|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is toch geen tien? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 15:28 schreef Stylzz het volgende:Speelt vanuit zijn rol echt wel goed hoor Komt niet veel in t spel voor, maar doet eigenlijk niets fout Maar zijn aanwezigheid zorgt ervoor dat de andere spelers meer ruimte krijgen omdat ze m in de gaten moeten houden. Je gaat bij hem t pas missen als hij er niet meer staat kan je missen als kiespijn , gewoon een matige speler niet het niveau wat je nastreeft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond Sem vandaag in eerste helft als verbindingsman en schakelaar heel nuttig en aanwezig. Maar het moet nog beter en structureel. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Word ik nog wel is zwetend wakker van. Wat een hekel had ik aan Immers. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sexy Lexie de Haagse connectie Een hoop inzet maar twee kromme poten 😆 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Immers en Pelle, nooit een groter contrast gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha en nu een compilatie van momenten waarop de bal van z'n voeten springt 😅 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je kunt standaard video's uploaden die maximaal vijftien minuten duren. Met een geverifieerd account kun je video's uploaden die langer zijn dan vijftien minuten.
Je kunt videobestanden van maximaal 256 GB en met een maximale afspeellengte van 12 uur uploaden. We hebben in het verleden de uploadlimieten gewijzigd, dus misschien zie je nog oudere video's van langer dan 12 uur. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2025 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Je kunt standaard video's uploaden die maximaal vijftien minuten duren. Met een geverifieerd account kun je video's uploaden die langer zijn dan vijftien minuten. Je kunt videobestanden van maximaal 256 GB en met een maximale afspeellengte van 12 uur uploaden. We hebben in het verleden de uploadlimieten gewijzigd, dus misschien zie je nog oudere video's van langer dan 12 uur. 🤣 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Als ik het interview met RvP zag gisteren heb ik zomaar het gevoel dat hij niet gaat spelen bij ons onder deze trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 😂😂😂 Ik heb nog een dart video van Lex |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 😂😂😂 Ik heb nog een dart video van Lex |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Ik vind hem juist ieder week beter worden. Nog altijd maakt hij de investering niet waar maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed gaat komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| We schatten hem in als een soort spits, maar is een aanvallende middenvelder,met scorend vermogen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2025 - 14:58 schreef piet de paler het volgende:We schatten hem in als een soort spits, maar is een aanvallende middenvelder,met scorend vermogen. Bedoel je Steijn, Immers of Zechiël? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Steijn , Ik ken veel aanvallende middenvelders die niet zo veel scoren als hij . Komt wel goed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2025 - 09:58 schreef netsurfer het volgende:[..] Als ik het interview met RvP zag gisteren heb ik zomaar het gevoel dat hij niet gaat spelen bij ons onder deze trainer. Die afhoudende reactie gaf mij ook een onbehaaglijk gevoel. Daar speelt waarschijnlijk idd meer dan alleen Zechiël zn voetballende kwaliteiten en ontwikkeling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik heb dat interview niet gezien, maar indien waar misschien ook de reden dat hij zo snel bij Utrecht kwam? Dat was al meteen bij aanvang van het seizoen geregeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Reageerde wat koud op de persconferentie op vragen over Zechiël.
En Zechiël gaf volgens mij in een interview, paar dagen voor de wedstrijd, aan dat er wel wat gebeurd was tussen beide. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ah dat laatste klopt inderdaad ja, dat zag ik voorbij komen. Zechiël impliceerde wel dat ze recht tegen over elkaar hebben gestaan, maar dat het uitgepraat was en inmiddels geen issue meer was wat hem betreft. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2025 - 16:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ah dat laatste klopt inderdaad ja, dat zag ik voorbij komen. Zechiël impliceerde wel dat ze recht tegen over elkaar hebben gestaan, maar dat het uitgepraat was en inmiddels geen issue meer was wat hem betreft. Typisch geval van spiegelgedrag bij van Persie. Van Persie was als speler bij Feyenoord ook erg eigenwijs tegen alles en iedereen. Ruzie met van Hooydonk over het nemen van een vrije trap oa. Vast ook gedoe met de trainer. Nu zit hij in de trainersrol. Nu moet hij dealen met een eigenwijze, talentvolle speler.... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik hoop dat ik het helemaal mis heb qua gevoel maar met Steijn heb ik 0,0. En dat sinds tweede aanvoer op rij waarmee ik dat heb. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Steijn: ''Dat is heel goed voor het vertrouwen van iedereen''

Een voetbalshow in Almelo is ten einde. Feyenoord domineert Heracles niet alleen, de thuisploeg werd compleet van het veld geveegd. Zonder eenmaal op doel te schieten, verlaten de Heraclieden het stadion. Een wanvertoning en een galavoorstelling in één.
