|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gaat niet gebeuren, want punt met tien man gehaald |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel succes na de winterstop Robin
Hopelijk kun je dan een deugdelijk elftal opstellen want vandaag ging echt nergens over Daar kon geen tovenaar wat mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:28 schreef Stylzz het volgende:Veel succes na de winterstop Robin Hopelijk kun je dan een deugdelijk elftal opstellen want vandaag ging echt nergens over Daar kon geen tovenaar wat mee Als je niet meer kan brengen met de begonnen basiself, ben je een schandalige trainer.
We zijn op 10 minuten na de hele wedstrijd weggespeeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:30 schreef MMM het volgende:[..] Als je niet meer kan brengen met de begonnen basiself, ben je een schandalige trainer. We zijn op 10 minuten na de hele wedstrijd weggespeeld Nou. De backs waren echt dramatisch en daardoor kwam je er niet aan te pas Althans dat is wat ik mee kreeg op de radio. Een middenveld zonder aanvallende middenvelder T was gewoon totaal niet om balans
En je hebt niks anders |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:33 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou. De backs waren echt dramatisch en daardoor kwam je er niet aan te pas Althans dat is wat ik mee kreeg op de radio. Een middenveld zonder aanvallende middenvelder T was gewoon totaal niet om balans En je hebt niks anders Als Smal geen half uur kan spelen. Waarom dan wel op de bank?
Jij vond Lotomba altijd bruikbaar. Dus daar kan je ook niks van vinden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dat was spitroeden lopen in de persco. Zo af en toe heeft ie echt een bord voor de kop. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Welke van deze spelers die vandaag speelden moeten na de winterstop basisspeler zijn? De enige die vandaag écht goed was, was onze Duitse keepert. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 17:35 schreef Alexmem het volgende:Welke van deze spelers die vandaag speelden moeten na de winterstop basisspeler zijn? De enige die vandaag écht goed was, was onze Duitse keepert. Valente |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Uiteraard. Hoewel geschorst voor de eerst volgende wedstrijd. Liep ook écht op z’n tandvlees vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ahmedodic strijder soms wat onbesuisd |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 17:35 schreef Alexmem het volgende:Welke van deze spelers die vandaag speelden moeten na de winterstop basisspeler zijn? De enige die vandaag écht goed was, was onze Duitse keepert. Watanabe, Ahmedhodzic(wie anders?), Valente, Ueda
Borges wil ik ook vaker zien, effectiever dan vele andere vleugelspelers.
Timber, Hwang bij gebrek aan beter, afhankelijk van andere opties die komen of terugkomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou erg onbegrijpelijk wezen om door te gaan met v persie , elftal en spelers spelen zonder enige ontwikkeling , je gaat de 2e plaats op deze manier verspelen en mis je wederom CL inkomsten , ook je spelers spelen onzeker en zonder idee , op deze manier worden je spelers ook minder waard je kan zo niet doorgaan omdat het v persie is , held of niet hij krijgt dit niet op de rit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Strijder omdat ie oerdomme overtredingen maakt? Kan niet koppen. Niet aanvallen. Niet verdedigen. Is alleen maar minder geworden sinds hij bij ons speelt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Anel is een houten klaas. Maar hij kan beter, hebben we gezien toen hij elke week de hoogste punten pakte icm Watanabe. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 18:00 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Watanabe, Ahmedhodzic, Valente, Ueda Borges wil ik ook vaker zien, effectiever dan vele andere vleugelspelers. Timber, Hwang bij gebrek aan beter.. Wata wel mee eens. Ueda blijf ik heel beperkt vinden maar werkt zich kapot en is topscorer dus ala. Valente ok. Timber als hij blijft m.i. alleen vanwege zijn naam en niet zn inbreng.
Hwang diskwalificeert je volledige post eigenlijk. Die is toch al maanden dramatisch? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 18:05 schreef tomson het volgende:Anel is een houten klaas. Maar hij kan beter, hebben we gezien toen hij elke week de hoogste punten pakte icm Watanabe. Helemaal mee eens. Maar dat is al lang geleden en je kan niet ontkennen dat het bergaf gaat. Als Trauner en Beelen dit zijn, wie speelt er dan? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 18:05 schreef Alexmem het volgende:[..] Wata wel mee eens. Ueda blijf ik heel beperkt vinden maar werkt zich kapot en is topscorer dus ala. Valente ok. Timber als hij blijft m.i. alleen vanwege zijn naam en niet zn inbreng. Hwang diskwalificeert je volledige post eigenlijk. Die is toch al maanden dramatisch? Eens, maar zie niet direct iets veel beter, en Hwang kan ook beter, heeft ie ook laten zien, maar moet meer doseren.
