|
|
RenatoBos
|
|
|
Hup Robin, Hup Feyenoord.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Oud nieuws . Nieuw nieuws ,er is geen trainer in de.wereld die nog resultaten kunnen gaan boeken met deze half gehandicapte elftal. Er waren al te weinig kwaliteitsspelers aangetrokken aanvang van het nieuwe seizoen. En nu is het helemaal hopeloos met al die geblesseerden. Voor de rest van dit lopende seizoen is er dus geen hond die van Persie eerlijk kan beoordelen. Dat gaan ze zeker wel proberen maar iedere mening kan je direct naar de prullenbak verwijzen. Op hoop van zegen voor ons allemaal Eens. Alleen tactisch in Europa zal hij bij moeten stellen. Anti voetbal bleek zeer doeltreffend voor ons. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Er is hier genoeg onderlegde kritiek gegeven waar ik achter staat, maar zoals die in de media deels naar voren komt is onsmakelijk. Iemand een idee trouwens waar Driesen was vandaag? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hoop!
Hopen met zijn allen kameraden...
De tijd zal t leren, ook voor de 'kenners'...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoppa, dat is het geluid! Come on Fox! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 18:15 schreef van geil het volgende:[..] Eens. Alleen tactisch in Europa zal hij bij moeten stellen. Anti voetbal bleek zeer doeltreffend voor ons. Zoiets hoorde ik hem net in een interview met de NOS zeggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 18:23 schreef VVout het volgende:[..] Er is hier genoeg onderlegde kritiek gegeven waar ik achter staat, maar zoals die in de media deels naar voren komt is onsmakelijk. Iemand een idee trouwens waar Driesen was vandaag? Die was nog onderweg of zoiets zeiden ze op het eind, Robin vroeg er ook naar want hij had zich op Falentijn voorbereid.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik verwacht er gewoon niet veel meer van dit seizoen, omdat dat ook niet eerlijk is als je het over het geheel bekijkt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wil het geen anti voetbal noemen hoor als je tegen zulks geweld moet spelen, heb echt wel genoten van de verdedigingskunst tegen bijv. Bayern.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 18:49 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik verwacht er gewoon niet veel meer van dit seizoen, omdat dat ook niet eerlijk is als je het over het geheel bekijkt. Mwah, wat mij zo verbaasd is waarom ze tegen Bayern en Milan wel die mentaliteit laten zien en in de competitie niet, daar moet toch nog wel wat winst te behalen zijn.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik wil het geen anti voetbal noemen hoor als je tegen zulks geweld moet spelen, heb echt wel genoten van de verdedigingskunst tegen bijv. Bayern.. Ja alleen Inter is van een andere level,staan 16 punten voor op AC Milan. Hebben in de CL nog maar 1 tegen doelpunt gehad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 18:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja alleen Inter is van een andere level,staan 16 punten voor op AC Milan. Hebben in de CL nog maar 1 tegen doelpunt gehad Das weer een ander kaliber inderdaad.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik wil het geen anti voetbal noemen hoor als je tegen zulks geweld moet spelen, heb echt wel genoten van de verdedigingskunst tegen bijv. Bayern.. Ik ook,100 procent. Maar ik bedoelde dan die manier. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 18:49 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik verwacht er gewoon niet veel meer van dit seizoen, omdat dat ook niet eerlijk is als je het over het geheel bekijkt. Daarom moet je een nieuwe trainer nooit tussentijds laten beginnen. Altijd oplossen met een interim. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 20:02 schreef MMM het volgende:[..] Daarom moet je een nieuwe trainer nooit tussentijds laten beginnen. Altijd oplossen met een interim. En die interim gaat het lekker doen dan! Lekker laten oppakken en hopen dat het goed gaat lijkt me om mee te beginnen niet verkeerd.
