BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 01 maart 2026 - 16:32   quote  deeplink  
Is het nog niet en zal het ook niet gaan worden als hij niet naar anderen gaat luisteren. Zo spelen, met een selectie die dat totaal niet kan uitvoeren.
Ontsla die man zo snel mogelijk.
DMD
 DMD - zondag 01 maart 2026 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2026 - 16:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Is toch zo’n jongen van de club?

Behalve als t om de centjes gaat. Walgelijke vent.
Had al in een ander topic geplaatst;

Wanneer v.Persie niet nog kwam afbouwen bij Feyenoord dan had die in z'n carriére bij Feyenoord de minste wedstrijden gespeeld van alle clubs waar die heeft gespeeld op het hoogste niveau.

Ik snap het ophemelen dus totaal niet. Wat heeft die Feyenoord als speler nou echt gebracht waardoor hij deze status heeft behaald?

Toornstra vind ik een grotere Feyenoorder dan V.Persie ooit zal zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2026 door DMD --
R()b
 R()b - zondag 01 maart 2026 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2026 - 16:33 schreef DMD het volgende:

[..]

Had al in een ander topic geplaatst;

Wanneer v.Persie niet nog kwam afbouwen bij Feyenoord dan had die in z'n carriére bij Feyenoord de minste wedstrijden gespeeld van alle clubs waar die heeft gespeeld op het hoogste niveau.

Ik snap het ophemelen dus totaal niet. Wat heeft die Feyenoord als speler nou echt gebracht waardoor hij deze status heeft behaald?

Toornstra vind ik een grotere Feyenoorder dan V.Persie ooit zal zijn.
Door de media niet echt opgehemeld, en hier op dit forum maar 2 of 3 van Persie geil zijn.
MMM
 MMM - zondag 01 maart 2026 - 16:36   quote  deeplink  
Punten in onderlinge duels met top-6 dit seizoen:
PSV - 16
NEC - 12
Ajax - 10
FC Twente - 8
AZ - 5
Feyenoord - 2
ar
 ar - zondag 01 maart 2026 - 16:38   quote  deeplink  
Vreselijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 maart 2026 - 16:38   quote  deeplink  
En dan was dat punt tegen Twente thuis ook nog eens totaal onverdiend.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 maart 2026 - 16:48   quote  deeplink  
Twente kun je verliezen.
Maar niet zo.
Kan me niet herinneren dat het zó machteloos en voetbalarm was.
RvP moet nu echt met de billen bloot en een heldere uitleg voo dit anti-voetbal geven.
De 2 noodzakelijke wissels zijn geen excuus.
Een team met heldere opdracht moet dat kunnen hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 maart 2026 - 16:52   quote  deeplink  
Al heel lang klaar met deze man..
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 maart 2026 - 17:02   quote  deeplink  
Valente gooit m onder de bus
MMM
 MMM - zondag 01 maart 2026 - 17:03   quote  deeplink  
Valente: "Ze hebben een duidelijk plan en dan zie je dat wij kansloos zijn"

Dit is dodelijk
kenny
 kenny - zondag 01 maart 2026 - 17:04   quote  deeplink  
stoppen met deze wanvertoning , deze man is (nog) ongeschikt , dit gaat alleen maar bergafwaarts , nu stoppen en geen tijd verspillen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 maart 2026 - 17:06   quote  deeplink  
Valente duidelijk ook wat realistischer m.b.t. waar Feyenoord staat.

"We kwamen in een soort flow waarin we met moeizaam spel toch punten begonnen te halen. Dan krijg je vandaag de eerste echte test en kom je overal tekort. Dat voel je dan wel. Twente was in alles scherper: in de duels, in balbezit en er zat echt een plan achter. Daar konden wij niet op anticiperen en dan word je weggespeeld."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 maart 2026 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2026 - 17:03 schreef MMM het volgende:
Valente: "Ze hebben een duidelijk plan en dan zie je dat wij kansloos zijn"

Dit is dodelijk
Valente///held!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 maart 2026 - 17:09   quote  deeplink  
Hij zegt het wel goed ja. Speelde zelf helaas wel ook weer een waardeloze wedstrijd, maar hij verstopt zich zowel op als naast het veld niet. Dat valt hem wel te prijzen.
MMM
 MMM - zondag 01 maart 2026 - 17:22   quote  deeplink  
Hij zegt dus ook dat project Sterling belangrijker is dan logische keuzes maken.

Bos kon niet naar achter want Sterling moest na 60 minuten invallen.

Krankzinnig.
MightyAce
 MightyAce - zondag 01 maart 2026 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2026 - 17:22 schreef MMM het volgende:
Hij zegt dus ook dat project Sterling belangrijker is dan logische keuzes maken.

Bos kon niet naar achter want Sterling moest na 60 minuten invallen.

Krankzinnig.
Sterling moest omvallen, bedoelt ie.
MMM
 MMM - zondag 01 maart 2026 - 17:29   quote  deeplink  
En nu huilen op de persconferentie dat hij met een rechtspoot op linksback moest spelen na blessure Smal.