Ueda, Timber, vind ik ook maar zozo, maar ook geen beteren.
Onomstreden is eigenlijk alleen Valente voor mij, de rest moet je t maar mee doen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 17:35 schreef Alexmem het volgende:Welke van deze spelers die vandaag speelden moeten na de winterstop basisspeler zijn? De enige die vandaag écht goed was, was onze Duitse keepert. Ook na de winterstop zullen dezelfde spelers het moeten doen. Redelijkerwijs zijn het vooral de backs en eventueel de vleugelspelers waar wat veranderd kan en zal worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 18:06 schreef Alexmem het volgende:[..] Helemaal mee eens. Maar dat is al lang geleden en je kan niet ontkennen dat het bergaf gaat. Als Trauner en Beelen dit zijn, wie speelt er dan? Daar kunnen we geen peil op trekken. Trauner is een mysterie of hij überhaupt nog terugkeert. En Beelen was ook niet altijd even stabiel. Plus wat wordt iemands niveau na zon lange afwezigheid ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 18:05 schreef Alexmem het volgende:[..] Wata wel mee eens. Ueda blijf ik heel beperkt vinden maar werkt zich kapot en is topscorer dus ala. Valente ok. Timber als hij blijft m.i. alleen vanwege zijn naam en niet zn inbreng. Hwang diskwalificeert je volledige post eigenlijk. Die is toch al maanden dramatisch? Ik zie dat niet dat die Ueda zich kapot werkt. Ik vind het echt helemaal niets. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ook niet mijn type spits maar vandaag is hij degene die consequent tot diep op eigen helft meeverdedigt en zich qua druk zetten bezig houdt met 2 CVs en een keeper. Terwijl Timber daar echt nauwelijks iets doet. En alle anderen alleen op hun eigen man letten en dat zelfs niet goed doen (vooral Sauer vandaag) |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 18:40 schreef Alexmem het volgende:[..] Ook niet mijn type spits maar vandaag is hij degene die consequent tot diep op eigen helft meeverdedigt en zich qua druk zetten bezig houdt met 2 CVs en een keeper. Terwijl Timber daar echt nauwelijks iets doet. En alle anderen alleen op hun eigen man letten en dat zelfs niet goed doen (vooral Sauer vandaag) Dat wat hij doet is toch geen druk zetten? Ik heb hem nog nooit 1 sprint zien trekken. Ik vind het echt een parodie op een spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:35 schreef MMM het volgende:[..] Als Smal geen half uur kan spelen. Waarom dan wel op de bank? Jij vond Lotomba altijd bruikbaar. Dus daar kan je ook niks van vinden. Voor zijn blessure. Daarna. Niet echt |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Lotomba aan de bal is paniek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bij Rijnmond zeiden ze letterlijk ‘die zal de bal wel kwijtraken’. En dat gebeurde T erge was al na 20 minuten dat ze zo cynisch werden |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Alle spelers afbranden, ze kunnen er allemaal niks van. Gisteren een data analist gehoord die aangaf dat Feyenoord heel veel energie verbrandt (hoge intentie) in vergelijk met andere ploegen in de ere divisie. Zelfs in Europa. 50% van de tegendoelpunten vallen in de laatste 15 minuten. het aantal blessures is ongewoon hoog. In de tweede helft zakt Feijenoord in elkaar. De staf is de spelers aan het oproken. Ze willen op PL niveau druk zetten en met dezelfde intensiviteit spelen. Ik denk dat ze te veel en snel willen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ook gezien. Klonk heel plausibel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 09:10 schreef CobusIII het volgende:Alle spelers afbranden, ze kunnen er allemaal niks van. Gisteren een data analist gehoord die aangaf dat Feyenoord heel veel energie verbrandt (hoge intentie) in vergelijk met andere ploegen in de ere divisie. Zelfs in Europa. 50% van de tegendoelpunten vallen in de laatste 15 minuten. het aantal blessures is ongewoon hoog. In de tweede helft zakt Feijenoord in elkaar. De staf is de spelers aan het oproken. Ze willen op PL niveau druk zetten en met dezelfde intensiviteit spelen. Ik denk dat ze te veel en snel willen. Interessant punt. Hoog druk zetten werd vaak in 2e helft een probleem. Slot deed dat ook, onder zijn staf bleef dat echter 90 minuten stabiel. Dat moet RvP cs. toch ook in de smiezen hebben. Oftewel, heb je wel de selectie hiervoor? Ik zie teveel spelers die niet de inhoud (en kracht) hebben om deze aanpak vol te houden. En al helemaal niet met de 2e garnituur die mede daardoor noodgedwongen het veld betreedt, laatste periode. Eens zien of de staf dit aan kan passen vanaf januari. De spelers willen wel, maar kunnen niet meer. Frivool, collectief voetbal verdwijnt zodra 1 of wat meer teamgenoten geen thuis meer geven. Er ontstaan gaten, verdwijnen spelpatronen, misverstanden, slordigheden. En teveel vlieggewichten en klaarblijkelijk weinig sturende communicatie onderling. Robin's aanvallende visie lijkt niet te stroken met de totale spelerskwaliteit. Maar ook dan. Eerst maar eens de selectie meer op fittere orde krijgen. Robin heeft nog aardig wat aan te pakken.