Elke interim die ik tot nu toe ben tegen gekomen koste veel geld en hebben niets gebracht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch wel echt heel gaaf de grote van Persie als onze hoofdcoach,, kan ook wat voordeel opleveren met toekomstige transfers gok ik,, enige nadeel is dat bijna alle top oud voetballers niet slagen als trainer,, ik hoop zo dat hij komend seizoen tegendeel bewijst en in alles gesteund wordt en bij echt slechte resultaten intern hulp of desnoods Dicky tijdelijk terug komt😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk ook wel dat Robin een magneet kan zijn voor goede spelers (om aan te kopen) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 20:14 schreef VVout het volgende:[..] En die interim gaat het lekker doen dan! Lekker laten oppakken en hopen dat het goed gaat lijkt me om mee te beginnen niet verkeerd. Elke interim die ik tot nu toe ben tegen gekomen koste veel geld en hebben niets gebracht. Daar gaat het niet om. Als van Persie geen 3e word maar misschien zelfs 5e of 6e is hij al beschadigd voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Belangrijkste dat dtk goeie zomer draait met aankoopjes, die maken in 90 procent de trainer,, dit seizoen inwerk jaar soortje van en kun je geen conclusies aan verbinden met het materiaal ter beschikking is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo werkt het helaas wel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 20:21 schreef bijft007 het volgende:Toch wel echt heel gaaf de grote van Persie als onze hoofdcoach,, kan ook wat voordeel opleveren met toekomstige transfers gok ik,, enige nadeel is dat bijna alle top oud voetballers niet slagen als trainer,, ik hoop zo dat hij komend seizoen tegendeel bewijst en in alles gesteund wordt en bij echt slechte resultaten intern hulp of desnoods Dicky tijdelijk terug komt😂😂 Echt grote voetballers snappen het spelletje en hebben de gave, Cruyff ,Pep ,Happel en nog meer konden naast voetballen ook coachen toch? T's maar wat je aandraagt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 20:26 schreef bijft007 het volgende:Belangrijkste dat dtk goeie zomer draait met aankoopjes, die maken in 90 procent de trainer,, dit seizoen inwerk jaar soortje van en kun je geen conclusies aan verbinden met het materiaal ter beschikking is. Beter dat hij oprot. En dat er een vakman komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 20:23 schreef MMM het volgende:[..] Daar gaat het niet om. Als van Persie geen 3e word maar misschien zelfs 5e of 6e is hij al beschadigd voor volgend seizoen. Dat is maar wat je er van wilt maken en hoe realistisch je het wilt zien. Andere kant is dat hij de boel voor het volgend seizoen alvast veel beter op rails kan zetten en gewoon wel 3e weet te worden.
Ook moet je volgens mij nog 11 wedstrijden spelen en opportunistisch gedacht kan het nog verrassen toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 20:02 schreef MMM het volgende:[..] Daarom moet je een nieuwe trainer nooit tussentijds laten beginnen. Altijd oplossen met een interim. Daar heb je wel een punt ,het is bijna onmogelijk voor hem om nog resultaten te gaan boeken dit seizoen. Alsof je aangesteld word om degradatie te voorkomen. Daarom hoop ik dat niemand hem gaat beoordelen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij moet gewoon derde worden. Er zijn geen excuses anders dan die voor Priske golden. Het is zijn keuze om er nu in te stappen. Feijenoord staat derde dus waarom genoegen nemen met minder. Als je bij de laatste 16 van de CL staat kan je ook niet aankomen met het argument dat de selectie zo slecht is en daarnaast komen er ook weer een paar terug de komende periode.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 09:50 schreef CobusIII het volgende:Hij moet gewoon derde worden. Er zijn geen excuses anders dan die voor Priske golden. Het is zijn keuze om er nu in te stappen. Feijenoord staat derde dus waarom genoegen nemen met minder. Als je bij de laatste 16 van de CL staat kan je ook niet aankomen met het argument dat de selectie zo slecht is en daarnaast komen er ook weer een paar terug de komende periode. Eensert.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je speelt nog 11 wedstrijden maal 3 punten. 3 van die punten kan je direkt pakken van die lampen, dan zijn er nog 6 te gaan voor een 2e plaats. Ik weet ook wel dat het vrij opportunistisch is, maar het kan en tot dan is er voor mij nog hoop. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 09:50 schreef CobusIII het volgende:Hij moet gewoon derde worden. Er zijn geen excuses anders dan die voor Priske golden. Het is zijn keuze om er nu in te stappen. Feijenoord staat derde dus waarom genoegen nemen met minder. Als je bij de laatste 16 van de CL staat kan je ook niet aankomen met het argument dat de selectie zo slecht is en daarnaast komen er ook weer een paar terug de komende periode. Belachelijk. Wanneer we daadwerkelijk derde worden heeft hij het natuurlijk fantastisch gedaan maar ik schat de kans hoger in dat we dit niet gaan redden. AZ speelt momenteel beter voetbal en zijn pakken de punten ook makkelijker dan wij doen. Hij zou dan ook niet afgerekend mogen worden voor het wanbeleid dat Prutske en te Kloese hebben gevoerd. Sterker nog ik zou eerder een vertrek van te Kloese eisen wanneer we geen derde worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 12:10 schreef Leuv het volgende:[..] Belachelijk. Wanneer we daadwerkelijk derde worden heeft hij het natuurlijk fantastisch gedaan maar ik schat de kans hoger in dat we dit niet gaan redden. AZ speelt momenteel beter voetbal en zijn pakken de punten ook makkelijker dan wij doen. Hij zou dan ook niet afgerekend mogen worden voor het wanbeleid dat Prutske en te Kloese hebben gevoerd. Sterker nog ik zou eerder een vertrek van te Kloese eisen wanneer we geen derde worden. Volkomen eens. Van Persie langer ruimte geven. Europees voetbal halen, dat mag dan wel verwacht worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 12:10 schreef Leuv het volgende:[..] Belachelijk. Wanneer we daadwerkelijk derde worden heeft hij het natuurlijk fantastisch gedaan maar ik schat de kans hoger in dat we dit niet gaan redden. AZ speelt momenteel beter voetbal en zijn pakken de punten ook makkelijker dan wij doen. Hij zou dan ook niet afgerekend mogen worden voor het wanbeleid dat Prutske en te Kloese hebben gevoerd. Sterker nog ik zou eerder een vertrek van te Kloese eisen wanneer we geen derde worden. Ik zeg ook niet dat hij weg moet als hij geen derde wordt, maar het zou een slecht resultaat zijn als hij geen derde wordt. AZ zegt mij geen ruk. We staan bij de laatste 16 van de CL, dus zo slecht is de selectie niet. Daarnaast komen er spelers terug. Derde worden is gewoon een heel realistisch doel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ. Die spelen helemaal niet stabiel. Dat is zo fragiel als de pest. Net als Twente en Utrecht. Verschil is, zij trekken wedstrijden over de streep waar wij punten verliezen.
