|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
doet me denken aan de jaren 70 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T”s niet om het een of ander, maar zie hier het knuppelharde van de Wolf wel in terug 🤟😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik word er wel vrolijk van van dit geweld, zal ongetwijfeld menig kaart opleveren of een penalty tegen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 - 17:00 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik word er wel vrolijk van van dit geweld, zal ongetwijfeld menig kaart opleveren of een penalty tegen.. Ik ook, echt wel! Als ie het ook nog een beetje sneaky weet in te kleden en doseren zal dat laatste hopelijk wel meevallen. Zit het dan eens tegen is dat altijd nog beter als verbaast zitten kijken waarom de tegenstander scoort. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heb het al eens aangegeven, als hij het tactische van het Europees/NL voetbal doorheeft, dan hebben we een beest aan, in de goeie zin van het woord. Een soort Uli van Gobbel, misschien nog wel iets harder zelfs.😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De zongebruinde Ruud Heus. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Totaal niet hoor, Ruud Heus was de verfijnde ex aanvaller die als verdediger zijn truckjes toepaste.
Ulli was de stoomwals, ook wel ergens ooit verfijnd.
Grappig dat Van Gobbel ooit naar Feyenoord kwam in een ruil met Van Geel... ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met die telescoop poten is hij met niemand te vergelijkbaar eigenlijk. Kijk die video boven ,wat niet normaal is, is bij hem heel gewoon 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is wel ouderwets verdedigen. Volgens mij wordt er tegenwoordig geleerd om staande te verdedigen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 10:32 schreef CobusIII het volgende:Het is wel ouderwets verdedigen. Volgens mij wordt er tegenwoordig geleerd om staande te verdedigen. Dat is zeker waar . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liggend kun je inderdaad matig anticiperen 😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe Read die counter eruit haalde van Leão van Milan tegen ons. Geen idee hoe hij dit voor elkaar kreeg en beide stonden nog overeind . Ontzettend knap en mooi om te zien ,met slidding had het rood geworden denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 11:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hoe Read die counter eruit haalde van Leão van Milan tegen ons. Geen idee hoe hij dit voor elkaar kreeg en beide stonden nog overeind . Ontzettend knap en mooi om te zien ,met slidding had het rood geworden denk ik. Kans is groter ja. Verdedigers zeggen vaak dat het onkunde is als je een sliding moet gebruiken. Dan moet je een fout van jezelf of een ander compenseren.
Als t van een ander is, vind ik t meestal wel applaus waard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 11:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Kans is groter ja. Verdedigers zeggen vaak dat het onkunde is als je een sliding moet gebruiken. Dan moet je een fout van jezelf of een ander compenseren. Als t van een ander is, vind ik t meestal wel applaus waard. Ja eens en dat vind ik bij Mitchel een beetje het geval . Hij doet die sliddings echt verfijnd hoor maar is niet nodig als hij meer geconcentreerd bij zijn man blijft. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 11:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Kans is groter ja. Verdedigers zeggen vaak dat het onkunde is als je een sliding moet gebruiken. Dan moet je een fout van jezelf of een ander compenseren. Als t van een ander is, vind ik t meestal wel applaus waard. Perfecte sliding kan een fout van andere verdediger compenseren.
En bestaat dus, al is met opkomst Kunstgras dit een uitstervend iets |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Paar draadjes los bij deze. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beer van een gozer. Fysiek blijft hij makkelijk overeind. Maar inderdaad niet helemaal 100. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook nog maar 18 ,en heeft nog niks gespeelt eigenlijk. Elke dag oefenen op ingooien. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Ook nog maar 18 ,en heeft nog niks gespeelt eigenlijk. Elke dag oefenen op ingooien. Moet mss American Football proberen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord-speler Jeyland Mitchell heeft zijn eerste doelpunt voor Costa Rica gemaakt. In de wedstrijd om kwalificatie voor de Gold Cup was de verdediger (20) goed voor de 0-4 tegen Belize. De blessure die Mitchell vervolgens opliep, is niet ernstig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Traint inmiddels mee met de O21.
Apart. Toch international van Costa Rica, stond op meer lijstjes van clubs.
Plus Beelen geblesseerd, geen back-op rechtsback voor Read. Dan lijkt het me niet dat het met aantallen te maken heeft zoals van Persie zei. Daar moet wat anders achter zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De meest voor de hand liggende conclusie is dat ze hem (nog) niet goed genoeg vinden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon zeggen.....u kunt daar uw tas inleveren, shirt mag u houden. Tot ziens ......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Te hard in duels volgens Krabbendam, om blessures de komende tijd te mijden tijdens trainingen, tijdelijk teruggezet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
"Laten we het zo zeggen: Mitchell is een speler die traint zoals hij speelt", vertelt de journalist in de Dick Voormekaar Podcast. "Het is een speler die de duels niet schuwt en ook zijn been niet terugtrekt. Hij is misschien wel de reïncarnatie van Rinus Israël." Die speelstijl kan Van Persie op de training niet gebruiken: nieuwe blessure zijn nu uit den boze. Zeker sterspelers van Feyenoord moeten beschermd worden. "In zijn jeugdige enthousiasme denkt hij (Mitchell, red.) bij ieder fifty-fifty-duel met Igor Paixão niet: die hebben we nog nodig tegen PSV. Nee, hij denkt: die bal is van mij, koste wat het kost."
Voor Feyenoord kunnen de komende weken nog cruciaal worden. De huidige achterstand op PSV is slechts vijf punten en op 11 mei komen de Eindhovenaren naar De Kuip. Verder moet de ploeg van Peter Bosz nog naar Enschede, terwijl de tegenstanders van de Rotterdammers op papier mindere goden zijn. En dus moeten alle belangrijke spelers van Feyenoord heel gehouden worden. "In deze fase van het seizoen moet je ook een beetje op blessures letten", stelt Krabbendam verder over Mitchell. "Ze kunnen zijn instelling wel waarderen, maar ook omdat de verdediging druk bezet is, traint hij met Jong mee. Hij is een aparte speler: hij is kei- en keihard. Mitchell is hier een jaar en moet nog een hoop leren."
Ijzeren Jey
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch kon ik in sommige situaties wel genieten, een echt harde verdediger maar dan moet het wel op de bal zijn bij voorkeur😛 geef je toch signaal af as verdediger dat je duels niet schuwt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2025 - 10:30 schreef RenatoBos het volgende:Te hard in duels volgens Krabbendam, om blessures de komende tijd te mijden tijdens trainingen, tijdelijk teruggezet.. Hoeveel heeft hij de ziekenboeg al ingetrapt? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verklaart wel het hele seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2025 - 10:30 schreef RenatoBos het volgende:Te hard in duels volgens Krabbendam, om blessures de komende tijd te mijden tijdens trainingen, tijdelijk teruggezet.. Naar de jeugd om die reden.😂
Kan hij kinderen mishandelen en in elkaar trappen. Wat een onzin weer. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nieuwe jeugd trainer Rico...
Weeral een nieuwe tak erbij in de organisatie.
Mma |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Speelde naar dat het schijnt een prima wedstrijd bij 021 vandaag |
|
|