|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
10.00.
Waar is het nieuws?? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Daar is die kras op de plaat ook weer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Als er na gisteren geen consequenties zijn, bewijst de club dat het spandoek de waarheid sprak. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De grootste amateurclub van NL.
Hopelijk donderdag weer een dikke nederlaag, die pot gaat toch nergens meer om |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis toch typisch dat Robin geen enkele analyse geeft over wat er de laatste periode op het veldstructureel mis zit. Geen inkijk, geen perspectief ook biedend.
Dat gaat nog zwaarder tegen hem werken. In ieder geval voor mij. Blessures alleen is niet meer het dekkende excuus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als je steun krijgt van je directie ben je bij de volgende mispeer weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dan hoop ik wel dat ze met een visie de beste optie al benaderd hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: "Ontslag niet aan de orde." Dat klinkt overtuigend, maar is een buhne-uitspraak. Ze weten zelf donders goed dat dit voor RvP en directie zelf niet houdbaar is naar Legioen en media. Uitspraak is vooral bedoeld om RvP, nota bene kind van de club (en dat was Priske niet) kans te bieden.
Dus ja, het krediet is gegeven, maar tegenslagargumenten (veel blessures) geldt niet meer. Dat helpt evt. komende wanprestatie in eindbesluit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Voor jan lul de hele dag een pagina lopen verversen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik geloof dat ie de afgelopen dag(en) zo'n beetje alle (voetbal)media over zich heen heeft gekregen. Alle verslaggevers/journalisten die wekelijks komen opdraven bij de persco. Ook de praatprogramma's.
Wordt gezellig wanneer dat allemaal weer bijeen komt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In de kleedkamer ook gezellig, als je weet dat een deel van de selectie je niet meer moet.
Dit heeft allemaal geen enkele zin meer toch, zou je zeggen. Wordt er dan op een wonder gehoopt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2026 - 23:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:In de kleedkamer ook gezellig, als je weet dat een deel van de selectie je niet meer moet. Dit heeft allemaal geen enkele zin meer toch, zou je zeggen. Wordt er dan op een wonder gehoopt? Ik denk dat dit overdreven wordt. Dat dit bovenal BV Timber is |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van het wegsturen van een trainer halverwege het seizoen, maar gisteren had dit toch echt moeten gebeuren. Dit komt niet meer goed. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik denk dat het wat breder ligt. Niet de hele selectie maar ik denk dat er zo'n 6-8 spelers zijn die er niet rouwig om zijn als hij vertrekt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik denk dat het wat breder ligt. Niet de hele selectie maar ik denk dat er zo'n 6-8 spelers zijn die er niet rouwig om zijn als hij vertrekt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat is standaard als t niet loopt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Gelukkig heeft Zechiël geen like gegeven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
>en ander geluid....(FR12.nl) Of het waar is, is vraag 2.
"De afgelopen dagen is de kritiek op Feyenoord-trainer Robin van Persie flink opgelaaid nadat middenvelder Quinten Timber in een openhartig interview scherpe woorden richtte op de staf. Ondanks het rumoer houden clubleiding en bestuur voet bij stuk en steunen ze Van Persie, maar in de media en onder supporters klinken vooral verwijten dat hij de spelersgroep niet goed zou managen.
Feyenoord-watcher Marcel van der Kraan nuanceert die beeldvorming en wijst erop dat meerdere spelers die zich publiekelijk kritisch hebben opgesteld — naast Timber ook Ramiz Zerrouki, Calvin Stengs en Quilindschy Hartman — hun basisplaats verloren hebben door sportieve afwegingen van trainer en staf. Volgens hem speelde bij Hartman een terugkeer van blessureleed en gebrek aan fitheid mee; Smal en Bueno zouden op dat moment verder zijn in hun herstel. Stengs zou door fysieke problemen niet in aanmerking zijn gekomen voor het basiselftal. Van der Kraan stelt dat irritatie ontstond nadat spelers direct na het verliezen van hun plek positief reageerden op kritische socialmediaposts.
Bij Timber lagen de spanningen volgens de journalist langer: Feyenoord probeerde hem ondanks blessuregevoeligheid en beperkte speeltijd als boegbeeld vast te houden met een aantrekkelijk contract, maar een vertrek afgelopen zomer had volgens hem voor alle partijen beter geweest. Van Persie benoemde halverwege de transferwindow daarom een andere aanvoerder, in anticipatie op een mogelijke transfer; omdat die beslissing uitbleef, moest hij maanden “aanrommelen”.
