|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het mooiste zou zijn dat ze er morgen uitkomen dat Robin moet vertrekken. Als dat is besloten en Dennis denkt dat hij voorbij er tegen hem word gezegt,Dennis ga nog even zitten want we zijn nog niet klaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou kwam Dennis even in beeld, die zag er ook niet goed uit, vond ik. Die voelt wel duidelijk de druk. Wie weet. Maar goed, ze kunnen nog steeds volhouden dat ze tweede staan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 19:00 schreef tomson het volgende:Gebeurt niet. Dennis zit met een handboei aan m vast. Kleine Cruyff staat heel anders in de wedstrijd. Voor hem was Grim een erfenis. Nee hoor. De conclusie dat t ook gevolgen moet hebben voor Kloese komen vooral van supporters |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 19:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee hoor. De conclusie dat t ook gevolgen moet hebben voor Kloese komen vooral van supporters Ja en logisch ,weg met die dikke niksnut |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 19:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee hoor. De conclusie dat t ook gevolgen moet hebben voor Kloese komen vooral van supporters Dan is het nog verrotter dan dat ik al vreesde. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 19:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee hoor. De conclusie dat t ook gevolgen moet hebben voor Kloese komen vooral van supporters Als je een topsport organisatie bent dan ligt die conclusie niet alleen bij de supporters.
Wat heeft DtK nou echt gepresteerd als AD & TD na het tijdperk Arnesen?
DtK heeft niks anders gedaan dan geprofiteerd van wat Arnesen in gang heeft gezet.
Is de club Feyenoord er ondertussen echt op vooruit gegaan? Ziet de toekomst er rooskleuriger uit dan toen hij binnenkwam?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind ook dat T conclusies moet hebben voor de TD Maar om de club te onthoofden in deze fase is niet in t belang van de club.
Maar we gaan t morgen zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Mr positivo slaat wat door |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hij moet in de politiek.....wat kan Robin lullen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad pfff hij vond het goed zag goed voetbal en vechtlust alleen jammer van het gelijk spel
tegen een hekkensluiter , gaat negens over vlug oprotten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Eerst Dennis te Kloese weg en dan pas Robin zou ik het meest normaal vinden. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Domme gelul van die gozer, moe maker! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wortelkanaal behandeling. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 19:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Eerst Dennis te Kloese weg en dan pas Robin zou ik het meest normaal vinden. eens , je moet er toch niet aan denken dat hij de volgende trainer gaat aanstellen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 19:42 schreef kenny het volgende:[..] eens , je moet er toch niet aan denken dat hij de volgende trainer gaat aanstellen Deze vent moet op de 1 of andere manier gaan beseffen dat het klaar is met hem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Persie zag veel goede dingen: "Genoeg gedaan om te kunnen winnen"
Welke GGZ instelling pik deze man op? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 19:59 schreef MMM het volgende:Van Persie zag veel goede dingen: "Genoeg gedaan om te kunnen winnen" Welke GGZ instelling pik deze man op? Inhoud van Mediatraining (Algemeen in Voetbal): Hoewel clubs dit vaak 'begeleiding' noemen in plaats van 'mediatraining', houdt het in de praktijk in:
Simulaties: Oefenen van persconferenties en interviews. Boodschap overbrengen: Hoe houd je vast aan de kernboodschap onder druk. Crisismanagment: Voorbereiding op lastige vragen na verlies of incidenten.
Hier het GGZ media debielen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zit nu de persconferentie terug te kijken.
Deze man is compleet geschift. Wat een enge, zielige en kansloze man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maat stel hij gooit de handdoek in de ring ( geloof het niet) Wie dan ......Hake ( in mijn ogen een meeloper ) ? Noem eens een realistische naam, en kan die wat veranderen op korte termijn ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 20:15 schreef piet de paler het volgende:Maat stel hij gooit de handdoek in de ring ( geloof het niet) Wie dan ......Hake ( in mijn ogen een meeloper ) ? Noem eens een realistische naam, en kan die wat veranderen op korte termijn ? Hake als interim. Het is niet anders. Niemand die t verder doet voor 8 potjes. Maar deze dwaas moet er nu uit.
TD aanstellen en de blik op komend seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het blijft armoede en voetbal zonder gezicht. Dat mag RvP zich aanrekenen. En moet leren erkennen dat het niet goed is, en zelf conclusie trekken. Dat doe je voor de club. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Eens FR-Henk.
Dit kan niet meer. Na 0-1 fase dat er redelijk werd gevoetbald, dan twee keer totaal niet verdedigen, echt in alle opzichten. Al had nare scheids natuurlijk ook zijn rol in de 2-1.
Dan weer totaal magere 2e helft, waarin NAC gewoon de beter voetballende ploeg werd meer en meer. En zelfs tegen 10 in de slotfase helemaal niets wat op een slotoffensief leek, in tegendeel eerder.
