BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse-Ajax, zondag 19-05-2024 om 14:30u; uitslag = 2-2

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 mei 2024 - 16:23   quote  deeplink  
Ajax sluit een bizar zwak seizoen af in Arnhem.
Het is een duel om des keizers baard, immers er staat niets meer op het spel: Vitesse is al gedegradeerd en Ajax heeft wortel geschoten op de 5e plaats, dat gedoemd is tot het spelen van een aantal voorrondes voor de Europa League, te beginnen bij de 2e voorronde.
Een mooi moment om wat jeugdspelers in te passen.

Mijn voorspelling is 1-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door Pietje --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 18 mei 2024 - 13:01   quote  deeplink  
Inderdaad Pietje,gaat nergens meer om...
Afscheid van een aantal mensen waaronder onze trainer. Gelukkig blijft hij wel bij de club betrokken.
Lekker met jeugd spelen en n paar gasten in de etalage zetten.
Vitesse zal ook vrij uit spelen en een aantal spelers zal zich in de kijker vd eredivisie willen spelen dus niets van te zeggen.
Laat ik het houden op 2-2... das is me goed bevallen dit seizoen 😅

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door bertus bikkel --
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 mei 2024 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2024 - 13:01 schreef bertus bikkel het volgende:
Inderdaad Pietje,gaat nergens meer om...
Afscheid van een aantal mensen waaronder onze trainer. Gelukkig blijft hij wel bij de club betrokken.
Lekker met jeugd spelen en n paar gasten in de etalage zetten.
Vitesse zal ook vrij uit spelen en een aantal spelers zal zich in de kijker vd eredivisie willen spelen dus niets van te zeggen.
Laat ik het houden op 2-2... das me goed bevallen dit seizoen 😅
Haha. Jij met je 2-2. Lachûh!
Maar wie weet krijg je gelijk. Het zou zomaar kunnen. 😱
Pietje
 Pietje - zondag 19 mei 2024 - 16:39   quote  deeplink  
Goed gezien, Bertus, die 2-2!! 🤣🤣🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 mei 2024 - 16:48   quote  deeplink  
Alle credits voor de mee gereisde supporters, de spelers werden zelfs toe gezonden na zo'n dramatisch slecht seizoen, super hoor!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 19 mei 2024 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2024 - 16:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Alle credits voor de mee gereisde supporters, de spelers werden zelfs toe gezonden na zo'n dramatisch slecht seizoen, super hoor!!!
Inderdaad bewonderenswaardig. Het was weer een draak van een wedstrijd.
Volgens mij heeft Ajax nog nooit zoveel tegendoelpunten moeten incasseren. Een waardeloos seizoen dat we maar snel moeten vergeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door Pietje --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 19 mei 2024 - 19:47   quote  deeplink  
Drama, zoals verwacht ...
Zelfs tegen n team dat al gedegradeerd is, kunnen we niet het verschil maken...
Puur n probleem met de instelling en mentaliteit van de spelers.
Snel vergeten dit seizoen en leren voor komend seizoen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 mei 2024 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2024 - 16:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad bewonderenswaardig. Het was weer een draak van een wedstrijd.
Volgens mij heeft Ajax nog nooit zoveel tegendoelpunten moeten incasseren. Een waardeloos seizoen dat we maar snel moeten vergeten.
Inderdaad Pietje, maar ik blijf mijn club tot aan m'n dood trouw, goede tijden slechte tijden

WZAWZDB
Pietje
 Pietje - zondag 19 mei 2024 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2024 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad Pietje, maar ik blijf mijn club tot aan m'n dood trouw, goede tijden slechte tijden