Afgelopen weekend zette Van Persie Timber op de bank — een keuze die Van der Kraan logisch noemt op basis van matchbeelden en data — maar benadrukt dat zulke keuzes publiek snel kritiek oproepen als het resultaat uitblijft." |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou kunnen, de verhalen zijn deels speculatie. En de namen die genoemd werden zijn vooral de spelers die wel met hem gewerkt hebben maar (tijdelijk) elders spelen.
Maar binnen de huidige selectie zijn het er ook wel een paar, dat is duidelijk. Maar of het er echt een stuk meer zijn dan de 2-3 waarvan we het wel min of meer weten? We gaan het nog wel horen waarschijnlijk.
Overigens, Timber leek wel goed te liggen in de selectie, dus die zal wel wat medestanders hebben. Dus het is niet onwaarschijnlijk dat er nog wel wat meer onvrede is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De trainer stond met zijn voorhoofd tegen Quinten Timber. En jij stond erbij. Te Kloese: "Ik was in de kleedkamer. Dat doe ik niet altijd, maar laatste tijd wel vaker. Ik snap de vraag. Wat mij betreft is het what happens in Las Vegas, stays in Las Vegas. Dat lukt hier nooit."
Dit is toch krankzinnig. Een trainer die hoofd-hoofd gaat staan met een speler.
Donder ‘m er uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gouka: Iedereen weet het, ze zijn zelfs uit elkaar gehaald. Een trainer die zo tegenover een speler staat, dat zegt wel iets over de sfeer toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 - 20:33 schreef MMM het volgende:Gouka: Iedereen weet het, ze zijn zelfs uit elkaar gehaald. Een trainer die zo tegenover een speler staat, dat zegt wel iets over de sfeer toch. Tussen die twee zeker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Timber kan onmogelijk de enige zijn. Dat denk ik |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wat ik wel een goed punt vond, Is dat spelers die er naast gezet zijn ( op Bijlow na) Hun mond open doen als ze weg zijn ( Timber,Hartman, Zerrouki) en dat is natuurlijk ook raar . Of uiterst laf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 - 20:44 schreef piet de paler het volgende:[..] Wat ik wel een goed punt vond, Is dat spelers die er naast gezet zijn ( op Bijlow na) Hun mond open doen als ze weg zijn ( Timber,Hartman, Zerrouki) en dat is natuurlijk ook raar . Of uiterst laf. Inderdaad laf. Maar zegt mogelijk ook iets over RVP's peoplemanagement. Bij Slot hoorde je dit niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoofd aan hoofd met een speler. Spelers die tussen beide moest komen.
Heel onprofessioneel en goed voor ontslag. Ongelooflijk dat een directeur niet ingrijpt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee. Dat gebeurt onder hoogspanning soms. Er zijn wel voldoende andere redenen waarom je m zou moeten laten gaan inmiddels Dan is dit wel een plus. Een aantekening in je dossier zeg maar.
Ik denk dat je de rol van Timber en de situatie van RvP niet moet onderschatten. Je moet dan natuurlijk je emoties onder controle houden, maar als er onder water dingen spelen, je beste speler er openlijk met de pet naar gooit en je keer op keer frustreert en je moet m maar blijven opstellen vanwege gebrek aan kwalitatieve alternatieven. Dan lopen de emoties soms wel hoog op.
En ik denk echt dat Timber een intrigant en dissonant was en ik hoop echt dat t hele verhaal een keer op straat komt. Want nu wordt alles zo belicht dat Timbertje een beetje zielig weggepest is, maar feit is dat ze al bijna 2 jaar met m bezig zijn, zelfs toen hij volledig in de kreukels lag en meneer wilde gewoon niet. Hij deed alsof. En heeft daarmee Feyenoord gewoon 2 jaar lang genaaid zonder te zoenen. Met de arrogantie van 1 goed seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens wat betreft Timber hoor. Die heeft de club gewoon aan het lijntje gehouden.