Van Persie sprintte voor het eerst dit seizoen de tunnel in en bleef niet op het veld hangen, laat staan dat ie naar de aanhang liep. Ik hoop vanavond al een tijdje op het bericht dat ie de eer aan zichzelf heeft gehouden.
Anders morgen gedwongen.
Tomasson voor de laatste 8, met behalen plek 2 als examen voor mogelijk meer. Van Wonderen morgen aanstellen als TD. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tomasson op basis van wat dan? Die naam zie ik vaker voorbij komen, wat voor speciale kwaliteiten heeft Tomasson dan? Tot nu toe vind ik het echt een low- trainer, bij Zweden ook erg slecht. Of is dit uit de grabbelton ex-Feyenoorders? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Of ie blijft zitten of eruit gaat. Plek 2 is denk ik vergeven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Inmiddels is t ook imago technisch qua optreden in t openbaar niet meer houdbaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 21:23 schreef Stylzz het volgende:Inmiddels is t ook imago technisch qua optreden in t openbaar niet meer houdbaar De communicatie tussen RVP en de analisten is verwaterd in welles nietes en irritatie van beide zijden. Het straalt verschrikkelijk slecht terug naar de club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 21:20 schreef R()b het volgende:Tomasson op basis van wat dan? Die naam zie ik vaker voorbij komen, wat voor speciale kwaliteiten heeft Tomasson dan? Tot nu toe vind ik het echt een low- trainer, bij Zweden ook erg slecht. Of is dit uit de grabbelton ex-Feyenoorders? Kijkt fris uit z'n ogen, kent de stad.
Zelfde greep van de supporters die v.Persie een goed idee vonden.
- Correia - Schreuder - Hoefkens - Lukkien
Verder hoef je op de NL velden of voor een NL sprekende trainer niet te kijken.
Voor die laatste 8 wedstrijden kan je clown bassie op de bank zetten van mijn part. Slechter zal het niet gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is een Tombola. Twente de beste vorm NEC t stabielst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"Feyenoord won slechts twaalf van de laatste dertig wedstrijden in alle competities (G4, V14) en incasseerde in negen van deze wedstrijden minstens drie treffers." |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 21:20 schreef R()b het volgende:Tomasson op basis van wat dan? Die naam zie ik vaker voorbij komen, wat voor speciale kwaliteiten heeft Tomasson dan? Tot nu toe vind ik het echt een low- trainer, bij Zweden ook erg slecht. Of is dit uit de grabbelton ex-Feyenoorders? volkomen mee eens , omdat hij een feyenoord verleden heeft , dertien in dozijn trainer en niet aan beginnen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| laat hake het seizoen maar afmaken zolang v persie maar weg is , misschien bosschaart doorschuiven als assistent |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Maandenlang is het armoe troef en niet om aan te gluren waar je als feyenoordsupporter naar zit te kijken. Het is een groot drama en ook gisteren win je niet van nummer 17 op de ranglijst NAC Breda. Feit is dat er niets meer wordt gewonnen en dat het allemaal maar normaal wordt gevonden, hoe bestaat het. Zelfs Brian Priske deed het nog beter, maar moest wel vertrekken. Het voetbal wordt wekelijks niet beter en elke week hoor je dat ze eraan gaan werken, maar dan gaat het weer fout. Ook europees en voor de nationale beker was het niet om aan te gluren. Nee het roer moet echt om want zodadelijk raakt plek 2 ook uit beeld. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 00:13 schreef kenny het volgende:laat hake het seizoen maar afmaken zolang v persie maar weg is , misschien bosschaart doorschuiven als assistent Nou dat lijkt mij een slecht idee. Wanneer er toch iets moet gebeuren dan zou ik Advocaat het laten afmaken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 08:26 schreef Leuv het volgende:[..] Nou dat lijkt mij een slecht idee. Wanneer er toch iets moet gebeuren dan zou ik Advocaat het laten afmaken. Advocaat heeft andere zorgen, zet Kees van Wonderen er maar neer. Kan hij eerst de verdediging en middenveld weer eens plaatsen, klopt geen klote van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Inmiddels maakt t niet uit denk ik wie je ervoor zet als hij de basisprincipes maar beter beheerst |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft toch apart dat diezelfde van Persie de eerste 20 wedstrijden tegen zwakkere tegenstanders behoorlijke resultaten binnenhaalde. Daarna zaten allerlei blessures niet mee, een minder uitgebalanceerde selectie en een speelwijze waar tegenstanders allang op weten te anticiperen. Robin heeft geen oog voor wijziging tactiek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Als de basis en opbouw niet klopt maakt het niet uit of er een scorende of niet scorende spits staat. Wellie zegt notabene zelf dat ze op de hoogte waren hoe NAC speelt en dan toch met open ogen geen antwoord leveren hierop. Waarom??? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 09:01 schreef FR-Henk het volgende:Blijft toch apart dat diezelfde van Persie de eerste 20 wedstrijden tegen zwakkere tegenstanders behoorlijke resultaten binnenhaalde. Daarna zaten allerlei blessures niet mee, een minder uitgebalanceerde selectie en een speelwijze waar tegenstanders allang op weten te anticiperen. Robin heeft geen oog voor wijziging tactiek. Het was OK voor 9 a 10 wedstrijden.
