|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 - 13:01 schreef CobusIII het volgende:[..] Nergens op gebaseerd. Hij doet het goed bij het nationale team, nu ook bij Graz en jij baseert het op een paar wedstrijden in het begin bij Feijenoord. Een tijd waar hij nog helemaal niet gewend was aan de omgeving en ook nog een blessure had meen ik. Nu zitten we met Deijl. Ja eens en het voor de staf ook beter dat tie terug komt want dan kunnen ze gewoon een aantal blessuregevallen in zijn schoenen schuiven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon verkopen en wat beters halen dan zit. Dit is geprobeerd en was niet goed genoeg. Deijl in de combo deal erbij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je zal ergens keuzes moeten maken. De verhouding van contract spelers die we hebben tov van spelers die daadwerkelijk een (reserve) rol vervullen in Feyenoord 1 heeft onze selectie last van een waterhoofd. Zowel saneren als doorselecteren zijn allebei bittere noodzaak. Wat Mitchell betreft dat was hier ook al een vrij druistig mannetje toch ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Was die speler die naar het 2e was gezet omdat ie tijdens de training te gevaarlijk was voor zijn teamgenoten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Hahaha dat was t ja. Iets te enthousiast in de duels zogezegd. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 - 18:58 schreef tomson het volgende:Je zal ergens keuzes moeten maken. De verhouding van contract spelers die we hebben tov van spelers die daadwerkelijk een (reserve) rol vervullen in Feyenoord 1 heeft onze selectie last van een waterhoofd. Zowel saneren als doorselecteren zijn allebei bittere noodzaak. Wat Mitchell betreft dat was hier ook al een vrij druistig mannetje toch ? Het is een beetje als een koe laten blaffen. Oftewel met DtK gaat dit nooit gebeuren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gratis? Of klopt dat niet, toch als je veel wil doen hem te laten slagen en echt n kans geeft is er best wat mogelijk altijd het idee bij hem
Alles qua fysiek om top verdediger te worden, veel afleren en sommige uiteraard bij leren Nooit n kans gehad in ieder geval.
Edit: 3 milj nog voor gebeurd blijkbaar, maar niet voor niks ze dat doen Ze zien er enorm potentie in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Ik zie hem liever dan Deijl, maar goed er moeten er een hoop weg met zoveel contractspelers, je moet ergens beginnen.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zie en zag in hem vooral een cv, maar goed blijkbaar zien ze het niet in hem, maar ja ze kochten zoveel talenten in het verleden
En hij is er dan wel 1 met mogelijk potentieel dus in dat kader snap je het beleid niet zo of er moet nu flink winst gemaakt zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weet niet of Jeyland het had gered, maar heeft zeker potentie.
Het is wel krankzinnig dat hij vertrekt, en we hier muppet St Juste nog hebben rondlopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Bij Mitchell zat er een optie in zijn huurcontract, dus Feyenoord had niet meer zoveel te willen. De beslissing om hem van de hand te doen was wat dat betreft al een jaar geleden genomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2026 - 20:26 schreef MightyAce het volgende:Weet niet of Jeyland het had gered, maar heeft zeker potentie. Het is wel krankzinnig dat hij vertrekt, en we hier muppet St Juste nog hebben rondlopen. Blesseerde spelers op de training Kon niet verdedigen. Het enige wat hij kan was stevig erin kleunen.
Echt. Goed geloosd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha, heb geen training gezien, maar zn basis kwaliteiten klinken als een olskool verdediger ala john de wolf enzovoort🤣
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die gedachte kwam bij mij ook meteen op hahaha.. o ja, die sloopkogel op de training.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe kan dit nu in godsnaam gehaald zijn?? Was voor Sterling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Was een ongepolijste diamant die geen kans heeft gehad, deze aankoop kan ik wel begrijpen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2026 - 15:31 schreef RenatoBos het volgende:Was een ongepolijste diamant die geen kans heeft gehad, deze aankoop kan ik wel begrijpen.. Was voor Sterling, zat in het verkeerde topic. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stop met ballonnen zuigen geile, lik een kikker..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jeyland Mitchell heeft via Instagram afscheid genomen van Feyenoord. De Costa Ricaanse verdediger, die definitief de overstap maakt naar SK Sturm Graz, blikte terug op zijn periode in Rotterdam en bedankte iedereen binnen de club voor het vertrouwen en de steun die hij de afgelopen twee jaar heeft ontvangen.
De 21-jarige verdediger schrijft dat Feyenoord hem in 2024 de kans gaf om een belangrijk hoofdstuk van zijn carrière in Europa te beginnen. "Twee jaar geleden kreeg ik een geweldige kans toen Feyenoord de deuren voor mij opende en mij de mogelijkheid gaf om een belangrijk hoofdstuk van mijn reis in Europa te beginnen", aldus Mitchell.
Dankbaar voor vertrouwen en steun In zijn bericht spreekt Mitchell zijn waardering uit richting iedereen die betrokken was bij zijn ontwikkeling in Rotterdam. De verdediger bedankt onder meer de directie, staf, trainers, medespelers en supporters van Feyenoord.
"Vandaag wil ik mijn diepste dank uitspreken aan iedereen binnen de club voor het vertrouwen, de steun en het geloof in mij vanaf de eerste dag. Deze twee jaar hebben mij waardevolle lessen, onvergetelijke ervaringen en een enorme persoonlijke en professionele ontwikkeling gebracht."
Volgens Mitchell voelde hij zich vanaf zijn komst direct welkom binnen de club. "Ik ben dankbaar voor iedereen die ervoor heeft gezorgd dat deze ervaring zo bijzonder is geworden. Het was een eer om deel uit te maken van zo'n prestigieuze club."
Definitief naar Sturm Graz Feyenoord maakte eerder deze week bekend dat SK Sturm Graz de koopoptie in het huurcontract van Mitchell heeft gelicht. Daarmee komt er definitief een einde aan zijn periode in De Kuip.
Mitchell werd in de zomer van 2024 overgenomen van LD Alajuelense en kwam uiteindelijk tot negen officiële wedstrijden in het eerste elftal van Feyenoord. Daarbij maakte hij ook zijn minuten in de UEFA Champions League. Na zijn verhuur aan Sturm Graz groeide hij uit tot een vaste waarde in Oostenrijk, waarop de club besloot hem definitief vast te leggen.
Ondanks zijn vertrek bewaart Mitchell warme gevoelens aan zijn tijd bij Feyenoord. De verdediger sluit zijn boodschap af met een dankwoord aan de club die hem zijn eerste Europese kans gaf. "Dankjewel Feyenoord, voor het vertrouwen in mij en voor de mogelijkheid om mij te ontwikkelen in één van de meest gerespecteerde voetbalomgevingen van Europa. De herinneringen, vriendschappen en lessen uit deze periode zullen voor altijd bij mij blijven. Ik zal altijd dankbaar zijn. Dankjewel, Feyenoord." |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz