|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 16 februari 2026 - 12:27 schreef FR-Henk het volgende:Je mist gisteren ook de creatieve en slimme passes. De speler die dat overzicht heeft en sneller handelt. Valente dus. En Targhalline had daar mogelijk ook betekenis in kunnen hebben. Gebrek aan balvastheid bij een aantal spelers viel me ook op. Gek genoeg dacht ik zelfs even aan Nieuwkoop als targetman in de 16, om laatste kwartier aldaar meer oorlog en verwarring te stichten. Het is de onervarenheid van RvP, de continue wissellijst aan geblesseerden én gebrek aan kwaliteit (bij aantal) spelers. Toxische mix van wat nu voorgeschoteld krijgen. En als je 2e wordt...En RvP blijft zitten, dan heeft ie het alsnog goed gedaan. Dat vooruitzicht is er echter, qua spel nu, bepaald niet. Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit over de hele linie. Ik denk dat binnen deze selectie het aantal spelers dat daadwerkelijk ons mooie shirt zou mogen dragen op 1 hand te tellen zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"Voor iedere spits is het belangrijk als je zo'n cruciale goal maakt", reageert Van Persie vrijdagmiddag. "Dat doet ook wat met je vertrouwen, want het is niet zo makkelijk om op zo'n moment achter de bal te staan. Daar heb ik bewondering voor en ik vind dat mooi. Hij heeft het gedaan en schoot hem er goed in. Woensdag hadden we ook zo'n moment op de training en toen schoot hij hem naast. Ik ben blij dat hij hem tegen Go Ahead wel binnenschoot."
Heel relevant ja. Echt een people manager deze clown |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Hoe fik je je spelers af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dan ben je gewoon een lul zeg maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb t gezien. T was een grapje. Dat iedereen ook zo opvatte Je kan ook op alle slakken. Zout leggen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Natuurlijk lachen zij ,die denken die is knettergek en dit word nog een leuk einde van het seizoen voor ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Spreken is zilver, zwijgen is goud. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Was een eikel toen ie 19 was, was een eikel toen ie in de bak kwam, bij oranje, van Ars naar Man U en in Turkije. Heeft zich daarna voorgenomen veel te lachen en positief te zijn. Maar uit alles blijkt: t is en blijft een eikel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| In het hele interview 1 regel zonder inhoud hierover. Propaganda. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Eerlijke propaganda dat ook een kans moet krijgen, niet alleen dat gejank. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik zie het eerlijke niet. Maar boeit ook niet. Ieder z’n take. Ik vind t een waardeloze trainer en een eikel ;) En nog gun ik hem oprecht t allerbeste. Spraak laatst z’n vrouw en dochter bij de paarden, en die waren uiterst relaxed en vriendelijk. Maar ook niet zo goed :-D |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat is deze tweede helft?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mja. Veel spelers niet op hun positie Maar zo’n verval mag nooit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijke tweede helft weer.
Stop er nou toch gewoon mee. Je bent ongeschikt in alle facetten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Van 2 linksbacks in de eerste helft ,naar een rechtsback op de linksback in de 2de helft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 21:54 schreef MMM het volgende:Belachelijke tweede helft weer. Stop er nou toch gewoon mee. Je bent ongeschikt in alle facetten. Ja,maar wie dan maat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dit seizoen gewoon afmaken met een interim. Desnoods Hake.
Nieuwe TD aanstellen, had deze maand al gemoeten. En die kan een nieuwe coach aanstellen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tactisch echt zeer zeer matig. Misschien eens voor een herexamen gaan bij de Knvb. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij zegt dat we na rust ook nog goede kansen hebben gecreëerd.
Hè? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik herinner me in ieder geval een goede kans voor Moder en een vrije schietkans voor Ueda vlak voor zijn wissel. Dus dat klopt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die afsluiting van zn persconferentie weer 🤣 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat interviewtje net voor de wedstrijd was ook weer tenenkrommend. Eerste kwartier was aardig en daarna allemaal weer als een kip zonder kop. het was niet gek geweest als je in deze wedstrijd weer schade had opgelopen. Thuis tegen de nummer één na laatst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond de eerste helft best oke. Tweede helft leek nergens meer op, ook qua opstelling niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je weet dat het in de eerste helft gespeeld is, weet je niet waarom je eigenlijk de 2e helft nog bekijkt ja! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Eens. Het sloeg nergens op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omzettingen 2e helft hielpen ook niet mee. Maar ook dan is het armetierig. En dan speelt Moder mee, maar maakt ook niet het grote verschil. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| waarom spelen zoveel spelers onder hun niveau onder v persie ? toch wel zorgwekkend hij gaat dit ook niet op de rit krijgen , zou toch maar eens schreuder gaan polsen voor volgend seizoen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2026 - 11:22 schreef FR-Henk het volgende:Omzettingen 2e helft hielpen ook niet mee. Maar ook dan is het armetierig. En dan speelt Moder mee, maar maakt ook niet het grote verschil. 1 speler gaat ook niet het verschil maken (zoals verwacht), tussen heel slecht spel en tiki taka voetbal.
