|
|
van geil
|
|
|
Als je toch ziet wat DTK aan salarissen betaalde aan onzin. Man man man. We hadden echt een topselectie kunnen hebben voor al dat geld. Zal ik t nog maar niet over de transfersommen hebben. Allemaal breedte, verhuur, en spelers met mankementen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat maakt de naald toch uitslaan naar onvoldoende Als TD. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja helaas is waar maar we moeten door. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wacht nog even met de hakbijl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoezo? Hij werkt hier niet meer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een Dennisje.
En verdient nog bakken salaris ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet bakken. Wel meer dan hij elders zal krijgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: 0.0 en 1 wijntje bij het eten😀 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Totaal niet zien aankomen zeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onze hoofdscout; Johnnie Flodder (@JohnnieFlodder) / X |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vanaf 5 ton toch? Standaard minimaal salaris vanuit buiten eu, of klopt dat niet en was dat lager, geen idee meer eigenlijk hoe dat zat.
Minimaal 315 pj bruto tm 20 jaar buiten eu 👍 Erboven zelfs 630 bruto pj buiten eu
Flink salaris dus voor Dordrecht speler😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 20:33 schreef bijft007 het volgende:Vanaf 5 ton toch? Standaard minimaal salaris vanuit buiten eu, of klopt dat niet en was dat lager, geen idee meer eigenlijk hoe dat zat. Minimaal 315 pj bruto tm 20 jaar buiten eu 👍 Erboven zelfs 630 bruto pj buiten eu Flink salaris dus voor Dordrecht speler😅 Stéphano Carillo (tot 2029): Hoewel hij sportief niet meekomt, ligt hij nog drie jaar vast tegen een riant salaris. Dit kost Feyenoord naar schatting € 1,5 miljoen tot € 2 miljoen om linea recta af te wikkelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 - 16:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Stéphano Carillo (tot 2029): Hoewel hij sportief niet meekomt, ligt hij nog drie jaar vast tegen een riant salaris. Dit kost Feyenoord naar schatting € 1,5 miljoen tot € 2 miljoen om linea recta af te wikkelen Niet minimaal bedrag dus voor hem buiten eu gehaald,, en tegen 5 tot 8 ton pj dus over 3 seizoenen ai ai
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dennis voor de rechter slepen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hij is dus toendertijd niet gehaald intern om zomaar even 021 of dordt te spelen en stond lijkt me toen echt te boek als echt erg goed talent leeftijd categorie, lijkt wel op aardig misvatting geweest te zijn toen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat een familielid van Dennid bedreigt werd door het Mexicaanse kartel ,en Carrillo het losgeld was |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 - 17:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik denk dat een familielid van Dennid bedreigt werd door het Mexicaanse kartel ,en Carrillo het losgeld was Dan denk ik, dat zijn hele familie bedreigd werd door partijen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha ja, dat kan het goed verklaren, als je het zo bekijkt kunnen we best wat meer Sympathie opbrengen voor carillo en Dennis en fam om zo als speelbal gebruikt te worden😁🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bonst op de deur bij Gio. Ruikt n kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Eerste spits. Gezien van Persie gehandicapt is |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| De spin is het geloof ik? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ik denk meer dat hij ingekocht werd als bolletjesslikker, met 8 kilo zin zijn maag. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Hij was toch al een week of wat kwijt deze waailap ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dan zijn er bij de huidige spelers aardig wat bolletjes geknapt tijdens de vlucht. |
|
|
|