Al vervelend genoeg te moeten constateren dat het plezierig is dat doordeweekse wedstrijden tot het verleden gaan behoren... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Als je met druk en hele hoge intentie wil spelen, moet alles kloppen. nu zijn de ruimtes vaak te groot en de aansluiting niet op orde. gevolg...nog harder lopen om gaten te dichten. Ik zie op dit gebied geen leercurve bij v Persie. Hij heeft een beeld/droom hoe hij wil spelen maar kan de details niet overdragen aan de groep. je ziet dat bij veel ex topspelers. Ze hebben het zelf meegemaakt om in zo'n team te spelen, maar het is iets heel ander om zoiets als trainer op een groep over te brengen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 09:10 schreef CobusIII het volgende:Alle spelers afbranden, ze kunnen er allemaal niks van. Gisteren een data analist gehoord die aangaf dat Feyenoord heel veel energie verbrandt (hoge intentie) in vergelijk met andere ploegen in de ere divisie. Zelfs in Europa. 50% van de tegendoelpunten vallen in de laatste 15 minuten. het aantal blessures is ongewoon hoog. In de tweede helft zakt Feijenoord in elkaar. De staf is de spelers aan het oproken. Ze willen op PL niveau druk zetten en met dezelfde intensiviteit spelen. Ik denk dat ze te veel en snel willen. Mooi al die data-analisten, ze zullen vast ook wel een punt hebben en met veel andere sporten heb je er veel aan. Bij de voetbal echter en ook andere teamsporten moet je je er niet te blind op varen. Bovendien gaat het niet om de data zelf maar om hoe je er mee omgaat. Oftewel hoe mitigeer je in feite deze in intensiteit zware verliezen tijdens de wedstrijden ? Mitigeer je dit op de juiste manier dan is het vooral een winst . Echter voor mij geldt als waarde binnen de voetbal nog altijd de basistechniek. Heb je deze niet dan zal je het altijd op enige manier moeten compenseren. Bij ons heeft het merendeel deze basistechniek niet. Bovendien beginnen ze geen enkele wedstrijd scherp wat vooral te maken heeft met een slechte voorbereiding . De fysieke coaches zijn bij ons van een dusdanig niveau dat iedere hoofdklasse club het professioneler voor elkaar heeft dan wij. Met dit soort onderwerpen is het teveel papegaaien zonder dat men er echt verstand van heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 10:04 schreef CobusIII het volgende:Als je met druk en hele hoge intentie wil spelen, moet alles kloppen. nu zijn de ruimtes vaak te groot en de aansluiting niet op orde. gevolg...nog harder lopen om gaten te dichten. Ik zie op dit gebied geen leercurve bij v Persie. Hij heeft een beeld/droom hoe hij wil spelen maar kan de details niet overdragen aan de groep. je ziet dat bij veel ex topspelers. Ze hebben het zelf meegemaakt om in zo'n team te spelen, maar het is iets heel ander om zoiets als trainer op een groep over te brengen. Eens. Robin heeft er zelfs geen woord aan gewijd. En daar ook maar enige meer structurele ingreep op ingezet. Jongens als Kokcu, Wieffer zouden nu zo'n uitkomst zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Dat hoog druk zetten is mooi maar moet je afwisselen, op momenten er uit komen en voor de rest lekker relaxed laten cirkuleren en binnen