Na afloop van de wedstrijd staat aanvoerder Sem Steijn ESPN te woord. Hij is natuurlijk blij met de overwinning: ''Normaal gesproken is Heracles-uit een taaie wedstrijd. In het begin was het nog een wedstrijd. Toen we 1 of 2 goals maakten, was het snel gedaan. We gingen goed met onze kansen om en hebben we aan het doelsaldo gewerkt.''
Ondanks de zeven Rotterdamse doelpunten moest Steijn even wachten op zijn aandeel, hij maakte de vijfde. Iets waar hij naar op zoek was: ''Dat moest wel, anders had ik er wel de kolere in gehad. Dit is gewoon echt een mooie teamprestatie. Jongens zoals Borges, die z'n eerste goal maakt en Ayase met een hattrick, dat is heel goed voor het vertrouwen van iedereen'', aldus een trotse aanvoerder. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Voegt echt niks toe aan dit elftal.
Zonder die goal had je me kunnen wijsmaken dat we met 10 man speelden deze wedstrijd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 19:11 schreef DMD het volgende:Voegt echt niks toe aan dit elftal. Zonder die goal had je me kunnen wijsmaken dat we met 10 man speelden deze wedstrijd. inderdaad , voegt niks toe , is echt een matige speler komt in alles te kort |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Werkt wel hard en loopt wat gaatjes dicht ,het jagen gaat hem niet zo goed af en bij een soort van counter mist hij een tweede versnelling. Misschien volgend seizoen de juiste inhoud. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Werkt wel hard en loopt wat gaatjes dicht ,het jagen gaat hem niet zo goed af en bij een soort van counter mist hij een tweede versnelling. Misschien volgend seizoen de juiste inhoud. Hard werken en gaten dicht lopen moet de basis zijn, dat lijkt me geen kwaliteit. Ook de goal die die maakt is zo enorm wild ingeschoten. Ik dacht bij het uithalen dat die hem zou missen.
Die lat mag hoger, mist toch echt alles wat je wil in een 10 bij Feyenoord en al helemaal als aanvoerder..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 20:59 schreef DMD het volgende:[..] Hard werken en gaten dicht lopen moet de basis zijn, dat lijkt me geen kwaliteit. Ook de goal die die maakt is zo enorm wild ingeschoten. Ik dacht bij het uithalen dat die hem zou missen. Die lat mag hoger, mist toch echt alles wat je wil in een 10 bij Feyenoord en al helemaal als aanvoerder.. Kreeg jij het idee dat ik positief was over hem? Haha |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Haha compleet afbranden voor minder doe ik het niet xD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja maar ik hoop toch echt dat hij nog onwennig is en zijn plek moet vinden . Ik zie het niet gebeuren maar Ueda heeft mij ook een lesje geleerd dat het wel mogelijk is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 19:11 schreef DMD het volgende:Voegt echt niks toe aan dit elftal. Zonder die goal had je me kunnen wijsmaken dat we met 10 man speelden deze wedstrijd. En die goal was eigenlijk veel te wild geschoten.
Zijn goals zijn nodig, hopelijk haalt hij er wat vertrouwen uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Begin hem steeds meer een droplul vinden.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wappert ook maar met die handjes naar het publiek. Beetje te vaak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies dat, presteer eerst voordat je zo popi doet.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Los van zn voetbalkunsten heb ik steeds meer de indruk van een onprettige vibe rond deze gozer. Het gevoel dat hij ongeschikt is als aanvoerder wordt niet minder maar steeds sterker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vind dat jullie nogal overdrijven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Ik vind dat Sem het nogal overdrijft.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat hij belangrijker is dan jullie zien. zonder bal. En dat je t pas ziet als hij niet meedoet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:Denk dat hij belangrijker is dan jullie zien. zonder bal. En dat je t pas ziet als hij niet meedoet. Was steeds te laat zonder bal, waardeloos in het druk zetten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| voetballend komt hij te kort , scorend vermogen heeft hij een seizoen gedaan waar alles mee zat , aanvoerder zijn is lachwekkend , heeft niks te vertellen in interviews |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Kom op ...is toch geen slechte speler!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| We zullen zien over paar maanden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben . Krijgt kansen zat maar het vizier staat nog niet scherp. Maar ik snap de ergenissen rondom hem wel ,irriteer mij ook behoorlijk aan zijn maniertjes. Zie ook wel dat die gaatjes dicht lopen links en rechts steeds beter gaan. |
|
|
|