Dat deed je zelf lamlul
Bowie
 Bowie - zondag 01 maart 2026 - 17:39   quote  deeplink  
Robin staat inmiddels schaakmat.
tomson
 tomson - zondag 01 maart 2026 - 18:22   quote  deeplink  
Mijn god die persco is net een wortelkanaalbehandeling
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 maart 2026 - 18:26   quote  deeplink  
T wordt allemaal een beetje een herhaling van zetten
Er staat straks niemand meer in voor m
Bowie
 Bowie - zondag 01 maart 2026 - 19:07   quote  deeplink  
Inderdaad Stylzz.

Vrijdag hoopten we nog dat ie met de dezelfde basisopstelling zou beginnen. Toen ik buiten het traditionele rokertje naar binnen werkte zag ik door het raam de opstelling en tot mijn grote verbazing zag ik Kraayeveld ipv Hwang.

Je begint misschien thuis tegen een club uit het rechterrijtje met deze jongen maar niet in 1 van de zwaarste uitwedstrijden.
Het begint een zich herhalend verhaal te worden onze experimenten coach. Van Steijn aanvoerder via B in Braga tot Borges op links ipv rechts tot een rechtsbeen als linksback terwijl je linksback linksbuiten speelt, ga maar door, ga maar door.

Hou svp de eer aan jezelf. Selectie liet je vandaag voor de zoveelste keer zakken.
VVout
 VVout - zondag 01 maart 2026 - 19:53   quote  deeplink  
Moeilijk om hier positief te blijven in staan, met hoop dat het ooit goed komt. Heel erg jammer, maar de laatste zullen nu ook wel klaar met dit verhaal zijn. Nog altijd de eigenwijze jongen aan het uithangen, nog weinig geleerd hoe dit je als speler langere tijd in de weg stond.
Leuv
 Leuv - zondag 01 maart 2026 - 20:16   quote  deeplink  
Deze herze doe ik niet aan mee. Aan het begin van het seizoen gaf ik al aan dat je blij mag zijn als je met dit alftal bij de bovenste 6 speelt. Momenteel staan we nog altijd tweede en doen onze concurenten het nog slechter. We hebben echt een droevige selectie. Die ponyclub heeft op meerdere posities betere spelers rondlopen dan wij en dit is volkomen te wijten aan het wanbeleid dat al jaren wordt gevoerd. Er is er maar 1 voor verantwoordelijk en dat is niet van Persie.
Alexmem
 Alexmem - zondag 01 maart 2026 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2026 - 17:29 schreef MMM het volgende:
En nu huilen op de persconferentie dat hij met een rechtspoot op linksback moest spelen na blessure Smal.

Dat deed je zelf lamlul
Het had niet gehoeven. Gewoon niet. Hij had Sterling ook kunnen brengen en hem een half uur voor tijd alsnog kunnen wisselen. Maar hij had ook St Juste kunnen brengen. Of Sliti als linksback desnoods. Anderzijds, t lag niet aan Lotomba vandaag.
Alexmem
 Alexmem - zondag 01 maart 2026 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2026 - 20:16 schreef Leuv het volgende:
Deze herze doe ik niet aan mee. Aan het begin van het seizoen gaf ik al aan dat je blij mag zijn als je met dit alftal bij de bovenste 6 speelt. Momenteel staan we nog altijd tweede en doen onze concurenten het nog slechter. We hebben echt een droevige selectie. Die ponyclub heeft op meerdere posities betere spelers rondlopen dan wij en dit is volkomen te wijten aan het wanbeleid dat al jaren wordt gevoerd. Er is er maar 1 voor verantwoordelijk en dat is niet van Persie.
Jouw verdedigen van RvP is op niets gebaseerd. Heeft nooit laten zien dat ie als trainer iets kan. Technisch niet, tactisch niet en als people manager niet. Je kan altijd van mening verschillen over oorzaak en gevolg maar los van de resultaten is het spel bedroevend, is er niemand beter worden en zijn de beslissingen (oa aanvoerder en medisch) aantoonbaar fout gebleken.
DMD
 DMD - zondag 01 maart 2026 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Neem je jezelf nog serieus?

Twente heeft 2 spelers in de basis staan die er niet aan te pas kwamen bij Feyenoord.

Die 2 dicteerde het hele middenveld deze middag. Dus v.d belt en Zerrouki zijn eigenlijk veel betere spelers dan wat er nu rondloopt?

Clownesk.
MMM
 MMM - maandag 02 maart 2026 - 12:22   quote  deeplink  
Eindelijk word hij in de media volledig afgemaakt. Het duurde nog lang.

