|
|
MMM
|
|
|
Priske werd ontslagen na een vreselijke thuiswedstrijd tegen Sparta, welke we wel 3-0 wonnen.
Hopelijk zondag dezelfde situatie. Sparta thuis, winst en exit RvP. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik denk dat ze pas echt gaan overwegen hem weg te sturen als Ajax meer punten heeft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dan kan iedereen die dat steunde zijn spullen pakken. Tijd voor verversing van bovenaf! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja en dan ben je te laat. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , te kloese maakt er een zooitje van maar het bestuur laat hem vrolijk zijn gang gaan , pure onkunde en geen visie hebben dat blijkt maar weer |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Zelfs daar geloof ik niet meer in.
Dan verschuiven ze de doelpalen en wordt de doelstelling dat ze kostte wat het kost derde moeten worden.
Heb er echt 0 vertrouwen in dat de leiding boven V.Persie de keuze tot ontslag gaat maken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|

Sukkel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er gaat langzamerhand steeds meer naar buiten komen en zodra hij zijn ontslag gaat krijgen gaat de beerput open
v persie is gewoon niet langer te handhaven , het elftal zit in een neerwaartse spiraal , spelers zijn onzeker en uit vorm en daardoor ook de blessure gevallen
dit gaat niet goed komen en gaat je de 2e plaats kosten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben geen fan van RvP hoor. Maar dit artikel is een opinie. Er staat geen feit in. Enige feit is dat het niet goed loopt, maar alles wat hier staat zijn invullingen van Gouka aan de hand van mensen die hij gesproken heeft die in t verleden met RvP gewerkt hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 - 16:04 schreef kenny het volgende:er gaat langzamerhand steeds meer naar buiten komen en zodra hij zijn ontslag gaat krijgen gaat de beerput open v persie is gewoon niet langer te handhaven , het elftal zit in een neerwaartse spiraal , spelers zijn onzeker en uit vorm en daardoor ook de blessure gevallen dit gaat niet goed komen en gaat je de 2e plaats kosten Dat is t ding, in t artikel staat niets wat naar buiten gekomen is. Daar zit ik nu juist op te wachten. Kom met feiten van nu! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Ik ben geen fan van RvP hoor. Maar dit artikel is een opinie. Er staat geen feit in. Enige feit is dat het niet goed loopt, maar alles wat hier staat zijn invullingen van Gouka aan de hand van mensen die hij gesproken heeft die in t verleden met RvP gewerkt hebben. Dat zal ook wel inderdaad. Ze gaan wat kritischer schrijven nu. Dus heb je wat voer nodig, of lokaas...hoe je het ook wilt noemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is dat diezelfde medische staf die geen hernia kon ontdekken bij Moder?
Deze reactie las ik op x en moest er wel om "lachen" |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niks aan de hand inderdaad Henk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 - 21:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Is dat diezelfde medische staf die geen hernia kon ontdekken bij Moder? Deze reactie las ik op x en moest er wel om "lachen" Dat vind ik ook zoiets. Dat doet de medische staf niet, maar een arts in een ziekenhuis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kritiek op RvP is prima, maar alles uit de kast halen om het nog eens te benadrukken? Vind jij dat terecht dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 - 22:08 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kritiek op RvP is prima, maar alles uit de kast halen om het nog eens te benadrukken? Vind jij dat terecht dan? Het is zeer relevante informatie. Zie bijvoorbeeld stukje over de blessure van Read, volledig op het conto van RvP.
En zo kunnen we misschien wel meer blessures aan hem ophangen. Hoe vaak zeiden we niet op het forum, waarom wisselt hij X niet en brand hij die op? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2026 - 08:23 schreef MMM het volgende:[..] Het is zeer relevante informatie. Zie bijvoorbeeld stukje over de blessure van Read, volledig op het conto van RvP. En zo kunnen we misschien wel meer blessures aan hem ophangen. Hoe vaak zeiden we niet op het forum, waarom wisselt hij X niet en brand hij die op? Laat duidelijk zijn. ik zeg niet dat de bevindingen onwaar zijn. Maar ook niet waarheid verkondigen. Er is geen enkele directe bron geciteerd. En je weet: dan kun je alles uitvergroten. En als die bronnen niet gemeld willen worden dan zijn het achterbakse klootzakken.
Wat Gouka hier mee wil? dat is de vraag waar het om gaat. Heeft hij een persoonlijke aversie tegen RvP? Zie hij z'n favo club lijden? Is het daarom dat hij dingen graag groter neerlegt dat ze werkelijk zijn? Juist nu ook nu het gemor toeneemt? Waar was hij met deze analyse toen van Persie achtereen punten binnenhaalde?
Kritek op RvP is prima en logisch. Hij is medeverantwoordelijk.
Maar Gouka is lekker aan het doorframen. En de anti-RvP supporters zien bevestiging. Zo werkt dat. RvP moet hangen. Dat lijkt het belang van dit stuk. De journalistiek van Gouka.
Als het een vent is dat gaat ie met RvP en Hake een gesprek aan.
