|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 08:26 schreef Leuv het volgende:[..] Nou dat lijkt mij een slecht idee. Wanneer er toch iets moet gebeuren dan zou ik Advocaat het laten afmaken. Prima idee en dan Rick Kruys halen als assistent van Hake Hebben we Hake/Kruys op de bank zitten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij blijft volgens Jan de Knecht.
De club is doodziek. Er zitten compleet gestoorden aan de macht.
Waarom blijft deze randdebiel nog aan als trainer? Welk belang zit daar bij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als t al zo is dan pas vanavond |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 15:13 schreef MMM het volgende:Hij blijft volgens Jan de Knecht. De club is doodziek. Er zitten compleet gestoorden aan de macht. Waarom blijft deze randdebiel nog aan als trainer? Welk belang zit daar bij? Kom op zeg let eens op je taal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 15:03 schreef RenatoBos het volgende:[..] Prima idee en dan Rick Kruys halen als assistent van Hake Hebben we Hake/Kruys op de bank zitten Haha, waar heb jij met je snor in gezeten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 15:13 schreef MMM het volgende:Hij blijft volgens Jan de Knecht. De club is doodziek. Er zitten compleet gestoorden aan de macht. Waarom blijft deze randdebiel nog aan als trainer? Welk belang zit daar bij? Waarom neem je Jan de als serieuze bron. Die heeft een eigen agenda...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 13:33 schreef DMD het volgende:[..] Was dat echt zo? Je geeft hier aan dat vooral het individu het verschil maakte en niet het team. Dat is nog precies hetzelfde dit seizoen? Er worden resultaten behaald op basis van het kwaliteitsverschil tussen Feyenoord en de andere ploegen, niet door goed voetbal. De chemie met priske raakte weg, vind ik weer te makkelijk. Die won voor zijn ontslag nog van Bayern en Sparta. Priske werd onder de bus gegooid door DtK in het begin van het seizoen. Het collectief smeden is hoofdmoot. Maar het helpt wel als er spelers zijn die net dát meer hebben. Ik heb niet de indruk dat RvP weet hoe je een collectief smeedt. Of niet durft. Officiële lezing was dat chemie met selectie ontbrak en de resultaten werden daarnaast minder. Kwam niet uit de lucht vallen, de prestaties, het spel werd minder. Dus is die lezing was niet geheel uit de lucht gegrepen.
Hoezo werd Priske door DtK onder de bus gegooid? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: er komen meerdere geluiden uit zuid die dat bevestigen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| absolute waanzin om door te gaan met v persie , iedereen ziet dat het niet werkt , alleen zijn het een stel blinden in het maasgebouw |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 15:03 schreef RenatoBos het volgende:[..] Prima idee en dan Rick Kruys halen als assistent van Hake Hebben we Hake/Kruys op de bank zitten 😂😂😂 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 17:02 schreef kenny het volgende:absolute waanzin om door te gaan met v persie , iedereen ziet dat het niet werkt , alleen zijn het een stel blinden in het maasgebouw Begint bijna op crimineel gedrag te lijken daar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vaak wel goed ingelicht. En waarom zou hij hier over liegen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind het raar dat het legioen geen druk legt op Te Kloese die de oorzaak is van dit alles. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit meen je serieus? Die tweede vraag? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Als Feyenoord zodadelijk plek 2 verliest, komen ze er vanzelf wel achter. Feit is dat er geen wedstrijden meer worden gewonnen. Tegen nummer 17 NAC Breda speelt Feyenoord gelijk. Het voetbal wordt niet beter en goals krijgt Feyenoord te makkelijk tegen dus weg plek 2 en geen CL startgeld. Waar sta je dan zoals het nu gaat elke week. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja. Waarom zou hij die info delen als het niet klopt? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Korte samenvatting van de bespreking vanavond. " we dronken een glas,deden een plas,en alles. Bleef zoals het was" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat doet ie best vaker. Vaak om t vuurtje op te stoken.
Maar goed. Maakt niet uit. Ik heb een nogal sterke mening over deze persoon. En zijn drijfveren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 17:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind het raar dat het legioen geen druk legt op Te Kloese die de oorzaak is van dit alles. eens ook ik vind het onbegrijpelijk , deze man heeft zoveel ellende binnengehaald en het gaat maar door tot onze club echt weer op zijn gat ligt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 20:32 schreef kenny het volgende:[..] eens ook ik vind het onbegrijpelijk , deze man heeft zoveel ellende binnengehaald en het gaat maar door tot onze club echt weer op zijn gat ligt Ja je zou eerder verwachten dat het vanavond over het afscheid van Dennis gaat . Die zou als eerste de deur gewezen moeten worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt erop dat ie gewoon blijft. Zoals verwacht. Als voorheen de keuze al een paar keer was gemaakt hem aan te houden, dan was er deze week niet een zodanige ontwikkeling dat de beslissing nu anders zou gaan zijn.