Wanneer het persbericht dat we verlost zijn van deze prutser?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 maart 2026 - 12:52   quote  deeplink  
Liever vandaag dan morgen ,en ook graag een aankondig dat onze Dennis ook lekker oprot
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 maart 2026 - 13:04   quote  deeplink  
Het is waanzin dat deze trainer er nog zit. De omstandigheden waarin Priske werd ontslagen waren een heel stuk beter dan ze nu zijn. Dit kan gewoon niet.
R()b
 R()b - maandag 02 maart 2026 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Er is er maar 1 voor verantwoordelijk en dat is niet van Persie.
Je Rvp poster verplaatsen, van boven je bed --> dartbord!
kenny
 kenny - maandag 02 maart 2026 - 18:04   quote  deeplink  
oprotten met deze man , het blijft een held maar op trainers vak een loser
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2026 - 18:33   quote  deeplink  
Hoop supporters die opeens in Buijs een geschikte toekomstige Feyenoord trainer zien. Apart, beetje het oude denken. Iemand die met zijn teams totaal geen Feyenoord voetbal speelt. Het voetbal dat Feyenoord wil spelen. En moet spelen, want zeker nationaal moet je vaak het spel maken. En daarom een onlogische keuze.

Maar goed, misschien is het ingegeven door het gegeven dat het overgrote deel Van Persie wel zat is. Wellicht in de categorie 'alles beter dan wat we nu hebben'.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 maart 2026 - 18:34   quote  deeplink  
Ja. Ze willen allemaal verandering en dingen vooral bij t oude houden
MMM
 MMM - maandag 02 maart 2026 - 18:36   quote  deeplink  
In niets een Feyenoord man.

Egoïstische kwal
MMM
 MMM - maandag 02 maart 2026 - 18:53   quote  deeplink  
Dat RvP dus mee mag beslissen in deze keuze, geeft wel aan hoe stevig hij nog in het zadel zit.

De club is verwoest.
R()b
 R()b - maandag 02 maart 2026 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2026 - 18:53 schreef MMM het volgende:
Dat RvP dus mee mag beslissen in deze keuze, geeft wel aan hoe stevig hij nog in het zadel zit.

De club is verwoest.
Hij mag overal in mee beslissen.
Technisch directeur keuze, spelers, jeugd, medisch, technische staf, alles!!!

Lijkt in een soortgelijke wereld te leven als van Basten.
Daar ging het ook ongeveer zo!
Leuv
 Leuv - maandag 02 maart 2026 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2026 - 19:32 schreef R()b het volgende:

[..]

Hij mag overal in mee beslissen.
Technisch directeur keuze, spelers, jeugd, medisch, technische staf, alles!!!

Lijkt in een soortgelijke wereld te leven als van Basten.
Daar ging het ook ongeveer zo!
Misschien even verdiepen in de organisatiestructuur zoals die destijds met Slot is ingezet.
Misschien dat je het dan snapt.
MMM
 MMM - maandag 02 maart 2026 - 20:20   quote  deeplink  
Dat was toen al geen goede zet. De structuur met Arnesen was prima.

DtK heeft de club om zeep geholpen.
MMM
 MMM - maandag 02 maart 2026 - 20:21   quote  deeplink  
Nep-Feyenoorder, deze RvP.
kenny
 kenny - maandag 02 maart 2026 - 20:29   quote  deeplink  
het was altijd een held maar dit begint aardig om te slaan in haat , wat een eigenwijze klootzak , wil zich overal mee bemoeien en maakt er zelf een zooitje van met de meest rare keuzes week in week uit , spelers weten niet meer waar ze aan toe zijn en lopen over van onzekerheid daarbij zijn ze halverwege de wedstrijd al op

dit kan toch niet langer zo , het gaat je de 2e plaats kosten met deze clown en dan nog maar te zwijgen over te kloese
Leuv
 Leuv - maandag 02 maart 2026 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2026 - 20:20 schreef MMM het volgende:
Dat was toen al geen goede zet. De structuur met Arnesen was prima.

DtK heeft de club om zeep geholpen.
En dat ben ik volledig met je eens. Maar een hetze tegen van Persie doe ik niet aan mee want geen enkele trainer zal meer uit deze selectie kunnen halen. En daarmee zeg ik echt niet dat van Persie alles goed doet want iedereen hier heeft bedenkingen bij keuzes die hij maakt, ik ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2026 door Leuv --
R()b
 R()b - maandag 02 maart 2026 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2026 - 20:12 schreef Leuv het volgende:

[..]

Misschien even verdiepen in de organisatiestructuur zoals die destijds met Slot is ingezet.
Misschien dat je het dan snapt.
Hahahaha
Dat kan met en een van Persie niet!
Gaat richting slechtste trainer ooit :D
VVout
 VVout - dinsdag 03 maart 2026 - 08:09   quote  deeplink  
Waar is van Pers nou bang voor, Kees is ook niet gek en een extra paar ogen zien meer. T’s nu echt de spuigaten uit gelopen hoor en moet niet kunnen. Was er de hele tijd tegen abrupt de bijl er in te zetten, maar dit. Direkteurtje waar ben je mee bezig zeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord

0.0351099