|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Op wie geef je nu antwoord 😀 Ik ben geen bondscoach, maar som wat feiten op |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 15:25 schreef piet de paler het volgende:Leuv , dat roep je nu steeds ( prima niets mis mee) Maar je bezit: Koreaans intern Japans intern Bosnisch intern Oosterijks inern Tjechies intern Nederlands intern Algerijns intern Marokkaans intern Malinees intern Dan kun je niet zeggen niveau loos ! Je kan zeggen het past niet bij elkaar. Maar de bondscoaches van die landen zijn geen nitwits,en de landen waar zij voor uitkomen ook niet. Dan is de conclusie de timmerman heeft aardig gereedschap,maar kan er niets mee....... Het is niet zo dat we topspelers van Engeland, Duitsland, Spanje, Argentinië of Brazilië hebben. Onze beste spelers waren Hancko en Paixao en wat daarvoor is terugkomen is van een dramatisch niveau. Jouw scorebordjourmalistiek slaat werkelijk nergens op. Iedere die een trucje kan op YouTube zie jij zeker ook graag komen?
Ik heb liever een goede speler die het spelletje snapt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Een betere scouting helpt ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Praat even als supporter tegen supporter,. dit zijn wel feitjes Dus jij weet het beter dan bondscoaches ....... Dat kan ..............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Knopen leren, kampvuur maken? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 18:06 schreef piet de paler het volgende:Praat even als supporter tegen supporter,. dit zijn wel feitjes Dus jij weet het beter dan bondscoaches ....... Dat kan .............. Bondscoaches van derde rangs landen. Waar heb je het over? En ja, dan schat ik meerdere hier veel hoger in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die internationals zijn doorgaans bankzitters, selctievulling en nooit beslissend. Middelmaat. At best. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
33% van de selectie is standaard stuk. Waar hebben we t over |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alsof dat een excuus is voor 5 overwinningen in 18 wedstrijden. We hebben van een campingelftal uit Roemenië verloren, verliezen van de lamme en de blinde in de Eredivisie..
Kut trainer. De vlag gaat uit als hij weg is. Met z’n irritante houdinkje tegenwoordig ook op persconferenties. Bah. Nare vent vind ik het.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is geen excuus maar wel een oorzaak De trainer is er ook één Het continue gedoe t hele jaar ook. De organisatie ook
Ergo. Er is een hoop te doen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 18:52 schreef MMM het volgende:Alsof dat een excuus is voor 5 overwinningen in 18 wedstrijden. We hebben van een campingelftal uit Roemenië verloren, verliezen van de lamme en de blinde in de Eredivisie.. Kut trainer. De vlag gaat uit als hij weg is. Met z’n irritante houdinkje tegenwoordig ook op persconferenties. Bah. Nare vent vind ik het. Prima. Is jouw mening. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Had ik iemand gequote ? Nee ? Dan was het een opmerking, geen antwoord. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 17:44 schreef Leuv het volgende:[..] Het is niet zo dat we topspelers van Engeland, Duitsland, Spanje, Argentinië of Brazilië hebben. Onze beste spelers waren Hancko en Paixao en wat daarvoor is terugkomen is van een dramatisch niveau. Jouw scorebordjourmalistiek slaat werkelijk nergens op. Iedere die een trucje kan op YouTube zie jij zeker ook graag komen? Ik heb liever een goede speler die het spelletje snapt. Gelukkig hebben de teams waar de ploeg dit jaar van heeft verloren wel allemaal topspelers uit de landen die je opnoemt.
Selectief blind of doe je het er gewoon om? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 21:45 schreef DMD het volgende:[..] Gelukkig hebben de teams waar de ploeg dit jaar van heeft verloren wel allemaal topspelers uit de landen die je opnoemt. Selectief blind of doe je het er gewoon om? Je kunt beter de aanleiding tot mijn reactie volgen dan als een bok op een haverkist te reageren. Je haalt het volledig uit zijn context. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
12.15 uur. Laat het de laatste zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Misschien is hij wel doelbewust uit op ontslag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Stop er alsjeblieft mee. Het is weer vreselijk zo slecht, nota bene tegen het slechtste Utrecht wat ik in jaren heb gezien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Met een man meer achteruit lopen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
EXIT. Dit kan niet langer zo. Er is geen basis om verder te gaan.
Waardeloze trainer |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Toptrainer die met deze gemankeerde selectie weer 3 punten bijschrijft en gewoon 2e staat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 14:20 schreef Leuv het volgende:[..] Toptrainer die met deze gemankeerde selectie weer 3 punten bijschrijft en gewoon 2e staat. Zie dat ook graag, maar mag best een kanttekening bij toch? Exit schiet je alleen geen ruk mee op, of iemand anders het met een uitgedunde groep wel gaat lukken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 14:20 schreef Leuv het volgende:[..] Toptrainer die met deze gemankeerde selectie weer 3 punten bijschrijft en gewoon 2e staat. NEC heeft minder verliespunten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 14:22 schreef VVout het volgende:[..] Zie dat ook graag, maar mag best een kanttekening bij toch? Exit schiet je alleen geen ruk mee op, of iemand anders het met een uitgedunde groep wel gaat lukken. Nee tuurlijk ik zie ook wel dan het voetbal werkelijk dramatisch is. Maar eerlijk gezegd is het dat al bijna 2 jaar. Ik heb niet de illusie dat het met deze selectie en dit beleid de komende 5 jaar zal verbeteren. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Hebben gewoon nog een wedstrijd tegoed ook. Na woensdag sta je derde.
De laatste keer dat er gewonnen werd van een ploeg die in het linkerrijtje stond was op 5 Oktober tegen Utrecht.
Dit seizoen is werkelijk waar het makkelijkste seizoen dat ik mij kan herinneren om de 2de plaats te pakken en die tientallen miljoenen in de CL.
Het feit dat de club het zo verkwanseld is echt waanzinnig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind het wel schrikbarend dat een trainer over de eerste helft zegt dat hij het heel goed vond.
Wie hou je nou voor de gek? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 19:56 schreef MMM het volgende:Ik vind het wel schrikbarend dat een trainer over de eerste helft zegt dat hij het heel goed vond. Wie hou je nou voor de gek? Ik tel er zo een paar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 19:56 schreef MMM het volgende:Ik vind het wel schrikbarend dat een trainer over de eerste helft zegt dat hij het heel goed vond. Wie hou je nou voor de gek? "Je ziet wat slechte wedstrijden in een seizoen, maar dit was écht slecht", begon Arman Avsaroglu. "In die eerste helft wist ik niet waarnaar ik zat te kijken. Elke pass ging verkeerd. En dan hoor ik Van Persie na de wedstrijd zeggen hoe goed de eerste helft was. Ik moest bijna lachen toen hij dat zei. Het is dat FC Utrecht nóg slechter was, maar allebei waren ze heel slecht." |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 19:56 schreef MMM het volgende:Ik vind het wel schrikbarend dat een trainer over de eerste helft zegt dat hij het heel goed vond. Wie hou je nou voor de gek? Heej Crashtest Dummy. Kap eens met deze grammofoonplaat, we weten het zo langzamerhand wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Fijn dat jij het ook een heel goede eerste helft vond, Leuv. |
|
|
|