Zal veranderen als de tweede plaats echt in gevaar is of al weggegeven is. Of Van Persie echt op ramkoers ligt, want zijn relatie met de media is inmiddels ook maar weinig constructief. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vooral door blijven gaan met deze idioot. De club is weer volledig terug bij af. Pas ingrijpen als het te laat is zeker.
Het zal gezellig worden in de Kuip zondag.
Ik stop er even mee hier. Heb er gewoon geen zin meer in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meh.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt erop dat ie gewoon blijft. Zoals verwacht. Als voorheen de keuze al een paar keer was gemaakt hem aan te houden, dan was er deze week niet een zodanige ontwikkeling dat de beslissing nu anders zou gaan zijn. Zal veranderen als de tweede plaats echt in gevaar is of al weggegeven is. Of Van Persie echt op ramkoers ligt, want zijn relatie met de media is inmiddels ook maar weinig constructief. De 2de plaats is al echt in gevaar.
Al eens eerder aangegeven, maar wanneer Feyenoord de 2de plaats verliest dan wordt er een ander excuus gevonden om v.Persie aan te houden.
Waarschijnlijk iets van dat de derde plaats binnenhalen ook voor een geslaagd seizoen zorgt ofzo. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 21:57 schreef MMM het volgende:Vooral door blijven gaan met deze idioot. De club is weer volledig terug bij af. Pas ingrijpen als het te laat is zeker. Het zal gezellig worden in de Kuip zondag. Ik stop er even mee hier. Heb er gewoon geen zin meer in. De laatste 4 wedstrijden geskipt. Voelt bevrijdend geen ergernis op Zondag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 22:11 schreef DMD het volgende:[..] De 2de plaats is al echt in gevaar. Al eens eerder aangegeven, maar wanneer Feyenoord de 2de plaats verliest dan wordt er een ander excuus gevonden om v.Persie aan te houden. Waarschijnlijk iets van dat de derde plaats binnenhalen ook voor een geslaagd seizoen zorgt ofzo. De tweede plaats is al gevaar ja. Maar je staat nog tweede met iets van voorsprong. Optisch alleen al geeft ze dat binnen Feyenoord een excuus hem aan toe houden.
En persoonlijk verwacht ik niet dat het eventuele mislopen van de tweede plaats zal worden goedgepraat op die manier. En dat het wel degelijk consequenties zal hebben. Dan komt er echt veel te veel los om nog weg te kijken. Ook intern trouwens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
RvP blijft trainer bij Feyenoord, aldus VI. Verder geen uitleg. Niet dat dat er ook toe doet. Elke uitleg is daarnaast een aangrijpingspunt voor tegenstanders.
Had dit toch stopgezet. Ook ter bescherming van RvP zelf. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Misschien hopen ze, vanuit kostenoogpunt, dat hij zelf op gaat stappen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Afkopen kost 4 M las ik ergens. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: hoe kan je als AD/TD zoiets in het contract op laten nemen ?? complete waanzin , die te kloese is werkelijk een grote klootzak , wat maakt deze lul er een puinhoop van natuurlijk is het gebruikelijk maar 4milj ?? absurd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 18:43 schreef piet de paler het volgende:Korte samenvatting van de bespreking vanavond. " we dronken een glas,deden een plas,en alles. Bleef zoals het was" Tja ...... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 - 10:52 schreef kenny het volgende:[..] hoe kan je als AD/TD zoiets in het contract op laten nemen ?? complete waanzin , die te kloese is werkelijk een grote klootzak , wat maakt deze lul er een puinhoop van natuurlijk is het gebruikelijk maar 4milj ?? absurd Ik denk dat dat nog wel meevalt. Zal geen ongebruikelijk hoog bedrag zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Afkoop is afhankelijk van duur van contract en vergoeding per maand. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zou dus in de buurt kunnen komen met een contract nog tot jun 2027 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Rvp is straks de eerste trainer in de historie, van een club zonder spelers. Iedereen wil weg :D |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2026 - 16:10 schreef R()b het volgende:Rvp is straks de eerste trainer in de historie, van een club zonder spelers. Iedereen wil weg :D ???? Bron Ik heb alleen drek gelezen van mensen die weg moesten . