|
|
piet de paler
|
|
|
| Er gaat nits gebeuren, we moeten het hiermaa doen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Als ik direct op jou reageer dan had ik dat op deze manier gedaan.
Maar prima als je je aangesproken voelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toen Read binnen een wedstrijd weer de ziekenboeg in verdween was het bij mij wel gedaan. Sindsdien alleen maar meer twijfelachtige beslissingen gezien van hem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Exit. Stop alsjeblieft met deze man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: “we zijn weer muis in plaats van olifant” |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal wel weer trots zijn op z’n team. Zucht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerst kwartier werden we overklast, daarna gelijkwaardig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord since Feyenoord - PSV (Oct, 26, 2025):
❌✅❌❌❌❌✅✅❌❌❌⚖️⚖️❌✅✅❌❌
That’s only 5 wins in 18 games |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mocht hij straks dat tweede deel zeggen, dan zit hij nog volledig in zijn eigen wereld. Maar recent was hij iets realistischer. Voor wat het waard is. En dat is momenteel weinig. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:19 schreef MMM het volgende:Feyenoord since Feyenoord - PSV (Oct, 26, 2025): ❌✅❌❌❌❌✅✅❌❌❌⚖️⚖️❌✅✅❌❌ That’s only 5 wins in 18 games Kijk vooral eens op wie deze winst partijen waren.
Armoedig gewoon |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:19 schreef MMM het volgende:Feyenoord since Feyenoord - PSV (Oct, 26, 2025): ❌✅❌❌❌❌✅✅❌❌❌⚖️⚖️❌✅✅❌❌ That’s only 5 wins in 18 games Zou het nog even na moeten zoeken, maar ik las eerder ook dat er geen club is die in de eredivisie recent meer tegendoelpunten heeft gekregen dan Feyenoord. In een reeks van een wedstrijd of 10. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Omdat psv er de handrem daarna opgooide. Had zomaar 10-0 kunnen worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelijkwaardig omdat ze het wel goed vonden denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwahhhh nog steeds waren we veel minder. Maar na drie van zulke klappen vlak achter elkaar. Dan ben je eigenlijk al KO.
EN NU HOOR IK EEN WELLIE UITLEG GEVEN WAG WE FOUT GAAT EN HIJ STEEKT NUL HAND IN EIGEN BOEZEM FUCKING CLOWN |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| PSV moet donderdag weer in de beker. Als je na 20 minuten 3-0 voor staat dan neem je gas terug |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yup..zoals jeeerder al zei, leek wel uit medelijden van Bosz |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja weet alleen niet of dit nu goed is voor ons. Soms moet je diepe dalen dragen en accepteren voor veranderingen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:27 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja weet alleen niet of dit nu goed is voor ons. Soms moet je diepe dalen dragen en accepteren voor veranderingen. En dat kunnen we niet. We denken bijna elk seizoen dat we een top team hebben |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
| Verlangen naar priske wordt groot |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Priske...Nooit meer die dominee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Betere trainer dan RvP |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Nooit. Wat een dwaas was dat zeg. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Dat was ook niks Priske, stiefvader uit een slecht sitcom |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaat het hier niet om, Priske had geen greep meer op de groep. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
| Nee priske ook niet iid. Maar ja twordt lastig allemaal zo.of van persie hierna nog seizoen geven met een goeie selectie of iets anders. Dick schreuder doet het goed nu |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| het is zonde maar je moet met hem stoppen , dit gaat gewoon niet werken is gewoon te vroeg aangesteld als hoofdtrainer , blijft een feyenoord held |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik denk dat ie twee klassen beter is dan RvP. En dan nog twee klassen minder dan Slot. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Met Priske beste europese seizoen sinds 2002.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: HA. Priske presteerde in alles beter dan V.Persie doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Of je nu met 120km/u zonder gordel tegen een muur aanrijdt of met 100km/u je knapt er allebei niet van op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Priske werd ontslagen na 39 punten uit 21 wedstrijden.
Hoeveel punten heeft Feyenoord dit seizoen onder Van Persie? Precies hetzelfde, 39 uit 21.
En dan spreekt de campagne in Europa uiteraard volledig in het voordeel van Priske. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| True. Slot is de norm. En die hebben we één keer gehad. Duurt zeker 20-25 jaar voordat er een tweede voorbij komt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 21:37 schreef Stylzz het volgende:Of je nu met 120km/u zonder gordel tegen een muur aanrijdt of met 100km/u je knapt er allebei niet van op. Met het verschil dat we over de grens wel een gordel droegen.