Het materiaal wat nu beschikbaar is/komt voor de competitie is meer dan voldoende voor plek 3 Mits er niet meer gaan afhaken. Dus ik ben heel benieuwd de komende tijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij PSV kan ook nog veel mis gaan, daar zijn ze ook niet zo happy de laatste weken dus wie weet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Onmogelijke opgaven voor van Persie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 - 09:48 schreef Stylzz het volgende:AZ. Die spelen helemaal niet stabiel. Dat is zo fragiel als de pest. Net als Twente en Utrecht. Verschil is, zij trekken wedstrijden over de streep waar wij punten verliezen. Het materiaal wat nu beschikbaar is/komt voor de competitie is meer dan voldoende voor plek 3 Mits er niet meer gaan afhaken. Dus ik ben heel benieuwd de komende tijd. De clubs die je refereerde, zakken allemaal weg richting einde seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wij zakken ook weg maar daar zijn de wasmanden blessures vooral de reden van, het is met nogal veel wedstrijden nog niet vol te houden zo lijkt me. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 - 15:40 schreef bijft007 het volgende:Wij zakken ook weg maar daar zijn de wasmanden blessures vooral de reden van, het is met nogal veel wedstrijden nog niet vol te houden zo lijkt me. Wij eindigen 3e👌 Best of the rest. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja laten we het hopen maar seizoen duurt nog vrij lang,, en er vallen er meer uit dan er binnenkort al terugkeren, kortom kans vrij groot het nog allemaal wat moeizamer gaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Europees voetbal, hopend op euro league. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja Je kan is 1 wedstrijd pieken met manke selectie,, maar week in week uit 3 punten eruit persen is wat anders, hoop dan dat volle weken na uitschakeling in europa wat lucht geeft voor wat je hebt goed te herstellen, ervan uitgaande het prachtige avontuur💪 binnenkort echt daar ten einde komt,, maar hopelijk niet uiteraard. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vind ik ook leon , wat valt er nu nog te behalen ? een selectie die niet in balans is + daarbij de helft is geblesseerd ga er maar aan staan
het is te hopen dat te kloese beter werk gaat leveren aankomende transferzomer , kwaliteit gaan halen en weer niet wachten tot het allerlaatste moment , anders gaat ook v persie het niet redden zeker in de wetenschap dat er deze zomer weer een paar sterkhouders gaan vertrekken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet eens, RvP kan nu zich voorbereiden met de kennis wat er bij de jeugd inzetbaar is hoe je verder kan. Visie sluit weer aan bij die van Slot die ingezet was en communicatie daarheen ook geen obstakel meer. Deelname CL moet veilig gesteld worden, maar iedere vorm van spelvreugde en ontwikkeling winst. Daar was gewoon de afgelopen tijd wrijving en hopelijk nu weer de wereld uit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat wat er deze half jaar gebeurd niet te zwaar wordt aangerekend hoor,, rvp meer al gehaald naar volgend jaar toe
en dus al versneld kan kijken wat hij er bij wil en waar onder hem zn leiding verbetering nodig is
of het moet echt zo bizar slecht gaan en we echt 6e worden achter twente en az en utrecht natuurlijk dan gaat de drukte te hoog worden
maar de druk blijft er nu zoiezo wel omdat er niet de sportieve prestaties geleverd waarschijnlijk kunnen worden met het materiaal er beschikbaar is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
John de Wolf heeft in ieder geval een iets andere invulling van zijn rol. Kan ik alleen maar toe juichen |
|
|
|