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Is een reële vraag toch van Piet als je met iets komt dat je ook naar een bron verwijst als het ff kan. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Oefenduel ook verloren van Twente. Feyenoord verliest elke wedstrijd nu of speelt gelijk. Vergeet plek 2 maar op de ranglijst want ze kunnen momenteel van iedereen verliezen of gelijkspelen. Het lijkt helemaal nergens op dit seizoen. Wat Arne Slot in drie jaar tijd heeft opgebouwd, is helemaal niets meer van over. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2026 - 22:21 schreef ras het volgende:Oefenduel ook verloren van Twente. Feyenoord verliest elke wedstrijd nu of speelt gelijk. Vergeet plek 2 maar op de ranglijst want ze kunnen momenteel van iedereen verliezen of gelijkspelen. Het lijkt helemaal nergens op dit seizoen. Wat Arne Slot in drie jaar tijd heeft opgebouwd, is helemaal niets meer van over. Heb je deopstelling gelezen..... Het is een oefen wedstrijd ik herhaal oefen wedstrijd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2026 - 20:48 schreef VVout het volgende:Is een reële vraag toch van Piet als je met iets komt dat je ook naar een bron verwijst als het ff kan. Als het ff kan? Ik ben geen journalist. Het was gewoon als grappig bedoeld, doelend op wat al die websites spammen in headliner. Wist ik veel dat hier 2 personen aanwezig waren, waarbij je alles gedetailleerd moet uitleggen. Je kan toch zelf zoeken? Het is maar een forumpje geen rechtbank of je vrouw damn :D |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2026 - 17:19 schreef R()b het volgende:[..] Als het ff kan? Ik ben geen journalist. Het was gewoon als grappig bedoeld, doelend op wat al die websites spammen in headliner. Wist ik veel dat hier 2 personen aanwezig waren, waarbij je alles gedetailleerd moet uitleggen. Je kan toch zelf zoeken? Het is maar een forumpje geen rechtbank of je vrouw damn :D Misschien heb ik jou opmerking wel nagetrokken. En deze drek kwam van sites met een groot vraagteken, en spelers die weggaan of moeten zitten met veel rancune. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2026 - 18:29 schreef piet de paler het volgende:[..] Misschien heb ik jou opmerking wel nagetrokken. En deze drek kwam van sites met een groot vraagteken, en spelers die weggaan of moeten zitten met veel rancune. Wat zeur je dan, daarnaast dan nog vragen om een bron? Wauw lijkt mij best veel energie verspilling, om alles zo serieus te nemen in het leven. Succes :D |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2026 - 17:19 schreef R()b het volgende:[..] Als het ff kan? Ik ben geen journalist. Het was gewoon als grappig bedoeld, doelend op wat al die websites spammen in headliner. Wist ik veel dat hier 2 personen aanwezig waren, waarbij je alles gedetailleerd moet uitleggen. Je kan toch zelf zoeken? Het is maar een forumpje geen rechtbank of je vrouw damn :D Dat gezeik is zo langzaam niet grappig meer, net zo als de resultaten natuurlijk. Als dan z'n argument naar voren komt, zijn we natuurlijk ook wel nieuwsgierig uit welke duim het komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2026 - 18:55 schreef R()b het volgende:[..] Wat zeur je dan, daarnaast dan nog vragen om een bron? Wauw lijkt mij best veel energie verspilling, om alles zo serieus te nemen in het leven. Succes :D Linker of rechter duim? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als de resultaten niet naar wens zijn schuurt het op alle fronten, ook op de fora. Mensen kunnen nu net wat minder van elkaar hebben dan wanneer alles van een leien dakje gaat. Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder met voetbal bezig ben, er is zoveel (slecht) nieuws. De wereld staat letterlijk in de fik en dan blijkt oa sport idd de opium van het volk te zijn.. Ziet hier iemand het WK überhaupt nog doorgaan zoals Amerika er nu voorstaat ? Van mij hoeft het namelijk niet meer na wat er allemaal gebeurd is. Maar goed ik ga helemaal offtopic dus zet ik hier een punt hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De wereld zit vol complotten. En een zak paprikachips is ook niet meer te betalen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ergste vind ik nog dat ze alles stiekem kleiner maken om de prijs gelijk te houden. |
|
|
|