Plug ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik verwacht anders weinig verrassends. Ging toch lekker tegen Ajaks ...?! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ook al gaan ze door met v persie laat hem dan niet verzuipen , deze selectie is zwaar ondermaats hoogste prioritijd is een heel goede linksbuiten , creatieve middenvelder en verdedigende middenvelder
en hopen dat er wat verdedigers na de winterstop kunnen aansluiten , read , beelen , jeng en trauner
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Tja...............als je de kans en de penalty had gekregen. Had 020 ingestort denk ik. Nu storte wij in. Heerenveen gaat ook zo voetballen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Nou gelukkig hebben we wel een Feyenoord Breitling sjonge jonge |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2025 - 09:10 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik herken mezelf daar wel in de laatste tijd. Ik ben erg scherp op van persie, maar redelijk coulant als het om de selectie gaat. Dat een aantal spelers slecht uit de verf komt snap ik wel, maar het betekent niet dat de spelers slechte voetballers zijn. De kunst is om als trainer er een geheel van te maken en spelers vertrouwen geven. het spel onder van persie ziet er soms prima uit, maar heeft ook een hele lage ondergrens en daar zie ik geen progressie in. Het zijn werkelijk dramatische voetballers. Stuk voor stuk. Ik kan de spelers van onze selectie met echt talent maar op 1 hand tellen. Dus het ligt echt wel aan te Kloese en de spelers. Niet voor niets stelt van Persie meer jeugd op dan al die kneuzen die zijn aangetrokken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maak je toch niet zo druk.... Als je het wil en kan betalen, moeten mensen dat doen Merchandising heeft niets te maken met de club.....is extra €€€€€ I |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer aan het jongleren met de jeugdspelers. Niemand weet waar ie aan toe is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik las gisteren een stukje dat DtK en RvP elkaar in leven houden.
En zo is het ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja eens daar lijkt het ook op. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Beide handelen in eigen belang en totaal niet in het belang van Feyenoord.
Dit is de hele reden waarom Dtk, v.Persie heeft aangesteld. |
|
|
|