Het kantelpunt was eigenlijk al bij AZ uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 09:11 schreef VVout het volgende:Als de basis en opbouw niet klopt maakt het niet uit of er een scorende of niet scorende spits staat. Wellie zegt notabene zelf dat ze op de hoogte waren hoe NAC speelt en dan toch met open ogen geen antwoord leveren hierop. Waarom??? Dat is of gewoon gebrek aan kwaliteit, of niet nakomen van afspraken. De voorzet die makkelijk gegeven mag worden. ook vaak omdat de back moet kiezen tussen druk op de bal of de ruimte verdedigen, vooral op rechts (ja omdat de rechtsbuiten nog steeds niet mee verdedigt en blijkbaar niet de afspraak is dat een ander dat overneemt)
De kleinste speler van t veld die tussen 2 centrale verdedigers mag inkoppen terwijl zijn man niet met m mee loopt. T niet klein maken na t afslaan van een corner waardoor de bal die per ongeluk bij een volledig vrijstaande speler komt en vrij ingeschoten kan worden.
Dit zijn basis-afspraken en basiskwaliteiten. De drie tegengoals zijn daar alle drie aan te wijten.
Ik denk niet dat alle spelers de basiskwaliteiten missen. Dus dan is er inmiddels maar 1 terechte conclusie.
Al moet ik eerlijk zijn dat ik gisteren ook echt wel zag dat t beter ging. Maar na minuut 60 was t ouderwets kut met peren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:[..] ... De kleinste speler van t veld die tussen 2 centrale verdedigers mag inkoppen terwijl zijn man niet met m mee loopt. T niet klein maken na t afslaan van een corner waardoor de bal die per ongeluk bij een volledig vrijstaande speler komt en vrij ingeschoten kan worden. Vooral dat, helemaal geen actie. Zelfs geen eigen doelpunt omdat je hem verkeerd weg kopt en Wellie staat te slapen. Je zou haast terug verlangen naar Sven, daar gebeurde nog iets. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is toch te gek voor woorden dat v persie de aanstelling van v wonderen tegen houd , het geeft maar weer eens aan hoe verrot de structuren lopen binnen het maasgebouw
v persie moet je vandaag nog naar de achterdeur duwen , geen tijd en punten meer verspelen met deze clown |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik neem in dit verband ook zijn wedstrijden van vorig seizoen mee. Ook een behorlijke serie, dat voorjaar 2025. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 11:55 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik neem in dit verband ook zijn wedstrijden van vorig seizoen mee. Ook een behorlijke serie, dat voorjaar 2025. Een behoorlijke serie, maar was het voetbal echt zo goed?
De wedstrijd tegen Twente uit was OK, maar voor de rest eigenlijk hetzelfde patroon;
20 minuten OK voetbal om daarna compleet in te storten.
Er is eigenlijk 0 positief veranderd na de aanstelling van V.Persie.
Die derde plaats had je met Priske ook wel behaald. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 12:18 schreef DMD het volgende:[..] Een behoorlijke serie, maar was het voetbal echt zo goed? De wedstrijd tegen Twente uit was OK, maar voor de rest eigenlijk hetzelfde patroon; 20 minuten OK voetbal om daarna compleet in te storten. Er is eigenlijk 0 positief veranderd na de aanstelling van V.Persie. Die derde plaats had je met Priske ook wel behaald. Het voetbal toen was wat dwingender en creatiever dan de afgelopen maanden. Scheelde natuurlijk dat oa. Paixao en Hancko er nog bij waren. Gaandeweg werd de 2e helft de Feyenoord-achilleshiel. De chemie met Priske raakte weg, dus andere trainer snapte ik wel, van Persie heeft op termijn getoond (nog) geen vakman te zijn. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 13:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het voetbal toen was wat dwingender en creatiever dan de afgelopen maanden. Scheelde natuurlijk dat oa. Paixao en Hancko er nog bij waren. Gaandeweg werd de 2e helft de Feyenoord-achilleshiel. De chemie met Priske raakte weg, dus andere trainer snapte ik wel, van Persie heeft op termijn getoond (nog) geen vakman te zijn. Was dat echt zo?
Je geeft hier aan dat vooral het individu het verschil maakte en niet het team. Dat is nog precies hetzelfde dit seizoen? Er worden resultaten behaald op basis van het kwaliteitsverschil tussen Feyenoord en de andere ploegen, niet door goed voetbal.
De chemie met priske raakte weg, vind ik weer te makkelijk. Die won voor zijn ontslag nog van Bayern en Sparta.
Priske werd onder de bus gegooid door DtK in het begin van het seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Geen dikgedrukte letters? |
|
|