Het is meer om aan te geven dat er eigenlijk nu minder in het voordeel van Van Persie spreekt dan toen in het voordeel van Priske. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 21:42 schreef Alexmem het volgende:True. Slot is de norm. En die hebben we één keer gehad. Duurt zeker 20-25 jaar voordat er een tweede voorbij komt. Het ligt echt aan het materiaal en niet de trainer. Er is verkeerd doorgeselecteerd en geen enkele trainer kan hier iets van brouwen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is een combie van beiden inderdaad. Eerst die dikke weg om de juiste volgorde te pakken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 22:50 schreef Leuv het volgende:[..] Het ligt echt aan het materiaal en niet de trainer. Er is verkeerd doorgeselecteerd en geen enkele trainer kan hier iets van brouwen. Jouw hardnekkige mening wordt simpelweg nergens door onderbouwd. Waarom is RvP dan een toptrainer? Een dergelijke trainer haalt uit slecht materiaal het maximale. Doet hij dat?
Deze trainer heeft iig een hele ruime selectie gekregen - kwalitatief redelijk voor Eredivisie begrippen- en daar heeft hij linksom of rechtsom een puinhoop van gemaakt. Ipv spelers die verbeteren verslechteren ze allemaal. Conditioneel, technisch en tactisch. Daar zijn meer redenen voor dan een trainer alleen, maar dat is wel het belangrijkste onderdeel.
Aanvoerder Steijn, Bijlow/ Wellie, waanzinnige tweede aanvoer, Braga, geen toppers gewonnen, centraal duo plots andersom, Blessure Read, blessure Smal, Beker eruit tegen Heerenveen, St Juste basis, bizarre volgende aanvoerder, het tweede helft spook, het push push push. Echt, het lijkt allemaal nergens op.
Vraag is dan: ga je het seizoen uitspelen en geef je hem dan ook nog een voorbereiding + 5 weken, of zeg je: dit komt niet meer goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag vliegt sowieso Hake eruit. RvP denk ik ook. Er zal ook weer nieuws komen over de nieuwe TD.
Er komt een nieuwe trainer, meer spelers komen terug uit blessures en zo zal T weer enigszins op de rit komen. En dan begint komende zomer t hele circus opnieuw. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 07:20 schreef Stylzz het volgende:Vandaag vliegt sowieso Hake eruit. RvP denk ik ook. Er zal ook weer nieuws komen over de nieuwe TD. Er komt een nieuwe trainer, meer spelers komen terug uit blessures en zo zal T weer enigszins op de rit komen. En dan begint komende zomer t hele circus opnieuw. Nou noem er dan eens een paar op die beschikbaar zijn. Tomasson van Bronckhorst van Bommel .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, dat, mijn diploma's zijn net niet hoog genoeg, anders had ik t ook wel gewild. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 23:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is een combie van beiden inderdaad. Eerst die dikke weg om de juiste volgorde te pakken. eens , die klootzak niet weer een verkeerde trainer aan laten stellen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: alle drie ongeschikt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar goed. Je kunt er ook ergens een wegkapen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Zal wel moeten maar dan kom je al snel bij NEC uit. Die gaan dat echt niet toelaten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou nu een interim doen. Wie? Weet ik even niet. Maar nu geen vaste, nieuwe trainer aanstellen.
Binnen nu en een maand een TD aanstellen. En die moet de nieuwe trainer aanstellen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Waar basseer je jouw mening op? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt , dat gaat nec zeker niet doen , daarbij denk ik ook dat schreuder het zelf niet gaat doen die is loyaal |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 07:20 schreef Stylzz het volgende:Vandaag vliegt sowieso Hake eruit. RvP denk ik ook. Er zal ook weer nieuws komen over de nieuwe TD. Er komt een nieuwe trainer, meer spelers komen terug uit blessures en zo zal T weer enigszins op de rit komen. En dan begint komende zomer t hele circus opnieuw. zou me niks verbazen als hake eruit vliegt , het is de goedkoopste optie om wat verandering te kunnen brengen eerlijk gezegd denk ik ook dat hake te goedig is om dat eigenzinnige gedrag van v persie genoeg weerwoord te kunnen geven
denk dan bijvoorbeeld aan een alex pastoor als assistent , die is ook standvastig en durft misschien beter tegen v persie in te gaan , al denk ik dat v persie daar weer mee gaat botsen
beste optie blijft gewoon v persie te ontslaan , al blijf ik het jammer vinden dat hij zo mislukt is het blijft een absolute held |
|
|
|