Tenslotte: als Te Kloese RvP zou laten zitten na verdere opeenvolgende slechte resultaten, dan is Dennis op termijn ook de lul. Dat weet DtK donders goed. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2026 - 11:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Laat duidelijk zijn. ik zeg niet dat de bevindingen onwaar zijn. Maar ook niet waarheid verkondigen. Er is geen enkele directe bron geciteerd. En je weet: dan kun je alles uitvergroten. En als die bronnen niet gemeld willen worden dan zijn het achterbakse klootzakken. Wat Gouka hier mee wil? dat is de vraag waar het om gaat. Heeft hij een persoonlijke aversie tegen RvP? Zie hij z'n favo club lijden? Is het daarom dat hij dingen graag groter neerlegt dat ze werkelijk zijn? Juist nu ook nu het gemor toeneemt? Waar was hij met deze analyse toen van Persie achtereen punten binnenhaalde? Kritek op RvP is prima en logisch. Hij is medeverantwoordelijk. Maar Gouka is lekker aan het doorframen. En de anti-RvP supporters zien bevestiging. Zo werkt dat. RvP moet hangen. Dat lijkt het belang van dit stuk. De journalistiek van Gouka. Als het een vent is dat gaat ie met RvP en Hake een gesprek aan. Tenslotte: als Te Kloese RvP zou laten zitten na verdere opeenvolgende slechte resultaten, dan is Dennis op termijn ook de lul. Dat weet DtK donders goed. v persie hoeft van mij ook niet te hangen het blijft een held , alleen is hij nu hoofdcoach en daar wordt hij op beoordeelt het is toch vrij duidelijk dat het totaal niet functioneert , daar heeft het stuk van gouka niks mee te maken we zien toch zelf ook allemaal hij is in dit opzicht weinig verandert als in zijn heerenveen tijd waar ze uiteindelijk blij waren dat ze van hem af waren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Wel hangen…ik spijker wel een galg in elkaar.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is toch een aan een opstapeling van cruciale fouten die v persie maakt , nu het geval met read weer , ik had de hoop dat hij een toptrainer zou worden en het blijft een held , maar dit valt niet te handhaven en 2e ga je niet worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Eerst geven we de medische staf de schuld voor de vele blessures, en nu ?????????? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Judas ik weet niet wat ik zeg mighty ass 😜 Wie kaatst kan geblesseerd raken Nee zonder gekheid, ik zou het rasr vinden als de medische staf, dit zou zeggen. Dan ljkt het meer op de aandacht verlegen naar hun falende zorg concept.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 15 januari 2026 - 17:14 schreef piet de paler het volgende:Judas ik weet niet wat ik zeg mighty ass 😜 Wie kaatst kan geblesseerd raken Nee zonder gekheid, ik zou het rasr vinden als de medische staf, dit zou zeggen. Dan ljkt het meer op de aandacht verlegen naar hun falende zorg concept. Alles wijst op onze stronteigenwijze trainer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dat lek je als medische staf ? Die er niet in slaagt om spelers fris te houden ? Dan kunnen alle militaire sport instructeur het beter !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Benieuwd wat voor lulverhaal hij hier morgen over gaat geven.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Komt net terug van een blessure en je laat hem de volle pot spelen in ijzige kou. Sorry, maar dan is twijfel gegrond of zelfs meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet de schuld van de heilige RvP |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit is niet meer recht te lullen. Hier kun je op geen manier nog wat positiefs over melden. Ja het kan wel maar dan zet je jezelf alleen maar mee voor schut. Elke wedstrijd weer dat eigenwijze gedoe en we schieten er geen zak mee op.. Slechte resultaten en je spelers worden intussen compleet de vernieling in gedraaid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Is deze prutser nog niet weg? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Robin neemt niet de (volledige) verantwoordelijkheid voor de situatie rondom Read, zegt dat de keuze om een speler al dan niet te laten staan altijd in samenspraak gaat (met speler, medische staf, etc).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Als mijn motorlampje brand kan ik ook nog weg rijden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Robin was niet zo blij met het stuk van Gouka. Hij vond dat stuk kwalijk en dat het allemaal niet klopte en dat hij niet in zijn eentje tegen allerlei adviezen inging. En dat het allemaal in samenspraak is gegaan. Wat hij wel 10x heeft gezegd deze persco.
Meerdere journalisten probeerden hem wat anders te laten zeggen, maar hij bleeft dat zinnetje herhalen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maakte een wat geagiteerde indruk. Ook wat minder upbeat dan normaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die upbeat zag er zo ongeveer uit de laatste weken
 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 14:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Robin was niet zo blij met het stuk van Gouka. Hij vond dat stuk kwalijk en dat het allemaal niet klopte en dat hij niet in zijn eentje tegen allerlei adviezen inging. En dat het allemaal in samenspraak is gegaan. Wat hij wel 10x heeft gezegd deze persco. Meerdere journalisten probeerden hem wat anders te laten zeggen, maar hij bleeft dat zinnetje herhalen. Begin me steeds meer aan dat gedrag van hem te irriteren.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, zo ongeveer wel ja! De realiteit is wel wat meer ingedaald inmiddels. Niet dat hij het bij zichzelf zoekt, maar de situatie erkent hij wel meer zoals ie is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 15:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, zo ongeveer wel ja! De realiteit is wel wat meer ingedaald inmiddels. Niet dat hij het bij zichzelf zoekt, maar de situatie erkent hij wel meer zoals ie is. Werd tijd T !Nu die gilette spiegel nog weggooien en eentje kopen waar die echt in kan kijken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij doet zichzelf er geen plezier mee, als hij een beetje doet alsof iedereen gek is en dat er niets vreemds gebeurd is. En maar blijven volharden in dat ene zinnetje "het is allemaal in samenspraak gegaan". Komt nogal bijtend over. |
|
|
|