de gelederen houden. Bij ons lijkt het alleen maar hoog druk zetten, je vast lopen en op een gegeven moment is de pijp uit. Ik snap dat gewoon niet, elke profesional zou het toch moeten kunnen begrijpen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 11:54 schreef VVout het volgende:Dat hoog druk zetten is mooi maar moet je afwisselen, op momenten er uit komen en voor de rest lekker relaxed laten cirkuleren en binnen de gelederen houden. Bij ons lijkt het alleen maar hoog druk zetten, je vast lopen en op een gegeven moment is de pijp uit. Ik snap dat gewoon niet, elke profesional zou het toch moeten kunnen begrijpen. In de PL is het 90 minuten gaan. Dat is de referentie van v Persie. Slot heeft het laten zien bij Feyenoord dat het kan, alhoewel hij ook later meer ging doseren. maar bij Slot klopte het ook (meestal) en bij v Persie niet. Dat maakt een wereld van verschil. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
niet geschikt om feyenoord te leiden , zit totaal geen ontwikkeling in dit elftal , spelers die eerder achteruit gaan dan ze zich verder ontwikkelen , fysiek zijn na een uur op en dan de aantal blessures , en dan het aantal rare keuzes die hij maakte hij gaat het tij niet keren en 2e wordt je onder robin ook niet , nou tel uit je winst |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 12:00 schreef CobusIII het volgende:[..] In de PL is het 90 minuten gaan. Dat is de referentie van v Persie. Slot heeft het laten zien bij Feyenoord dat het kan, alhoewel hij ook later meer ging doseren. maar bij Slot klopte het ook (meestal) en bij v Persie niet. Dat maakt een wereld van verschil. Slot had echt wel andere spelers tot zijn beschikking. Spelers die in een bepaalde discipline kunnen voetballen. Kijk nu eens naar Timber, Nieuwkoop en bijvoorbeeld Moussa en je weet genoeg. Dit zijn geen teamspelers en zijn iedere wedstrijd alleen maar met zichzelf bezig. Bovendien mis je een Hancko en Paixao. Wat er vertrokken is is nooit enige aanvulling voor gekomen. Kijk eens naar wat er de laatste vertrokken is en wat er voor terug is gekomen. We hebben gewoon waanzinnig in kwaliteit ingeleverd. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 13:00 schreef Leuv het volgende:[..] Slot had echt wel andere spelers tot zijn beschikking. Spelers die in een bepaalde discipline kunnen voetballen. Kijk nu eens naar Timber, Nieuwkoop en bijvoorbeeld Moussa en je weet genoeg. Dit zijn geen teamspelers en zijn iedere wedstrijd alleen maar met zichzelf bezig. Bovendien mis je een Hancko en Paixao. Wat er vertrokken is is nooit enige aanvulling voor gekomen. Kijk eens naar wat er de laatste vertrokken is en wat er voor terug is gekomen. We hebben gewoon waanzinnig in kwaliteit ingeleverd. Nee Slot liet de spelers in een bepaalde discipline voetballen. Daar zorgt een trainer namelijk voor.
Het eerste jaar onder Slot had Slot een elftal wat het jaar ervoor nog 5de werd en troosteloos in Europa was uitgeschakeld.
Na een aantal wedstrijden was de hand van de trainer al te zien.
Het 2de jaar verloren we bijna alles in de voorbereiding en stond er een vreemdelingen legioen op het veld.
In dat jaar was de hand van de trainer snel te zien.