WZAWZDB
Ik beslist ook hoor. Maar soms is het best wel lastig, zeg maar gerust moeilijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - maandag 20 mei 2024 - 04:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2024 - 16:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad bewonderenswaardig. Het was weer een draak van een wedstrijd.
Volgens mij heeft Ajax nog nooit zoveel tegendoelpunten moeten incasseren. Een waardeloos seizoen dat we maar snel moeten vergeten.
Top trainer...
Pietje
 Pietje - maandag 20 mei 2024 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2024 - 04:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Top trainer...
Ik snap je cynisme, maar John van 't Schip heeft te dealen gehad met veel (te veel) brandhout (met dank aan Mislintat). Je mag John wel zijn vreemde wisselbeleid aanrekenen, nogmaals, maar niet de selectie waarmee hij werd opgezadeld. Bovendien zat hij privé danig in zak en as na het dramatische overlijden van zijn echtgenote.
Ga er maar aanstaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2024 door Pietje --
p111
 p111 - maandag 20 mei 2024 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2024 - 11:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik snap je cynisme, maar John van 't Schip heeft te dealen gehad met veel (te veel) brandhout (met dank aan Mislintat). Je mag John wel zijn vreemde wisselbeleid aanrekenen, nogmaals, maar niet de selectie waarmee hij werd opgezadeld. Bovendien zat hij privé danig in zak en as na het dramatische overlijden van zijn echtgenote.
Ga er maar aanstaan.
Hi Pietje mee eens het was een drama selectie ,van 18 naar 5 is een prima prestatie.Geweldige gozer die ondanks zijn dramatische jaar toch nog positief blijft over zijn spelers en ook over de fans.Dan hebben we het niet over nr 10 op deze app.
Pietje
 Pietje - maandag 20 mei 2024 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2024 - 12:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Hi Pietje mee eens het was een drama selectie ,van 18 naar 5 is een prima prestatie.Geweldige gozer die ondanks zijn dramatische jaar toch nog positief blijft over zijn spelers en ook over de fans.Dan hebben we het niet over nr 10 op deze app.
We zijn het eens! Aan de andere kant, nummer10 "mag" zijn eigen mening hebben; dit is een open forum, en dat respecteer ik. Je hoeft het uiteraard niet altijd met elkaar eens te zijn. Toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2024 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 mei 2024 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2024 - 11:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik snap je cynisme, maar John van 't Schip heeft te dealen gehad met veel (te veel) brandhout (met dank aan Mislintat). Je mag John wel zijn vreemde wisselbeleid aanrekenen, nogmaals, maar niet de selectie waarmee hij werd opgezadeld. Bovendien zat hij privé danig in zak en as na het dramatische overlijden van zijn echtgenote.
Ga er maar aanstaan.
Mooi gesproken Pietje!
Ik zal niet zeggen dat heel de selectie ondermaats is maar degene die wel het niveau hebben gingen mee het moeras in.

3 a 4 spelers met een hoger niveau er bij en je doet weer mee in de top 3 onder een tactisch sterke trainer.

Maar mooi hoe je het verwoord over John vh Schip
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 mei 2024 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2024 - 11:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik snap je cynisme, maar John van 't Schip heeft te dealen gehad met veel (te veel) brandhout (met dank aan Mislintat). Je mag John wel zijn vreemde wisselbeleid aanrekenen, nogmaals, maar niet de selectie waarmee hij werd opgezadeld. Bovendien zat hij privé danig in zak en as na het dramatische overlijden van zijn echtgenote.
Ga er maar aanstaan.
Ik denk oprecht dat de spelers veel beter kunnen mits ze hadden mogen wennen (zoals zoveel aankopen) en we een trainer hadden gehad die spelers ook beter kon maken, hierop heb ik vh schip niet kunnen betrappen..

Daarbij 18 van 5 is overdreven want we hadden 2 makkelijke potten tegoed en eigenlijk stonden we dus 10de.. en zelfs met dit "brandhout" viel er simpelweg niks te zien wat vh schip nu precies wou qua speelstijl, dit lukt zelfs de kleinere clubjes met nog meer brandhout, zoals jullie het noemen ;)

Het is ook niks tegen vh schip, alleen we moeten wel eerlijk zijn dat hij er simpelweg weinig van gebakken heeft...
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 mei 2024 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2024 - 12:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Hi Pietje mee eens het was een drama selectie ,van 18 naar 5 is een prima prestatie.Geweldige gozer die ondanks zijn dramatische jaar toch nog positief blijft over zijn spelers en ook over de fans.Dan hebben we het niet over nr 10 op deze app.
Fantastisch mens, nooit beweerd dat dit niet zo is... Ik kijk enkel naar wat die heeft laten zien.. en dat is te weinig, maar dat wisten we al op voorhand eigenlijk..

Net zoals jij op voorhand weet dat die pizza bakkende maffioso er niks van kan.. maar een andere naam qua trainer heb je niet en een ervaren trainer geeft ook geen garanties..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse-Ajax, zondag 19-05-2024 om 14:30u; uitslag = 2-2









0.0052180