|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is toch geen tien? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 15:28 schreef Stylzz het volgende:Speelt vanuit zijn rol echt wel goed hoor Komt niet veel in t spel voor, maar doet eigenlijk niets fout Maar zijn aanwezigheid zorgt ervoor dat de andere spelers meer ruimte krijgen omdat ze m in de gaten moeten houden. Je gaat bij hem t pas missen als hij er niet meer staat kan je missen als kiespijn , gewoon een matige speler niet het niveau wat je nastreeft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond Sem vandaag in eerste helft als verbindingsman en schakelaar heel nuttig en aanwezig. Maar het moet nog beter en structureel. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Word ik nog wel is zwetend wakker van. Wat een hekel had ik aan Immers. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sexy Lexie de Haagse connectie Een hoop inzet maar twee kromme poten 😆 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Immers en Pelle, nooit een groter contrast gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha en nu een compilatie van momenten waarop de bal van z'n voeten springt 😅 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je kunt standaard video's uploaden die maximaal vijftien minuten duren. Met een geverifieerd account kun je video's uploaden die langer zijn dan vijftien minuten.
Je kunt videobestanden van maximaal 256 GB en met een maximale afspeellengte van 12 uur uploaden. We hebben in het verleden de uploadlimieten gewijzigd, dus misschien zie je nog oudere video's van langer dan 12 uur. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2025 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Je kunt standaard video's uploaden die maximaal vijftien minuten duren. Met een geverifieerd account kun je video's uploaden die langer zijn dan vijftien minuten. Je kunt videobestanden van maximaal 256 GB en met een maximale afspeellengte van 12 uur uploaden. We hebben in het verleden de uploadlimieten gewijzigd, dus misschien zie je nog oudere video's van langer dan 12 uur. 🤣 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Als ik het interview met RvP zag gisteren heb ik zomaar het gevoel dat hij niet gaat spelen bij ons onder deze trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 😂😂😂 Ik heb nog een dart video van Lex |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 😂😂😂 Ik heb nog een dart video van Lex |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik vind hem juist ieder week beter worden. Nog altijd maakt hij de investering niet waar maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed gaat komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We schatten hem in als een soort spits, maar is een aanvallende middenvelder,met scorend vermogen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2025 - 14:58 schreef piet de paler het volgende:We schatten hem in als een soort spits, maar is een aanvallende middenvelder,met scorend vermogen. Bedoel je Steijn, Immers of Zechiël? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Steijn , Ik ken veel aanvallende middenvelders die niet zo veel scoren als hij . Komt wel goed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2025 - 09:58 schreef netsurfer het volgende:[..] Als ik het interview met RvP zag gisteren heb ik zomaar het gevoel dat hij niet gaat spelen bij ons onder deze trainer. Die afhoudende reactie gaf mij ook een onbehaaglijk gevoel. Daar speelt waarschijnlijk idd meer dan alleen Zechiël zn voetballende kwaliteiten en ontwikkeling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik heb dat interview niet gezien, maar indien waar misschien ook de reden dat hij zo snel bij Utrecht kwam? Dat was al meteen bij aanvang van het seizoen geregeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Reageerde wat koud op de persconferentie op vragen over Zechiël.
En Zechiël gaf volgens mij in een interview, paar dagen voor de wedstrijd, aan dat er wel wat gebeurd was tussen beide. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ah dat laatste klopt inderdaad ja, dat zag ik voorbij komen. Zechiël impliceerde wel dat ze recht tegen over elkaar hebben gestaan, maar dat het uitgepraat was en inmiddels geen issue meer was wat hem betreft. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2025 - 16:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ah dat laatste klopt inderdaad ja, dat zag ik voorbij komen. Zechiël impliceerde wel dat ze recht tegen over elkaar hebben gestaan, maar dat het uitgepraat was en inmiddels geen issue meer was wat hem betreft. Typisch geval van spiegelgedrag bij van Persie. Van Persie was als speler bij Feyenoord ook erg eigenwijs tegen alles en iedereen. Ruzie met van Hooydonk over het nemen van een vrije trap oa. Vast ook gedoe met de trainer. Nu zit hij in de trainersrol. Nu moet hij dealen met een eigenwijze, talentvolle speler.... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik hoop dat ik het helemaal mis heb qua gevoel maar met Steijn heb ik 0,0. En dat sinds tweede aanvoer op rij waarmee ik dat heb. |
|
|
|