Hancko is niet vervangbaar en Paixao heeft alleen vorig seizoen constant gepresteerd. Die heeft niet 3 jaar lang de dienst uitgemaakt bij Feyenoord. Wat er nu loopt heeft meer potentie dan wat Paixao had.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 12:00 schreef CobusIII het volgende:[..] In de PL is het 90 minuten gaan. Dat is de referentie van v Persie. Slot heeft het laten zien bij Feyenoord dat het kan, alhoewel hij ook later meer ging doseren. maar bij Slot klopte het ook (meestal) en bij v Persie niet. Dat maakt een wereld van verschil. Ook al zou je het kunnen het is zo nutteloos. Geef je tegenstander bewust het gevoel dat ze er uit kunnen komen en sla dan toe omdat er ruimtes ontstaan. Verspil geen energie om de boel dicht te metselen voor de goal van de tegenstander. Ook als ze bij balbezit omschakelen zien de meeste de vrije ruimte niet en is het voordeel weer met een tikkie breed of terug verprutst. Dan komt er bij dat de laatste tijd achterin het vertrouwen ook steeds verder inzakt. Als we nu al Wellie een 8 of meer gaan geven omdat je anders een pak slaag had gehad, is het einde wel zoek niet. Drink mijn schoko met rum nu op en ga weer een rondje skiën. Prettige Kerst allemaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 13:21 schreef DMD het volgende:[..] Nee Slot liet de spelers in een bepaalde discipline voetballen. Daar zorgt een trainer namelijk voor. Het eerste jaar onder Slot had Slot een elftal wat het jaar ervoor nog 5de werd en troosteloos in Europa was uitgeschakeld. Na een aantal wedstrijden was de hand van de trainer al te zien. Het 2de jaar verloren we bijna alles in de voorbereiding en stond er een vreemdelingen legioen op het veld. In dat jaar was de hand van de trainer snel te zien. Hancko is niet vervangbaar en Paixao heeft alleen vorig seizoen constant gepresteerd. Die heeft niet 3 jaar lang de dienst uitgemaakt bij Feyenoord. Wat er nu loopt heeft meer potentie dan wat Paixao had. Ik ben het met jou eens.
Op het laatste stukje na. Niemand van onze huidige buitenspelers gaat het niveau Paixao halen. Hadj Moussa kan in de buurt komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Moussa is een circusartiest en heeft niets van een teamspelers in huis. Het opstellen van spelers als hij maakt het team juist zwakker.
Ik doe niet mee aan deze hetze tegen van Persie en zou het zonde vinden als we binnen een jaar ruim 10M€ aan afkoopsom voor trainers moeten betalen. Het probleem zit veel dieper dan de trainer maar als jullie allemaal denken dat met het vervangen van van Persie alles beter zal gaan dan wens ik jullie veel succes. Het verval is ingezet met het ontslag van Arnesen, en te Kloese die de macht naar zich toe heeft getrokken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uitzonderlijke klasse is Paixâo . Ik heb wel vertrouwen in Sliti Diarra Sauer en Slory ,echter hebben ze nu nog niet wat nodig is om aan te haken. Alle 4 zouden moeten spelen bij clubs uit het rechterrijtje op dit moment. Ik weet zeker dat met de tijd dat 2 van de 4 goed genoeg word om later hoger te kunnen gaan spelen. Misschien zelfs alle 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 13:43 schreef MMM het volgende:[..] Ik ben het met jou eens. Op het laatste stukje na. Niemand van onze huidige buitenspelers gaat het niveau Paixao halen. Hadj Moussa kan in de buurt komen. Mwa, het eerste jaar van zowel Paixao als Sinisterra waren om te huilen.
Paixao kon iedere wedstrijd wellicht 1 helft of minder op de intensiteit spelen die gevraagd werd en kwam toen niemand voorbij.
Het is ook niet zo raar want hij kwam van een laagvlieger uit Brazilië. De potentie was daadwerkelijk te zien vorig jaar. Dat was ook meteen z'n beste jaar.
Een trainer is gewoon zo belangrijk voor de ontwikkeling van spelers. Paixao en Sinisterra hebben baat gehad dat ze beide minstens 1 seizoen onder Slot hebben gespeeld, waardoor ze zich met rassenschrede konden ontwikkelen.
Sauer is in zijn eerste jaar verder dan zowel Sinisterra als Paixao waren in hun eerste jaar hier. Die heeft alleen de pech dat v.Persie trainer is en geen Slot.
Het veranderd de beeldvorming. Dat betekent ook dat de spelers die je haalde ter ontwikkeling je anders moet gaan beoordelen. Ze gaan namelijk niet meer de hyperbolic chamber in bij Slot, maar werken onder v.Persie (jammer genoeg).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik moet echt snel een 95 inch tv aanschaffen. 2 brillen en 1 verrekijker kopen. En de VR aansluiten! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Robin mag nog wel blijven wat mij betrefd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zit ook meer met Hake, moet i mand bij die wel te verstaan is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hahaha ja dat lijkt mij een goed plan. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Eens, Kruzen had veel beter bij ons gepast. Dat is een veel grote teringlijer dan die Hake. |
|
|
|