Maar een trainer moet zijn hoofd wel koel houden. Als je dit soort dingen gaat doen.. Plus hoe kijkt de rest van de groep naar zo’n actie? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 07:36 schreef MMM het volgende:Hoofd aan hoofd met een speler. Spelers die tussen beide moest komen. Heel onprofessioneel en goed voor ontslag. Ongelooflijk dat een directeur niet ingrijpt. Daar moet op zijn minst iemand dan de deur uit en dat is ook gebeurd lijkt me. Was er niet bij, maar de zaak moet uitvoerig geëvalueerd worden op zekers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee op dit mag hij niet afgerekend worden. Als legioen zou ik echt nog even achter van Persie blijven staan. Hij blijft toch dus hopen dat het beter gaat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 09:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee op dit mag hij niet afgerekend worden. Als legioen zou ik echt nog even achter van Persie blijven staan. Hij blijft toch dus hopen dat het beter gaat. Kan ik deels in mee gaan, maar je moet het toch grondig bekijken. T's iets wat per direct aangepakt moet worden en ook de groep duidelijk gemaakt moet worden dat Feyenoord dit niet accepteert en je je biezen kan pakken als je denk te kunnen muiten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 10:19 schreef VVout het volgende:[..] Kan ik deels in mee gaan, maar je moet het toch grondig bekijken. T's iets wat per direct aangepakt moet worden en ook de groep duidelijk gemaakt moet worden dat Feyenoord dit niet accepteert en je je biezen kan pakken als je denk te kunnen muiten. Ja eens maar een speler moet wel zijn grieven kwijt kunnen als het hem niet goed gaat met een trainer. Gelukkig hebben we daar John de Wolf voor 😂😂😂
Ik weet t niet meer maar wat ik wel weet is dat Robin zijn zoon het grootste talent is na hem zelf , naar alle waarschijnlijkheid . Wil heel graag dat hij bij ons groot word. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is gewoon opvallend dat de grootste criticasters de personen zijn die onderpresteren en daardoor weg moesten, of gepasseerd werden. Dit betekent feitelijk dat zijn leerproces heel erg zit in t managen van dit soort sentimenten. Dat is ook niet gek, want leidinggeven is een vak.
Er zijn maar weinig mensen die dat van nature kunnen. Een leider op t veld zijn is vele male makkelijker dan een leider zijn van een grotere groep met al die verschillende belangen. Op t veld heb je alle 11 hetzelfde belang en hetzelfde doel. Buiten het veld heb je vooral te maken met individuele doelen die je samen moet smelten tot een collectief doel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja helemaal mee eens ,van Persie straalt ook uit dat er niet met hem te dollen valt . Slot had meer een vader mentaliteit ,en dat werkte beter bij ons. Toch als van Persie het vak onder de knie krijgt heb je wel een winnaar als trainer. Maar dat leerproces had niet bij ons moeten gebeuren zeg ik achteraf. En achteraf is dan van mijn kant een koe in zijn ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 april 2024 - 10:27 schreef Stylzz het volgende:Ervaring leer je door te doen. Als je RvP hoort praten over voetbal en uitleg geven, dan hoef je hem daarin niet veel meer uit te leggen. Wat hij moet leren is omgaan met spelers en de verschillende niveaus van spelers. Daar gaan oud-topspelers vaak mank en begrijpen oud matige spelers dat wat beter. Dat maakt ze vaak beter in t omgaan met een groep. Met een goede mentor ernaast zie ik RvP t wel doen. Zal zeker ook aantrekkingskracht hebben op spelers die naar Feyenoord willen komen. Maar realistisch is t gewoon nog vijf jaar te vroeg. quote:Op woensdag 19 februari 2025 - 22:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Aangezien hij als trainer nog niets bereikt heeft is de kans dat t mislukt realistisch. Maar ja. Met een goede staf eromheen? quote: Meh, dit is eigenlijk allemaal uitgekomen Leon :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha dit was ook kudt :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja klopt allemaal zijn eerste beslissing om Steijn aanvoerder te maken was al fout. Ik denk dat Hake daar zit voor Piet lut |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 11:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja helemaal mee eens ,van Persie straalt ook uit dat er niet met hem te dollen valt . Slot had meer een vader mentaliteit ,en dat werkte beter bij ons. Toch als van Persie het vak onder de knie krijgt heb je wel een winnaar als trainer. Maar dat leerproces had niet bij ons moeten gebeuren zeg ik achteraf. En achteraf is dan van mijn kant een koe in zijn ..... dat dacht en denk ik ook , in potentie kan het een top trainer worden daar is hij gedreven genoeg voor en dat hij zelf een klasbak is geweest op het hoogste niveau helpt ook aardig mee ,
toch heb ik ook twijfels , als je ziet dat hij weinig is verandert na zijn heerenveen tijd en hij de gekste keuzes maakt en stront eigenwijs is denk ik nu ook van jij leer het nooit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Noemt t meer een woordenwisseling. Doet zelf niet mee aan vriendjespolitiek met media om goed op de kaart te staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dat doet hij dan wel goed |
|
|
|