|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Aanvallende middenvelder inderdaad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan hebben we daar n optie erbij. Misschien v Persie ook wel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gio had t bij hem over meerdere posities Sowieso spits, rechtsvoor en tien zou zo maar kunnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Op Van Persie kun je niet op leunen . Hij heeft nog nooit een 90 minuten wedstrijd gespeelt .
Ik vermoed dat hij het hele seizoen gebruikt gaat worden voor max een helft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dat maakt met zo'n geweldenaar niets uit vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk ook niet dat t zo is. Ik heb nog nooit gehoord dat een speler ook na blessures nooit een hele wedstrijd zou kunnen spelen.
Maar duurt misschien wel even |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft nog nooit een hele wedstrijd gespeelt schijnt . En het is best bijzonder als je de blessure geschiedenis van Robin erbij pakt. Die had pas op zijn 25ste zijn lichaam opgebouwt om redelijk blessure vrij te blijven bij Manchester U. Gio heeft ook aangegeven dat hij een aparte aanpak krijgt vanwegen zijn lichaam. Ik denk dat hij geen hele wedstrijden gaat spelen.
En eens met van Geil ,met zoveel kwaliteit kan hij in 45 minuten het verschil maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij is bijzonder ook inderdaad qua fysiek. Normaal zou ik zeggen KUT, weg ermee. Maar deze speler zou ik altijd mee beginnen, en wisselen als t over is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Simpelweg omdat invallen fysiek nog moeilijker is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 21:49 schreef van geil het volgende:Hij is bijzonder ook inderdaad qua fysiek. Normaal zou ik zeggen KUT, weg ermee. Maar deze speler zou ik altijd mee beginnen, en wisselen als t over is. Zoiets had ik zaterdag ook vernomen inderdaad. |
|
|
|