Het huidige spel en waar je naartoe wil als topclub ligt zo ver uit elkaar, daar gaat 1 speler niet het verschil in maken, zo werkt voetbal gewoonweg niet.
Het is een soort fantasie die bij nog te veel supporters leeft.
Er klopt gewoon 0,0 van de tactiek en er zijn 0 patronen te herkennen in het spel.
Het is heel armoedig allemaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2026 - 11:46 schreef DMD het volgende:[..] 1 speler gaat ook niet het verschil maken (zoals verwacht), tussen heel slecht spel en tiki taka voetbal. Het huidige spel en waar je naartoe wil als topclub ligt zo ver uit elkaar, daar gaat 1 speler niet het verschil in maken, zo werkt voetbal gewoonweg niet. Het is een soort fantasie die bij nog te veel supporters leeft. Er klopt gewoon 0,0 van de tactiek en er zijn 0 patronen te herkennen in het spel. Het is heel armoedig allemaal. Die verwachting kun je ook niet hebben, nee. En Moder is op weg terug. Het geheel is en blijft onsamenhangend, waarbij je ook nog eens het herhaaldelijk enorme verval in de 2e helft blijft terug zien. Deze staf lijkt niet het Plan B antwoord in huis te hebben, behalve verdedigen voorsprong. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Irritaties bij Van Persie tegenover pers: "Sommige commentaren vind ik bijzonder"
😂😂 hij word steeds gekker onze traniner.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2026 - 13:08 schreef RenatoBos het volgende:Irritaties bij Van Persie tegenover pers: "Sommige commentaren vind ik bijzonder" 😂😂 hij word steeds gekker onze traniner.. Volledig met hem eens. Het zijn een stelletje bloedzuigers die maar 1 doel hebben. Sensatie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Persie is een hele enge man. Zit er alleen voor zichzelf en heeft totaal geen clubgevoel.
Kan zich beter eens bekommeren over het schandalige seizoen waar hij mede debet aan is. Tactisch onbenul, slechte people manager.
Duimen dat we tweede worden en dat een paar van de RvC een helder moment hebben en ‘m er alsnog uitdonderen. Anders kun je volgend seizoen al afschrijven bij voorbereiding dag 1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Over grammofoonplaten gesproken..🙄 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Autocue, repeat, ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom een nieuwe assistent als hij er toch nooit naar luistert?
Donder ‘m er nou gewoon gelijk uit in plaats van dit soort achterlijke pleisters te plakken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| inderdaad je kan er nog 10 aanstellen hij luistert toch niet |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| die staf wordt wel erg groot zo , dit gaat toch nergens meer over wat een wanbeleid omdat v persie niet functioneert als hoofdtrainer stel je maar weer een extra assistent aan , de omgekeerde wereld en langzaam gaat onze club naar de kloten door vreselijk wanbeleid |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bij Feyenoord val je echt elke dag van de ene verbazing in de andere. De chaos is in alle geledingen terug te vinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Behoorlijk brevet van onvermogen richting Hake dan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hahaha, volgende stratego move! Al zet je er 18 assistenten neer, en haal je Hiddink, Koeman en nog 12 trainers erbij. Perez voor de prestatie analyse! Wat een pulpshow is dit zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu ook weer. Over Bos op links terwijl je drie linksbuitens op de bank hebt zitten volgens rancuneuze Asvaroglu Ik telde er NUL. Er zaten NUL linksbuitens op de bank. Ja 1 als je een niet fitte Sterling meetelt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Bovendien, Bos speelde bij Westerlo ook regelmatig hoger op het veld dan een linksback dat meestal doet. Als linkshalf of zelfs linksbuiten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Staf is wel te groot als Van Wonderen erbij komt. Is nu al fors. Dan verwacht ik wel dat minstens 1 van de huidige assistenten vertrekt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD